Coronavirus فلوریدا: بهار امکانات آموزش می تواند میزبان به طور منظم فصل MLB بازی

تام D'angelo پالم بیچ پستمنتشر شده 7:46 PM EDT May 10, 2020فکر می کنم در مورد بیدار شدن از خواب یک روز در ماه

توسط ABTINNEWS در 23 فروردین 1399

فکر می کنم در مورد بیدار شدن از خواب یک روز در ماه اوت و پس از انتخاب از دیدن Miami Marlins بازی St. Louis Cardinals به طور منظم در یک فصل بازی در راجر دین ورزشگاه در مشتری است. و یا تماشای یک Stephen عشق-جاستین Verlander تبادل matchup در FITTEAM Ballpark را از کف سواحل با مقام اول در خط برای اتباع واشنگتن و هوستون آستروس.

که سگ از سگ روز از تابستان است.

با لیگ اصلی بیس بال و بحث در مورد راه هایی از محور 2020 فصل یک بار coronavirus همه گیر فروکش اخیر پیشنهاد شده کل فصل برگزار می شود در فلوریدا و آریزونا با هر تیم در بازی های خود بهار, آموزش سایت, یک مقام عالی رتبه گفت که ایالات متحده آمریکا امروز روز جمعه است.

این طرح خواستار بیس بال به توان تقسیم به دو 15-تیم لیگ گریپ فروت با آن تیم در فلوریدا و کاکتوس با آن تیم در آریزونا با هر یک متشکل از سه پنج تیم در بخش تراز وسط قرار دارد بر اساس جغرافیای بهار خود را آموزش سایت. در ابتدا هیچ طرفداران اجازه داده می شود.

بدون طرفداران, آن را سخت برای تعیین چه تاثیر اقتصادی چنین اصلاحی MLB برنامه را داشته باشد. پالم بیچ شهرستان توریستی شورای توسعه گفت: آموزش بهار تا به حال حدود 70 میلیون دلار تاثیر اقتصادی در سال 2019 برای اساسا دو ماه. این تعداد را در سال 2020 پس از نیمه مارس بود از بین برود.

حتی بدون طرفداران در غرفه وجود دارد خواهد بود درآمد حاصل از این تیم ها بر اساس در اینجا و تیم سفر در اینجا هزینه های اقامت و وعده های غذایی و حمل و نقل برای چند ماه.

فلوریدا را به پنج east coast تیم ها - متس در پورت سنت لوسی Marlins و کاردینالها در مشتری اتباع و Astros در وست پالم بیچ – خواهد را بدست آورد.

بخش دیگری که شامل Red Sox و دوقلو – که جداگانه بازی در استادیوم در فورت مایرز – اشعه در بندر شارلوت آرام در ساراسوتا و بریوز در جدید خود را پیچیده در نورث پورت.

"در زمانی که کل کشور است که احتمالا احساس کمی پایین و ما با هم متحد شدند و شما واقعا از دیدن بسیاری چه خوب است در امریکا که در حیاط خلوت ما که قرار پالم بیچ کانتی در چنین منحصر به فرد پایه گفت:" مت Slatus مدیر کل Ballpark را از کف سواحل است.

"این یک فرصت عالی برای نشان دادن دو ballparks. این چیزی است که فوق العاده منحصر به فرد این شهرستان است که شما این دو امکانات بزرگ در حیاط خانه ما."

از همه پیشنهادات برای دریافت به عنوان بسیاری از فصل که ممکن است این به نظر می رسد منطقی ترین. هر تیم می توانست یک زمینه صفحه اصلی خود را با امکانات منحصر به فرد از جمله محل باشگاه وانجمن وزن اتاق و دفاتر برای انجام کسب و کار روزانه. اگر یک روز طرفداران مجاز این تنظیمات مناسب به آرامی ادغام آنها با ورزشگاه ظرفیت اعم از حدود 7000 تا 15000.

بزرگترین چالش آب و هوا خواهد بود به طور خاص باران در فلوریدا و گرما در آریزونا. اما هر دو کشور می تواند استفاده از گنبدی بزرگ-لیگ استادیوم – Marlins پارک در میامی و Tropicana زمینه در سنت پترزبورگ و تعقیب زمینه در ققنوس. .

"این قطعا جالب گفت:" مایک بائر مدیر کل راجر دین ورزشگاه. "این امر زندگی را در طول فصل به طور منظم مقدار زیادی بیشتر سرگرم کننده و سرگرم کننده برای کارکنان ما برای اطمینان حاصل کنید."

Slatus و بائر هم گفت: سایت های خود می تواند این کشش. برای بائر و راجر دین زندگی می خواهم در یک معمول با توجه به محل میزبان یک بازی تقریبا هر شب در طول تابستان به طور معمول به عنوان صفحه اصلی از مشتری Hammerheads و پالم بیچ کاردینالز از کلاس یک ایالت فلوریدا در لیگ. اگر چه Ballpark را از سواحل پالم نیست میزبان لیگ کوچک بیس بال کارکنان تمام وقت.

Ballpark از سواحل پالم در حال حاضر در حال استفاده به عنوان یک درایو-از طریق آزمایش سایت برای COVID-19. اتومبیل های در حال کارگردانی به بزرگی گیاهی منطقه مجاور به اتباع زمینه های عملی.

"ما قطعا می تواند آن را بکشد به راحتی گفت:" بائر که گفت: بزرگترین تفاوت از بهار آموزش خواهد بود بیشتر تلویزیون کامیون و بیشتر رسانه ها است.

"همه لمس دیگر وجود دارد. زمینه خدمه وجود دارد. توانائی به اجرا مطبوعات جعبه وجود دارد. تعاملات تبلیغات همه خواهد بود وجود دارد."

پیشنهاد تماس برای سه هفته از "بهار آموزش" هنگامی که این تیم بازگشت.

راجر دین ورزشگاه و ورزشگاه از سواحل پالم تنها بهار سالن آموزش در فلوریدا که میزبان دو تیم است. که به معنی حداقل یک بازی تقریبا هر شب در هر سایت.

"این امر می تواند بسیاری مانند بهار آموزش برای ما" Slatus گفت. "بهار آموزش تولید شده در سطح بالا تولید. ما دوست دارم به طرفداران اما اگر COVID-19 و کمیسر و بازیکنان ارتباط تصمیم گیری ما در حال رفتن به بازی بدون طرفداران ..."

بیس بال مورد بحث و بررسی گزینه های مختلف برای یک فصل به طور منظم یک بازی در هر بازی در آریزونا. بائر گفت: او گفته شده است نه هر پیشنهاد گزارش شده است.

"آنها فقط به من گفتن نه به عنوان خوانده شده بیش از حد به آن نشده است."

با MLB تلاش برای فشار به عنوان بسیاری از 162-برنامه بازی به عنوان امکان پذیر است که یک برنامه پر از doubleheaders بازی در خارج از منزل در منطقه ققنوس که در آن تابستان متوسط دما در حدود 105 درجه و در فلوریدا جایی که اگر گرما نمی کند شما را می پوشند رطوبت خواهد شد.

"اجازه دهید به امریکا بیس بال دوباره" Slatus گفت. "اما این مهم است که ما در حال انجام آن را در راه است که نگه می دارد و طرفداران و بازیکنان و مدیران امن و سالم است. اگر بازیکنان و کمیسر حرکت رو به جلو با طرح این دلیل است که آنها اعتماد به نفس در ایمنی خود را."

برای بهترین پوشش ورزشی در منطقه, لطفا اشتراک.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن