Coronavirus فلوریدا: برخی از پارک های ایالتی برای به اشتراک گذاشتن در دولت بخشی از بازگشایی

جان کندی ایالات متحده آمریکا امروز شبکه-فلوریدا سرمایه ادارهمنتشر شده 5:13 PM EDT مه 1 سال 2020تالاهاسی – بسیا

توسط ABTINNEWS در 13 اردیبهشت 1399

تالاهاسی – بسیاری از پارک دولت باز خواهد شد و دوشنبه در سراسر فلوریدا به عنوان فرماندار تگزاس ران DeSantis گسترش طرح خود را برای مدت محدود دوباره شروع به اقتصاد توفان coronavirus.

این مرحله به مرحله در بازگشایی شامل 80 پارک خارج سخت ضربه Miami-Dade, Broward و پالم بیچ شهرستان که خارج از هفته آینده جزئی افتتاحیه رستوران ها و خرده فروشان همراه با نوسازی از خدمات بهداشتی و درمانی تعطیل ماه گذشته است.

"این فقط رفتن به آن را دوست دارم در ماه فوریه" DeSantis گفت: در طول توقف در کمی تالبوت Island State Park, در جکسون ویل. "وجود دارد رفتن به محدودیت. وجود خواهد داشت محدودیت فقط تا مردم امن هستند. اما من واقعا معتقدم که اگر مردم خارج وجود دارد و آنها در گروه های بزرگ, من فکر می کنم آن را یک کم خطر محیط زیست است."

بیشتر: Coronavirus: یکی در پنج COVID-19 مرگ و میر وابسته به مراقبت دراز مدت

جنوب فلوریدا, شهرستان, در حالی که هنوز تحت سخت اقامت در خانه دستور بازگشایی بسیاری از پارک های محلی و تفرجگاه ها و دوره های گلف در هفته گذشته. حدود 60 درصد از دولت coronavirus موارد و مرگ و میر رخ داده است وجود دارد.

روز جمعه وزارت امور خارجه به وزارت بهداشت گزارش دیگری 1,038 موارد ویروس, آوردن فلوریدا مجموع به 34,728 به تاریخ. یکی دیگر از 46 مرگ و میر ناشی از یک روز قبل از آن را به 1,314 تعداد افرادی که فوت کرده اند در فلوریدا از COVID-19.

در حالی که کارشناسان بهداشت عمومی می گویند که فلوریدا است که هنوز هم بسیار پایین تر تست سطوح مورد نیاز به احساس اعتماد به نفس مورد شامل بیماری فرماندار ادامه داد: برای ترویج دولت موفقیت است.

DeSantis متوقف جمعه در تازه باز Escambia County درایو-از طریق تست سایت – دولت 10 جمله تسهیلات در محوطه دانشگاه وست فلوریدا. دولت همچنین دارای 10 قدم تا سایت خدمت بیشتر درآمد محله.

با بسیاری از رستوران ها و کسب و کار امید به فریب بازگشت مشتریان و کارگران در هفته آینده DeSantis در پی تاکید دولت این تعهد را برای تست به طوری که کسانی که با این ویروس تشخیص داده می شود و نگه داشته و دور از دیگران است.

بیشتر: بیماری همه گیر کوروناویروس تأکید بر نابرابری های سلامت

با 93 درصد از فلوریدا و میر ناشی از COVID-19 بودن در میان افراد با سن بالاتر از 55 سال و بیشتر بستری شدن در بیمارستان نیز رخ داده در میان این کوهورت DeSantis گفت: برای کسانی که "زیر 50 بدون هر نوع شرایط جدی این است که بسیار کم خطر است."

"ما به عنوان مردم بازگشت به کار این مهم است که ما قرار داده و ذهن مردم را در سهولت که در آن گروه است که بخش عمده ای از نیروی کار این است که بسیار کم خطر" DeSantis گفت. "خطر بالاتر است و همانطور که شما مسن تر است."

او نمی به طور مستقیم آدرس تهدید کسانی که بدون علائم خدمت به عنوان ناقل این بیماری به افراد در معرض خطر در حالی که در محل کار و در تنظیمات فروشگاه.

فلوریدا انجام شده 404,467 آزمون برای این ویروس با 8.6 درصد از آنها را به آینده مثبت برای COVID-19. DeSantis هر چند گفت که ایالت مثبت نرخ کاهش یافته است به حدود 6 درصد در روز های اخیر.

بیشتر: DeSantis راستا با مغلوب ساختن پیشی جستن در coronavirus بازگشایی

در حالی که DeSantis مورد ستایش قرار داد شده توسعه, تست, دولت هنوز کمتر از نیمه راه به صورت علمی به رسمیت شناخته شده و هدف از تست حدود 150 نفر روزانه برای هر 100,000 ساکنان – و یا در مورد 31,800 مردم هر روز از 21.2 میلیون فلوریدا.

دولت در بخش بهداشت و درمان گفت: آن را دریافت نتایج آزمون به طور متوسط 14,229 مردم هر روز از مارس 23-29 با بالاترین روز تنها بودن 21,281 نتایج و کمترین 8,261.

DeSantis هر چند در پنساکولا اعلام کرد که دولت به دست آورد تا به همراه آزمایشگاه این شرکت قصد دارد به رانندگی در سراسر کشور به انجام تست سریع. می توان آن را در خانه های پرستاری و جاهای دیگر به آزمون مردم با نتایج را در حدود یک ساعت به فرماندار گفت.

"این به ما اجازه شناسایی خوشه های قبل از آنها گسترش" DeSantis گفت.

Walgreens باز است نه درایو-از طریق تست سایت در فلوریدا CVS برنامه های سایت های مختلف و خارج دارای پنج درایو-از طریق سایت ها در دولت است. آزمایش در دسترس خواهد بود به هر کسی که بیش از سن 18 سالگی که مظنون به آنها نمایانده COVID-19 تحت این طرح است.

اما فرماندار اذعان بسیاری ناشناخته به عنوان هفته آینده بازگشایی. او گفت: هر چند که دولت قرارداد با تولید کننده Honeywell برای 12 میلیون N-95 facemasks برای توزیع به اولین پاسخ دهندگان مراقبت های بهداشتی کارگران و ذخیره برای آینده ممکن است نیاز دارد.

"ما نمی دانیم که اگر وجود خواهد داشت یک جهش. شاید وجود خواهد داشت یک جهش به زودی. شاید وجود خواهد داشت یک جهش در پاییز. شاید وجود ندارد.

"ما واقعا نمی دانم. هیچ کس نمی داند. بنابراین من فکر می کنم آن را محتاطانه به آماده شود برای این eventualities," DeSantis گفت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب