Coronavirus زندگی می کنند به روز رسانی: نرخ بیکاری رونق; مغلوب ساختن پیشی جستن به پرده دستورالعمل برای بازگشایی اقتصاد ما مرگ و میر در نزدیکی 31K

جسیکا فلرس و جان بیکن ایالات متحده آمریکا امروزمنتشر شده 9:47 AM EDT May 16, 2020وزارت کار گزارش داد بیش از 5

توسط ABTINNEWS در 28 فروردین 1399

وزارت کار گزارش داد بیش از 5 میلیون مدعیان بیکاری پنجشنبه ساعت قبل از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن صحبت خواهد کرد به آمریکا فرمانداران در دستورالعمل برای بازگشایی این کشور را فلج اقتصاد است.

آمریکا مرگ مشخصی به بالا روزانه تقریبا 2,500 اگر چه تاثیر یک تصمیم توسط مقامات بهداشتی فدرال شامل مرگ و میر "احتمالا" ناشی از این بیماری همه گیر کوروناویروس روشن نشد. آنچه روشن است این است که شیوع این بیماری در حال حاضر ادعا کرد بیش از 30000 زندگی سراسر کشور و تقریبا 140000 نفر در سراسر جهان با توجه به اطلاعات وارد شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز.

تعداد موارد تایید شده پیشی گرفته است 2 میلیون نفر در سطح جهان – از جمله نزدیک 640,000 در ایالات متحده آمریکا است.

آخرین بیکاری اعداد را در هم شکسته سوابق کمتر از یک ماه پیش. اما تحت واقعیت های اقتصادی بیش از 22 میلیون آمریکایی شغل خود را از دست در هفته های اخیر. برخی از اقتصاددانان برآورد نرخ بیکاری را افزایش به حدود 16 درصد در ماه ژوئیه بالاتر در هر نقطه ای از زمان رکود بزرگ.

مغلوب ساختن پیشی جستن فشار دادن تلاش خود را برای بازگشایی اقتصاد در روز چهارشنبه و اعتبار اجتماعی فاصله دستورالعمل برای پیشرفت در نیویورک و دیترویت, لوئیزیانا و دیگر COVID-19 نقاط داغ.

"این دلگرم کننده تحولات ما را در یک موقعیت قوی برای نهایی کردن دستورالعمل متحده در بازگشایی این کشور" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: روز شنبه در کاخ سفید افزود که برخی از کشورها می تواند بازگشایی قبل از زمان اجتماعی فاصله مشاوره پایان آوریل 1.

ما زنده وبلاگ در حال بروز رسانی در طول روز است. تازه کردن برای آخرین اخبار و به روز رسانی در صندوق پستی خود را با جلسه توجیهی روزانه. بیشتر عناوین:

• شکستگی دعا و مداحی: ما منجر جهان در coronavirus مرگ و میر پس از مرگبارترین هفته

• اثبات نشده تست. نتایج نادرست. بهداشت عمومی آزمایشگاه نگرانی 'داده های بد' می تواند لکه دار کردن ما بازیابی از coronavirus بحران است.

• از: محرک برنامه طراحی شده برای کمک به کسب و کار کوچک است که تقریبا تخلیه شده است.

• سفر ممکن است سخت تر دریافت کنید: پروازها به مقصد این شهر به احتمال زیاد nixed به عنوان یو بی اس در بازار-از شرکت های هواپیمایی به دنبال سرویس کاهش است.

• کاغذ توالت ضد عفونی کننده دست و صابون دست: در اینجا که در آن به آنها را خرید.

• من کجا محرک بررسی کنید ؟ IRS دریافت پرداخت من' coronavirus محرک بررسی پورتال آمار در اوایل اشکالات.

5.2 میلیون فایل جدید به تعداد مدعیان بیکاری

بیش از 5.2 میلیون نفر ثبت جدید بیکاری ادعای هفته گذشته وزارت کار گزارش شنبه فوقالعاده بالا تعداد اما زیر رکورد شکستن گزارش در دو هفته گذشته. که به ارمغان می آورد کل ادعا می کند بیش از چهار هفته گذشته به حدود 22 میلیون نفر است.

مدعیان ارائه بهترین اندازه گیری از اخراج در سراسر کشور است. اقتصاددانان بررسی شده توسط بلومبرگ به حال تخمین زده می شود که 5.5 میلیون آمریکایی خواهد فایل برنامه های اولیه برای بیمه بیکاری در هفته گذشته.

"مسیر ویروس خود را در نهایت تعیین چه مدت اقتصاد باقی خواهد ماند توقیف," تحلیلگران دویچه بانک تحقیقات گفت: در یک توجه داشته باشید.

– جسیکا مانتون

مغلوب ساختن پیشی جستن فرمانداران به بحث اعتراض stay-در-خانه سفارشات

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن چت با تمام 50 فرمانداران پنج شنبه می آید اعتراض اقامت-یک-صفحه اصلی سفارشات نورد در سراسر چندین متحده است. بسیاری از معترضان عصبانی هستند در مورد اقتصادی انشعابات محدودیت ها باعث – از جمله یک کار از دست دادن انفجار در هفته های اخیر. تظاهرات اتفاق می افتد به عنوان رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و فرمانداران بحث زمانی که ایالات متحده باید شل محدودیت های قرار داده شده در محل برای اطمینان مردم عمل اجتماعی فاصله.

در میشیگان رژیم صهیونیستی است. گرچن Whitmer گفت: احترام او حق اعتراض اما معتقد است بسیاری از هزاران نفر از مردم که با حضور در کنگره آمریکا در روز چهارشنبه قرار دادن خود و دیگران در معرض خطر است.

– ساوانا Behrmann پل اگان و کاتلین خاکستری

عمومی, رویدادهای ورزشی ممکن است بازگشت به لس آنجلس تا 2021

اجتماعات بزرگ در رویدادهای عمومی مانند ورزش می تواند باقی می ماند ممنوع در لس آنجلس حداقل تا 2021. شهردار لوس آنجلس اریک Garcetti گفت: یک گروه از بالا به سطح کارکنان که "همایش بزرگ" – از جمله رویدادهای ورزشی – مورد تایید نیست ممکن تا سال آینده به دلیل رمان coronavirus همه گیر به عنوان اولین گزارش لس آنجلس تایمز.

"این دشوار است تصور کنید که ما هم در هزار در هر زمان به زودی, بنابراین من فکر می کنم ما باید آماده باشیم که در این سال" Garcetti گفت: در مصاحبه روز شنبه در سی ان ان. "من فکر می کنم ما همه می خواستم هرگز علم به کار به سرعت. اما تا زمانی که وجود دارد یا واکسن نوعی از مداخله دارویی یا گله ایمنی علم است و علم است."

– جیم Reineking

ایالات مدیران هشدار می دهند از تصمیم گیری های دشوار پیش رو"

ایالات مدیر عامل اسکار Munoz و رئیس جمهور اسکات کربی هشدار داد کارکنان "تصمیم گیری های دشوار در پیش رو" در پی کروناویروس جدید و تاثیر آن بر صنعت هواپیمایی. این شرکت آغاز خواهد شد "نونما برنامه" آخر این هفته قطع خواهد شد ظرفیت به حدود 10% از آنچه برنامه ریزی شده بود برای ممکن است در آغاز این سال و ماه ژوئن کاهش انتظار می رود به زودی این رهبران گفت: در نامه ای به کارکنان. صنعت هواپیمایی در حال دریافت کمک های دولتی به عنوان یک نتیجه از جدید فدرال بسته محرک – هر چند نه به اندازه کافی به طور کامل به حساب اثرات کاهش تقاضای سفر.

– دیوید الیور

CDC مجموعه به تور Smithfield غذاهای گیاهی در داکوتای جنوبی یک نقطه داغ

یک تیم از مراکز کنترل و پیشگیری بیماری در روز پنج شنبه خواهد تور Smithfield غذاهای گیاهی در Sioux Falls, داکوتای جنوبی است که تبدیل به بزرگترین منبع واحد از coronavirus موارد در ایالات متحده آمریکا

هشتاد از داکوتای جنوبی 180 جدیدترین COVID-19 نفر از کارکنان گوشت-شرکت پردازش آوردن مجموع به 518 Smithfield غذاهای کارکنان که مورد آزمایش مثبت است. وجود دارد همچنین 126 موارد عدم کارکنان که آلوده شد و پس از آمدن به تماس با یک Smithfield, کارمند, با توجه به, داکوتای جنوبی, وزارت بهداشت.

CDC تیم خواهد ایجاد یک چک لیست از اقلام برای تکمیل قبل از این گیاه می تواند بازگشایی Gov. کریستی Noem گفت. Noem گفت: او کار خود را با مقامات فدرال و Smithfield رهبران به کارخانه برگشت حاضر به ارائه کمک برای تولید گوشت خوک و زنجیره غذایی.

– لیزا Kaczke, Sioux Falls (S. D.) آرگوس رهبر

بازارهای سهام ایالات متحده در نقطه بالاتر با وجود ضعیف خرده فروشی

سهام ایالات متحده در معاملات آتی با اشاره به معاملات صبح امروز پنجشنبه پس از بازارهای سهام آسیا در زمان ضربه به طور غیر منتظره از ضعیف خرده فروشی ایالات متحده و دیگر داده ها اضافه کردن به تنگی در مورد تاثیر این بیماری همه گیر کوروناویروس. معیار در توکیو و هنگ کنگ و سئول و شانگهای کاهش یافته و پس از دولت آمریکا در گزارش ماه گذشته خرده فروشی سقوط یک رکورد 8.7% و کارخانه خروجی کاهش یافت و در سریع ترین نرخ برای ماه مارس پس از سال 1946. هزینه های مصرف کننده باعث می شود تا دو سوم از اقتصاد ایالات متحده.

"پسر بودند ایالات متحده با یک بیداری بی ادب" گفت: Riki اگوا از بانک Mizuho در یک گزارش. هر مفهوم "V شکل بازیابی" یک بار آنتی ویروس کنترل ها برداشته "در حال حاضر مورد سوال جدی تر" اگوا گفت.

اپل رونمایی آیفون SE به عنوان اقتصاد تصادفات

زمان بندی همه چیز است, و جدید اپل نسبتا مقرون به صرفه جانشین آیفون SE رونمایی شد پنج شنبه در میان بی سابقه جهانی سقوط اقتصادی. هنوز به تعیین خواهد شد: آیا تلفن بود یک کالا در قیمت با شروع از $399 و یا در حال حاضر فقط زمان برای هر فناوری جدید محصول ؟

"راه اندازی اواسط چرخه بودجه/ورود گوشی های هوشمند به افت مصرف کننده جهانی مستند و بی سابقه ای همه گیر خواهد بود سر خراشنده به برخی" گفت: Dan ایوس یک تحلیلگر با Wedbush اوراق بهادار. "ما توجه داشته باشید که اپل در حال مشاهده این به عنوان یک حجم کم پایین لمس آزادی با کمی هیاهو به عنوان گوشی های در حال حاضر آماده به کشتی است."

– Dalvin قهوه ای

نوشیدن الکل ممکن است افزایش خطر ابتلا به کروناویروس که می گوید:

فروش الکل افزایش یافته است به شدت در سراسر کشور در این کشور اقامت در خانه تجربه اما مشروب الکلی ممکن است قرار دادن افراد در معرض خطر ابتلا به کروناویروس سازمان بهداشت جهانی هشدار می دهد. الکل می تواند باعث تضعیف سیستم ایمنی بدن و قرار دادن مصرف کنندگان در معرض خطر رفتارهای دیگر که می تواند به افزایش احتمال ابتلا به کوروناویروس. صعودی: الکل کار می کند به عنوان یک ضد عفونی کننده بر روی سطوح.

"الکل خطر انداخته سیستم ایمنی بدن و افزایش خطر ابتلا به عوارض جانبی سلامت" این که دفتر منطقه ای اروپا گزارش شده است.

– جاشوا Bote

آلمان شروع به بازگشایی اقتصاد

آلمان که بزرگترین اقتصاد اروپا قصد دارد برای باز کردن مغازه های کوچکتر در هفته آینده و راه اندازی مجدد برخی از مدارس ممکن است در یک محتاط پیشنهاد برای شروع به بازگشت به حالت عادی پس از طولانی خاموش شدن در طول coronavirus بحران است. اما آنگلا مرکل صدراعظم آلمان تاکید کرد این نیاز اجتماعی را حفظ فاصله و گفت: این کشور به دست آورد تنها "شکننده متوسط موفقیت" تا کنون و ندارد "فضای زیادی برای مانور."

آلمان تایید کرده است بیش از 130,000 coronavirus عفونت و بیش از 3500 مرگ و میر با توجه به تعداد دانشگاه جانز هاپکینز. قوانین ممنوعیت تجمعات بیش از دو نفر و نیاز به 5 فوت اجتماعی فاصله باقی خواهد ماند و در جایی فراتر از یکشنبه هنگامی که آن را به حال شده است به پایان می رسد. عمده تجمعات اجازه داده شد از طریق Aug. 31.

– داگ Stanglin

اجتماعی فاصله می تواند لازم است تا 2022 محققان دانشگاه هاروارد می گویند

با ایالات مقامات بهداشت عمومی و حتی رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن وزن در زمانی که ایالات متحده باید بلند اجتماعی فاصله مورد نیاز در میان coronavirus همه گیر مطالعه انجام شده توسط محققان دانشگاه هاروارد رنگ یک تصویر تلخ.

مطالعه منتشر شده در مجله "علم" نشان می دهد متناوب اجتماعی فاصله ممکن است لازم باشد تا 2022 اگر هیچ واکسن یا دارویی برای درمان این رمان coronavirus ها یافت می شود.

محققان استدلال اجرای اجتماعی فاصله اقدامات تنها یک بار می تواند در نتیجه یک "طولانی مدت تک اوج اپیدمی" که گونه ای از سیستم مراقبت های بهداشتی.

"متناوب فاصله ممکن است نیاز به 2022 مگر اینکه بحرانی در مراقبت از ظرفیت قابل ملاحظه ای افزایش یافته است و یا یک درمان یا واکسن در دسترس می شود" آنها نوشت.

– اردن کولور سیتی و Adrianna رودریگز

بیشتر coronavirus اخبار و اطلاعات از ایالات متحده آمریکا امروز

• آنچه که در مورد COVID-19: در اینجا این است که ایالات متحده آمریکا امروز با یک توقف راهنمای.

• هنگامی که شما در حال گرفتن خود محرک پول ؟ در اینجا چگونه برای پیدا کردن.

• نقشه برداری coronavirus: ردیابی شیوع دولت توسط دولت است.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است متوقف ایالات متحده کمک های مالی به چه کسی است. کارشناسان می گویند که ما به آن نیاز دارید در حال حاضر بیشتر از همیشه.

واقعیت را بررسی کنید: ماسک یکبار مصرف باید همیشه فرسوده رنگی-طرف-کردن.

نیویورکی باید پوشیدن ماسک یا پارچه پوشانده اند

نیویورکی به زودی شروع به پوشیدن ماسک یا پارچه پوشش خود را بر دهان و بینی در برای کمک به مبارزه با رمان coronavirus همه گیر رژیم صهیونیستی است. اندرو کومو گفت. کومو با صدور یک فرمان اجرایی الزامی ماسک توان هر زمان که کسانی که در نیویورک نمی تواند حفظ حداقل شش فوت از فضای بین خود و دیگران در مکان های عمومی, با استناد اجتماعی-فاصله اندازه گرفته شده به منظور محدود کردن خطر عفونت است.

"اگر شما هستند و شما نمی توانید حفظ اجتماعی فاصله و سپس یک ماسک" کومو گفت.

سفارش طول می کشد اثر در 8 بعد از ظهر جمعه به مردم اجازه می دهد زمان برای به دست آوردن ماسک یا پارچه پوشانده اند به دنبال قوانین جدید کومو گفت مقامات محلی خواهد بود وظیفه با اجرای دستور.

– دیوید رابینسون, ایالت نیویورک, تیم

شیکاگو شروع به پهن کردن coronavirus منحنی مقامات می گویند

شیکاگو, اخیر نقطه داغ از شیوع کروناویروس است شروع به کاهش نرخ جدید و روزانه موارد مقامات شهرستان اعلام کرد روز شنبه.

"شیکاگو شروع به پهن کردن منحنی در COVID-19 موارد" شهردار لری Lightfoot گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی. "اما ما نباید اشتباه بهبود با موفقیت ... ما هنوز راه طولانی برای رفتن."

شیکاگو نزدیک به 10 ، 000 مورد تأیید حساب برای حدود 41 درصد از تمام موارد در ایالت ایلینوی است و همچنین شاهد کاهش میزان موارد جدید به گفته دکتر آلیسون Arwady کمیسر شیکاگو وزارت بهداشت.

چرا که Chicagoans ماندن در خانه Arwady گفت. بر اساس یک مطالعه از تلفن همراه داده ها حدود 80 درصد از Chicagoans ماندن در خانه در طول روز و تعداد موارد به دو برابر هر 12 روز با توجه به Arwady.

به فکر کردن در مورد لغو محدودیت های شیکاگو خواهد نیاز به مراجعه به یک "قابل توجه و پایدار رها" در نرخ جدید موارد Lightfoot گفت. اما این شهر هنوز هم نیست تست "تقریبا به اندازه کافی مردم," او گفت:.

– فضل Hauck

بیشتر coronavirus سرفصل های از ایالات متحده آمریکا امروز

• نقدی 'به عنوان مهم برای آمریکایی ها به عنوان Purell و کاغذ توالت': 3 در 10 آمریکایی که درآمد از دست رفته به دلیل coronavirus.

• نیویورک با استفاده از پارک ها به عنوان زمینه دفن? ما در بررسی حقایق; این درست نیست.

• فقیر است و در اتوبوس: coronavirus قرار دادن حمل و نقل عمومی سواران در خطر است.

• یک راهنمای تصویری: این چیزی است که coronavirus می کند در داخل بدن شما است.

• من سوار سراسر کشور در طول coronavirus. در اینجا چیزی است که من دیدم.

کمک: آسوشیتد پرس



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن