Coronavirus زندگی می کنند به روز رسانی: NYC اهداف بازگشایی در ژوئن; ماراتن بوستون لغو شد; SAT ثبت نام هرج و مرج

جان بیکن هدر تاکر اردن کولور سیتی و جسیکا فلرس ایالات متحده آمریکا امروزمنتشر شده 11:08 PM EDT 28 مه سال 2020ی

توسط ABTINNEWS در 9 خرداد 1399

یک روز پس از ایالات متحده ثبت شده 100,000 مرگ و میر ناشی از COVID-19 وزارت کار ایالات متحده گزارش های اضافی 2.1 میلیون مدعیان بیکاری در هفته گذشته به معنی بیش از 40 میلیون آمریکایی را برای اعمال بیکاری فقط در 10 هفته.

سرکش تگزاس نوار ممنوعیت ماسک در تگزاس و ورزشگاه در کشورهای مختلف تحت پیگرد هستند برای حق باز به عنوان ناکامی کوه در سرعت اقتصادی این کشور بیداری. در همین حال نیویورک, نیاز, ماسک صورت برای ورود به کسب و کار با توجه به رژیم صهیونیستی است. اندرو کومو و سان فرانسیسکو تمدید اقامت در خانه سفارش "به طور نامحدود."

نیز وجود دارد خبر بد برای اجرای فن به عنوان ماراتن بوستون لغو شد برای اولین بار در آن 124 سال سابقه. و دانش آموزان امیدوار به ثبت نام برای SAT زد به مشکلات عمده.

وجود دارد بیش از 5.8 میلیون موارد تایید شده در سراسر جهان با 1.7 میلیون نفر در ایالات متحده با توجه به دانشگاه جانز هاپکینز داده داشبورد. بیش از 360,000 که مردم در سراسر جهان است.

ما زنده وبلاگ در حال بروز رسانی در طول روز است. تازه کردن برای آخرین اخبار و به روز رسانی در صندوق پستی خود را با جلسه توجیهی روزانه. پایین برای جزئیات بیشتر.

در اینجا چند تحولات بزرگ:

  • ایالات متحده رسیده ترسناک یک نقطه عطف با بیش از 100,000 coronavirus مرگ و میر در طول کمتر از چهار ماه. که بیش از تعداد آمریکایی های کشته شده در ویتنام و کره جنگ های ترکیب شده است. اینها برخی از آنها.
  • تخلیه فروش و درآمد مالیات بر درآمد است که صدمه زدن به دولت و بودجه آن ممکن است هزینه 300,000 معلمان شغل خود را با توجه به مقدماتی تخمین می زند.
  • دیزنی است که بازگشایی در ماه جولای این شرکت اعلام کرد. بازدید کنندگان را ملزم به پوشیدن یک ماسک صورت و تحت دما را بررسی کنید.

دوز روزانه خود را از اخبار خوب: یک پزشک و پرستار در خط مقدم از coronavirus ازدواج کردم در یک بیمارستان است. و پس از مراسم این زوج برگزار مجازی دریافت و ارسال یک بطری شامپاین به همه مهمانان خود را.

آنچه که ما در حال صحبت کردن در مورد: در 100 روز بیش از 100 ، 000 نفر در ایالات متحده درگذشت. ما به کارشناسان در زمینه های مختلف برای به دست آوردن یک ارزیابی از آنچه طبیعی جدید ممکن است در آینده 100 روز. اجماع: این رفتن به یک سوار پر از دست انداز.

نیویورک رژیم صهیونیستی است. Andrew Cuomo: 'بدون ماسک — بدون ورود.'

رژیم صهیونیستی نیویورک. اندرو کومو در روز پنج شنبه اعلام کرد او قصد دارد برای امضای یک فرمان اجرایی اجازه می دهد کسب و کار به انکار ورود به مردم با پوشیدن ماسک و یا دیگر چهره پوشانده اند.

تصمیم می آید را به عنوان کشور بحث که آیا به پوشیدن ماسک برای کمک به کاهش سرعت گسترش جدید کروناویروس. کسب و کار مانند Costco سیاست در جای خود نیاز مشتریان به پوشیدن ماسک -- به غم وغصه از برخی از مشتریان.

"مردم حق دارند به خطر اندازد سلامت خود را (من آن را توصیه نمی)," کومو توییتی. "آیا مردم حق دارند به خطر اندازد دیگر سلامت مردم است."

ماراتن بوستون لغو شد برای اولین بار در 124 سال سابقه

ماراتن بوستون برگزار خواهد شد در سال 2020 برای اولین بار در لغو این رویداد 124 سال سابقه.

ماراتن در اصل به تعویق افتاد و از آن سنتی پرستان' روز در حال اجرا در ماه آوریل با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر. سازمان امیدوار بود به مرحله آن را در سپتامبر. 14 اما در روز پنج شنبه اعلام شد که در رویداد فرد را نمی گیرد. بوستون ورزشی انجمن به جای اعلام کرد قصد دارد برای یک مسابقه مجازی.

"نگرانی از ایجاد موج دوم من ساخته شده برخی از واقعی رزرو در مورد می تواند به ما در این مسابقه دو ماراتون یا نه" شهردار بوستون مارتی والش میگوید.

-- ادی Timanus

SAT ثبت نام سایت سقوط کرد و پس از بازگشایی

SAT ثبت نام در سایت بازگشایی شد شنبه برای دانش آموزان در سال 2020 یا 2021 کلاس که اصلا نمره نشده و یا کسانی که تا به حال در اصل برنامه ریزی شده در ماه ژوئن تست تاریخ و نه لغو آن. اما بسیاری از زمان به رسانه های اجتماعی برای به اشتراک گذاشتن که سایت را نگه می دارد توفنده.

رایان Testino, a 17-year-old افزایش دبیرستان ارشد در گرجستان گفت: ایالات متحده آمریکا امروز او صرف دو ساعت با استفاده از دو کامپیوتر مختلف به ثبت نام برای این آزمون در ماه سپتامبر. او در اصل برنامه ریزی شده به آزمون در ماه ژوئن. پس از چند تلاش, سایت نگه داشته و توفنده و او تا به حال به بیش از شروع دوباره گفت: Testino.

والدین و دانش آموزان به اشتراک گذاشته ناکامی های خود را در توییتر. "من سعی کرده ام ثبت نام برای SAT 2 ساعت و...در حال حاضر ممکن است قادر به هر گونه نمرات آزمون...من دیوانه" سام Semsel گفت در توییتر.

کالج هیئت مدیره در پاسخ به برخی از کاربران ارائه مشاوره به "لطفا دوباره سعی کنید بعد از این بعد از ظهر" و یا سعی کنید با تغییر مرورگر اینترنت خود را.

یک سخنگوی هیئت دانشگاه گفت: ایالات متحده آمریکا امروز که سایت تصادف نیست اما آنها با دیدن حجم بالا از دانش آموزان اقدام به ثبت نام است که ممکن است منجر به تاخیر می اندازد. "ما درک دانشجويان صبر و توصیه آنها بعدا دوباره سعی کنید اگر آنها در حال تجربه تاخیر گفت:" سخنگوی Zachary گلدبرگ.

سان فرانسیسکو شهردار گسترش اقامت در خانه سفارش به طور نامحدود

به عنوان سان فرانسیسکو اقامت در خانه سفارش مجموعه به پایان می رسد یکشنبه, شهردار لندن نژاد پنج شنبه اعلام کرد که این امر می تواند تمدید شود "به طور نامحدود."

نژاد همچنین اعلام کرد بازگشایی برنامه های آن آغاز خواهد شد در ماه آینده با اجتماعی فاصله دستورالعمل. عمومی, excerising مانند یوگا و تناسب اندام اردوگاه قادر خواهد بود به سر در ژوئن 15. شهر برنامه ای برای بازگشایی سالن مو آرایشگاه و اجازه داخل سالن ناهار خوری در جولای 13. ناخن سالن سرو خال کوبی ورزشگاه و میله در حال برنامه ریزی برای بازگشایی در اواسط ماه اوت است.

مقامات بهداشت عمومی گفت: برنامه ریزی شده تاریخ بازگشایی می تواند بسته به تعداد موارد و مرگ و میر در این شهرستان است.

خطوط هوایی و هتل ها امیدوارم که آخر هفته روز یادبود سفر و پا زدن شروع به باز گشت

تعداد زیادی از مردم در حال عبور از طریق حمل و نقل اداره امنیت فرودگاه بازرسی آخر هفته روز یادبود پیشی گرفته 300,000 برای اولین بار در تقریبا دو ماه این گزارش در وب سایت خود را. اعداد مشخصی در روز شنبه, مارس 21 و جمعه 22 مه منجر به سه روز آخر هفته و دوباره در روز دوشنبه.

برای هفته پایان مارس 23, ردیابی شرکت STR یافت که اشغال هتل در ایالات متحده به طور متوسط 35.4% تا 32.4% از هفته گذشته – هر چند هنوز هم در حدود نیمی از این مقایسه در هفته 2019.

در حالی که هر گونه افزایش تشویق شد, صنعت سفر هنوز راه طولانی برای صعود قبل از آن می تواند ادعا جامد دوباره بجای اول برگشتن. TSA تعداد 318,449 مردم عبور از پست های بازرسی در مارس 21 هنوز ناچیز در مقایسه با تقریبا 2.7 میلیون در روز به یک سال پیش. و با تعطیلات آخر هفته بیش از این اعداد را حل و فصل بازگشت به اواسط 200,000 s.

سفر ممکن است انتخاب کنید تا به عنوان تعطیلات گرا شهرستانها بازگشایی شده است. والت دیزنی جهان در اورلاندو فلوریدا اعلام کرده است 11 جولای باز کردن. و برخی از عمده لاس وگاس هتل و اقامتگاههای تفریحی را از جمله Wynn در لاس وگاس و Caesars Palace, برنامه ریزی برای بازگشایی ژوئن 4.

-- کریس Woodyard و مورگان Hines

ارسال کارت است که شامل تهمت نام $هزینه 28 میلیون

یک کارت ارسال از طریق پست به هر خانوار آمریکایی است که شامل coronavirus اجتماعی فاصله دستورالعمل و همچنین برجسته ویژه رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن نام هزینه U. s. خدمات پستی $28 میلیون دلار آمریکا امروز یاد کرده است.

Coronavirus کارت که شروع به ظاهر شدن در ایالات متحده در صندوق های پستی در مارس کشید آتش از خوب دولت است که گروه گفت: این اعمال سیاسی روکش به دولت را تلاش برای اطلاع رسانی به آمریکایی ها در مورد این بیماری همه گیر. هزینه می آید به عنوان سرویس پست ایالات متحده – که مغلوب ساختن پیشی جستن است به عنوان "یک شوخی" – تلاش مالی.

– جان Fritze

سناتور. Tim Kaine آزمایش آنتی بادی coronavirus

سناتور. Tim Kaine, D-Va., و همسرش, Anne Holton, آزمایش مثبت برای coronavirus آنتی بادی پس از تجربه علائم شبه آنفولانزا در ماه های مارس و آوریل به این معنی که می تواند آنها قرارداد رمان coronavirus.

Kaine گفت که او تا به حال آزمایش مثبت برای آنفولانزا در سال گذشته و دریافت درمان از پزشکان خود را, اما در پایان ماه مارس او تجربه جدید علائم او فکر آنفولانزا مانده و یک گرده واکنش. Holton موقت رئیس جمهور از دانشگاه جرج میسون و سپس "تجربه کوتاه تقلا تب و لرز و به دنبال آن تراکم و در نهایت یک سرفه."

پزشکان خود فکر کردم ممکن بود آنها تا به حال موارد خفیف از coronavirus به طوری که آنها در خانه مانده و از خود جدا در ریچموند, ویرجینیا, تا زمانی که به آنها علامت رایگان در اواسط ماه آوریل است. نه تست شده برای coronavirus در آن زمان به دلیل کمبود آزمون.

– نیکلاس وو

شهر نیویورک می تواند شروع بازگشایی در اوایل ماه ژوئن

تا 400000 نفر می تواند بازگشت به کار در اوایل ماه ژوئن تحت فاز یک این طرح به بازگشایی نیویورک شهرستان, شهردار, بیل د Blasio گفت: پنج شنبه. ساخت و ساز و تولید عمده فروشی و خرده گرفتن و رفتن گنجانده شده در فاز اول ،

"من باور دارم تمام شاخص ها حاکی از آن اعلام خواهد شد در اولین یا دومین هفته از ماه ژوئن" د Blasio گفت: در یک کنفرانس خبری. کسب و کار مورد نیاز خواهد بود به دنبال اجتماعی فاصله دستورالعمل و به منظور کاهش اشغال به زیر 50%. او همچنین هشدار داد که بدون یک بسته محرک اقتصادی فدرال تقریبا تمام شهر سازمان روبرو خواهد شد "کاهش عظیم."

نیویورک شده است سخت ترین-آمار دولتی در کشور با تقریبا 30 ، 000 مرگ و میر. اما مرگ و میر و بستری شدن در بیمارستان را کاهش بوده است به طور پیوسته و بقیه دولت در حال حاضر آغاز شده به سهولت محدودیت.

تخفیف بیشتر کمتر lounging مناطق: مرکز خرید در عصر COVID-19

مراکز شده اند که خارج از محدوده برای خریداران با توجه به اقامت در خانه سفارشات در حال باز کردن درب به یک نام تجاری جدید تجربه خرید بسیار متفاوت از اواسط ماه مارس. خرید در عصر COVID-19 یعنی کمتر مکان به سالن برای استراحت و یا نیش می زنند. تلاش بر روی لباس می شود پیچیده و استراتژی مورد نیاز است قبل از ورود گسترده داخلی محیط های که در آن خانواده خود را صرف شنبه, کون, تجربه کرده, اولین بار خرما و دوستان پرسه می زدند برای ساعت ها در پایان.

خریداران را پیدا خواهد کرد برخی از اخبار خوب ، "در پوشاک قیمت برای مصرف کنندگان خواهد شد در واقع سقوط" گفت: Neil ساندرز مدیر عامل خرده فروشی مشاوره GlobalData,. "آنها باید خیلی بیشتر تخفیف و چانه زنی."

– Dalvin قهوه ای و کلی Tyko

300,000 معلمان می تواند از دست دادن شغل به دلیل درآمد مالیاتی قطره

این کشور بی سابقه اقتصادی مکث به سرعت گسترش coronavirus است تهی فروش و درآمد مالیات بر درآمد برای دولت و, در نوبت, مدارس. برآورد اولیه پیش بینی فک انداختن دولت, بودجه, سوراخ است که برخی از بودجه آموزش و پرورش کارشناسان هشدار می دهند هزینه می تواند در طیف وسیعی از 300,000 آموزش مشاغل. مناطق در حال تقلا برای پاسخ به دو whammy: کاهش پول از آمریکا و افزایش در هزینه های به کار با خیال راحت به همه گیر می پوشد ،

"این یک چالش عمده" گفت: جرالد هیل سرپرست مدارس در وست بلومفیلد میشیگان. "اگر ما در حال کاهش 20 درصد اما ما هزینه 20 درصد بیشتر به کار ما در 40% هزینه تفاوت."

ارین ریچاردز

بیشتر coronavirus اخبار و اطلاعات از ایالات متحده آمریکا امروز

  • ساعات صرف شده در نمایندگی ممکن است بیش از: را COVID-19 تغییر راه ما خرید خودرو برای همیشه لطفا برای ؟
  • بعد از 100 روز: چگونه coronavirus را ادامه خواهد داد به تغییر زندگی ما است.
  • در سفر ؟ این دولت ها هستند که نیاز به خود شده است.
  • خواهد رستوران احساس مانند بیمارستان و سالن های غذاخوری در آینده ؟ سرآشپزها در تلاش برای آوردن ناهار خوری بازگشت.
  • ماندن از هم جدا با هم: ایالات متحده آمریکا امروز به ارمغان می آورد یک خبرنامه در مورد چگونه برای مقابله با این تلاش بار مستقیم به صندوق پستی خود را.

بیش از 40 میلیون نفر فایل بیکاری در 10 هفته

حدود 2.1 میلیون آمریکایی ظ اولیه بیکاری ادعای هفته گذشته وزارت کار ایالات متحده روز پنجشنبه گفت. فقط در 10 هفته 40.7 میلیون باید به دنبال مزایای بیکاری که نمایندگی این ملت را قابل اطمینان ترین سنج از اخراج. یک رکورد 20.5 میلیون شغل از دست داده بودند در ماه آوریل با توجه به وزارت کار خونتان نرخ بیکاری به 14.7% به بالاترین سطح خود از زمان رکود بزرگ و چهار برابر 3.5 درصد نرخ بیکاری گزارش شده در ماه فوریه که به نمایندگی از 50 سال کم است.

– Charisse جونز

COVID-19 کنیا همچنان بحث بر سر 'کوچ حزبی' قانونگذاران که خواب در دفاتر

Coronavirus پرسیده است: یک سال بحث بر سر "نیمکت حزبی" با برخی از نمایندگان مجلس با این استدلال که همکاران خود را در دفاتر خود نادرست است و افزایش شانس, پخش كردن, COVID-19 به همکاران و کارکنان در کنگره.

Rep. جکی Speier, D-کالیفرنیا, نویسنده, نامه ای به کنگره حضور پزشک و معمار کنگره این سازمان وظیفه حفظ و اداره ساختمان پرسیدن که این عمل ممنوع شود در این بیماری همه گیر.

تشکر. تد Budd, R-کارولینای شمالی در دفاع از عمل, اما: "من می خواستم تمرکز من به عقب در اینجا در کارولینای شمالی که در آن من به نمایندگی از منطقه 13. من نمی خواهم آن را به واشنگتن شیوه زندگی است."

– Christal هایس

تگزاس نوار ممنوعیت ماسک

یک بار در الگین تگزاس ممنوع است ماسک در سرپیچی از COVID-19 ارشاد تعیین شده توسط شهرستان و دولت فدرال و رهبران. "با توجه به نگرانی های ما برای مشتریان ما اگر آنها احساس می کنید (نمی کنم) که آنها نیاز به پوشیدن یک ماسک آنها باید در خانه بماند تا زمانی که آنها احساس می کنید که آن را ایمن می تواند بدون یک. ببخشید بدون ماسک مجاز" یک نشانه در آزادی درخت میخانه می خواند.

ثبت نام پس از آن توصیه می شود که این امر پایبند به رژیم صهیونیستی است. گرگ ابوت الزامات محدود کننده اشغال میله به 25 درصد و 6 پا اجتماعی فاصله بین احزاب است. الگین ثبت بیش از 50 مورد تأييد COVID-19 مورد و یک مورد مرگ. "با عرض پوزش برای ناراحتی لطفا با ما از طریق (sic) مسخره ترس بار" نشانه خوانده شده.

برندن مولدر Austin American-Statesman

CDC: تست آنتی بادی می تواند اشتباه نیمی از زمان

COVID-19 تست آنتی بادی می تواند اشتباه نیمی از زمان و نباید مورد استفاده قرار گیرد برای تعیین که می توان با هم در چنین تنظیمات به مدارس و خوابگاه های مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری می گوید: در آخرین دستورالعمل ها. این راهنمایی می تواند تاثیر عمده ای به مدارس و دانشگاه ها در ساخت برنامه قصد دارد برای سال تحصیلی آینده. دفتر کارگران نیز می تواند تحت تاثیر قرار.

"سرولوژيک نتایج آزمون باید استفاده نمی شود برای تصمیم گیری در مورد بازگشت افراد به محل کار" CDC می گوید.

آنتی بادی آزمایش: در اینجا به همین دلیل آنها ممکن است ارائه یک احساس امنیت کاذب

کالیفرنیا بازگشایی تساوی انتقاد

رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom جسورانه برنامه ریزی برای بازگشایی کالیفرنیا برخی از کارشناسان بهداشت عمومی بدونم که اگر آن را بیش از حد بیش از حد به زودی. سارا کودی سانتا کلارا کانتی افسر بهداشت در خط مقدم خاموش کردن منطقه خلیج سان فرانسیسکو در اواسط ماه مارس به او گفت شهرستان در هیئت دولت در حال حرکت به جلو "بدون درک واقعی از عواقب."

دکتر دیوید Relman یک میکروبیولوژیست و درمان در پزشکی دانشگاه استنفورد می گوید: او سوال که آیا شهرستانهای واقعا قادر به اجرای قوانین و پاسخ به پتانسیل شیوع است. علامت Ghaly از کالیفرنیا بهداشت و خدمات انسانی سازمان مقابله است که برنامه های ارائه راهنمایی اما این شهرستان در حال فشار به "باز دیر یا بسته ماندن طولانی تر از آنها خود را احساس می کنند باید."

لذا انفجار 'ناچیز' COVID-19 گزارش مسابقه

آمریکا در حال رد فدرال گزارش نژادی تفکیک موارد و مرگ و میر ناشی از کوروناویروس به عنوان "رقت انگیز" گفت: آن لطمه می زند, تلاش برای هدف قرار دادن منابع برای جوامع از رنگ. آمار اولیه نشان می دهد که جوامع از رنگ از جمله آمریکایی های آفریقایی تبار, آمریکایی های بومی و لاتین تبارها در حال مرگ هستند در یک نامتناسب نرخ بالاتر در مقایسه با سفید پوستان است. نمایندگان مجلس شکایت کرده است که به تازگی منتشر شده چهار صفحه گزارش از مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری نتواند به منعکس کننده اثر ملی.

آژانس روز چهارشنبه گفت این است که "اعمال نفوذ همه ما در دسترس سیستم های نظارت به ... محافظت از آسیب پذیر جوامع است."

"ما سزاوار به دانستن حقایق و تجزیه و تحلیل کیفیت" گفت: کنگره ایالات متحده رابین کلی یک دموکرات از ایلینوی و رئیس کنگره سیاه حزبی سلامت Braintrust. "یک بار دیگر آنها را به ما نشان آنها اهمیتی نمی دهند."

دبورا Barfield بری

کارولینای شمالی, میشیگان, New Jersey, بدنسازی صاحبان پرونده های حقوقی برای بازگشایی

بدنسازی صاحبان در کارولینای شمالی میشیگان و نیوجرسی را در زمینه پرونده های حقوقی علیه مقامات دولتی در دو هفته گذشته برای اجازه می دهد آنها را برای بازگشایی در حالی که کسب و کارهای دیگر را شروع کرده اند به بازگشایی شده است. صاحبان استدلال می کنند که این خلاف قانون اساسی است و تخلف از حقوق خود است.

"اگر بازگشایی کسب و کار با خیال راحت به هدف و سپس همه کسب و کار — از جمله ورزشگاه — باید فراهم همان فرصت را به انجام این کار" وکیل Scott M. ارسکین که به نمایندگی از ائتلاف 120 ورزشگاه در میشیگان گفت: در آزادی مطبوعات.

در کارولینای شمالی یک Facebook صفحه ایجاد شده برای جمع آوری پول برای صاحبان برای حفظ یک وکیل, به گزارش اخبار و ناظر. یک گروه از نه شاکیان واصل طرح دعوی در دادگاه روز شنبه, درخواست برای سفارش ضابط موقت که جلوگیری از رژیم صهیونیستی است. Roy کوپر از نگه داشتن ورزشگاه بسته شده است.

بدنسازی در نیوجرسی که بازگشایی در هفته گذشته در سرپیچی از دستورات دولت همچنین طرح دعوی در دادگاه به دلایل مشابه. طرح دعوی در دادگاه می گوید: صاحبان گرفت "فوق العاده احتیاطی" برای اجرای "پروتکل های بهداشت ... به اندازه کافی شبیه به کسانی که کسب و کار است که اجازه داده شد برای باز باقی می ماند" هنگامی که آن را بازگشایی شد.

وایومینگ لغو شایانی Frontier روز دیگر عمده rodeos این تابستان

وایومینگ اعلام کرد کابوی, دولت, لغو شش rodeos این تابستان به دلیل coronavirus — از جمله شایانی Frontier روز Gov. Mark Gordon چهارشنبه اعلام کرد.

"این واقعیت است که یکی از آسان نیست" گوردون گفت: در یک کنفرانس خبری. "در روح من من می دانم که چقدر مهم آن حوادث به جوامع ما و شهروندان ما."

این اولین بار Frontier روز لغو شده است در آن 124 سال سابقه. بزرگترین بازار مال فروشان تساوی بیش از 140,000 نفر در سال است. دیگر لغو rodeos هستند Thermopolis قرار ملاقات گذاشتن کودی رم مرکزی وایومینگ نمایشگاه و بازار مال فروشان در کاسپر شریدان WYO بازار مال فروشان و لرمی جشن روز.

تام هنکس اهدا پلاسما در کالیفرنیا برای کمک به مبارزه با کروناویروس

تام هنکس است "پلاسما." "یک روز زیبا در محله" بازیگر 63, خود را نگه داشته و روحیه بالا در حالی که اهدای پلاسما در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس برای کمک به مبارزه با کروناویروس زیر خود را بازیابی.

او مستند تجربه خود را در Instagram جمعه به اشتراک گذاری چند عکس از دست چپ خود را متصل به یک ماشین و یک عکس از نتیجه نهایی: دو کیسه پر از پلاسما.

"پلاسما در 3! 1,2,3 پلاسما!" او زیر نویس مجموعه ای از تصاویر.

در ماه مارس هنکس و ریتا ویلسون در بیمارستان بستری شد در کوئینزلند استرالیا پس از اینکه تشخیص داده coronavirus تبدیل شدن به اولین عمده مشهور به تست مثبت است. هنکس گفت NPR در ماه آوریل که او امیدوار پلاسما مفید خواهد بود نسبت به واکسن پژوهش است.

– Cydney هندرسون

دنیای دیزنی قصد دارد در 11 ژوئیه بازگشایی برای سحر و جادو پادشاهی پادشاهی حیوانات

والت دیزنی قصد دارد به بازگشایی جولای 11, با توجه به ارائه این شرکت ساخته شده به یک بهبود اقتصادی وظیفه نیروی چهارشنبه. پارک بسته شده است پس از 15 مارس به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس و آن بازگشایی خواهد شد و به دنبال آن فلوریدا رقیب جهانی اورلاندو است که به بازگشایی ژوئن 5.

دیزنی در حال برنامه ریزی مرحله به مرحله بازگشایی با سحر و جادو پادشاهی و پادشاهی حیوانات باز جولای 11. Epcot و دیزنی استودیوهای هالیوود مجموعه, برای بازگشایی ژوئیه 15.

دیزنی جهان بازدید کنندگان را تحت درجه حرارت بررسی می شود و نیاز به پوشیدن یک ماسک صورت. پارک ارائه خواهد شد ماسک را به افرادی که خود را به ارمغان بیاورد.

اجتماعی فاصله نشانگر قابل مشاهده خواهد بود در سراسر پارک. دیزنی "اعضای بازیگران" به اجرای قوانین از جمله ماسک مورد نیاز به عنوان بخشی از یک اجتماعی-دورى تیم ملی. پارک ظرفیت را نیز محدود می شود و نه همه جاذبه را بازگشایی حق دور.

– Curtis تیت

کمک: آسوشیتد پرس



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن