Coronavirus زندگی می کنند به روز رسانی: 2,000 ما coronavirus مرگ و میر در یک روز; آمریکا 'نمی رسید اوج,' دکتر Birx می گوید

جسیکا Flores, Ryan W. Miller و جوئل شانون ایالات متحده آمریکا امروزمنتشر شده 10:13 PM EDT May 10, 2020بیش از 2

توسط ABTINNEWS در 23 فروردین 1399

بیش از 2 ، 000 نفر در ایالات متحده درگذشت coronavirus در جمعه جدید روزانه بالا در این کشور مبارزه با COVID-19.

دکتر دبورا Birx هماهنگ کننده کاخ سفید coronavirus نیروی کار در روز جمعه گفت که ایالات متحده نه "به اوج" از همه گیر اما که وجود دارد "تشویق" نشانه هایی که منحنی بودند مسطح و یا کاهش.

"این زمان به احساس می کنید که پس از ما را ساخته اند از جمله مهم پیشرفت ... که ما باید به عقب در همه" دکتر Anthony Fauci اضافه شده در سهشنبه نشست خبری.

در ضمن پیشرو طرح همه گیر تا به حال ایالات متحده و میر ناشی از این ویروس در اوج آن جمعه به عنوان جهانی مرگ و میر رسیده 100,000 زندگی می کند. تحقیقات از دانشگاه واشنگتن در سیاتل است که ایجاد برخی از برجسته سازی pandemic پیش بینی مرگ و میر در ایالات متحده خواهد رسیدن به 1,983 روز جمعه اما می گیرند در روزهای آینده.

در جای دیگر مسافران شد هشدار به ماندن در خانه در سراسر جهان به علامت سنت های روز جمعه و آخر هفته عید پاک. مشتاقانه در انتظار محرک چک به زودی باید به هدف قرار دادن آمریکا در حساب های بانکی. و نیویورک در حال حاضر بیشتر تایید coronavirus موارد بیش از هر کشور دیگری در جهان است.

ایالات متحده تا به حال حدود نیمی از-یک-میلیون موارد تایید شده در روز جمعه با توجه به دانشگاه جانز هاپکینز داده داشبورد. بیش از 28,000 آمریکایی ها بهبود یافته اند.

ما زنده وبلاگ در حال بروز رسانی در طول روز است. تازه کردن برای آخرین اخبار و به روز رسانی در صندوق پستی خود را با جلسه توجیهی روزانه. بیشتر عناوین:

راهنمای شما برای COVID-19: آنچه شما نیاز به دانستن در مورد ایمنی و سلامت سفر است.

چرا تهمت حمایت از هیدروکسی کلروکین برای درمان COVID-19 آهسته می تواند در این مسابقه برای درمان.

• هنگامی که ما بازگشایی کشور ؟ تست آنتی بادی ممکن است کمک به مقامات تصمیم گیری/

رهبران صداقت در مورد آنچه شما می دانید و نمی دانید. شفافیت و ایجاد اعتماد است. خواندن Backstory از ایالات متحده آمریکا امروز ویرایشگر نیکول کارول.

• گیر در خانه کمک: چگونه می توان عید پاک ویژه. همچنین چگونه می توانید الکل را تحویل داده است.

سوزاندن مرد 2020 لغو

سازمان اعلام کرد جمعه شب که سوزاندن مرد جشنواره هنر در شمال نوادا سنگ سیاه کویر را نمی گیرد با توجه به تلاش جهانی برای محدود کردن گسترش COVID-19 ویروس.

در حالی که این رویداد اصلی فروش بلیط برنامه ریزی شده بود در اوایل این ماه, سازمان ابتدا به تعویق افتاد فروش برای خرید وقت بیشتر برای ارزیابی اینکه آیا این رویداد باید لغو شود. ترین بلیط برای این رویداد هزینه $475 در بالا از $100 خودرو عبور می کند. آن را قبلا میله میله به جای Aug. 30 سپتامبر. 7.

صورت تساوی در حدود 80,000 مردم به نوادا هر سال بسیاری از آنها از خارج از کشور و خارج از کشور. سوزاندن مرد توسط عمده اقتصادی راننده برای نقره خارجه کشیدن در 60 میلیون دلار در هر سال با توجه به سوختن خود را تجزیه و تحلیل اقتصادی.

سوزاندن مرد است و فقط از یکی از رویدادهای مهم است که مصدوم به گسترش سریع COVID-19 ویروس در سراسر جهان است. دیگر رویدادهای شده است که به تعویق افتاده و یا لغو عبارتند از Coachella, South by Southwest جشنواره موسیقی بازی های المپیک در توکیو و حرفه ای رویدادهای ورزشی در سراسر جهان است.

"بعد از گوش دادن بحث و بررسی دقیق ما را ساخته اند این تصمیم دشوار نیست برای ساخت سنگ سیاه شهر در سال 2020 است. با توجه به این واقعیت دردناک از COVID-19 یکی از بزرگترین چالش های جهانی از طول عمر ما اعتقاد ما این است که کار درست را انجام دهید. بله ما دل شکسته. ما می دانیم که شما بیش از حد" یک بیانیه در سوزاندن مرد مجله گفت.

- جنی کین رنو روزنامه مجله

جهانی ویروس های مربوط به مرگ و میر soars گذشته 100,000

در سراسر جهان مرگ و میر از coronavirus پیشی 100,000 علامت جمعه با ایتالیا و ایالات متحده و اسپانیا پیشرو در راه است. که مقدار به دو برابر شدن تعداد ویروس های مربوط به مرگ و میر پس از مارس 2 زمانی که از آن گذشته افزایش یافت 50,000, با توجه به, جهانی, چوب خط حساب وارد شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز.

تعداد کل coronavirus موارد بیش از 1.6 میلیون نفر است. بیش از 370,000 از آنها ذکر شده به عنوان داشتن کاملا بهبود یافتند.

به عنوان تلفات می رسد 100,000 ایالات متحده تلفات صعود بیش از 18 ، 000.

ایتالیا که سخت بود-آمار اولیه در این بیماری همه گیر است و تا به حال بیش از 18,000 مرگ و میر و اسپانیا در اطراف 16,000. چین که در آن ویروس را شکست سال گذشته, لیست بیش از 3300 مرگ و میر.

- داگ Stanglin

مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام دوم نیروی کار به تمرکز بر روی "باز کردن در کشور ما'

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در روز جمعه گفت او در حال ایجاد یک دوم نیروی کار به تمرکز صرفا بر نحوه "بازگشایی" کشور است.

رئیس جمهور که ارشد دستیاران ارسال سیگنال های متضاد در مورد اینکه آیا یا چگونه دستورالعمل های فدرال باید تغییر زمانی که آنها منقضی خواهد شد در پایان ماه آوریل گفت: دومین نیروی کار خواهد بود تا از "بسیار بزرگ پزشکان" و همچنین به عنوان کسب و کار مردم و به طور بالقوه اعضای کنگره و دولت فرمانداران.

"این است که فراتر از, اقتصادی" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در کاخ سفید در روز جمعه به او توضیح داد که این گروه تمرکز. "من اسمش را" باز کشور ما نیروی کار " یا "باز کردن در کشور ما شورای بنابراین ما آن را دریافت نمی اشتباه با" اولیه کاخ سفید نیروی کار.

مغلوب ساختن پیشی جستن اذعان کرده است اشتیاق به سهولت اجتماعی فاصله دستورالعمل است که در زمان اجرای کانتر به توصیه های مقامات بهداشت عمومی. آرایش از گروه دوم که مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: او را اعلام روز شنبه می تواند سیگنال که جهت او عنوان شده است.

– جان Fritze

فدرال اجازه می دهد برای درایو کردن فروش تفنگ

در یک امتیازی به coronavirus نمایندگی مجاز و فروش اسلحه در حال حاضر می تواند ارائه نسخه خود را از خدمات.

اداره الکل و تنباکو و سلاح گرم و مواد منفجره در راهنمایی های جدید برای فدرال مجوز اسلحه گرم خرده فروشان در روز جمعه گفت که نمایندگی ارائه می کنند رانندگی و یا پیاده روی تا خدمات به منظور کاهش خطرات بهداشتی ناشی از کوروناویروس.

ارشاد صادر شد که پریا گفت: صنعت در پاسخ به سوالات در مورد نحوه معاملات کسب و کار می تواند محدود پس از اعلام ملی بهداشت و درمان اضطراری.

لری کین مشاور عمومی برای سلاح های گرم, صنعت, تجارت, گروه, National Shooting Sports Foundation, روز جمعه گفت که این سازمان مطرح با ATF بیش از دو هفته پیش به عنوان نمایندگی مجاز و فروش به دنبال حرکت های مختلف دولت سفارشات محدود کردن فعالیت های کسب و کار.

به جز در ایالت ماساچوست جدید مکزیک نیویورک و واشنگتن نمایندگی مجاز و فروش اسلحه شده اند برای باز کردن کسب و کار در طول بیماری همه گیر.

– کوین جانسون

جراح عمومی: 'بسیاری از کشور' نمی خواهد بود قادر به بازگشایی توسط مه 1

جراح عمومی جروم Adams روز جمعه گفت که "بسیاری از کشور" نمی خواهد بود قادر به بازگشایی توسط مه 1 با وجود نظر برخی از مغلوب ساختن پیشی جستن مقامات دولت نشان می دهد آغاز ماه آینده به عنوان یک زمان برای دوباره سخت اجتماعی فاصله دستورالعمل.

"هنگامی که ما در گذشته این 30 روز صبح در سراسر کشور می توانید فکر می کنم در مورد بازگشایی" آدامز گفت: در فاکس نیوز با اشاره به مدت 30 روز برای مغلوب ساختن پیشی جستن اداره اجتماعی فاصله دستورالعمل.

در مورد خواسته Dr. Anthony Fauci نظرات در مورد حفظ اجتماعی فاصله محدودیت آدامز گفت: "در حال حاضر زمان برای ادامه به تکیه به این (اجتماعی فاصله)."

"وجود دارد مکان هایی در سراسر کشور است که باید دیده می شود به طور مداوم سطح پایین به سطح شیب دار بالا و تست می توانید احساس اعتماد به نفس بیشتری که این مکان در واقع می توانید انجام نظارت و می توانید سلامت عمومی پیگیری برخی نقاط خواهد بود قادر به فکر می کنم در مورد باز کردن در مارس 1," او گفت:. "بسیاری از این کشور نمی خواهد به با شما صادق باشد اما برخی از خواهد شد."

آدامز نظرات آمده است که به برخی تهمت مقامات دولت گفته اند که بخش هایی از این کشور می تواند بازگشایی ماه مه. دادستان کل ویلیام Barr به نام محدودیت "شدیدی" در یک شنبه مصاحبه با فاکس نیوز گفت: آنها باید مجددا. کارشناسان بهداشت و درمان از آنها خواست احتیاط.

– نیکلاس وو

آنتی بادی آزمون بسیار مهم برای تعیین که می توانید با خیال راحت بازگشت به کار

به عنوان مقامات به بحث در مورد زمانی که برای بلند کردن stay-at-home سفارشات شرکت ها عجله برای توسعه coronavirus تست آنتی بادی است که می تواند کمک به آنها در تصمیم گیری در آن بدون خطر موج دوم از عفونت.

Dr. Anthony Fauci, مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی گفت: در سی ان ان است که آنتی بادی آزمایش نشان می دهد که توسعه ایمنی به کروناویروس و می توانید با خیال راحت بازگشت به کار بدون گرفتن reinfected.

"این بسیار مهم است به درک و فهم چقدر این ویروس نفوذ در این جامعه" او گفت:.

در "امروز" نشان می دهد Fauci گفت: تعداد زیادی از آنتی بادی آزمایش باید در دسترس خواهد بود در عرض چند روز یا چند هفته با توجه به شرکت های در حال توسعه آنها است.

این تست می توانید بگویید اگر کسی قبلا آلوده و بهبود در حالی که آزمون مولکولی نشان می دهد که آیا تات فرد مبتلا به این ویروس در زمان آزمون گرفته شد.

دو آزمون می توانید تعیین اگر یک فرد مصون است و می تواند انتقال این بیماری بسیار مهم است که در تصمیم گیری است که می تواند بازگشت به کار.

اگر یک فرد دارای آنتی بادی در خون خود این بدان معناست که او به سلول های ایمنی موجود برای مبارزه با ویروس است که باعث کاهش خطر عفونت مجدد. گسترده تست می توانید تعیین کنید که چگونه بسیاری از مردم انجام این آنتی بادی است که دارای تاثیر بر اینکه آیا به زندگی اجتماعی فاصله محدودیت.

– Adrianna رودریگز

خانه گزارش آهنگ های لوازم پزشکی فرستاده متحده از ذخایر فدرال

بیش از نیمی از نزدیک 8,000 هواکش فدرال ذخایر ارسال متحده برای مبارزه با این بیماری همه گیر کوروناویروس به نیویورک رفت در حالی که بقیه تقسیم شدند در میان 14 کشورهای دیگر و سرزمین های, گزارش از دولت فدرال نشان می دهد.

این گزارش منتشر شد در این هفته با ایالات متحده آمریکا مجلس نظارت کمیته در میان انتقاد از آن رئیس که آمریکا با بزرگترین COVID-19 مشکلات نمی توانید به اندازه کافی منابع.

استراتژیک ملی ذخایر است که عمل در وزارت بهداشت و خدمات انسانی, توزیع هواکش بر اساس درخواست از مناطق با بالا مورد قبول است. نیویورک کردم 4,400. باقی مانده 3,520 رفت و به مکان هایی مانند نیوجرسی, واشنگتن, میشیگان, ایلینوی و فلوریدا.

آلاسکا و وایومینگ هر رو بیش از 70,000 N95 ماسک ماسک. نه دولت تا به حال بیش از 230 نفر روز شنبه با توجه به مراکز ایالات متحده برای کنترل و پیشگیری بیماری. که بیش از 300 ماسک برای هر COVID-19 بیمار است.

نیویورک – با رو به بالا از 150,000 نفر تست مثبت و بیمارستان ها از جان گذشته برای لوازم – فقط هفت N95 ماسک در هر coronavirus بیمار است.

– Dinah Voyles Pulver و ارین منسفیلد

گروه کوچک جشن جمعه خوب در نوتردام به عنوان آخر هفته عید پاک آغاز می شود

بسیاری از مردم در سراسر جهان آغاز شد مشاهده جمعه خوب از امنیت خانه خود را به عنوان سیاستمداران و مقامات بهداشت عمومی هشدار داده اند که به سختی به دست سود در برابر این بیماری همه گیر نباید به خطر انداخته و آرامش بخش اجتماعی فاصله بیش عید پاک تعطیلات آخر هفته.

در سراسر اروپا که در آن عید پاک یکی از شلوغ ترین بار سفر مقامات راه اندازی موانع و در غیر این صورت دلسرد جمع های خانوادگی. در فرانسه و کلیسای جامع نوتردام هر چند یک گروه کوچک از نمازگزاران جمع آوری شده برای یک سرویس تقریبا یک سال پس از آتش ویران یاد گوتیک ساختار.

پاپ فرانسیس خواهد جشن عید پاک توده در تقریبا خالی کلیسای سنت پیتر به جای آن از میدان خارج است. در انگلستان اسقف اعظم کانتربری ارائه خواهد شد عید پاک خود خطبه توسط تصویری.

– N'dea Yancey-برگ

ما تدریجی تخلیه پرواز برای آمریکایی ها در پرو

سفارت ایالات متحده در پرو کمک کرده است که تقریبا به 7000 رشته آمریکایی ها ترک پرو در طول coronavirus بحران می گوید: یک شنبه هواپیما از لیما به پرو است که به احتمال زیاد آخرین سفارت-تسهیل پرواز کردن.

در یک پیام در وب سایت خود سفارت می گوید که در تلاش بود که آمریکایی ها در گیر آرکیپا حدود 600 کیلومتری جنوب شرقی لیما, بر روی, که, پرواز, آن را متوقف کند در ایقویتس در شمال پرو است.

سفارت گوید آن پیش بینی نشده است و بیشتر این قبیل پروازها از پرو اما در حال همکاری با شرکت های خصوصی سعی کنید برای گرفتن صندلی در پروازهای تجاری اگر تبدیل شدن آنها در دسترس است.

سفارت پیشنهاد کرد که گزینه های دیگر بودند به سرعت ناپدید می شود. "اگر شما می توانید هیئت مدیره آینده پرواز آماده می شود برای باقی می ماند در پرو تا زمانی که دولت این کشور به پایان می رسد خود را در سراسر کشور محدودیت برای جلوگیری از گسترش COVID-19," سفارت می گوید.

آن اشاره کرد که رئیس جمهور پرو مارتین Vizcarra اخیرا گفت این کشور اقدامات اضطراری که شامل بسته شدن مرزهای خود را ادامه خواهد داد از طریق مارس 26.

– داگ Stanglin

ماسک پاکسازی سایت از آمدن به مریلند

مریلند آماده است به یکی از ایالات متحده برای اولین بار در کشور با یک زدايي سایت است که اجازه می دهد برای به عنوان بسیاری از 80,000 N95 ماسک ماسک برای تمیز و استریل هر روز.

کسانی که ماسک های مهم قطعات مورد نیاز تجهیزات حفاظت شخصی است که کمک می کند تا اطمینان از سلامت و ایمنی از کسانی که در خط مقدم مبارزه با COVID-19 بیماری همه گیر.

"همانطور که همه می دانند این ماسک ها بسیار کوتاه عرضه در سراسر جهان" رژیم صهیونیستی. لری هوگان گفت. "این تازه توسعه فن آوری اجازه می دهد آنها را به استفاده مجدد شود که کمک خواهد کرد که حفاظت از ما مراقبت های بهداشتی کارگران و کسانی که در خط اول جبهه در حالی که ما انتظار جدید تولید و عرضه اضافی از PPE."

فرماندار همچنین اعلام کرد که 2.5 میلیون دلار سرمایه گذاری در همکاری با دانشگاه مریلند دانشکده پزشکی است که اجازه می دهد به عنوان بسیاری از 20,000 COVID-19 آزمون اجرا می شود هر روز.

– افزایش Velazquez

نیویورک جزیره می بیند بیشتر تدفین بلامعارض بدن در میان ویروس مرگ و میر

شهر نیویورک کوتاه مقدار زمان خانواده هایی که به ادعای باقی مانده از عزیزان قبل از آنها در حال دفن در گورستان.

بدن ذخیره خواهد شد فقط برای 14 روز قبل از آنها نقل شده هارت جزیره که در خانه های این شهر را قبرستان عمومی برای بلامعارض بدن و کسانی که خصوصی بود....

به طور معمول 25 جسد یک هفته به خاک سپرده شد در این جزیره است اما با این بیماری همه گیر کوروناویروس ویرانگر نیویورک دفن عملیات افزایش یافته و به پنج روز در هفته با حدود 24 تدفین هر روز بخش از اصلاح سخنگوی Jason Kersten آسوشیتدپرس گفت.

بوریس جانسون پدر می گوید پسر او نیاز به زمان برای 'استراحت' از coronavirus

نخست وزیر بوریس جانسون باید اجازه داده شود به "استراحت" قبل از بازگشت به کار پس از او بود نقل مکان کرد و از بخش مراقبتهای ویژه به بخش منظم بیمارستان های انگلیسی, رهبر گفت: پدر در مصاحبه ای در روز جمعه.

جانسون 79 ساله پدر استنلی گفت که او احساس "فوق العاده سپاسگزار" را برای پسر خود را بهبود بیماری است.

"امداد است که کلمه حق او گفت:" در یک مصاحبه رادیویی. اما او هشدار داد که پسر خود را نیاز به یک دوره بهبودی قبل از بازگشت به کار.

"او را به زمان. من نمی توانم باور کنم که شما می توانید از این راه رفتن و رسیدن مستقیم به خیابان داونینگ و انتخاب کنید تا کمر بدون یک دوره تنظیم مجدد" او گفت:.

– کیم Hjelmgaard

ایالت نیویورک می بیند مرگبارترین روز بلکه نشانه ای از بهبود

ایالت نیویورک به تنهایی بیشتر تایید coronavirus موارد بیش از هر کشور دیگری در جهان, داده, از آن در بخش بهداشت و درمان و دانشگاه جانز هاپکینز نشان می دهد اما رژیم صهیونیستی است. اندرو کومو گفت: وجود نشانه هایی از بهبود را به عنوان به خوبی.

وجود دارد 159,937 شناخته شده coronavirus موارد در نیویورک که از روز شنبه. اسپانیا تا به حال 157,053 مورد تأیید و ایتالیا تا به حال 147,577.

نیویورک همچنین گزارش شکستن رکورد تعداد مرگ و میر سوم روز در 799. بیش از 7000 نفر کشته شده اند در دولت, حسابداری برای تقریبا نیمی از آمریکا مرگ و میر.

هنوز هم تعداد مرگ و میر به نظر می رسد که وارد کردن فرماندار گفت.

او گفت: دیگر امیدوار علائم شامل slowdowns در تعداد افراد بستری شده در بيمارستان بستری شده در بخش مراقبت قرار داده و در هواکش..

با این حال او هشدار داد که این سود می تواند به سرعت ناپدید می شوند اگر مردم متوقف شد و پس از دستور دولت به ماندن در خانه.

"حتی اگر آن است که یک سخت کار کردن و آن را دشوار است ما را به ماندن با آن" کومو گفت.

– دیوید رابینسون

بیشتر coronavirus اخبار و اطلاعات از ایالات متحده آمریکا امروز

• ایسلند را آزمایش کرده است بیشتر از جمعیت آن برای coronavirus از هر جای دیگری است. در اینجا چیزی است که آن را آموخته است.

• آمریکا با کمبود ماسک در میان coronavirus بیماری همه گیر. ایالات متحده آمریکا امروز تحقیقات نشان می دهد که چرا.

قرنطینه Diaries: 'عجیب و غریب چشم ستاره بابی ادم بی کله است, محوطه سازی در Airbnb و ساختمان Legos

• این 20 خرده فروشان در حال دادن میان coronavirus بحران: در اینجا لیست.

• خود را coronavirus پول سوال پاسخ داد: آیا من می توانم دریافت کمک اگر حقوق من قطع شد? من باید برداشت پول از من 401(k)?

• صورتی است چشم نشانه ای از coronavirus? ما در بررسی حقایق و درست است.

• نقشه برداری coronavirus: ردیابی ایالات متحده شیوع دولت توسط دولت است.

رئیس صندوق بین المللی پول هشدار از بدترین رکود جهانی از افسردگی

رئیس صندوق بین المللی پول گفت: این بیماری همه گیر کوروناویروس را فشار اقتصاد جهانی به عمیق ترین رکود اقتصادی از زمان رکود بزرگ و فقیرترین کشورها را کرایه بدترین. که نشانه یک چرخش دراماتیک به آنچه که در مسیر به یک سال از رشد اقتصادی است.

سه ماه پیش صندوق بین المللی پول پیش بینی رشد درآمد سرانه 160 کشور جهان است. در حال حاضر این سازمان انتظار دارد که بیش از 170 سازمان ملل را ببینید درآمد سرانه کاهش دهد. بازارهای نوظهور و کم درآمد کشورهای سراسر آفریقا و آمریکای لاتین و آسیا هستند در معرض خطر صندوق بین المللی پول مدیر عامل Kristalina Georgieva گفت.

"با ضعف سیستم های سلامت برای شروع با بسیاری از چهره وحشتناک چالش مبارزه با این ویروس در شهرستانها و فقیر محله های فقیرنشین اجتماعی که در آن فاصله است که به سختی یک گزینه" Georgieva گفت.

کشورهای آفریقایی صدا زنگ در مورد عدم دسترسی به تجهیزات پزشکی است که ممکن است ترک آنها را در معرض ویروس.

ده ها تن از خطوط هوایی آمریکا پرواز خدمه تست مثبت برای coronavirus

اتحادیه های کارگری که نمایندگی تجاری خلبانان و خدمه پرواز در می گویند ده ها تن از آنها را که برای خطوط هوایی آمریکا آزمایش مثبت برای coronavirus و آنها نیاز به حفاظت بهتر.

صد از هواپیمایی خدمه پرواز در حال COVID-19 همانطور که از شنبه انجمن های حرفه ای خدمه پرواز گفت. در یک بیانیه جولی هندریک AFPA رئیس جمهور گفت: این اتحادیه شده است هل دادن آمریکا از ماه ژانویه برای اقدامات حفاظتی برای کارگران خط مقدم.

در روز پنج شنبه سروان. دنیس Tajer سخنگوی اتحادیه است که نشان دهنده خلبانان خطوط هوایی آمریکا گفت: ایالات متحده آمریکا امروز که 41 از آنها آزمایش مثبت برای ویروس.

چرا که خدمه پرواز می تواند بردار برای ویروس Tajer گفت: آنها باید از "دریافت" اولین پاسخ " وضعیت و اولویت برای تجهیزات حفاظتی."

– راشا علی و Jayme Deerwester

بیشتر coronavirus اخبار از ایالات متحده آمریکا امروز

• CDC می خواهد شما را به پوشیدن ماسک ، چرا ؟ چون coronavirus ممکن است گسترش بسیار دورتر از 6 فوت از طریق هوا.

• هشت متحده — همه با فرمانداران جمهوریخواه — نمی صادر stay-at-home سفارشات. در اینجا به همین دلیل است.

• یک طرف از کاغذ توالت بروید ؟ برخی از رستوران ها در خدمت بیش از وعده های غذایی در میان شیوع کروناویروس.

• یک 101 ساله, بریتیش, مرد مبتلا به کوروناویروس. او مبارزه در آن به مدت دو هفته — و برنده شد.

• یک پل بین مرگ و زندگی: اکثر COVID-19 بيمار که در حال قرار دادن بر روی هواکش نمی خواهد زنده بماند.

کمک: آسوشیتد پرس



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن