کروناویروس در فلوریدا به روز رسانی: تلفات بازدید 571 به عنوان بستری بالا 3,000

Cheryl McCloud Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 6:17 PM EDT May 15, 2020ما به روز رسانی این داستان در طول روز

توسط ABTINNEWS در 27 فروردین 1399

ما به روز رسانی این داستان در طول روز با آخرین اخبار در مورد کوروناویروس و اثرات آن در فلوریدا.

قابل توجه تعدادی از COVID-19 مرگ و میر سهشنبه مشخص شده یکی از فلوریدا grimmest روز از شیوع کروناویروس به تاریخ.

یک روز افزایش 72 آورده ایالت تلفات به 571.

علاوه بر این تعدادی از بستری شدن در بیمارستان نیز شکست را به یک رده جدید در روز سه شنبه به این تعداد رسید گذشته 3,000.

در مجموع 3,050 مردم باید در بیمارستان بستری شده است برای کوروناویروس. با توجه به فلوریدا وزارت بهداشت این تعداد ممکن است به دقت نشان دهنده تعداد COVID-19 بيمار در حال حاضر در بیمارستان به عنوان برخی از آنها منتشر شده است.

فلوریدا وزارت بهداشت هنوز گزارش آمار و ارقام چگونه بسیاری از بهبود از coronavirus. در مجموع 21,628 باید آزمایش مثبت برای COVID-19 در دولت شنبه شب مشورتی از دولت وزارت بهداشت.

اکثریت دولت گزارش داد بستری شدن در بیمارستان در حال بيماران در محدوده سنی 65-84 که همچنین این گروه سنی بیشتر در ارتباط با دولت افزایش مرگ و میر.

چه علائم کروناویروس?

انتخابات رئیس پشت پست الکترونیکی رای گیری در میان بحث ملی

مارس 14

دور بعدی انتخابات هنوز ماه دور اما در عصر coronavirus ظاهرا هرگز بیش از حد به زودی برای برنامه ریزی.

پالم بیچ کانتی انتخابات وزارت خواسته است تا رای دهندگان در نظر گرفتن رای گیری از طریق پست برای Aug. 18 اولیه و نوامبر. 3 انتخابات عمومی.

سرپرست انتخابات وندی Sartory لینک گفت: رای دهندگان واجد شرایط در حال حاضر می توانید درخواست رای گیری در حال حاضر.

دفعات بازدید: داستان کامل

دیزنی جهان است furloughing 43,000 بیشتر کارگران

مارس 14

والت دیزنی جهان قصد دارد برای جلوگیری از پرداخت دستمزد به 43,000 کارگران در حدود یک هفته در حالی که اجازه می دهد آنها را برای حفظ منافع خود به مدت یک سال در بزرگترین موج furloughs پس از پارک رفت و آمد مکرر بسته در اواسط ماه مارس به دلیل جدید کروناویروس گسترش یافته است.

دفعات بازدید: داستان کامل

این فقط یکی دیگر از مهد کودک درس. سپس Bon Jovi به نظر می رسد.

مارس 14

زمانی که معلم مهد کودک Michael Bonick اختصاص داده شده به دانش آموزان خود را به نوشتن در مورد زندگی خود را در قرنطینه او نمی تصور آن که مسائل rock ballads.

اما او تصور نمی Jon Bon Jovi در ترکیب هر دو.

سنگ آیکون wowed Bonick را مارش پوینت دانش آموزان ابتدایی دوشنبه با انداختن خود را به کلاس درس آنلاین به ترکیب مشق شب خود را انتساب به جدید جمعیت منابع ترانه "انجام آنچه شما می توانید."

دفعات بازدید: داستان کامل

فلوریدا پزشک به طور موقت از دست می دهد بازداشت 4 جوان و با توجه به coronavirus نگرانی

مارس 14

یک پزشک اورژانس در میامی مشغول به کار در خط مقدم از coronavirus همه گیر است به طور موقت از دست حضانت از او 4 سال در میان اوج coronavirus نگرانی.

گرین با سی ان ان گفت او پوشیده تجهیزات حفاظت شخصی در تمام اوقات در حالی که در محل کار و در هر WTVJ-تلویزیون را آزمایش کرده است منفی ها برای کوروناویروس.

"ما در حال بسیار مراقب باشید" او با سی ان ان گفت. "ما با استفاده از همه چیز را ما می توانیم. من در واقع فرسوده تجهیزات بالا و فراتر از آن برای محافظت از خودم و فرزندم."

او احساس به عنوان اگر او را مجبور به انتخاب بین صرفه جویی در زندگی و بالا بردن دخترش.

دریافت داستان کامل.

COVID-19 واقعیت & داستان: UF کارشناسان با خیال راحت به دسته مواد غذایی, رستوران, takeout

آوریل 13

به عنوان فلوریدا پرانتز برای زود آمدن قله در COVID-19 موارد ایمنی مواد غذایی برای بسیاری از افراد شده است بالا از ذهن است.

وقتی که می آید به با خیال راحت برای خرید مواد غذایی, غذا خوردن, takeout و دست زدن به مواد غذایی آن را می توانید مانند یک نبرد افسانه ها و حقایق. شما می توانید اعتماد است که Facebook پست ؟ که توییتر مم? هر چیزی ؟

به suss واقعیت از داستان در همه چیز از شستشو تولید به درایو از طریق فست فود سه نفر از کارشناسان از دانشگاه فلوریدا موسسه غذا و کشاورزی علوم رسیده به ما یادآوری آنچه آمار می گوید و جواب های رایج در مواد غذایی-ایمنی سوالات.

دریافت داستان کامل.

فلوریدا را امن تر در خانه جهت جلوگیری نمی کند snowbirds از ترک اما می توانید آنها را دریافت کنید ؟

آوریل 13

تبدیل صفحات تقویم به مارس است که معمولا نشانه ای برای snowbirds به ترک فلوریدا در droves برای شمال.

متاسفانه, ورود COVID-19 گم شده بود از همه نسخه های بسیاری از ترک هنوز هم در اینجا نه تنها تعجب آنچه که رژیم صهیونیستی. ران DeSantis' امن تر در خانه به معنی برای آنها اما آیا آنها می توانند رانندگی با کشورهای دیگر اتخاذ اقدامات مشابه است.

در حالی که فرماندار منظور جلوگیری نمی کند آنها را از ترک بهداشت مقامات هنوز در حال مشاوره آمریکایی ها برای جلوگیری از غیر ضروری سفر. ترجمه: آن را انجام نمی.

به روشنی وجود دارد هیچ محدودیتی در رانندگان عبور متحده است. برخی از شهرستانها هر چند قرار داده شده اند بیشتر محدودیت های غیر ضروری سفر بنابراین مهم است که به بررسی کنید قبل از برنامه ریزی متوقف شود.

در تلاش برای پاسخ به این سوال که ما در چند مسیر مختلف از فلوریدا به بررسی آنچه که یک snowbird ممکن است در صورت.

دریافت داستان کامل.

DeSantis junks آزمایش طوفان جلسات راهکار. چرا ؟

مارس 10

در روزهای منتهی به طوفان دوریان رژیم صهیونیستی. ران DeSantis شد به عنوان محبوب به عنوان تخته سه لا و بطری آب. یک همه جا صدا در تلویزیون و رادیو, فرماندار جدید ریاست مکرر به طور گسترده ای تلویزیونی به روز رسانی است که اطلاعات ارائه شده در سرعت باد آورده در کارشناسان در موج طوفان توصیه که Publix فروشگاه باز بود و اجازه دهید مردم می دانند که در آن به تخلیه آن رخ داد.

اما در طول بیماری همه گیر کوروناویروس — طولانی مدت و موثر تر تهدید برای تمام فلوریدا — DeSantis تا حد زیادی کنار گذاشته آزمایش فرمول به صورت روزانه طوفان جلسات.

به طور کلی راهکار مورد استفاده در طول طوفان تهدیدات که کار کرده است برای اطلاع رسانی و آرامش شهروندان از پنساکولا به کلید غرب شده است junked در طول coronavirus بیماری همه گیر.

دریافت داستان کامل.

'من جوش خون': فلوریدا, خانه های پرستاری درخواست فرماندار برای ایمنی از coronavirus پرونده های حقوقی

آوریل 11

فلوریدا بزرگترین گروه حمایت طولانی مدت از ارائه دهندگان مراقبت های درخواست حفاظت از پرونده های حقوقی برای مراقبت های بهداشتی حرفه ای درگیر در پاسخ به COVID-19 شیوع.

فلوریدا مراقبت های بهداشتی در ارتباط با ارسال نامه ای به رژیم صهیونیستی. ران DeSantis در اوایل این ماه درخواست "مصونیت از هر گونه مسئولیت مدنی یا کیفری" تحت شرایط خاصی برای خانه های پرستاری بیمارستان ها و دیگر امکانات.

این گروه اخیر در یک سری از مراقبت های بهداشتی انجمن به دنبال مصونیت قانونی در میان همه گیر که ساعت های طولانی و نیروی انسانی و تجهیزات ،

Brian Lee, مدیر اجرایی, از خانواده ها برای مراقبت بهتر یک گروه غیر انتفاعی دفاع از ساکنان خانه سالمندان گفت: این نامه معادل "درخواست عفو و بخشش در پیش است."

دفعات بازدید: داستان کامل.

چه علائم کروناویروس?

علائم می تواند طیف وسیعی از خفیف تا شدید و برخی از مردم ندارد و هر گونه علائم در همه. شایع ترین علائم شبیه آنفولانزا و شامل تب و خستگی و سرفه های خشک. برخی از مردم نیز توسعه و درد و درد و گرفتگی بینی و آبریزش بینی و گلو درد یا اسهال.

بیماران با COVID-19 داشته اند خفیف تا شدید تنفسی بیماری با علائم تب و سرفه و تنگی نفس به مراکز کنترل بیماری گفت.

حدود 1 در 6 نفر می شود به طور جدی بیمار و ایجاد مشکل در تنفس, با توجه به سازمان بهداشت جهانی است. اگر شما تجربه تب و سرفه و تنگی نفس به پزشک خود تماس بگیرید.

علائم ممکن است به نظر می رسد در هر نقطه بین دو تا 14 روز پس از مواجهه با بیمار به طور متوسط شاهد شروع در حدود پنج روز با توجه به CDC.

علائم ممکن است به نظر می رسد در هر نقطه بین دو تا 14 روز پس از مواجهه با بیمار به طور متوسط شاهد شروع در حدود پنج روز با توجه به CDC.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب