Coronavirus نگه داشته و آنها را از هم جدا برای 114 روز. بنابراین جکسون زن در زمان ظرفشویی به دیدن شوهرش

مت Soergel فلوریدا تایمز اتحادیهمنتشر شده 9:33 PM EDT Jul 10, 2020جکسون ویل فلوریدا — دو بار در هفته مری دانیل

توسط ABTINNEWS در 21 تیر 1399

جکسون ویل فلوریدا — دو بار در هفته مری دانیل روابط صحن در اطراف او و شروع به شستشو شام ظروف در جکسنویل حافظه-مرکز مراقبت. او سپس پشته آنها را در ماشین ظرفشویی تجاری بین تصفیوی طبقه و گرفتن زباله.

در 9 $یک ساعت آن را کار رویایی خود را — یک کار است که به او این تنها فرصت بود با شوهرش استیو یک کار می دهد که او تنها شانس را به نگه داشتن دست خود را به تماشای تلویزیون با او به او آماده شدن برای به رختخواب فقط به عنوان او استفاده می شود به انجام.

استیو دانیل شده است یک بیمار در Rosecastle در Deerwood از ژوئیه گذشته. در مارس تسهیلات رفت و مستند به دلیل coronavirus و Daniels رفت و 114 روز بدون اینکه قادر به با هم.

مریم این بازدید او را پس از دو بار در این مستند تلاش برای برقراری ارتباط با او از طریق یک پنجره. که فقط باعث بدتر شدن اوضاع شده: استیو آلزایمر دارد و او نمی تواند درک کند چرا او وجود دارد و در عین حال نمی تواند به او نزدیک است.

او گریه و تحریک رشد, آیا به عنوان او دل شکستگی است.

او می دانست که او باید تعجب می کنم که در آن او بود. قبل از این مستند او آمد به او تقریبا هر شب.

او می دانست که وضعیت خود را تنها به بدتر. این بهترین روز او را ترک کرده است و او از دست رفته آنها.

او می دانست که او سابق آب پرتقال فروشنده باقی مانده است خوش مشرب و حتی خود را به عنوان علائم بدتر شده است. او هنوز هم در اطراف راه می رفت حافظه-مرکز مراقبت از گفتگو با مردم حتی اگر کلمات خود را ساخته شده است ندارد. اما او نگران است که او را جدا از او پریشانی ناشی از آن را در نهایت او را بکشند.

او را به داخل.

بیشتر: فلوریدا مرد مبارزه COVID-19 73 روز خود را جشن گرفتند بازیابی در 85 تولد

بیشتر: زمانی که coronavirus لغو عروسی رویای من, من تبدیل به زوم و تاکو بل

این یک برکت و رحمت: سه نفر از اوهایو خواهر به هنگام تولد در همان روز توسط همان دکتر

در ماه مارس او فرستاده مرکز. چگونه می توانم دیدن او ؟ آیا من می توانم داوطلب ؟ می توانید من را به یک سگ درمانی (او را بالا می برد توله سگ برای K9s for Warriors). آیا می توانم یک کار ؟

در نهایت او یک تماس. وجود دارد یک کار پاره وقت, اگر شما علاقه مند هستید. شستن ظروف.

"به من گفت: اگر وسیلهای است که همه شما رو پس ظرفشویی آن است," او گفت:.

در نهایت او در.

برای دو هفته گذشته او کار کرده 90 دقیقه shift پنج شنبه ها و جمعه ها. او واقعا کار و کار سخت او گفت:. پس از همه, او نمی تواند به استطاعت از دست دادن این کار است.

و پس از اولین تغییر بود, بیش, مریم, ماسک, رفت به استیو اتاق. او نگران بود: او حتی به یاد داشته باشید ،

او نگران نیست. در نزد او گریه کرد. او به نام او و با نام او.

آنها کاملا با هم روی تخت, دست در دست. آنها به تماشای تلویزیون همانطور که در روز.

او خواست او را به عنوان او اغلب قبل از انجام, چگونه روز خود شد. او جواب داد با شوق و ذوق هر چند کلمات خود را دیگر حس را به او. او کمک به او آماده شدن برای خواب است.

او که پس از هر وسیلهای تغییر است. و برای یک زمان کوتاه همه چیز به نظر می رسد خوش عادی به عنوان طبیعی که ممکن است در یک دنیای وارونه.

"زمانی که دنیا دیوانه است فقط به یک ساعت نشستن با او و با او صحبت کنید. او به ذخیره کردن سر خود را روی شانه من" مریم گفت. "وجود دارد چیزی است که می آید با آن به راحتی فقط با هم بودن."

مریم 57. Steve است 66. آنها ازدواج کرده ام 24 سال.

او مبتلا به زوال عقل زودرس در سن 59. او تا به حال شده است به شدت اشتباه چند بار و سپس سوار به اشتباه شهرستان برای یک جلسه کسب و کار به طوری که او می دانست که چیزی وجود دارد اشتباه است.

تشخیص ویرانگر بود. به نظر می رسید به طوری ناعادلانه: او هنوز جوان در غیر این صورت هنوز هم سالم است. آنها برنامه ریزی برای سفر, برای تماشای فوتبال به دیدار نوه. در حال حاضر این است.

او در آنجا ماند در جکسنویل خانه تا زمانی که در تابستان گذشته با کمک یک سرپرست. اما او همچنان گلهای بنابراین Rosecastle که در آن او می تواند راه رفتن در اطراف صحبت کردن هر کس به نظر می رسید یک جایگزین بهتر است. آن بود که مریم گفت.

پس از آن مستند.

"من کاملا درک کنند که چرا آنها خاموش است که نیت هستند و قطعا به خوبی در نظر گرفته شده," او گفت:. "من نمی توانم تقصیر فرماندار برای آنچه که او می خواهد به انجام است. مشکل این است که او را منزوی آنها را به صرفه جویی در زندگی خود و انزوا است و کشتن آنها."

او صرف زمان پس از رسیدن به سیاستمداران تلاش برای پیدا کردن یک سازش که مردم اجازه دیدن اعضای خانواده خود را در مستند.

"من و داستان — داستان ما است — که جدایی در حال رفتن به او را بکشند. من می خواهم مردم را به دیدن که, اما من می خواهم مردم را به دیدن که من که قرار بود برای رسیدن به او," او گفت:.

در یک بیانیه کلی Faithfully, مدیر اجرایی, برای Rosecastle در Deerwood این گفت: "بازدید کننده محدودیت قرار داده شده است در محل در جوامع در سراسر کشور ما به عنوان یک اندازه گیری ایمنی با هدف حفاظت از جمعیت آسیب پذیر ما در خدمت است. اما از آن شده است سخت در خانواده ها و ساکنان به طور یکسان بنابراین ما احساس خلاق راه حل های لازم به خصوص در مورد ماری و استیو. ما خوشحال به گزارش که مریم به یک شروع عالی در نقش جدید خود و ما هیجان زده برای دیدن تغییرات مثبت در استیو رفتار نیز هست."

مریم گفت: این مرکز در زمان کار جدید به طور جدی. او تا به حال به تماشای 20 ساعت فیلم کمک زندگی می کنند و در زمان هر دو COVID-19 و تست مواد مخدر. او در حال حاضر تست شده بارگیری در این هفته به طور داوطلبانه در حالی که کار به عنوان یک ماشین ظرفشویی است.

او گفت: او را برای رفتن به استفاده از چک برای خرید کارت های هدیه برای کارکنان در Rosecastle. او دیده می شود کار آنها قرار داده و در طول همه گیر مراقبت از کسانی که دیگر دیدن خانواده خود را.

برای او به دیدن او استیو دوباره کافی است پاداش.

"این به من اجازه می دهد به انجام آنچه که من قرار است به انجام," او گفت:. "او است رفتن به راه رفتن در این سفر به تنهایی."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن