Coronavirus: کارشناسان وزن در روانشناسی ماسک-مقاومت

انزال زن, Shulman ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 4:30 PM EDT Jul 25, 2020هنگامی که یک ویدئو از یک مرد جیغ که او احس

توسط ABTINNEWS در 5 مرداد 1399

هنگامی که یک ویدئو از یک مرد جیغ که او احساس تهدید, چرا که کسی از او پرسید برای قرار دادن بر روی یک ماسک داخل یک فروشگاه Costco رفت ویروسی روانشناس علامت Whitmore شروع به تلاش برای کشف کردن آنچه که واقعا در رفتن در داخل ساکن فلوریدا ،

"او فقط ... تا به حال یک بحران. و شما تا به حال از خودتان بپرسید چه معامله بزرگ در مورد فقط پوشیدن چیزی بیش از صورت خود را شما می دانید ؟ چرا که بزرگ واکنش ؟ و آن را واقعی من فکر می کنم عمل قرار دادن آن بر روی صورت خود بود که این مشکل گفت:" Whitmore صنعتی-سازمانی روانشناس و استادیار در دانشگاه فلوریدا warrington کالج مدیریت بازرگانی. "این واقعیت است که آن را تهدید دیدگاه که همه گیر است بسیار جدی است."

علامت و بالینی-روانشناس همسر حوا Whitmore, تشریح عملکرد درونی ذهن مردم هم در همه زمان ها. وقتی که می آید به این بیماری همه گیر کوروناویروس آنها و دیگر کارشناسان می گویند چندین پیچیده روانی و اجتماعی پدیده در بازی — به خصوص با بحث بر سر پوشیدن ماسک.

بسیاری از مردم فرض کنیم کسانی که بی تفاوت باقی می ماند در مورد COVID-19 (حتی پس از آن کشته 148,000 آمریکایی ها) باید هوشمند کمتر اما Whitmores پیدا کرده اند که لزوما در مورد همه انسان ها حداقل یک گاه به گاه گرايش به "تاييدی تعصب" یا گیلاس چیدن به پشتیبانی از قبل موجود اعتقاد در حالی که به طور همزمان رد هر گونه شواهد است که می تواند چالش های آن است. این بدان معناست که حتی برخی بسیار افراد تحصیل کرده در اصل نیروی خود را به بودن بی مورد این بیماری همه گیر به عنوان یک راه کمتر احساس ترس آنها می گویند.

"مردم سعی می کنید برای ایجاد حس از چیزی پیچیده تر است و شما می دانید تهدید و آن را کاهش تهدید" حوا Whitmore گفت.

حتی یک دکتر سابق به پایان رسید تا تعجب آور این زن و شوهر هنگامی که او به آنها گفت که او نمی تواند صبر کنید برای پایین آمدن با COVID-19 دلیل آن را "واقعا وحشتناک نیست."

"این نوع از تکان دهنده زیرا ما شناخته شده خود را برای سال های بسیاری و او همیشه به نظر می رسید به یک فرد منطقی" مارک Whitmore گفت. "اما این است که چگونه او را انتخاب کرده اند به مقابله با آن."

این Whitmores ممکن است شگفت زده شده توسط دوستان خود را در نمایش, ویروس, اما مکانیسم های دفاعی برای پردازش تهدیدات وجود داشته و قبل از همه گیر — و با آنها رد دستورالعمل های بهداشتی به عنوان یک راه برای برخی از مردم را به خود متقاعد کند همه چیز خوب است.

اخبار: مقامات محکوم بزرگ, هوای آزاد, عبادت جمع آوری در ردینگ که به مبارزه طلبیده کالیفرنیا COVID-19 قوانین

"ما می دانیم که مردم تقریبا هرگز انجام آنچه آنها باید آن را منحصر به فرد ... این اتفاق افتاد با کمربند ایمنی, سیگار, رژیم غذایی, ورزش, سرعت گفت:" دولورس Albarracin استاد روانشناسی کسب و کار و پزشکی در دانشگاه ایلینویز در Urbana-Champaign. "همه چیز که ما در مورد به عنوان خوانده شده به صورت روزانه متاسفانه مربوط به مردم نیست توصیه های زیر که در غیر این صورت نگاه بسیار معقول."

بابا نوئل پری دندان و COVID-19

اگر شما با احتیاط در مورد این ویروس و کسی که شما را می دانم که نیست مانند Whitmores با تجربه با دوستان خود را, آن می تواند نگران کننده است که کسی که شما فکر می کنید شما می دانستید که می بیند جهان بسیار متفاوت است.

اما در واقع این سیستم باور و upbringings که ممکن است مردم به حداقل رساندن همه گیر شد و به احتمال زیاد در محل از سنین پایین — این ویروس فقط آوردن آنها به سطح.

فرهنگی پذیرفته توهمات مانند بابا نوئل و پری دندان می نژاد این ایده که واقعیت ممکن است همه آن را به نظر می رسد — و آن را حتی یک چیز خوب به چشم پوشی از حقایق گاهی اوقات.

"پدر و مادر را تقویت میکند که فانتزی" حوا Whitmore گفت. "شما پاداش اگر شما باور در سانتا نوئل."

اما وقتی که فرزند یک فرد بالغ می شود می توان آن را سخت به از بین بردن یک تفکر سیستم ایجاد شده در سال های شکل گیری.

"شما در واقع آموزش فرزندان خود را به پایه تصمیم گیری های خود را بر غیر واقعی چیز" علامت Whitmore گفت. "بنابراین در حال حاضر به عنوان یک بزرگسال شما ارائه می شود با واقعیت اما شما باید تمام تاریخ از رد حقایق است."

که منجر به برخی از افراد مثلا به آمده تا با آرامش و راحت اعتقادات مانند که جهان فقط یک محل که در آن رفتار بد را در نهایت خواهد شد.

"آن را آسان تر برای مقابله با اگر شما فقط می گویند" خوب این است که مانند هر دیگر آنفولانزا من بسیار سالم من لازم نیست به نگرانی در مورد آن'" علامت Whitmore گفت. "اینها همه rationalizations. این است که کسی در تلاش برای توسعه یک فانتزی برای محافظت از خود."

اطلاعات غلط فراوان

اگر کسی می خواهد برای برآوردن که تاييدی تعصب آنها لازم نیست که به دنبال سخت به لطف اینترنت و رسانه های اجتماعی, همه چیز از افشا و خنثی ادعا می کند به دروغ به تئوری های توطئه می توانید متقاعد کردن مردم همه گیر نیست یک تهدید واقعی است.

الگوهای رفتاری به اینترنت حتی معتقدم برخی از افراد که ماسک در واقع مضر — با وجود این واقعیت است که سلامت کارگران پوشیدن آنها را در همه زمان ها و استفاده عمومی عادی است در بخش هایی از آسیا ،

"وجود دارد واقعا مشکل ساز توطئه باور است که می گوید:" خوب ... اگر من پوشیدن ماسک, شاید همه این به این معنی است که ما در واقع یک بیماری فراگیر و کاخ سفید نمی تواند آن را کنترل,'" Albarracin گفت.

در حالی که بسیاری از spats بیش از همه گیر اکو گذشته مجادلات مانند کمربند ایمنی قوانین Albarracin گفت: امتناع حتی اعتراف به این بیماری همه گیر است که یک موضوع به دلیل اطلاعات غلط است ،

"است که به یک مشکل شده است چرا که به طور معمول شما در دستیابی به نگرش" بله ما به این نیاز من با این موافقم و مشکلات به خوبی آگاه هستند.' و در اینجا ما حتی نمی تواند که توافق" او گفت:. "و که منحصر به فرد است."

اخبار: زن شکایت ادعا می کند او لگد از ردینگ فروشگاه برای عضویت در کلیسای بتل

این Whitmores حتی نویسنده یک مقاله هم در مورد اطلاعات غلط. متاسفانه آنها یافت می شود می توان آن را بسیار سخت به د-برنامه کسی که قربانی کاهش یافته به آن است.

"این می شود که در روح و روان خود را" مارک Whitmore گفت. "آن چنان قوی است که چیزی است که شما حتی رویارویی مستقیم را لزوما لرزش آنها را از که در اصل نمایش برگزار شد ... حتی گاهی اوقات با عجیب و غریب ترین دیدگاه های آنها را می توان به طور مداوم در مواجهه با این واقعیت است که شما می دانید آنچه که آنها در حال برگزاری بر روی درست نیست و در عین حال آنها چسبیده به آن است."

"آیا من آنها را ببینید آن را انجام دهد و یا آنها فقط به من گفتن من باید؟"

اما گاهی اوقات آن را یک فرایند پیچیده روانی پشت یک تصمیم گیری فرد.

از آنجا که انسان اجتماعی توسط طبیعت انتخاب خود می توانند به آنچه آنها را در اکثریت مردم دیگر. و با ماسک اجرای سهل انگار به غیر موجود در برخی از مناطق از جمله Shasta County, بسیاری از مردم فقط به دنبال هنجار آنها را ببینید و در مورد.

"ما واقعا نمی بینید که مردم با پوشیدن ماسک مگر اینکه ما در یک بیمارستان گفت:" آلوین Tran استادیار بهداشت عمومی در دانشگاه نیوهیون که متخصص در نظریه های رفتار انسان را تغییر دهید. "این یک چیز است که احتمالا یک مانع به همین دلیل مردم تمایلی در حال حاضر به قرار دادن بر روی ماسک — آن را بخشی از روزمره ما فرهنگ است."

با کمربند ایمنی و Albarracin گفت: بیشتر مردم با پیروی از قوانین جدید که نقض آغاز شده در حال اجرا "پس چرا ما را شگفت زده کرد" آنها نه با ماسک?

در Shasta County Sheriff اریک Magrini است گفت که او ترجیح می آموزش به مردم برای اجرای COVID دستورالعمل در حالی که ردینگ رئیس پلیس لایحه <url> ساخته شده است که نظرات مشابه. <url> با این حال روز پنجشنبه گفت که او "عمیقا نگران" توسط شلوغ, هوای آزاد, عبادت جمع آوری و او را در نظر گرفته اند با استناد به مردم اگر او شناخته شده در مورد آن در پیشبرد.

"حتی اگر آنها فقط آن را چند بار شما می دانید, آن را احتمالا در سراسر جامعه مانند آتش سوزی" حوا Whitmore گفت. "'پس یک بلیط" و شاید خواهد بود که به اندازه کافی به عنوان یک عامل بازدارنده."

اخبار: Shasta County برای لغو فواره پارک استخر مجوز برای ماندن باز می خواهد به ماندن در خانه

در واقع Tran گفت: تشویق مردم به پوشیدن ماسک کافی نیست.

"در حال حاضر ما شاهد هستیم مردم با پوشیدن کمربند ایمنی بدون هیچ گونه فکر می کردم. متاسفانه آنچه که ما لازم نیست که در حال حاضر زمان است. ما در حال برخورد با یک بیماری همه گیر در حال حاضر ما در حال برخورد با آسیب دیدگی-پیشگیری است. بنابراین این یک نوع متفاوت از دشمن ما در حال تلاش برای رسیدگی به," او گفت:. "من فکر می کنم به آموزش مردم در مورد اثر بخشی ماسک است اما یک چیز است که آموزش و پرورش به تنهایی کافی نیست; آن نیاز به تقویت شده با سیاست خوب."

و انسان ها به خصوص حساس بودن رهبری مثال Albarracin گفت.

""آیا من آنها را ببینید آن را انجام دهد و یا آنها فقط به من گفتن من باید؟'" او گفت:. "این البته بسیار متفاوت پاسخ و اگر اختلاف وجود دارد آنها را به آنچه آنها را ببینید و نه آنچه دیگران می گویند."

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن دیده می شد با پوشیدن یک ماسک برای اولین بار در اوایل این ماه, اما او هنوز هم نمی پوشیدن آنها را به طور مداوم حتی اگر او گفت که او "برای همه ماسک."

هنوز که یک نمایش عمومی از مغلوب ساختن پیشی جستن در نیروی دریایی آبی ماسک به ظاهر تغییر نگرش در میان برخی از هواداران خود نیوزویک گزارش داد با یک نظرسنجی پیدا کردن مقدار زیادی از جمهوری خواهان گفت که آنها به تن ماسک تمام زمان بالا رفت از 35% به 45% در عرض چند هفته.

آن را نیز پایین می آید به فرد فرهنگ که در آن کسی زندگی می کند. در امریکا خوانده شده را علامت Whitmore گفت: مردم تمایل به بیشتر فردگرا از در ژاپن, به عنوان مثال.

"ما اتفاق می افتد به یک کمی بیشتر با انگیزه به سمت بهبود خودمان و یا افرادی که در دایره فوری," او گفت:.

میراث پیام های مخلوط

در روزهای اولیه از این بیماری همه گیر بهداشت مقامات گفت: اعضای عمومی نمی نیاز به زحمت با ماسک. آنها پس از تصحیح دوره پس از یادگیری در مورد احتمال بدون علامت گسترش اما در ذهن برخی از مردم آسیب در حال حاضر انجام شد.

"کل این بیماری همه گیر در حال رفتن به یک درس آموخته و من فکر می کنم آن را برای رفتن به در بهداشت عمومی تاریخچه کتاب 'چرا نبود با پوشیدن ماسک توصیه زودتر از مراکز ایالات متحده برای کنترل و پیشگیری بیماری و از سازمان بهداشت جهانی?'" Tran گفت.

و از آنجا که در اوایل پیام همچنین گفت: افراد جوان به طور معمول تنها دچار یک بیماری خفیف برخی از مردم ممکن است پیدا کردن آن سخت به اعتماد به توصیه های جدید و یا آموزش مجدد مغز خود را از آنهایی که در اوایل.

"وجود دارد این احساس امنیت کاذب به خصوص در میان جوان ما مردم" Tran گفت. "این پیام که در ادامه قرار داده می شود وجود دارد این است که" من COVID-19 تمایل به اطلاعات بیشتر شدید با جمعيت مسن تر.' بنابراین من فکر می کنم یکی از عواقب ناخواسته این است که جوان مردم می گویند: چرا حتی زحمت پوشیدن ماسک?'"

اضافه کردن به که این اختلاف نظر حتی در میان چهره قدرتمند و می تواند منجر روزمره مردمی به دنبال هر آنچه که در حال حاضر ساخته شده بیشتر حس به آنها. علامت Whitmore با اشاره به گرجستان که در آن فرماندار است تحت پیگرد شهردار آتلانتا بیش ماسک خود دستور.

"آن" چه کار کنم ؟ من دنبال شهردار, من به دنبال فرماندار?'" علامت Whitmore گفت. "این چیزی است که زمانی که شما در مواجهه با این همه اطلاعات متناقض به نوعی فرد را حس کرده است از آن. و این که بعضی اوقات زمانی که آنها با تکیه بر خود را تاييدی تعصب."

برای کسانی که هنوز حاضر به پوشیدن ماسک یا حتی باور ویروس کارشناسان می گویند تنها چیزی که ممکن است تغییر ذهن خود را در حال دیدن آن از نزدیک.

"متاسفانه, آنها در حال رفتن به شروع به دیدن موارد نزدیک به آنها را بیشتر و بیشتر است که عنصر دیگری که تمایل به موثر" Albarracin گفت. "این ماده از انتظار است."

انزال زن, Shulman را پوشش می دهد یک کمی از همه چیز را برای ثبت شوند. به طور خاص او را دوست دارد به نوشتن در مورد مسائل این جامعه از طریق فرم داستان سرایی. کار او اغلب مراکز محلی جرم امکانات و سیاست و موفق به کسب جوایز برای بهترین نوشته, بهترین کسب و کار پوشش و بهترین گزارش های تحقیقی در کالیفرنیا اخبار انجمن ناشران را بهتر روزنامه های مسابقه. او در توییتر دنبال کنید (@ashulman_RS) او را در 530-225-8372 و برای حمایت از کار خود را, لطفا با عضویت در.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن