Coronavirus بستری شدن در بیمارستان افزایش لی شهرستان پس از آخر هفته روز یادبود

فرانک Gluck فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 4:54 PM EDT مه 27 سال 2020لی بهداشت و درمان جنوب غربی فلوریدا بز

توسط ABTINNEWS در 8 خرداد 1399

لی بهداشت و درمان جنوب غربی فلوریدا بزرگترین بیمارستان سیستم شمارش بالاترین تک-روز تعداد COVID-19-مربوط به بستری شدن در بیمارستان پس از آخر هفته روز یادبود هر چند که مشخص نیست اگر آن را یک آماری fluke یا در نتیجه به تازگی آرام سیاست در گردهمایی های اجتماعی و در سواحل است.

بیمارستان های عمومی سیستم چهار حاد-مراقبت مراکز بهداشتی و درمانی در لی شهرستان درمان شدند 95 بیماران برای رمان coronavirus جمعه گذشته است. روز سه شنبه این تعداد افزایش یافت و به 110 نفر — حدود 16 درصد افزایش در چهار روز. روز چهارشنبه تعداد 106.

این چشم انداز مثبت در بستری شدن در بیمارستان نشان دهنده یک روند ملی در افزایش موارد مثبت و بستری شدن در بیمارستان به افزایش کشورهای تست و شروع به بازگشایی سواحل پارک های کسب و کار و دیگر فضاهای عمومی. همچنین به عنوان تعدادی از ایالات متحده و میر ناشی از رمان coronavirus در چهار شنبه پیشی گرفته 100,000.

COVID ادعا 100,000 در آمریکا: ما بازدید 100,000 مرگ و میر ناشی از کوروناویروس به عنوان متحده همچنان با احتیاط بازگشایی

"این مهم است که به یاد داشته باشید که این افزایش در بیماران لزوما به این معنی نیست که موج دوم coronavirus شروع به تاثیر جامعه ما است. افزایش تست مثبت بود و انتظار می رود که بیشتر مردم خانه های خود را ترک و تست بیشتر به راحتی در دسترس" لری Antonucci, Lee سلامت رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت گفت. "این خوب است به ترک خانه های ما لذت بردن از برخی از هوای تازه و چنگ زدن نیش به خوردن اما ما نباید خود راضی می شوند به عنوان فلوریدا کار می کند از طریق آن بازگشایی میشود."

NCH سیستم بهداشت و درمان که در عمل ذغال سنگ شهرستان بزرگترین بیمارستان نمی بینم مشابه سنبله.

"در واقع COVID مثبت پذیرش به NCH پیوسته در رفت و در طول تعطیلات آخر هفته از 57 روز جمعه به 47" در روز سه شنبه سخنگوی شاون مک کانل گفت. در روز چهارشنبه شد 53.

ذغال سنگ شهرستان رای دادند و در ماه گذشته به بازگشایی سواحل آن. تقریبا دو هفته بعد این شهرستان تصمیم به حد شنبه و پنج شنبه ساعت 7 تا 11 صبح و 5 بعد از ظهر تا غروب. ناپل و مارکو جزیره خود را باز سواحل در 30 آوریل با محدودیت در اندازه جمع و الزامات اجتماعی فاصله.

لی شهرستان بازگشایی سواحل آن در آوریل 29, هر چند آن را نیاز اجتماعی فاصله و ممنوع گروه تجمع بیش از 10 نفر. فورت مایرز, ساحل, بازگشایی سواحل آن روز بعد.

تمام 50 ایالت شروع به بازگشایی حداقل برخی از کسب و کار و فضاهای عمومی پس از COVID-19 تعطیلی. فلوریدا رژیم صهیونیستی. ران DeSantis اعلام کرد فاز یکی از ایالت بازگشایی, از جمله دسترسی محدود به رستوران در اوایل این ماه. DeSantis اعلام نکرده که گسترده تر فاز دو از reopenings آغاز خواهد شد.

اما بسیاری از کارشناسان نگران اند که, وجود ندارد و یک coronavirus واکسن و یا شواهدی از گله ایمنی بازگشایی متحده بیش از حد و سرعت بیش از حد ممکن است در نهایت منجر به موج دوم به سرعت در حال افزایش عفونت و بستری شدن در بیمارستان.

ویروسی تصاویر از جمعیت زیادی حضور یک حزب استخر در دریاچه از رشتهکوه اوزارک در میسوری در طول تعطیلات آخر هفته باعث St. Louis County مقامات بهداشت عمومی به موضوع سفر و مشاوره به شرکت کنندگان است. آن اعلام کرد که هر کسی که در حضور و غیاب وجود دارد باید خود قرنطینه به مدت دو هفته مگر اینکه آنها تست منفی برای COVID-19.

در روز سه شنبه سابق غذا و داروی کمیسر دکتر اسکات Gottlieb CNBC گفت که بستری شدن در بیمارستان شروع به افزایش پس از دو هفته کاهش است.

"ما در حال حاضر یک روند در یک چشم انداز مثبت در بستری شدن در بیمارستان. این یک چشم انداز مثبت, اما آن است که یک چشم انداز مثبت و آن را بی تردید و آن است که احتمالا در نتیجه بازگشایی مجدد" گوتلیب گفت. "اگر شما نگاهی به داده ها در حال حاضر فلوریدا دارای یک چشم انداز مثبت در بستری گرجستان, ویرجینیا, آلاباما, مریلند, می سی سی پی, ویسکانسین, مینه سوتا, اوهایو و آریزونا — همه رفتن تا در شرایط بستری شدن در بیمارستان. و این روند ملی است و یک چشم انداز مثبت. ما در حال رفتن به سازمان دیده بان آن است."

این معلوم نیست چه بازه زمانی Gottlieb بود ارجاع به فلوریدا ، دولت شاهد افزایش اضافی 368 بستری شدن در بیمارستان بین جمعه و شنبه با توجه به COVID پیگیری پروژه وب سایت. برای همان مدت زمان قبلی در هفته دولت شاهد 751 جدید بستری شدن در بیمارستان.

به دنبال در مارس 1 از طریق مه 26 — تقریبا از دوره که در آن دولت شروع بازگشایی — فلوریدا شمارش 3,945 اضافی بستری شدن در بیمارستان. از 1 آوریل از طریق آوریل 26, آن را دیدم 4,206 جدید بستری شدن در بیمارستان با توجه به وب سایت.

Lee County جدید افزایش بستری شدن در بیمارستان ممکن است منعکس کننده آخر هفته قرار گرفتن در معرض بیش از تعطیلات آخر هفته به عنوان ميانه گذشت زمان (از قرار گرفتن در معرض نشانه) برای COVID-19 چهار تا پنج روز با برخی از موارد پوشا دو هفته با توجه به مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری.

پوشش مرتبط: به عنوان فلوریدا رستوران بازگشایی اتاق ناهارخوری بسیاری بر این باورند آینده دیجیتال

دستیار Lee County مدیر کریستین بردی گفت: در یک ایمیل به شهرستان نظارت بر داده های و مشاوره با طیف گسترده ای از مقامات بهداشت عمومی به منظور بررسی سیاست های خود در بازگشایی.

"لی بهداشت شماره ها مربوط به خود سازمان خاص و لزوما نشان دهنده این شهرستان به عنوان یک کل" بردی گفت. "ما در هیئت مدیره در ادامه به بررسی و ارزیابی بر اساس کلیت تمام آمار و شهرستان همچنان با آن مرحله به مرحله در رویکرد به reopenings."

در اوایل این ماه در رستوران ها نیز شروع بازگشایی ایالت و در حال حاضر می تواند در 50 درصد ظرفیت اضافی اجتماعی-دورى از جمله شش پا فاصله از جداول بدون احزاب بزرگتر از 10 و توصیه هایی است که کارکنان و مراجعان پوشیدن ماسک.

ذغال سنگ شهرستان کارکنان گفت: کمیسیون در جلسه روز شنبه که با رعایت اجتماعی فاصله قوانین در سواحل شهرستان رفت و در طول تعطیلات آخر هفته. حضور و غیاب کنترل در سواحل و beachgoers شد "بسیار تعاونی" گفت: کارکنان.

در حالی که وجود دارد برخی از بحث میان کمیسیون در مورد از بین بردن, ساحل, ساعت, محدودیت مقامات شهرستان تصمیم روز سه شنبه به نگه داشتن آنها را در محل. ذغال سنگ خواهد دوباره آن ساحل محدودیت دوباره در طول یک جلسه ویژه ای برنامه ریزی شده برای تاریخ 2 ژوئن.

زودتر پوشش: Lee County, سواحل, پارک, برای بازگشایی عمومی

به علاوه: ذغال سنگ County clerk بازگشایی دیگر مکان های عمومی هستند, هم

از بعد از ظهر چهارشنبه در فلوریدا شمارش بود 52,634 تجمعی موارد COVID-19 از جمله 9,639 بستری شدن در بیمارستان و 2,319 مرگ و میر با توجه به فلوریدا وزارت بهداشت را COVID-19 داشبورد.

Lee County شمارش 1,712 مجموع موارد از جمله 404 بستری شدن در بیمارستان و 99 مرگ و میر. ذغال سنگ دیده می شود حداقل 1,260 COVID-19 موارد از جمله 178 بستری شدن در بیمارستان و 46 مرگ و میر.

— ناپل اخبار روزانه خبرنگار بریتنی Carloni کمک به این گزارش.

فرانک Gluck است ناظر خبرنگار با اخبار مطبوعات و ناپل اخبار روزانه. اتصال با او در fgluck@news-press.com و یا در توییتر @FrankGluck.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب