Coronavirus فلوریدا: جدید روزانه بالا در موارد رسیده حتی به عنوان بازگشایی گسترش

جان کندی ایالات متحده آمریکا امروز شبکه-فلوریدا سرمایه ادارهمنتشر شده 4:55 PM EDT Jun 4, 2020تالاهاسی — در آست

توسط ABTINNEWS در 16 خرداد 1399

تالاهاسی — در آستانه فلوریدا اجازه می دهد بیشتر گسترش کسب و کار دهانه مقامات بهداشتی گزارش روز شنبه که دولت آمار بزرگترین تک روز در مجموع coronavirus پس از همه گیر رسید.

این 1,419 افزایش coronavirus موارد – آوردن دولت تجمعی کل به 60,183 موارد – بیشترین-بعد سنبله در سوابق رفتن به اواخر ماه مارس زمانی که همه گیر عمیقتر در فلوریدا.

قبلی بالا روزانه تعداد بود 1,416 موارد در آوریل 17. دولت بود و پس از آن هنوز هم در تنگ تر stay-at-home سفارشات تحت رژیم صهیونیستی. ران DeSantis.

علاوه بر این یکی دیگر از 41 مرگ و میر گزارش شده پنج شنبه, آوردن کلی تلفات این بیماری به 2,607 مرگ و میر در فلوریدا.

این یک چالش برانگیز هفته در فلوریدا. در چهارشنبه DeSantis اعلام کرد که دولت اجازه می دهد بارها و سینما برای بازگشایی در نیمی از ظرفیت و فروشگاه های خرده فروشی و سالن های ورزشی می تواند گسترش به ظرفیت کامل کار با مطابق با اصول بهداشتی و اجتماعی فاصله در محل خارج از فلوریدای جنوبی. در عین حال دولت روزانه caseload افزایش 1,317 بزرگترین جهش پس از مارس 23.

در حالی که DeSantis اجازه دولت برای شروع تدریجی بازگشایی مارس 4 و همچنان ادامه دارد و به سهولت به عقب بر محدودیت افزایش تعاملات میان فلوریدا است که قطعا یک عامل بالا مورد بارگذاری.

DeSantis سخنگوی هلن Ferre, اگر چه, با اشاره به افزایش تا سطوح تست در هفته های اخیر که منجر به کاهش درصد مثبت از موارد COVID-19.

"تعداد کل باید اندازه گیری در خلاء" Ferre, گفت:, و اضافه کرد که تنها 3.6 درصد و 4.5 درصد از تست مثبت گزارش دو روز گذشته در پایان کم از طیف وسیعی از دو هفته گذشته.

یکشنبه پوشش: رژیم صهیونیستی است. DeSantis حرکت بسیاری از دولت به 'فاز 2' بازگشایی

این 38,220 نتایج آزمون گزارش روز شنبه نیز در صدر 31,800 روزانه به طور متوسط که اپیدیولوژی می گویند دولت باید رسیدن به حاوی ویروس است.

با تجمعی 1.1 میلیون نفر آزمایش فلوریدا شده است و گزارش آن بیشترین تعداد نتایج سه هفته گذشته اما هنوز هم تنها در صدر 31,800 هدف روزانه در شش روز در طول سه ماه گذشته.

"همه چیز امتیاز نسبت به افزایش. من نمی دانم اگر من می خواهم به آن تماس بگیرید, خونتان," گفت: ایرا Longini یک biostatistician و اپیدمیولوژی در دانشگاه فلوریدا است. "اما ما قطعا باید افزایش روند در حال حاضر و احتمالا ادامه خواهد داد."

نگاهی نزدیک تر به شماره: کروناویروس در فلوریدا: آنچه شما نیاز به دانستن چهار شنبه, ژوئن 4

او افزود: "در حال حاضر ما شاهد تاثیر کاهش اجتماعی فاصله. هیچ یک از آن تعجب آور است."

رژیم صهیونیستی نیویورک. اندرو کومو اشاره به روند رو به بالا از گزارش coronavirus موارد در فلوریدا و چند کشورهای دیگر به عنوان یک هشدار برای خود دولت آن را به عنوان حرکت به بیشتر بازگشایی.

"چه هستم من نگران? من نگران هستم که در مورد" کومو گفت: افزایش موارد است.

با سواحل بیشتر شلوغ, کباب کردن حیاط خلوت رفتن و بازگشت به مدرسه گام در حال حاضر در حال بمب, DeSantis اذعان کرده است که بسیاری از فلوریدا عجله تاسیس تست سایت نمی رسم کافی جمعیت.

فرماندار دولت و مقامات بهداشت عمومی هر چند که مشخص شده هر گونه ایده هایی برای یک کمپین اطلاعات – آگهی های تلویزیونی و مانند آن – با تاکید بر اهمیت آزمایش و پس از آن تماس با ردیابی که در آن کسانی که در ارتباط با کسی که با این ویروس می تواند به شناسایی و خواست تا از خود جدا برای دو هفته به کاهش گسترش این بیماری است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن