کروناویروس در فلوریدا: شهر استوارت در نظر گرفتن توصیه برای ماسک صورت به فرسوده در

جاشوا جزایر Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 8:43 PM EDT آوریل 4 سال 2020استوارت — شهرستان کمیسیون با توجه به

توسط ABTINNEWS در 16 اردیبهشت 1399

استوارت — شهرستان کمیسیون با توجه به توصیه برای یک قطعنامه برای صورت ماسک پوشیده می شود ، در صورت تصویب این شهر خواهد پیوستن به Indiantown به عنوان تنها دولت های محلی در ساحل گنجینه به تماس به پوشیدن ماسک.

کمیسیون با توجه به توصیه — اما از آنجا که آن را نمی خواهد اجرا — برای صورت ماسک پوشیده می شود ، یک رای گیری در مورد این قطعنامه است و انتظار نمی رود تا زمانی که ممکن است 11. کمیسیون رای به اتفاق آرا دوشنبه شب در حمایت از بحث در مورد یک ماسک صورت قطعنامه در ملاقات بعدی خود را.

"ما می خواهیم مردم را به یاد داشته باشید ما هنوز در این بحران" شهردار مایک مایر گفت. "من نه بود که طرف از تاریخ است که به ما گفت:" بله این یک چیز خوب را انجام دهد.'"

اکثریت کمیسیون تکیه به سمت عبور از یک ماسک صورت نیاز در تلاش برای متوقف کردن گسترش coronavirus در حالی که کسب و کار و تفریح و سرگرمی شروع به باز کردن. با وجود نگرانی های خود را فوری بیش از COVID-19, کمیسیون تردید به تصویب هر چیزی را بلافاصله.

"این سخت است برای من" کمیسر بکی برونر گفت. "من می خواهم شما را به اعتماد به من به عنوان یک شهروند از استوارت که من قصد دارم به انجام کار درست است."

تقریبا تمام ساحل گنجینه دولت باید تکیه نسبت به اجازه دادن به ساکنان خود را خود را در تصمیم گیری های خود به جای گفتن آنها چه باید بکنید.

"ما قصد داریم به مرحله بر کسی آزادی های مدنی نشان می دهد آن را در یک قطعنامه" مایر گفت.

Indiantown اعضای شورای مواجه ظهور شیوع کروناویروس, توافق هفته گذشته به نیاز عمومی برای پوشش چهره خود را در. فرمان را شامل نمی شود هر نوع اجرای.

بیشتر: Indiantown می شود برای اولین بار در گنج ساحل به نیاز مردم پوشیدن چهره ماسک در

بیشتر: Martin County برای باز کردن سواحل دوشنبه; قایق رمپ گلف باز با محدودیت

Martin County کمیسیون در روز جمعه نمی سرگرمی ایده آورده کمیسر اد Ciampi نیاز به مواد غذایی کارگران خدمات به پوشیدن ماسک. هیچ بحث آورده شد تا نیاز به پوشیدن ماسک.

استوارت قطعنامه ممکن است تنها توصیه ماسک صورت پوشیده می شود که اجتماعی فاصله نمی تواند تمرین بر اساس کمیسر بحث دوشنبه.

کمیسر Kelli شیشه لیتون سوال نیاز به یک قطعنامه "اگر ما در حال رفتن به اجرای آن است."

جاشوا سلیمان است که ناظر و دولت خبرنگار را پوشش Martin County است. شما می توانید او را در رسیدن به 772-692-8935 یا joshua.solomon@tcpalm.com. پشتیبانی محلی ما روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب