Coronavirus: Newsom scolds شهرستانهای هجوم ویروس منظور بازگشایی

آسوشیتد پرس منتشر شده 6:26 PM EDT مه 5 سال 2020کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom بدحجابی دو روستایی ا

توسط ABTINNEWS در 17 اردیبهشت 1399

کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom بدحجابی دو روستایی استان ها سه شنبه برای, اجازه می دهد برخی از کسب و کار به بازگشایی در سرپیچی از ایالت coronavirus محدودیت آن را "اشتباه بزرگ" و گفت آنها "قرار دادن خود در معرض خطر است."

رستوران ها سالن مو و بسیاری دیگر از کسب و کار باز دوشنبه در یوبا و شهرستان سوتر حدود 40 مایلی شمال ساکرامنتو. یک تجدید نظر بهداشت عمومی منظور در شهرستانهای اجازه می دهد تا کسب و کار برای بازگشایی اما نیاز به آنها را به اجرا فیزیکی فاصله و محدودیت های دیگر. این یوبا سیتی ساتر مرکز طرح بازگشایی پنج شنبه.

دو کشور با هم داشته اند 44 تایید coronavirus مورد از یک ترکیب جمعیت بیش از 175,000 مردم و هیچ کس در حال حاضر در بیمارستان بستری وجود دارد با این ویروس با توجه به دولت داده است.

"قرار دادن آنها پیشرفت ما در معرض خطر" Newsom گفت. "ما اعتقاد داریم در 'آماده, آتش هدف,' نه 'آماده, آتش هدف.'"

Orange County استاد راهنما مایک Ziegenmeyer گفت که او "تحریک شده" توسط Newsom نظر کرد و گفت: این دو شهرستان شد و پس از دستورات خود را به اشتراک گذاشته بهداشت عمومی افسر. او گفت: او را با اصرار مسئولان شهرستان را نگه دارید و اجازه می دهد کسب و کار برای باز کردن در سرپیچی از Newsom باشد.

"من خانواده را به شام شب گذشته و نمی توانست احساس امن تر," او گفت:.

Newsom برنامه ای برای تغییر او در ایالت اقامت در خانه سفارش این هفته برنامه اجازه دهید به برخی از فروشگاه های خرده فروشی ارائه منظقه وانت. اما این برنامه اجازه نمی دهد که برای فرد ناهارخوری و سالن مو برای بازگشایی شده است.

ایالت محدودیت شده اند در محل پس از مارس 19 مجبور مدارس و کسب و کارهای غیر ضروری را ببندید. از آن زمان میلیون ها نفر از مردم را برای ثبت مزایای بیکاری — به طوری که بسیاری از کالیفرنیا تا به حال به قرض گرفتن پول از دولت فدرال برای حفظ پرداخت.

کالیفرنیا بیش از 56,700 تایید coronavirus موارد و حدود 2,300 مرگ و میر. تعدادی از عفونت است که تصور می شود به مراتب بالاتر از آنجا که بسیاری از افراد آزمایش شده است نیست. مطالعات نشان می دهد افراد را می توان با این ویروس آلوده بدون احساس بیمار.

برای اکثر افراد این ویروس باعث خفیف یا متوسط علائم مانند تب و سرفه روشن است که در دو تا سه هفته. برای برخی به خصوص افراد مسن و افراد مبتلا به مشکلات بهداشتی موجود در آن می تواند باعث بیماری شدید و مرگ شود.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن