Coronavirus زندگی می کنند به روز رسانی: آمریکا و مرگ آغاز زودتر از آنچه ما فکر; $484B محرک حرکت رو به جلو; تهمت توقف کارت سبز 60 روز

جان بیکن ایالات متحده آمریکا امروزمنتشر شده 10:09 AM EDT May 22, 2020سرنوشت یک $484 میلیارد بسته محرک در دست ا

توسط ABTINNEWS در 3 اردیبهشت 1399

سرنوشت یک $484 میلیارد بسته محرک در دست از خانه در ایالات متحده در روز چهارشنبه به عنوان کشور مرگ و میر پیشی گرفته 45,000 و بالا بهداشت عمومی رسمی هشدار داد که یک دوم coronavirus موج می تواند بدتر از بحران کنونی است.

همچنین در حال حاضر به نظر می رسد که ایالات متحده برای اولین بار مرگ صورت گرفت در کالیفرنیا سه هفته قبل از آنچه که تصور می شود کشور اول مرگ و میر در ایالت واشنگتن.

سنا تصویب بسته محرک شنبه; یک خانه در رای گیری برنامه ریزی شده است برای سه شنبه. رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است و نشانه او آن را نشانه. اکثریت چک حفاظت برنامه را مستقیم بیش از $320 میلیارد دلار به کسب و کارهای کوچک با 60 میلیارد دلار که در کنار مجموعه ای مبتنی بر جامعه دهندگان کوچکتر بانک ها و اتحادیه های اعتباری برای کمک به کسب و کار است که نمی ایجاد روابط با بانک ها.

این کمک های مالی می آید به عنوان رابرت Redfield, مدیر مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری هشدار داد که ترکیبی فصل آنفولانزا و دور دوم از coronavirus زمستان آینده می تواند پایمال کردن سیستم مراقبت های بهداشتی.

"این امکان وجود دارد که این حمله از این ویروس در کشور ما زمستان آینده واقع خواهد شد حتی سخت تر از یکی از ما فقط از طریق رفت" Redfield گفت واشنگتن پست.

در ضمن با مرگ و میر و عفونت هنوز هم در حال افزایش در سراسر جهان فشار برای بازگشایی کرده و از هشدارهای مقامات بهداشتی که بحران است که بیش از کشته 178,000 مردم در سطح جهانی به مراتب بیش از. ایالات متحده دیده می شود بیش از 825,300 تایید موارد COVID-19 با توجه به دانشگاه جانز هاپکینز داده است. ایالت نیویورک است رنج می برد و بیش از یک سوم از مرگ و میر.

ما زنده وبلاگ در حال بروز رسانی در طول روز است. تازه کردن برای آخرین اخبار و به روز رسانی در صندوق پستی خود را با جلسه توجیهی روزانه. بیشتر عناوین:

  • واقعیت را بررسی کنید: تهمت ادعای coronavirus آزمون به طور گسترده ای در دسترس است. آنها نه.
  • از دست رفته پادشاهی سحر و جادو: Disneyworld دیزنی لند ممکن است بسته تا 2021.
  • دنبال خسارت: Missouri است که برای اولین بار دولت به شکایت چین برای COVID-19 پاسخ.
  • کروناویروس در گوشت بسته بندی گیاهان می تواند نیروی انتخاب: سلامت کارگر یا گوشت در فروشگاه ها.
  • بروس ویلیس است قرنطینه با سابق دمی مور و همسرش. در اینجا به همین دلیل است.
  • دلاور پزشکی تامین کننده می گوید FEMA کشف و ضبط 400,000 N95 ماسک. در حال حاضر او را میلیون ها دلار.
  • گاهشمار: به دنبال تکامل از coronavirus.
  • سفارش بسته های آنلاین? نگران نباشید آن را هنوز هم امن است.
  • ماندن از هم جدا با هم. ثبت نام برای خبرنامه ما در مقابله با جهان تغییر coronavirus. 📧

برای اولین بار ما را به مرگ گرفت 3 هفته زودتر از آنچه قبلا گزارش شده

اول ایالات متحده شناخته شده است coronavirus مرگ رخ داده است زودتر از آنچه قبلا گزارش شده و در کالیفرنیا نه واشنگتن. به پزشکی قانونی در شهرستان سانتا کلارا جنوب شرقی سان فرانسیسکو گفت: با کالبد شکافی بر روی بدن دو نفر که فوت Feb. 6 و فوریه. 17 نشان داد آنها مثبت برای ویروس. برای اولین بار در ایالات متحده مرگ شده بود فکر رخ می دهد Feb. 29 در خارج از سیاتل.

قربانیان "درگذشت در خانه در طول زمانی بسیار محدود تست در دسترس بود و تنها از طریق CDC" دکتر میشل Jorden در بیانیه ای گفت. او گفت: معیارهای تعیین شده توسط CDC در زمان محدود تست تنها به افراد شناخته شده سفر تاریخ و کسانی که به دنبال مراقبت های پزشکی برای علائم خاص.

محلی شیوع ویروس می تواند تهدید ملت عرضه گوشت

راش از شیوع کروناویروس در ده ها تن از بسته بندی گوشت می آمد گیاهان در سراسر کشور است که به مراتب گسترده تر از آنچه قبلا تصور و بدتر می تواند با توجه به بررسی های منحصر به فرد موارد توسط ایالات متحده آمریکا امروز و میانه مرکز خاطر گزارش های تحقیقی. بیش از 150 نفر از آمریکا بزرگترین گیاهان گوشت پردازش کار در شهرستان که در آن نرخ عفونت کرونا ويروسی است که در حال حاضر در میان ملت بالاترین بر اساس یک تجزیه و تحلیل از کشتارگاه و مکان و شهرستان در سطح COVID-19 عفونت نرخ.

"در ابتدا نگرانی ما بود دراز مدت مراقبت از امکانات" گفت: Gary Anthone نبراسکا افسر ارشد پزشکی در اخیر Facebook ویدئو زندگی می کنند. "اگر یک چیز وجود دارد که ممکن است نگه داشتن من در شب, این گیاهان گوشت پردازش و تولید گیاهان" است. ادامه مطلب.

– Kyle Bagenstose آسمان Chadde و مت وین

سهام به شدت افزایش می یابد به عنوان برخی از ایالات آمریکا شروع به بازگشایی

سهام ایالات متحده باز بالاتر شنبه, تکان دادن خاموش ادامه کاهش قیمت نفت که تا به حال تحت فشار قرار دادند بازارهای پایین تر قبلا در این هفته است. داو جونز صنعتی و گسترده تر استاندارد & ضعیف شاخص شد تا بیش از 2% به عنوان سرمایه گذاران به نظر می رسد heartened که برخی از ایالت ها شروع به کاهش محدودیت در مردم و کسب و کار. شاخص های سهام اروپا نیز بودند و بازارهای آسیایی شد.

حاد گرسنگی می تواند دو در سراسر جهان

این COVID-19 همه گیر خواهد شد درایو بیش از یک چهارم از یک میلیارد نفر به حاد گرسنگی تا پایان سال برنامه جهانی غذا می گوید. زندگی 265 میلیون نفر در پایین و کشورهای با درآمد متوسط خواهد بود تحت عنوان "خطر شدید" مگر اینکه اقدام سریع گرفته شده است برای مقابله با این بیماری همه گیر از زمان 135 میلیون. این گروه صادر شده درخواست تجدید نظر جهانی برای 12 میلیارد دلار از جمله 1.9 میلیارد دلار به بلافاصله قبل از غذا موقعیت نزدیک به مردم در اکثر نیاز و در حالی که زنجیره تامین دارد.

"این پیش بینی نشان می دهد مقیاس فاجعه مواجه هستیم" هشدار داد WFP اقتصاددان ارشد عارف حسین.

نوسان-دولت فرمانداران احساس فشار به ماندن بسته و بازگشایی

فرمانداران در هر دو طرف در حال راه رفتن tightrope با افزایش مرگ و میر در یک طرف و ویرانی اقتصادی از سوی دیگر -- همه به عنوان رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن حرکت سیم با تحریک آمیز توییتهایی و جزمی. مغلوب ساختن پیشی جستن توییتی سهشنبه: "ایالات متحده در حال خیال راحت به آینده. کشور ما این است که شروع به باز کردن کسب و کار دوباره." اما مقامات بهداشت عمومی است و ممکن است در خط مقدم مراقبت های بهداشتی کارگران می خواهید به سرعت برگشت به حالت عادی.

با انتخابات ریاست جمهوری کمتر از هفت ماه دور از فشار بالا به خصوص در میدان نبرد مانند فلوریدا و میشیگان و ویسکانسین. نوسان-دولت فرمانداران بیش از هر هستند "تقریبا در یک وضعیت بدون برنده" گفت: سوزان MacManus یک دانشمند علوم سیاسی و استاد emerita با دانشگاه فلوریدای جنوبی. "آنها در مواجهه با غیر معمول ترین و بیشترین شدت تحت فشار حوادث است."

– Deirdre Shesgreen و مورین Groppe

میسوری است که برای اولین بار دولت به شکایت چین برای coronavirus خسارت

میسوری شد اولین دولت به شکایت دولت چین برای خسارت ناشی از این بیماری همه گیر با استناد به "هولناک کمپین از فریب است." فدرال طرح دعوی در دادگاه واصل شنبه توسط GOP دولت دادستان کل اریک اشمیت, ادعای مقامات چینی هستند "مسئول این مرگ و رنج و زیان های اقتصادی" مواجه شده میسوری و جهان است. بیش از 200 نفر کشته شده اند در میسوری که دارای تقریبا 6,000 تایید موارد با توجه به دانشگاه جانز هاپکینز.

"دولت چین به دروغ جهان در مورد خطر و مسری طبیعت COVID-19, سکوت, خبرچین, و آیا کمی برای جلوگیری از گسترش این بیماری گفت:" اشمیت است که به دنبال خسارت. "آنها باید پاسخگوی اعمال خود است."

– ساوانا Behrmann

FDA تایید صفحه اصلی-تست کیت

مراقبت های بهداشتی کارگران و اولین پاسخ که ممکن است در معرض coronavirus به زودی دسترسی به صفحه اصلی آزمون تشخیصی. LabCorp جهانی علوم زندگی شرکت مستقر در کارولینای شمالی در روز سه شنبه دریافت غذا و دارو مجوز برای کیت که مردم را قادر می سازد برای جمع آوری بینی سواب نمونه در صفحه اصلی و پست الکترونیکی آنها را به یک آزمایشگاه برای تست.

FDA اضطراری-استفاده از مجوز است و برای اولین بار COVID-19 در خانه تست. این روش باعث کاهش نیاز به تجهیزات حفاظت فردی چون هیچ پزشک مورد نیاز است را به یک نمونه است. LabCorp گفت: این امید را به آزمون در دسترس به دیگر مصرف کنندگان ایالات متحده در هفته های آینده با فرض تامین گذشته است. این شرکت کاهش یافته است به استادانه درست شده.

– کوین مک کوی

سنا OKs میلیاردها دلار برای کسب و کارهای کوچک

رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل گفت: رهبران کنگره توافق رسیده است روز شنبه برای احیای یک برنامه بشود به نگه داشتن کسب و کارهای کوچک از سازندگان و کارکنان خود را از رفتن نرخ بیکاری به دلیل اثرات اقتصادی از coronavirus بیماری همه گیر. نزدیک به نیم تریلیون دلار معامله خواهد شد ارائه کمک بیشتر به چک برنامه حفاظت از آن متوقف شد هفته گذشته پس از آن از پول زد. مک کانل R-Ky., زمان این توافق به عنوان "توافق دو حزبی."

دلار 484 میلیارد لایحه تصویب شده توسط صدای رای خواهد inject این برنامه فراهم می کند که وام به کسب و کارهای کوچک با بیش از $320 میلیارد به گفته مک کانل. یک بخش خواهد بود و در کنار مجموعه ای از کسب و کارهای کوچک است که نمی ایجاد روابط با بانک ها و در یک زمان سخت تر از دسترسی به منابع مالی در دور اول از وام. آن را نیز تقویت مدیریت کسب و کار کوچک فاجعه برنامه وام که تا به حال نیز خشک شده به دلیل coronavirus.

— Christal هایس

کارت سبز متوقف به مدت 60 روز

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: فرمان اجرایی را متوقف جدید کارت سبز جوایز برای حداقل 60 روز خواهد بود و مجددا پس از آن دوره. مغلوب ساختن پیشی جستن تاکید کرد جدید خود را حرکت نمی خواهد تحت تاثیر قرار موقت کارگران مانند کارگران فصلی ورود از کشورهای دیگر از طریق چند برنامه ویزای.

مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: فرمان اجرایی که کاخ سفید هنوز ارائه خواهد "تنها به اعمال افراد به دنبال اقامت دائم; به عبارت دیگر کسانی که به دریافت کارت سبز."

ادامه مطلب: مغلوب ساختن پیشی جستن و نذر را به حالت تعلیق مهاجرت بیش از coronavirus خاص صنایع در لبه

— جان Fritze

کومو: کاخ سفید دیدار 'کاربردی و موثر'

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و رژیم صهیونیستی نیویورک. اندرو کومو ساخته شده خوب پس از یک دفتر بیضی جلسه روز سه شنبه به دولت و فرمانداران ایالات متحده باقی می ماند قفل شده است و در یک اختلاف بیش از coronavirus تست.

کومو به نام جلسه "کاربردی و موثر است." او توضیح داده که رئیس جمهور به عنوان "کنجکاو" در مورد نیویورک جدول زمانی برای بازگشایی, اما گفت که تهمت نمی تلاش برای تحمیل یک مهلت است که نقطه عطف. مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: آنها تا به حال یک "بسیار سازنده" جلسه که در آن او و فرماندار امضا کردن یک طرح به دو تست در نیویورک بیش از چند هفته آینده.

غیر معمول بازدید از کومو که رئیس جمهور اعلام کرد یک روز زودتر آمد و به عنوان ایالت نیویورک کار می کند به جلو و خارج از آن به ویژه مرگبار جلسه با ویروس. مغلوب ساختن پیشی جستن و کومو یک دموکرات باید lurched بین کوبیدن و کف هر یک از دیگر در نزدیک تماشا اخبار همایش ها در طول بحران بهداشت و درمان.

دیوید جکسون

مغلوب ساختن پیشی جستن: دانشگاه هاروارد بازگشت پول محرک

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: دانشگاه هاروارد خواهد بازگشت coronavirus پول محرک در نظر گرفته شده برای کسب و کارهای کوچک – "آنها نباید آن را گرفته," او گفت:, و اضافه کرد که او از دیگر نهادهای بزرگ به بازگشت پول به عنوان به خوبی. بعد در coronavirus اخبار جلسه مغلوب ساختن پیشی جستن روشن است که این دانشگاه دارای موافقت نمی شود باید آن را بازگشت این وجوه است. "اگر آنها که نمی, پس از آن ما به شما کار دیگری انجام," او گفت: بدون توضیح. دانشگاه هاروارد آمده است در زیر آتش برای گرفتن نزدیک به 9 میلیون دلار در بودجه از بسته امداد به ویژه در نور از مدرسه چند میلیارد دلار موقوفه.

دانشگاه هاروارد منتشر شد بیانیه ای در روز شنبه گفت: این درخواست نیست و یا دریافت وجه از چک حفاظت از برنامه در نظر گرفته شده برای کسب و کارهای کوچک. بلکه این دانشگاه گفت: آن را دریافت بخشی از وزارت آموزش و پرورش بودجه بود که به توزیع هزاران نفر از مدارس سراسر کشور که قصد دارد به استفاده از پول برای کمک به دانش آموزان در مواجهه با نیاز مالی فوری به دلیل بیماری همه گیر.

– جان Fritze

بیشتر coronavirus اخبار و اطلاعات از ایالات متحده آمریکا امروز:

  • دانشجویان مجبور اصلی توسط coronavirus گیر پرداخت اجاره – برای هیچ چیز.
  • بهداشت عمومی 'سوپراستار' یا pro-چین تبليغاتي? که رئیس اراضی در ما سیاسی تیررس.
  • Spelling Bee لغو شد. مسابقه به نام برای اولین بار پس از جنگ جهانی دوم است.
  • هنگامی که موج دوم coronavirus رسید ؟ چه آن را مانند نگاه ؟
  • آنتی بادی آزمون: آنها چه هستند ؟ آنها را به کمک آمریکایی ها به حالت عادی بازگشت ؟
  • امن وعده های غذایی: چگونه رستوران در حال تلاش برای ارائه در حالی که مواد غذایی سالم ماندن.
  • بازگشایی امریکا است. چه کشورهای در حال استراحت اجتماعی فاصله محدودیت ؟
  • خود را با یک توقف راهنمای COVID-19: از علائم ایمنی و شایعات به واقعیت است.
  • کالج ها نمی توانم بگویم که آیا آنها باز در پاییز سال 2020 است. و دانش آموزان در حال حاضر خسته از آموزش مجازی.
  • نقشه برداری coronavirus: یک مسیر نمودار برای تمام ما است.
  • –Coronavirus تماشا کنید: Join our Facebook ،


tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.rushrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن