Coronavirus: رهبران نگاه به سر 'نامعقول' خطر آتش سوزی به عنوان با شدت گرفتن بیماری همه گیر

انزال زن, Shulman ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 2:15 PM EDT Jul 9, 2020در طولانی گذشته در دیدار با رهبران قبیله ای

توسط ABTINNEWS در 19 تیر 1399

در طولانی گذشته در دیدار با رهبران قبیله ای و دیگران در زمینه های پزشکی بازنشسته Siskiyou County جنگل بروس Courtright کردم یک یادآوری است که آن را نه فقط فوری خطر آتش سوزی شما باید به نگرانی در مورد در تابستان — گاهی اوقات آن را طولانی دود.

"آنها گفتند که خود را در حوادث از مردم از آمدن به بیمارستان شد دو از آنچه در آن به طور معمول است و پس از آن بود بد آنها مجبور به فرستادن مردم به دور" را به بهبود می یابند در هوای پاک Courtright به یاد می آورد.

بود که در سال 2014 شش سال قبل از رمان coronavirus — با ویرانگر ریه تروما می تواند باعث — شد بلای جهان است.

و در حال حاضر فقط مانند آن وجود دارد بیشتر تهدید را در نظر بگیرید به عنوان یکی دیگر از آتش فصل dawns. علاوه بر خطر این ویروس می تواند مطرح هنگامی که در ترکیب با دود سیگار وجود دارد احتمال عفونت در آتش اردوگاه واردات پاتوژن به این منطقه از طریق آتش نشانان از خارج سازمان و تکثير به تخلیه ساکنان محوری به هتل ها و رستوران ها.

"آهنگ قو است که برای جلوگیری از این آتش سوزی بزرگ در تمام هزینه های پرتاب همه چیز در آن با استفاده از هر ابزار در جعبه ابزار خیلی پرت هزینه-مهار به باد. به دلیل عواقب ناشی از یک آتش سوزی بزرگ در حال نامعقول در این سال" گفت: Siskiyou County سرپرست ری haupt ارسال یک همکار بازنشسته جنگل که در خدمت با Courtright ملی آتش سوزی موسسه.

با پیشینه خود در ایالات متحده خدمات جنگل haupt ارسال, Courtright و بقیه سازمان با ارسال نامه ای به ایالات متحده آمریکا, کشاورزی, وزیر سانی Perdue هشدار داد که فدرال آتش آژانس آماده نیست در حالی که آلاسکا سناتور لیزا Murkowski ارسال نامهای به دولت.

در سطح ایالت کالیفرنیا گروه جنگلداری و حفاظت از آتش گرفتن خود اقدامات احتیاطی.

"وجود مستقل" این است که سیاست " چرا که هیچ کس واقعا نمی داند گفت:" اسکات Kavanaugh معاون رئیس آتش نشانی برای Shasta County و یکی از کال آتش را در سطح ایالت حادثه فرماندهان. "بیشتر مردم بیشتر ایده های بهتر."

ترکیب هزینه های بالقوه یک بیماری همه گیر مصادف با آتش فصل باید wildfire کارشناسان فرح بخش به صورت بی سابقه ای نجومی از خطر است.

"من امیدوار هستم که ما اصلا نگاه کردن به این و بگو: خدا ما از دست رفته چیزی است که ما باید شناخته'" گفت: غنی الیوت معاون رئیس آتش نشانی برای Kittitas دره آتش و نجات در مرکز واشنگتن که همچنین با این نسخهها کار برای انجمن بین المللی آتش در ستاد wildland fire سیاست. "ارسال این صفحه به جوامع دارای یک تاثیر بزرگ و خدای ناکرده ما در واقع کسی بیمار است که نتیجه بد دارد و افرادی که در معرض خطر درگیر در این حادثه مدیریت تیم است."

'هیچ راهکار برای تخلیه مراکز آتش اردوگاه

یکی از بزرگترین چالش های آتش نجومی در یک بیماری همه گیر? فرصتی که غیر نظامیان و آتش نشانان به طور یکسان خواهد بود مجبور به محله های نزدیک است که می تواند اجازه دهید این ویروس پرش از یک تمایلی میزبان به دیگری.

آتش نشانان این آتش اردوگاه آنها را به خانه در حالی که مبارزه با هم در آتش خطوط — که در برخواهد داشت خود را در نزدیکی خطر است.

به عنوان haupt ارسال آن قرار داده است "آنها در واقع مجموعه ای از یک شهر کوچک."

"با یک شیوع در اردوگاه شما می دانید که به راحتی می تواند گسترش به یک جامعه" haupt ارسال گفت. "آنها انجام کسب و کار محلی ... آنها در داخل و خارج از ایستگاه های گاز در داخل و خارج از کسب و کار باید چیزی شبیه به آن اتفاق می افتد که می تواند ویرانگر به اقتصاد ما خواهد بود و بیش از حد ما سیستم بهداشت و درمان بسیار به سرعت."

برای هر کس دیگری وجود دارد شانس است که گسترده تخلیه آنها را مجبور به حتی به عنوان اقامت-صفحه اصلی دستورالعمل باقی می ماند.

استفان والش یک سخنگوی صلیب سرخ آمریکا در شمال, دولت, گفت, پناهگاه آخرین راه حل در این سال به دلیل COVID-19. در حالی که این امر می تواند قابل توجه بار مالی برای سازمان بدون عمده کمک های مالی والش گفت: این طرح برای اولین بار به صورت توده تخلیه است برای قرار دادن ساکنان در هتل به جای آن از حد معمول پناهگاه های اضطراری به طوری که آنها به احتمال زیاد در معرض ویروس.

صلیب سرخ کارگران شده است رسیدن به هتل ها در مورد در دسترس بودن و در برخی از حوادث گذشته آنها حتی بدست اتاق اهدا به قربانیان آتش سوزی. اما اگر هیچ کدام در دسترس هستند والش گفت: صلیب سرخ را دنبال county دستورالعمل برای داوطلبان نگه داشتن و آسمان امن در یک پناهگاه. که شامل درجه حرارت چک چک-فهم و اجتماعی فاصله, او گفت:.

"این وضعیت منحصر به فرد که در آن شما در حال است که در زمان وجود دارد یا نه به اندازه کافی هتل یا متل یا آنها تنها قادر به ارائه یک تعداد معینی از اتاق. بدیهی است که اگر ما یک فاجعه بزرگ است که کافی نیست," او گفت:.

اما وجود دارد چند نکته کلیدی را به یاد داشته باشید اگر آن را به می آید که: این سازمان تنها کمک می کند تا اگر آن را درخواست county, والش گفت و اگر کسی هنوز هم احساس نا امن وجود دارد هیچ قانون است که می گوید شما باید برای رفتن به یک پناهگاه در هنگام تخلیه.

کال آتش را Kavanaugh گفت: این سازمان نیز با توجه به چگونگی آن می تواند به سرعت بیشتر مردم بازگشت به خانه های خود را برای جلوگیری از گسترش ویروس.

"ما در حال رفتن به به واقعا سخت کوش در چگونه به سرعت ما را (که). ما می تواند تشخیص آن امن وجود دارد هیچ خطر آتش سوزی اما اگر هیچ نرم افزار وجود ندارد و آب در حال اجرا ما نمی توانیم مردم را در خانه های خود. و این که برای رفتن به یک چالش," او گفت:. "ما در حال رفتن به اطراف آن یک چالش است."

به عنوان آتش نشانان Kavanaugh گفت: آژانس طوفان مغزی بر اساس چه کار کرده و چه نکرده در حوزه های قضایی دیگر.

"چگونه ما انجام داده ایم زیادی از حوادث در گذشته است که رفتن به تغییر; که قطعا رفتن به تغییر" او گفت:. "وجود دارد هیچ راهکار برای چگونه ما در حال رفتن به 2,000, 3,000 مردم به جامعه."

این مستند پدیده برای محله های نزدیک آتش اردوگاه به گسترش در سراسر چه خودی به شوخی اشاره به عنوان "اردوگاه خام" الیوت گفت. اما در این سال آن را مانند یک شوخی است.

"دو, سه, چهار روز به این حادثه ما شروع به دیدن این نوع خزش از طریق اردوگاه. همه چیدن تنفسی چیز و امیدوارم که شما آن را نسبتا جزئی است. در سایه COVID آن را دارای پیامدهای مختلف," او گفت:.

خدمات جنگل گفت: آن "خواهد بود تمرین های اجتماعی فاصله هر جا که ممکن است گسترش آتش اردوگاه صدور PPE مانند ماسک و دستکش و غربالگری و آزمایش آتش" و همچنین برنامه ای برای تغییر رویکرد خود را به آتش اردوگاه.

"جمع آوری و حمایت از تعداد زیادی از آتش نشانان در جمع و جور آتش اردوگاه را نمی خواهد عملی این سال است. اکثر آتش نشانی را در گروه های کوچک و پراکنده در جدا اردوگاه های اجتماعی فاصله برای جلوگیری از گسترش COVID-19. ما در حال شناسایی پشتیبانی از توابع است که می تواند انجام شود عملا اجتماعی را حفظ فاصله" آژانس گفت.

"آنها در حال دست و پا و آنها ممکن است راحت" الیوت گفت: از دستورالعمل. "این درست مثل جامعه به طور کلی — اگر همه شما می دانید که فاصله ها و مشکلات نمی تواند به عنوان پیچیده به عنوان آنها هستند."

در حالی که خواب و تغذیه روزمره در اردوگاه ها متفاوت خواهد بود بسته بندی وعده های غذایی به جای بوفه کوچکتر گروه معترضان با هم بیشتر فاصله در طول check-ins — Kavanaugh وجود دارد گفت: دیگر جنبه های درگیری که آژانس قصد ندارد در حال تغییر است.

"ما هنوز هم برای قرار دادن مردم روی زمین," او گفت:. "مردم در حال رفتن به باید در مجاورت نزدیک. که تنها راهی که می رویم به اتفاق می افتد."

الیوت گفت که تعادل آتش آژانس در حال دست و پنجه نرم کردن با این سال است.

"اگر شما قفل همه چیز را به نقطه ای که شما نمی توانید شغل خود را به درستی شما باید خطرات دیگر," او گفت:. "ما می رویم به COVID انتقال در آتش اردوگاه? احتمالا. آن را کمیاب است ؟ امیدوارم — من می گویند احتمالا."

خطر پیامدهای برای هر دو غیر نظامی و آتش نشانان که در نهایت مانند بقیه جامعه الیوت گفت: — برخی از آنها نمی تواند مستعد ابتلا به بیماری شدید اما دیگران به احتمال زیاد خواهد بود.

"همه تاکید آنها نه خواب به خوبی آنها را کاملا و آنها در دستگاه تنفسی محیط زیست است که ممکن است به خطر بیافتد" او گفت:. "ما به خوبی آگاه است که این طوفان کامل از وقایع."

یک تماس به صورت تهاجمی درگیری

برای جلوگیری از چیزها را از رسیدن به آن نقطه Courtright و دیگران دفاع تهاجمی تر آتش نشانی و بودجه بزرگتر به آن را انجام دهد.

در نامه خود به Perdue این آتش سوزی موسسه گفت: نگرانی خود را بیش از فدرال آتش نشانی قبل از تاریخ همه گیر اما این ویروس به ارمغان می آورد حتی بیشتر نیاز به سفت کردن پاسخ.

آنها ادعا جنگل خدمات بدست کمتر تهاجمی در طول سال در آن استراتژی های آتش, اما در این سال آن نیاز به تکیه بر کوچک هواپیماهای smokejumpers و استراتژیک قرار داده تانکر به بلانت blazes قبل از تبدیل شدن آنها فاجعه بار است.

Courtright نیست راضی به پاسخ او بدست از دولت فدرال تا کنون.

"من شده اند با فشار دادن این بسیار سخت و نه خیلی رک و پوست کنده به دلیل خدمات جنگل است wedded به آنچه آنها انجام شده است," او گفت:.

یک مارس 26 حرف از پردو که Courtright مشترک با رکورد افکن می گوید: "آژانس ادامه خواهد داد و عمل ما در همکاری نزدیک با دولت و دولت های محلی, آتش, سازمان شرکا و ذینفعان به برقراری ارتباط و هماهنگی در منابع موجود به سرکوب wildland fire."

"همانطور که شما اشاره قابل توجهی از قبل برنامه ریزی شده رفته به آماده سازی برای این فصل از جمله پرداختن به منطقه جغرافیایی آمادگی. به عنوان تشویق در نامه خود به خدمات جنگل استفاده خواهد شد تهاجمی حمله اولیه به سرکوب آتش سوزی. ما در incident response استراتژی و تاکتیک ما استفاده از منحصر به فرد با استفاده از airtanker قرارداد و گسترش خواهد ما تماس بگیرید در هنگام نیاز قابلیت های. برنامه های ما شامل بسیج و prepositioning به حفظ قابلیت پاسخ" نامه می خواند.

در پاسخ به پرس و جو از رکورد افکن جنگل گفت: در یک ایمیل که آژانس "آماده است و آماده برای آتش سوزی و فصل است."

"اصلی ما پاسخ استراتژی برای سال 2020 همچنان به تهاجمی حمله اولیه شامل استفاده از منابع محلی از شرکای ما. هدف ما این است که سریع مهار و به حداقل رساندن تعداد زیادی آتش سوزی," ایمیل می خواند.

این آژانس همچنین گفت: از آن خواهد شد با استفاده از دستورالعمل های از ملی آتش گروه در همه گیر پاسخ.

Haupt ارسال از Siskiyou سرپرستان امیدوار است گفت: وزارت فدرال به نظر می رسید "بسیار علاقه مند در آنچه که ما در حال صحبت کردن در مورد."

اما بدون بیشتر جزئیات Courtright تشویق نیست.

"ترس من این است که هیچ چیز را برای رفتن به اتفاق می افتد," او گفت:. "من می ترسم اگر ما نمی تواند برخی کوچکتر و سریع تر هواپیما, ما قصد داریم برای کشتن برخی از مردم و ما قصد داریم برای سوزاندن مقدار زیادی از جنگل ها است."

دود 'حکم اعدام' در زمان COVID?

بزرگتر-تصویر اثرات عمده آتش سوزی در این سال همچنین نگرانی مقامات پس از کمی شناخته شده است در مورد اینکه چگونه در حال حاضر مشمول مالیات ریه ها را تحمل ویروس.

مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری است و حتی شروع به هشدار در مورد خطر آتش سوزی همزمان با همه گیر و گفت: قرار گرفتن در معرض آلاینده ها در آتش سوزی دود "می تواند باعث تحریک ریه ها باعث التهاب و تغییر عملکرد سیستم ایمنی بدن و افزایش استعداد ابتلا به عفونت های تنفسی به احتمال زیاد از جمله COVID-19."

"با افرادی که دارای مشکلات ریوی من فقط نگران ما واقعا می تواند کشتن تعداد زیادی از مردم" Courtright گفت. "اگر ما رو افرادی که ریه مسائل و آنها COVID...من فکر می کنم آن می تواند حکم اعدام."

محلی ریه مسائل بوده است یک موضوع است.

همه از شمال کشور به جز Lassen شهرستان دارای نرخ های بالاتر از COPD جدی بیماری های ریه از بقیه دولت با 8.3 درصد به 9.9 درصد از جمعیت را تحت تاثیر قرار هر 2014 اطلاعات از سی دی. بیشتر از شمال کشور — از جمله Shasta County با 14 درصد — نیز تا به حال بیشتر افراد سیگاری نسبت به بقیه کالیفرنیا است که به طور متوسط 11 درصد در هر سال 2017 داده ها از بخش سلامت رتبه بندی & نقشه راه.

در ضمن Shasta County نیز سوم-بدترین مرگ و میر در کشور به سرطان ریه در سال 2015 تا 2017 به طور متوسط در هر California Department of Public Health داده است. آن را نیز پنجم شد-بدترین کالیفرنیا 58 شهرستانهای مرگ و میر نسبت به مزمن و کاهش بیماری های تنفسی مانند آمفیزم در همان سال است.

"موسسه ما تبدیل شده است واقعا آگاه باشید که دود مسئله در سراسر جهان" Courtright گفت.

الیوت به ذکر است که این ویروس مرموز طبیعت به معنی دود عامل ناشناخته است ،

"دود ممکن است بیشتر پیچیده," او گفت: اما در هر صورت "بله, آن است که بدتر از آنفولانزا آن را آسان تر و آن را انجام آسیب بیشتر است."

برای حفظ این فصل به عنوان امن به عنوان امکان الیوت گفت: شهروندان باید به دنبال تخلیه سفارشات برای جلوگیری از خطر برای خود و آتش نشان. آتش نشانان از سوی دیگر باید مراقب باشند در مورد بهداشت گفت: — و توقف پذیرش اردوگاه خام به عنوان هنجار.

"آخرین چیزی که ما نیاز است که شیوع با اولین پاسخ دهندگان. که می تواند ویرانگر در اینجا به خصوص در فصل تابستان" Kavanaugh گفت. "ما نمی توانیم همیشه گرفتار شود و پا به حالت صاف و یا ما در حال انجام شغل ما به درستی. و این را نه برای آن است. نه تنها که — ما نمی ایستادگی برای آن است."

انزال زن, Shulman را پوشش می دهد یک کمی از همه چیز را برای ثبت شوند. به طور خاص او را دوست دارد به نوشتن در مورد مسائل این جامعه از طریق فرم داستان سرایی. کار او اغلب مراکز محلی جرم امکانات و سیاست و موفق به کسب جوایز برای بهترین نوشته, بهترین کسب و کار پوشش و بهترین گزارش های تحقیقی در کالیفرنیا اخبار انجمن ناشران را بهتر روزنامه های مسابقه. او در توییتر دنبال کنید (@ashulman_RS) او را در 530-225-8372 و برای حمایت از کار خود را, لطفا با عضویت در.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن