Coronavirus را به چالش کشیده است پناهگاه بی خانمان با خطرات جدید است. چگونه آنها در حال تنظیم

لیز فریمن ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 8:00 AM EDT آوریل 2 سال 2020اشلی Dalusio نمی عصبانی زمانی که او furloughe

توسط ABTINNEWS در 13 اردیبهشت 1399

اشلی Dalusio نمی عصبانی زمانی که او furloughed از کار در فروشگاه صرفه جویی اجرا شده توسط St. Matthew خانه بی خانمان ها و برنامه بهبود اعتیاد در ذغال سنگ شهرستان است.

به جای او داوطلب در توزیع مواد غذایی برنامه های اجرا شده توسط سازمان غیر انتفاعی است که با دیدن یک چشم انداز مثبت در افرادی که نیاز به مواد غذایی به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

"از آن تغذیه روح خود را" Dalusio, 28, گفت:, دادن به این سازمان کمک کرد که او به نوبه خود زندگی خود را حدود سه سال پیش از اعتیاد است.

پناهگاه بی خانمان مانند سنت متی و نجات ارتش در لی شهرستان مجبور شده اند برای تنظیم عملیات در پی این بیماری همه گیر است که به معنای ramping تا مواد غذایی, توسعه تحمیل اجتماعی در فاصله پناهگاه و محدود کننده جدید مصرف در برخی موارد به دلیل نیروی انسانی بحران.

وجود دارد حدود 2800 بی خانمان در لی و 500 بی خانمان در Collier, با توجه به برآورد شهرستانهای' بی خانمان ائتلاف است که در خدمت به عنوان شبکه های اجتماعی از خدمات سازمان.

به مزمن بی خانمان با سیستم ایمنی بدن آسیب پذیر هستند به این ویروس است که به سرعت گسترش می یابد در بسته و تنگ فضاهای مانند پناهگاه با توجه به مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری.

جزئیات: 'جداسازی ایده آل نیست دولت': Pandemic نقش دشوار با بهبود جامعه و می تواند باعث عود

CDC صادر راهنمایی در ماه مارس به پناهگاه بی خانمان در مورد شناسایی سرریز سایت ها برای کاهش تنگ زندگی در پناهگاه داشتن مناطق قرنطینه برای افراد بی خانمان در انتظار نتایج آزمایش و جداسازی مناطق برای کسانی که مثبت برای COVID-19.

CDC در هفته گذشته منتشر شد اطلاعات در مورد COVID-19 تست در 19 پناهگاه بی خانمان ها در سیاتل و بوستون, سان فرانسیسکو و آتلانتا که در آن 1,192 ساکنان و 313 اعضای هیات تست شده است.

در پناهگاه هایی که تا به حال دیده می شود یک یا دو مورد در قبل از دو هفته بروز نتایج مثبت در میان ساکنان شد 17 درصد در سیاتل 36 درصد در بوستون و 66 درصد در سان فرانسیسکو با توجه به مارس 22 گزارش.

در میان پناهگاه مثبت نرخ 17 درصد در سیاتل 30 درصد در بوستون و 16 درصد در سیاتل.

امدادرسانی به کارگران توصیه می شود که برای روشن کردن بی خانمان اردوگاه به دلیل آن می تواند افزایش پتانسیل برای این ویروس به گسترش در جامعه با توجه به CDC.

Coronavirus همه گیر برآورد شده است برای کشتن 3,400 افراد بی خانمان در سراسر کشور و hospitalize بیش از 21000 نفر که اصلا مسکن با توجه به تحقیقات منتشر شده در اواخر ماه مارس با بی خانمان کارشناسان در دانشگاه پنسیلوانیا دانشگاه بوستون و UCLA.

به طور کلی پناهگاه و بیمارستان ها مجهز به نیازهای بی خانمان ها در طول همه گیر و آنها اصرار پناهگاه به پیکربندی مجدد اجازه می دهد تا برای اجتماعی فاصله و پناهگاه مدیران به امن اضطراری مسکن با توجه به محققان

"ایده آل سناریو را شامل خصوصی امکانات رفاهی برای همه مشتریان" با توجه به تحقیقات. "خصوصی تسهیلات می به طور چشمگیری کاهش احتمال انتقال بیماری نسبت به جمع پناهگاه است. مشکل نهفته است با عرضه و سرعت که در آن می توانید گزینه های بسیج شود."

اتاق انزوا در St. Matthew خانه

سنت متی گام خود را چند سال پیش برای رسیدگی به یک بیماری همه گیر گفت: Vann الیسون, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت.

زمانی که 104-تخت پناهگاه در ناپل بازسازی شد و در سال 2018 سه اتاق تعیین شد که 72 ساعت قرنطینه اتاق برای تمام افراد جدید در آینده, او گفت:. دو اتاق می تواند به هر سه نفر و یک اتاق برای یک خانواده است.

اتاق بر روی خط آمد و در فوریه فقط به عنوان COVID-19 شروع شد به آمار فلوریدا.

"خدا به دنبال ما" الیسون گفت. "وجود دارد هیچ توضیح دیگری."

در ولف آپارتمان در دروازه طلایی است که مسکن موقت برای فارغ التحصیلان این سال برنامه های بازیابی شش آپارتمان ها در دسترس هستند برای افرادی که نیاز به جدا با علائم و کسی که در حال انتظار برای COVID-19 نتایج آزمون.

یکی از آپارتمان استفاده شده است تا کنون توسط یک مادر و فرزند. در نهایت آنها آزمایش منفی برای COVID-19, او گفت:.

چندین برنامه ساکنان و کارکنان به تاریخ تست شده برای COVID-19 و هیچ کس مثبت بوده الیسون گفت.

درجه حرارت روزانه گرفته شده است و همه در این برنامه باید پوشیدن ماسک, او گفت:.

"ما در خدمت یک جمعیت با افسرده سیستم ایمنی بدن" الیسون گفت. "ما شده است بسیار تهاجمی و فعال در مورد نظارت بر سلامت خود."

خبر خوب: San Carlos رستوران اسباب بازی برای پرورش کودکان و نوجوانان; ناپل کسی که شام میخورد اهدا مواد غذایی, هنر به بیمارستان

نجات ارتش اجرا می شود که دو پناهگاه در لی دیده است کارکنان نیاز به زمان و که منجر به محدودیت جدید بی خانمان مصرف گفت: Kara Jeudy مدیر توسعه.

پناهگاه هستند و مرکز امید خانواده و باب Janes تریاژ برای بی خانمان افرادی که مجرد هستند.

"ما عامل در اشغال حداکثر با کارکنان ما در دسترس," او گفت:. "اگر کسی در سمت چپ ما می تواند کسی که در."

او کاهش یافته است به آنچه است که در جریان اشغال حداکثر بر اساس کاهش نیروی انسانی. دلیل برای کارکنان در نظر گرفتن زمان عبارتند از: خود را در معرض خطر ابتال به COVID-19, داشتن شده است در معرض ویروس و یا داشتن کودکان از خانه به دلیل بسته مدارس, او گفت:.

در این امید مرکز یک خانواده زندگی می کند در یک اتاق با هم و است که آثار اجتماعی فاصله گرفتن از توصیه های CDC, او گفت:. هر خانواده به طور معمول باقی می ماند 30 روز پس وجود ندارد مقدار گردش مالی.

Jeudy کاهش یافته است به می گویند که چگونه بسیاری از اتاق انزوا در دسترس هستند در پناه برای تک افراد بی خانمان.

درجه حرارت گرفته شده از تمام ساکنان و کارکنان و همه می پوشد ماسک.

"پس از مه, افزایش, ایمنی, بهداشت, و بهداشت فرآیندهای شده اند در محل در ارتش رستگاری امکانات و ما ادامه خواهد داد به تکامل این فرآیند بر اساس توصیه از دولت و مقامات بهداشت," او گفت: در یک ایمیل پیگیری.

ما در حال پاسخ دادن به سوالات خود را.: جنوب غربی فلوریدا تا سوال در مورد کوروناویروس. ما در حال پاسخ دادن به آنها.

فورت مایرز ماموریت نجات که توسط یک مسیحی مبتنی بر موسسه خیریه رفت و به مستند چند هفته پیش که در آن ساکنان و کارکنان می تواند تنها برای ترک کار و یا قرار ملاقات های پزشکی.

فورت مایرز ماموریت برنامه ریزی شده است برای شروع به پذیرش مشتریان جدید مه 7 با توجه به گزارش های تهیه شده توسط Lee County بی خانمان ائتلاف.

متل اتاق در دسترس ساخته شده

جانت Bartos مدیر اجرایی لی بی خانمان ائتلاف گفت که او شروع به کار با محلی متل در اوایل این بیماری همه گیر در مورد ساخت اتاق در دسترس برای افراد بی خانمان به صورت بالقوه قرنطینه.

"من تا به حال سه متل که مایل به همکاری با ما و من گذشت که اطلاعات مربوط به شهرستان (عملیات اضطراری)," Bartos گفت. "ما در میانهی شب به بهترین دانش من استفاده می شود هر یک از اتاق."

جزئیات: پورت رویال گروه با تشکر از پاسخ اول با $200,000 در کارت های هدیه از ناپل رستوران

شهرستان اضطراری مدیریت عملیات و فلوریدا وزارت بهداشت در لی در راس محلی COVID-19 پاسخ که شامل اگر اتاق متل شده اند مورد نیاز برای بی خانمان, او گفت:.

Bartos گفت: او گفته شده توسط این شهرستان EOC که هیچ کس که بی خانمان است دارای آزمایش مثبت برای COVID-19. او شده است گفت که چگونه بسیاری از بی خانمان شده اند تست شده است.

شهرستان سخنگوی بتسی کلیتون با اشاره سوالات در مورد آزمایش از بی خانمان ها به وزارت بهداشت.

جزئیات: بونیتا اسپرینگز رستوران باز می شود 8 ساعت قبل از COVID-19 بسته شدن

لی سلامت سخنگوی Tammy Yzaguirre گفت: در یک ایمیل که تست در حال انجام است در نقاط مختلف از جمله در بهداشت خانواده مراکز مراقبت های فوری و مراکز و بیمارستان و وزارت بهداشت و درمان.

Yzaguirre فراهم نیست تست اعداد مربوط به بی خانمان ها.

متل اتاق بخشی از countywide اضطراری برای افراد مبتلا به بی ثبات مسکن, او گفت:.

"تا به امروز هیچ یک از این افراد آزمایش مثبت برای COVID-19 نشان داده اند آنها بی خانمان و یا ناپایدار وضعیت مسکن ضمانت استفاده از این طرح," او گفت:.

Furloughs در سنت متی

در اواخر ماه مارس زمانی که رژیم صهیونیستی. DeSantis تعطیل غیر ضروری کسب و کار, St. Matthew تا به حال به آن شش فروشگاه های صرفه جویی ماشین شستن و غذا کسب و کار الیسون گفت.

کسب و کار کمک به برنامه فارغ التحصیلان توسعه مهارت های شغلی کسب حقوق و یاد بگیرند که چگونه برای تنظیم به جامعه بخشی از ماموریت کلی از تبدیل زندگی, او گفت:.

خاموش شدن به معنای 134 کارکنان از مجموع 250 کارمند بودند furloughed و در عین حال نگهداری آنها منافع و می تواند با استفاده از زمان پرداخت کردن برای جبران کاهش حقوق.

همه کسانی که furloughed بودند به نام پشت این هفته برای آماده شدن برای دوباره باز کردن کسب و کار.

"بیشتر هیجان زده در مورد آینده را," او گفت:.

کسب و کار اجرا شده توسط St. Matthew را در درآمد سالانه از 12 میلیون دلار و یا بیشتر هستند و بخش مهمی از 20 میلیون دلار بودجه سالانه, او گفت:.

بسته شدن در فروردین به معنای از دست دادن حدود 1.5 میلیون دلار است اما او امیدوار وفادار اهدا کنندگان و جدید اهدا خواهد شد کمک به کاهش از دست دادن.

چه وزن بیشتر در الیسون ذهن است که چه مدت آن را برای مردم در جامعه زندگی می کنند که چک به چک به عقب بر گردیم روی پای خود را پس از COVID-19 افت می کند.

او تخمین می زند آن را به یک سال یا بیشتر قبل از نیازمندترین افراد بازیابی از درآمد از دست رفته و دیگر نیاز دارد.

"فقیر گزاف گویی کمترین," او گفت:.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب