Coronavirus فلوریدا: کارشناسان بهداشت خواستار احتیاط در بازگشایی به عنوان فلوریدا مرگ و میر بالا 2,000

زک اندرسون ساراسوتا هرالد تریبونمنتشر شده 4:31 PM EDT مارس 19 سال 2020فلوریدا پیشی گرفته 2,000 COVID-19 مرگ و

توسط ABTINNEWS در 31 اردیبهشت 1399

فلوریدا پیشی گرفته 2,000 COVID-19 مرگ و میر در روز سه شنبه یک نقطه عطف است که کارشناسان بهداشت می گویند باید در خدمت به عنوان یک یادآوری جدی به ورزش احتیاط به عنوان دولت بازگشایی.

"در نه دوره کوتاه از زمان ما از دست داده و بیش از 2000 نفر در فلوریدا به COVID-19 یک بیماری ما تا به حال حتی شنیده ام قبل از این سال" دکتر گفت: Marissa Levine, استاد بهداشت عمومی و پزشکی خانواده در دانشگاه فلوریدای جنوبی که منجر مدرسه را مرکز رهبری در بهداشت عمومی عمل. "همانطور که ما کار به بازگشایی فلوریدا بسیار مهم است برای همه ما به یاد داشته باشید که ما هر یک نقش مهمی در کنترل این بیماری همه گیر. ما فردی و جمعی اقدامات را تعیین می کند البته از این بیماری همه گیر در جامعه خود ما و کلیدی خواهد بود که آیا ما تجربه و حتی بیشتر افزایش بیماری و مرگ در ماه های آینده."

فلوریدا مقامات بهداشتی گزارش دولت اول COVID-19 مرگ در مارس 6, معنی آن زمان فقط 74 روز به بالا از 2 ، 000 مرگ و میر.

55 مرگ و میر گزارش روز شنبه آورده دولت به 2,052 زندگی از دست رفته به COVID-19 یا 28 روز به طور متوسط پس از اولین فلوریدا مرگ است.

رمان coronavirus تبدیل شده است یکی از علل منجر به مرگ در فلوریدا در بیش از دو ماه. بر اساس 2018 مرگ بالغ 2,052 مرگ و میر خواهد رتبه 16 در میان فلوریدا در صدر علل مرگ و مير بالاتر از قتل و HIV.

آنفولانزا و ذات الریه کشته 3,082 مردم در فلوریدا در سال 2018 است. Coronavirus می تواند بالا که در این سال.

فلوریدا مقامات بهداشتی گزارش یک جریان ثابت از جدید کروناویروس موارد و مرگ و میر بیشتر مطمئن هستید که به دنبال.

دولت coronavirus مورد مجموع افزایش 502 شنبه به 46,944.

فلوریدا باید مراقب باشید که آنها از ظهور یک ماه مستند گفت: Levine, که قبلا به عنوان ویرجینیا دولت کمیسیون بهداشت و درمان.

"ما می دانیم که ویروس هنوز در حال گردش در جوامع ما در فلوریدا و همچنین در سراسر کشور و جهان" لوین گفت. "اگر چه ما نمی باید تکمیل اطلاعات ما بهترین تخمین ما بگویید که در بسیاری از جوامع ما هنوز آسیب پذیر به ویروس. با توجه فلوریدا جمعیت و بار بیماری مزمن در جمعیت بسیاری از ما در معرض خطر عوارض جدی و حتی مرگ شود."

رژیم صهیونیستی. ران DeSantis شروع به بلند کردن اجسام فلوریدا مستند در اوایل این ماه. او با تمرکز بر این واقعیت است که دولت در سیستم مراقبت های بهداشتی بوده است نه ضعف به عنوان برخی از مدل های پیش بینی و بیمارستان ها باید مقدار زیادی در دسترس تخت.

DeSantis تبلیغ خود را بازگشایی استراتژی در یک کنفرانس مطبوعاتی در اورلاندو دوشنبه. او به مارک آن را "امن. هوشمند است. گام به گام." طرح به عنوان او به دنبال جلوگیری از انتقاد است که او در حال حرکت با سرعتی بیش از حد چیزی مقامات بهداشت عمومی هشدار در برابر.

Dr. Anthony Fauci, ملت را بالا متخصص بیماری های عفونی گفت: در سنای آمریکا در جلسه هفته گذشته که "عواقب می تواند واقعا جدی" اگر متحده بازگشایی "قبل از موعد مقرر."

"من فقط به دنبال به جلو به کمک به ما را به عقب" DeSantis روز دوشنبه گفت:. "بدیهی است که ما هنوز با مسائل بهداشت عمومی; که نمی خواهید به از بین رفتن اما من فکر می کنم ما باید یک مسیر برای رسیدن فلوریدا در حال حرکت دوباره."

DeSantis هل دادن مرحله به مرحله بازگشایی که شتاب این هفته زمانی که ورزشگاه کتابخانه ها و موزه ها اجازه داده شد به استقبال مردم در 50 درصد ظرفیت است. رستوران ها و دیگر موسسات خرده فروشی بودند مجاز به افزایش از 25 درصد به 50 درصد اشغال.

فرماندار همچنین اجازه babershops و سالن مو برای بازگشایی در هفته گذشته و بسیاری از شهرداری ها باید بازگشایی سواحل است.

کارشناسان بهداشت عمومی نگران هستند که تعداد موارد جدید و مرگ و میر می تواند سنبله اگر دولت بازگشایی و مردم ادامه ندهید به عمل اجتماعی فاصله و اقدامات احتیاطی دیگر.

"ما تنها ابزار برای مقابله با این باید همان باقی مانده است: فاصله فیزیکی (از جمله پارچه پوشش صورت) و تهاجمی بهداشتی شیوه" لوین گفت. "ما توانایی سازگاری و ترکیب شیوه های آن به زندگی روزمره ما را تعیین موفقیت ما بازگشایی. من امیدوار هستم که ما نمی خواهد تفسیر بازگشایی به عنوان یک بازگشت به حالت عادی ما یک بار می دانستند اما نه به صورت عادی که شامل سازگاری ما نیاز به پیاده سازی برای محافظت از یکدیگر است."



tinyurlis.gdu.nuclck.rushrtco.de
آخرین مطالب