کروناویروس در شهرستان مارتین: سواحل دوباره باز هیچ کدام بیش از حد به زودی برای برخی از

خواهد Greenlee Treasure Coast, روزنامهانتشار: 10:06 AM EDT آوریل 4 سال 2020مارتین شهرستان — تعداد انگشت شماری

توسط ABTINNEWS در 15 اردیبهشت 1399

مارتین شهرستان — تعداد انگشت شماری از بچه ها با آب و تاب منعکس در آب و یک زن و شوهر از بانوان lounged در صندلی ساحل در استوارت ساحل در صبح روز دوشنبه اولین روز تقریبا تمام سواحل شهرستان افتتاح شد زیر طولانی تعطیلی در پی نگرانی ها در مورد COVID-19.

حداقل 15 وسایل نقلیه اشغال پارکینگ حدود ساعت 8 صبح و مقدار زیادی از فضای در دسترس بود برای شناگران و sunbathers. برخی از انجام ساحل دنده را به شن و ماسه در زیر آسمان آبی روشن.

لی Hunihan, 59, از, استوارت, هدر رفته هیچ زمان در گرفتن یک نقطه در ساحل دسترسی در هاچینسون جزیره در نزدیکی الیوت موزه و فلوریدا اقیانوس شناسی ساحلی مرکز.

"پس از 43 روز از ساحل بسته بودن من در اینجا" Hunihan گفت. "کاملا زرق و برق دار. آب گرمتر از تالاب است."

Hunihan گفت: او معمولا می آید به استوارت, ساحل, سه بار در هفته. او در زندگی استوارت برای شش سال. او وارد حدود 7:50 a. m. و فکر او می خواهم ترک کمی پس از ساعت 10 صبح

"من فکر می کنم مارتین ساکنان شهرستان در حال رفتن به خوب است. آنها در مارس 22, آخرین روز ساحل باز بود" Hunihan گفت. "این هجوم از جنوب غرب پالم بیچ و در همه جا دیگری است. من دیده ام هرگز یک ساحل بسیار شلوغ در زندگی من حتی نمی جولای 4th است که بد نیست در اینجا."

Martin County کمیسیون باز نمی حوب ساند که نزدیکترین هنوز بسته پالم بیچ شهرستان و همسایه جزیره مشتری.

Martin County beachgoers مجاز به راه رفتن و نشستن در ساحل, اما هر کس به اقامت 6 فوت از هم جدا. اگر مردم را دنبال نمی کند-اجتماعی فاصله دستورالعمل و یا اگر وجود دارد سنبله در COVID-19 موارد county کمیسیون گفت: ممکن است آنها را به عقب محدودیت.

همراه با بازگشایی سواحل شهرستان کمیسیون در روز جمعه موافقت کردند برای افزایش دسترسی به زمین های گلف رمپ قایق ها و پارک ها.

این تصمیم در پاسخ به ساکنان که حمایت برای مسئولیت های فردی و همچنین به دلیل کاهش coronavirus بستری شدن در بیمارستان.

سواحل شمال در سنت لوسی و رودخانه شهرستان افتتاح در هفته گذشته با برخی از محدودیت. مردم وجود دارد مجاز به نشستن در سواحل.

بیشتر: St. Lucie سواحل شهرستان افتتاح شد آوریل 28

بیشتر: Indian River County سواحل باز آوریل 28

نشسته نه چندان دور از Hunihan استوارت در ساحل کارن Rosetti, 58.

او در زندگی مشتری و تصمیم گرفت برای لذت بردن از مارتین ساحلی شهرستان در حالی که کسانی که در پالم بیچ شهرستان باقی می ماند بسته شده است. او گفت که او گذشته بود قادر به رفتن به ساحل در ماه مارس است.

"احساس بسیار خوبی است. احساس خوب, واقعا," Rosetti گفت.

او گفت که او فکر او را ترک 11 صبح و نگران نیست و با بسیاری از مردم است.

"من فکر نمی کنم آن را برای رفتن به امروز شلوغ," او گفت:. "این یک شنبه."

او گفت که او زندگی می کردند در سیاره مشتری 15 سال و این شد اولین بار در استوارت.

"من فقط در حال مرگ در اقیانوس مانند هر کس دیگری," او گفت:.

خواهد Greenlee است اخبار خبرنگار TCPalm. او همچنین پوشش عجیب و غریب, وحشی و عجیب و غریب انجام جنایات در "خاموش ضرب و شتم." دنبال خواهد شد و در توییتر @OffTheBeatTweet و یا رسیدن به او از طریق تلفن در 772-692-8936. E-mail او را در will.greenlee@tcpalm.com

اگر شما یک مشترک با تشکر از شما. اگر نه تبدیل شدن به یک مشترک برای دریافت آخرین اخبار و عجیب و غریب جرم پوشش.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن