Coronavirus زندگی می کنند به روز رسانی: مغلوب ساختن پیشی جستن و دشمنی با میشیگان AG که او را به نام 'زود رنج کودک,' CDC می گوید: در 35% موارد بيماران بدون علائم

Ryan W. Miller ایالات متحده آمریکا امروزمنتشر شده 8:28 AM EDT 22 مه سال 2020به عنوان ایالات متحده روش 100,000

توسط ABTINNEWS در 2 خرداد 1399

به عنوان ایالات متحده روش 100,000 coronavirus مرگ و میر رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن feuded با میشیگان دادستان کل که از او انتقاد برای عموم نیست با پوشیدن ماسک در هنگام بازدید از یک کارخانه فورد.

در پنج شنبه شب توییتهایی تهمت به نام دانا Nessel "آیا هیچ چیز A. G. بزرگ ایالت میشیگان" و گفت که او باید او را "خشم و حماقت در فورد موتور" و یا دیگری این شرکت را ترک ممکن است دولت است.

Nessel به نام مغلوب ساختن پیشی جستن یک "زود رنج کودک" برای پوشیدن ماسک در طول سفر اما مغلوب ساختن پیشی جستن گفت که او یکی می پوشند نه فقط در مقابل فشار دهید.

مغلوب ساختن پیشی جستن همچنین به خبرنگاران گفت که او نمی خواهد خاموش کردن کشور وجود دارد و اگر به موج دوم از عفونت: "ما در حال رفتن به خاموش کردن آتش سوزی. ما در حال رفتن به کشور است."

حساب های ایالات متحده برای بیش از یک پنجم از 5.1 میلیون جهانی coronavirus موارد با بیش از 1.57 میلیون, با توجه به دانشگاه جانز هاپکینز داده داشبورد. بیش از 333 ، 000 در مردم فوت کرده اند در سطح جهانی; آمریکا مرگ و میر در حال نزدیک شدن است 95,000.

ما زنده وبلاگ در حال بروز رسانی در طول روز است. تازه کردن برای آخرین اخبار و به روز رسانی در صندوق پستی خود را با جلسه توجیهی روزانه. پایین برای جزئیات بیشتر.

در اینجا برخی از نکات برجسته بدانید که جمعه:

  • Caesars Palace و فلامینگو خواهد بود که اولین هتل به بازگشایی در لاس وگاس هر چند تاریخ دقیق شناخته نشده است.
  • رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را سفارش پرچم ایالات متحده به کاهش بیش از ساختمان های فدرال به افتخار کسانی که فوت کرده اند از coronavirus.
  • اسمیتسونین موزه ها در حال جمع آوری آثار مکشوفه به سند این بیماری همه گیر.

ما نه به عنوان تقسیم شده به عنوان شما فکر می کنم. اکثر آمریکایی ها می خواهند به بازگشت به کار و مدرسه و زندگی اجتماعی. اما با خیال راحت. این Backstoryاز ایالات متحده آمریکا امروز editor-in-چیهf

آنچه که ما در حال صحبت کردن در مورد: رستوران کنتاکی در حال آماده سازی برای بازگشایی جمعه اما دولت این است که گفتن آنها را به هیچ کس سفره و دستمال پارچه ای و یکبار مصرف استفاده هستند. صاحبان رستوران ها خواستار حکومت بی فایده.

چیزی به لبخند مورد: یکنوع بازی شبیه لوتو! خواهد شد و کیت تماس بگیرید شماره در زوم بازی با ساکنان خانه سالمندان در ولز.

ماندن از هم جدا با هم: ایالات متحده آمریکا امروز به ارمغان می آورد یک خبرنامه در مورد چگونه برای مقابله با این تلاش بار مستقیم به صندوق پستی خود را. 📥

پوشیدن ماسک ، اکثر دموکرات ها و جمهوریخواهان می گویند که

با وجود بالا مشخصات حوادث آمریکایی امتناع از پوشیدن ماسک صورت یک اکثریت قریب به اتفاق آمریکایی ها می گویند آنها فرسوده صورت پوشش با توجه به کروناویروس همه گیر بر اساس یک نظرسنجی جدید.

بیش از چهار نفر از هر پنج آمریکایی — 84 ٪ -- گفت: آنها فرسوده ماسک در تلاش برای محدود کردن گسترش coronavirus بر اساس یک نظرسنجی از دموکراسی صندوق + UCLA Nationscape پروژه.

و در حالی که بازگشایی اقتصاد و پوشیدن ماسک در زمان تبدیل شدن به حزبی صحبت نقاط اکثریت دموکرات ها و جمهوری خواهان گفت: آنها فرسوده یک ماسک ،

وجود اختلاف در میان گروه های سنی با افراد جوان تر شده کمی کمتر احتمال دارد به فرسوده یک ماسک ، تقریبا سه نفر از چهار نفر (78%) آمریکایی بین سنین 18 تا 29 می گویند که آنها فرسوده یک ماسک صورت در حالی که 90 درصد از آمریکایی ها 65 و بالاتر می گویند آنها.

– ربکا مورن

CDC تخمین می زنند: 35% موارد بدون علامت

حدود یک سوم از coronavirus موارد بدون علامت مراکز کنترل بیماری و پیشگیری گفت: در راهنمایی ریاضی افسران و مقامات بهداشت عمومی.

این "زمان بهترین برآورد" برای درصد از موارد مثبت است که بدون علامت است و 35% اما CDC می گوید که شماره می تواند تغییر به عنوان اطلاعات بیشتر در دسترس می شود.

CDC می گوید: کروناویروس جدید منتقل می شود توسط افرادی که هنوز در حال تجربه علائم و یا کسانی که هرگز تجربه symtoms.

دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن نمی پوشیدن ماسک در مقابل عکاسان در میشیگان

فورد مدیران را تشویق رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به همین یک ماسک صورت در طول سفر خود به یکی از کارخانه های پنج شنبه, اما او گفت: او تصمیم گرفت به آن را می پوشند در نزدیکی عکاسان چرا که او "نمی خواهم به مطبوعات لذت بردن از دیدن آن است."

مغلوب ساختن پیشی جستن که دیده شد برگزاری سرمه ماسک با مهر ریاست جمهوری اما نه با پوشیدن آن گفت: او قرار داده و آن را در پیش از آن در تور. فورد مقامات همراه رئیس جمهور دیده می شد با پوشیدن ماسک های صورت, با توجه به سفر خبرنگاران با رئیس جمهور.

رئیس جمهور آمده است تحت بررسی در گذشته تا حد زیادی نادیده گرفتن توصیه از مراکز کنترل بیماری و پیشگیری از آن توصیه می کند آمریکایی ها پوشیدن ماسک در طول coronavirus بیماری همه گیر. مغلوب ساختن پیشی جستن که یادداشت CDC مشاوره اجباری نیست, توصیف کرده است این تصمیم به عنوان یک "انتخاب شخصی است."

میشیگان دادستان دانا Nessel به نام مغلوب ساختن پیشی جستن یک "زود رنج کودک" برای پوشیدن ماسک باعث یک سری از اواخر توییتهایی از رئیس جمهور که به نام او "هیچ چیز A. G. بزرگ ایالت میشیگان"

– جان Fritze کورتنی سوبرامانیان و نیکلاس وو

مرغ ارزان و گوشت گاو و آمد در هزینه. چگونه آمریکا, گوشت, گیاهان, پرورش coronavirus نقاط داغ

این بسته بندی گوشت می آمد چهره صنعت شاید بزرگترین آزمون ایمنی کارگر به عنوان رمان coronavirus همچنان به رفت و برگشت از طریق آن کشتارگاه و فرآوری گیاهان است.

از 20 مه مقامات عموم مرتبط حداقل 15,300 COVID-19 عفونت به 192 ایالات متحده بسته بندی گوشت می آمد گیاهان با توجه به پیگیری توسط غرب مرکز خاطر گزارش های تحقیقی. حداقل 63 کارگران کشته شده اند.

این بسته بندی گوشت می آمد صنعت به تکامل مارول مدرن بهره وری تولید 105 میلیارد پوند گوشت در سال, اما همان کسانی که ویژگی های است که اجازه می دهد تا ثابت بوسیله اسباب گردنده از گوشت ارزان نیز ارائه زمین مناسب برای پرورش هوابرد بیماری هایی مانند coronavirus: یک تنگ محل کار یک فرهنگ کم گزارش دهی بیماری ها و کادر روستایی مهاجر و کارگران ثبت نشده که سهم حمل و نقل و چهارم زندگی می کنند.

"این بیماری همه گیر است preying در دهه اساسی تنظیم از ما چگونه تولید مواد غذایی ما" گفت: Joshua Specht, دستیار استاد تاریخ در دانشگاه نوتردام که مطالعات صنعت گوشت.

– آسمان Chadde کایل Bagenstose ورونیکا مارتینز Hasancan و راشل آکسون

بیشتر در امریکا زنجیره غذایی: هنگامی که کسب و کار تعطیل کامیونداران کار از دست داده در معرض خطر سلامت خود را به نگه داشتن امریکا باز

FDA بررسی آزمایشگاه به عنوان COVID-19 نتایج آزمون در فلوریدا مورد سوال

تنظیم کننده فدرال در حال بررسی تگزاس آزمایشگاهی که یک بیمارستان فلوریدا زنجیره ای کاهش یافته و هفته گذشته به دلیل تاخیر و غیر قابل اعتماد COVID-19 نتایج آزمون.

AdventHealth که 45 بیمارستان در نه متحده فسخ آن فلوریدا قرارداد با MicroGen DX با توجه به نگرانی در مورد اعتبار برخی از 60,000 آزمون MicroGen پردازش شده بود برای این سیستم به دلیل این آزمایشگاه را ذخیره و آنها را با توجه به CDC دستورالعمل AdventHealth در بیانیه ای گفت.

AdventHealth گفت: این اطلاع در مورد 25,000 بیماران که غیر قابل اعتماد و یا تاخیر در نتایج. آن است که مشاوره آنها را به دنبال مراقبت های پزشکی و مجدد اگر آنها آزمایش منفی اما باید COVID علائم. بیمارانی که آزمایش مثبت نیز باید به دنبال سالگی AdventHealth گفت. آن گفت: این آزمایشگاه برای از بین بردن باقی مانده آزمون و گفت: بیماران خود که دریافت نکرده نتایج از MicroGen DX هرگز آنها را دریافت.

اختلاف است که انتظار می رود تاثیر تست در سراسر ایالات متحده به عنوان MicroGen تا به حال تعداد نامعلومی از مشتریان دیگر.

– بیلی Gallion و Jayne o'donnell

Caesars Palace فلامینگو خواهد بود اولین هتل به بازگشایی در لاس وگاس

Caesars Entertainment, اپراتور نه خواص در لاس وگاس است رونمایی کرد زمانی که آن را دوباره باز به دلیل آن را به دولت و مقامات محلی کنترل خاموش کردن سفارشات. اما این شرکت در روز پنج شنبه داده زیرچشمی نگاه کردن از آنچه که گردشگران می توانند انتظار از رفت و آمد مکرر غول که لاس وگاس بازگشایی.

به جای باز کردن تمام خواص در همان زمان زنجیره ای خواهد شد برای اولین بار خوش آمدید مهمان به Caesars Palace و فلامینگو در لاس وگاس. "بازگشایی لاس وگاس در یک رویکرد مرحله به مرحله خواهد بود یک نقطه عطف مهم برای Caesars Entertainment به عنوان کشور همچنان به ظهور از این لازم بسته شدن دوره گفت:" تونی Rodio مدیر عامل شرکت Caesars Entertainment در بیانیه ای.

هر دو Caesars Palace و فلامینگو را ارائه اتاق های هتل گزینه های ناهار خوری و دسترسی به استخر – و همچنین به عنوان دستگاه های حافظه و بازی های جدول. یک باد اضافه شده همچنین آمده از این بیماری همه گیر: تمام پارکینگ خود در سزار خواص در امتداد نوار رایگان خواهد بود.

– اد کمندا, رنو روزنامه مجله

"شما شده ام بسیار قوی': Melania Trump می فرستد حمایت از دانش آموزان

بانوی اول Melania Trump ارسال پشتیبانی به ملت آموزان. در حالی که در سی ان ان هفتگی شهر جهانی در سالن coronavirus پنج شنبه, بانوی اول تحسین دانشمندان برای "نگه داشتن تحصیلات خود" و "آموزش در راه های جدید" در میان همه گیر.

"بیش از دو ماه گذشته, من می دانم که شما تا به حال به بسیاری از تغییرات در زندگی خود" Melania Trump گفت: در ویدئویی از پیش ضبط شده. "بسیاری از شما تا به حال به شرکت در کلاس در خانه خود شده اند قادر به دیدن دوستان خود را."

شروع COVID-19 ناگهان به پایان رسید در فرد سال تحصیلی برای بسیاری از دانش آموزان سراسر کشور در ماه مارس به عنوان stay-در-خانه سفارشات و تحصیل آنلاین جدید شد عادی بیش از نگرانی های ایمنی.

– Cydney هندرسون

دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به سفارش ما پرچم را به افتخار coronavirus قربانیان

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن کرد و گفت: او منظور خواهد شد پرچم ایالات متحده به کاهش بیش از ساختمان های فدرال به افتخار کسانی که فوت کرده اند از coronavirus.

که مغلوب ساختن پیشی جستن گفت ادامه خواهد داد به آخر هفته روز یادبود می آید به عنوان ملتی 100,000 مرگ و میر ناشی از ویروس است. پرچم به طور سنتی پرواز در نیمی از کارکنان در روز یادبود به افتخار این کشور کاهش یافته است اعضای نظامی.

مغلوب ساختن پیشی جستن تصمیم آمد ساعت پس از دموکرات کنگره با ارسال نامه ای درخواست کرد که پرچم کاهش مییابد و زمانی که coronavirus تلفات بازدید 100,000.

– جان Fritze و نیکلاس وو

بازگشایی امریکا: آلاسکا بازگشت به زندگی قبل از ویروس' روز جمعه

چه در حال تغییر است ؟ آلاسکا را از سر زندگی آن را به عنوان "قبل از به ویروس" با بازگشایی اقتصاد بدون محدودیت; آیووا را بازگشایی سینما, موزه ها و باغ وحش ها و کنتاکی اجازه خواهد داد که رستوران ها به کار گیرند و در 33 درصد ظرفیت در داخل خانه با نامحدود صندلی در فضای باز. پیدا کردن آخرین اخبار در دولت خود را.

فلوریدا میزبان 70-تیم بیس بال جوانان مسابقه بیش از آخر هفته روز یادبود

این Brevard County کمیسیون در فلوریدا می گوید از آن زمان به بازی توپ دوباره در USSSA Space Coast پیچیده در Viera — با شروع این هفته با 70-تیم جوانان در مسابقات بیس بال.

آخر این هفته رویداد می تواند در قرعه کشی 1500 نفر از جمله بازیکنان و مربیان و اعضای خانواده. وجود خواهد داشت تعدادی از پادمان در محل برای کمک به جلوگیری از پتانسیل گسترش coronavirus مانند اجتماعی فاصله نظافت مشترک تجهیزات و تغییر کردن بازی توپ های بیشتر.

– دیو برمن فلوریدا امروز

است تعطیلات تابستان لغو شود ؟ بستگی دارد که شما بخواهید

سالانه تابستان فصل مسافرت آغاز و جمعه مسافران و کسب و کار است که تهیه کردن به آنها را به صورت بی سابقه ای قطعیت هرج و مرج و نگرانی است.

جاذبه و مقصد تعطیلات باقی می ماند بسته ماندن در خانه سفارشات و محدودیت های مسافرتی هنوز فراگیر و برخی می-تواند مسافران مضطرب در مورد ویروس و جمعیت و یا قرار دادن خاموش جدید اقدامات ایمنی از جمله اجباری صورت ماسک بر روی هواپیما. اضافه کردن در شیب زیان کار و سوال می شود: آیا تعطیلات تابستان لغو این سال ؟

چشم انداز بسیار تیره AAA در حال غرق سالانه خود را روز یادبود سفر هوا در این سال برای اولین بار در 20 سال. همه مقامات از باشگاه خودرو و آژانس های مسافرتی می تواند ارائه شد که تعطیلات آخر هفته سفر دوره ضعیف خواهد بود.

– سحر Gilbertson

اسمیتسونین موزه ها جمع آوری آثار مکشوفه از بیماری همه گیر کوروناویروس

اسمیتسونین موزه ها در طول بیماری همه گیر کوروناویروس اما داران در سراسر این موسسه در حال سخت در کار جمع آوری آثار مکشوفه برای حفظ این لحظه در زمان. و آنها نیاز به کمک شما.

موزه ملی تاریخ آمریکا تاسیس یک نیروی کار به رهبری تلاش برای ارزیابی و سند علمی و پزشکی حوادث در طول این دوره و اثرات آنها بر کسب و کار و کار و سیاست و فرهنگ است.

داران را حفظ اشیاء و اسناد و عکس هایی که زندگی می کنند به طور دائم در مجموعه موزه. موزه نمی تواند قبول مصالح ساختمان بسته است بنابراین داران درخواست که اهدا کنندگان بالقوه امن موارد در نظر گرفته شود برای کسب.

– دیوید الیور

CDC مدیر 'نمی تواند تضمین' دور دیگری از مستندات در زمستان

مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری مدیر دکتر رابرت Redfield گفت: بار مالی که او "نمی تواند تضمین" یا نه دور دوم stay-at-home سفارشات در حال آمدن است برای ایالات متحده در زمستان به عنوان جدید کروناویروس ممکن است موج دوم که مصادف با آب و هوای سرد و فصل آنفولانزا.

"من نمی تواند تضمین نماید که در نوع خود از وارد شدن به نظر حالت ما باید داده ها هدایت می شود. آنچه می توانم بگویم این است که ما متعهد به استفاده از زمان که ما در حال حاضر برای دریافت این ملت به عنوان overprepared که ممکن است" Redfield به این روزنامه گفت: در مصاحبه.

Redfield گفت: گسترش ویروس در نیمکره جنوبی را به او می دهد نگرانی در مورد موج دوم در پایان سال 2020 در نیمکره شمالی است.

Redfield همچنین خطاب ایالات متحده آمادگی در مبارزه با ویروس. CDC و مغلوب ساختن پیشی جستن دولت مواجه شده اند انتقاد برای داشتن کافی تست ظرفیت در این بیماری همه گیر را در اوایل روز است.

بیشتر coronavirus اخبار و اطلاعات از ایالات متحده آمریکا امروز:

  • زندگی صرفه جویی در درس خودکشی مردم می تواند آموزش در جهان همه گیر.
  • 13 نکته برای میزبانی یک جشن فارغ التحصیلی در حالی که اجتماعی فاصله.
  • ترک خود coronavirus انزوا? فکر می کنم در مورد این 3 چیز اول است.

کمک: آسوشیتد پرس



tinyurlis.gdclck.rushrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن