Coronavirus: DeSantis به شیر اعضای فلوریدا ارتجاعی نیروی کار به راه اندازی مجدد اقتصاد

جیمز تماس بگیرید ایالات متحده آمریکا امروز شبکه-فلوریدا سرمایه ادارهمنتشر شده 6:33 PM EDT Apr 18, 2020در حالی

توسط ABTINNEWS در 31 فروردین 1399

در حالی که coronavirus همچنان به گسترش در سراسر ایالت فلوریدا رژیم صهیونیستی. ران DeSantis در روز شنبه گفت: از آن زمان شروع به برنامه ریزی برای راه اندازی مجدد اقتصاد دولتی است.

خواه فرماندار توصیف کرده است دولت به عنوان اینکه در یک بحران اقتصادی با بیش از 650,000 تشکیل پرونده برای مزایای بیکاری از اواسط ماه مارس با توجه به این ویروس مربوط به کاهش رشد اقتصادی.

شماره های منتشر شده شنبه شب نشان می دهد تعداد افرادی که آزمایش مثبت برای این ویروس است که بیش از 25 ، 000. و COVID-19 بیماری تنفسی باعث می شود در حال حاضر ادعا کرده 748 زندگی پس از آوریل 1.

اجتماعی-فاصله دستورالعمل و اقامت در خانه بخشنامه ها ایجاد کرده و نرخ بیکاری که رقیب رکود بزرگ و اقتصاددانان ترس ملت برخورد خواهد شد و بیکاری سطح دیده نمی شود پس از رکود بزرگ.

DeSantis در نظر دارد به اعلام روز دوشنبه اعضای فلوریدا بازگشت و تجدید حیات نیروی کار. این گروه از رهبران کسب و کار و شهروندان را توسعه طرح سه مرحله ای برای مردم "بازگشت به کار برای مسافت های طولانی" با توجه به DeSantis.

"آنها در حال رفتن به دیدار با telephonically هر روز این هفته آینده در کوتاه مدت استراتژی و آنها در حال رفتن به ارائه توصیه هایی برای من تا پایان هفته" DeSantis گفت.

همچنین روز شنبه, DeSantis گفت: دولت مدارس دولتی باقی خواهد ماند و بسته باقی مانده از سال تحصیلی. فلوریدا ملی Guardsmen کمک خواهد کرد که با تست ساکنان خانه های سالمندان و زندگی کمک امکانات و او است که به دنبال شریک زندگی خصوصی labs برای سرعت بخشیدن به تست بنابراین مردم می توانند به کار بازگردند.

در سراسر کشور بیش از 22 میلیون نفر بوده است پرتاب و خارج شدن کار از مارس. اقتصادی اختلال منجر به تظاهرات روز شنبه در پایتخت ایالت تگزاس نوادا پنسیلوانیا و مریلند است. معترضان شعار می دادند "شما نمی توانید نزدیک امریکا است."

در فلوریدا بیش از 650,000 مردم را برای ثبت مزایای از اواسط ماه مارس زمانی که DeSantis آغاز صدور دستور اجرایی و توصیه مردم به ماندن در خانه.

به عنوان بخشی از یک استراتژی برای رسیدن مردم به کار DeSantis گفت که او می خواهد دولت به توسعه روابط با خصوصی آزمایشگاه با تست سریع قابلیت های است که می تواند تولید نتایج در عرض 24 ساعت.

"اگر شما یک کارمند و کسی ممکن است یک علامت و ارسال آنها را در جایی سریع تست کنید (چرا که) شما نیاز به یک پاسخ امیدوارم ظرف 24 ساعت" DeSantis گفت.

او امیدوار است به برخی از توافقات در جای خود بسیار به زودی.

DeSantis همچنین گفت که پس از تهدید از پرونده های حقوقی توسط رسانه های خبری سازمان او برنامه ریزی شده برای انتشار نام تسهیلات مراقبت دراز مدت با COVID-19 موارد است. قبلا دولت او تا به حال ادعا کرد که آنها نمی تواند نام این امکانات به دلیل ایالتی و فدرال حفظ حریم خصوصی و محرمانه بودن قوانین است.

دقیقه بعد وزارت بهداشت منتشر شده یک لیست از نام های طولانی مدت مراقبت از امکانات که در آن ساکن و یا عضو هیات دارای آزمایش مثبت برای ویروس.

شنبه شب به روز رسانی از DOH نشان می دهد که در هفت روز گذشته تعداد موارد بستری و مرگ و میر ناشی از COVID-19 افزایش یافته است و حداقل یک سوم در هر سه دسته است.

در حال حاضر وجود دارد 25,492 افراد آلوده به ویروس coronavirus افزایش 739 در یک دوره 24 ساعته پایان 5:00 p.m شنبه و افزایش 6,506 از آوریل 11.

تعداد بیماران بستری شده با COVID-19 علائم 3,745. و بین جمعه و شنبه شب این بیماری ادعا کرد یکی دیگر از 22 زندگی در مجموع 748 مرگ و میر — هفت روز افزایش 302.

مهار کلیدی است

مقامات بهداشتی می گویند آزمایش کلیدی برای مهار و ایمن به حالت عادی بازگشت فعالیت های اقتصادی و زندگی روزمره.

حدود 1% از فلوریدا جمعیت یا 225,736 افراد آزمایش شده اند تا کنون با 10.2 درصد از تست مثبت است. که در مقایسه با حدود 20 درصد رای مثبت در میان 3.6 میلیون آزمون تکمیل سراسر کشور با توجه به دانشگاه هاروارد پروژه ردیابی ویروس.

محققان می گویند این داده ها نشان می دهد تعداد روزانه آزمون — به طور متوسط 1,022 در فلوریدا و 146,000 در سراسر کشور — باید افزایش حدود چهار برابر مقدار قبل از اقامت در خانه بخشنامه ها برداشته می شوند.

یکی دیگر از دانشگاه های مربوط به مطالعه در می یابد که فلوریدا ممکن است در حال حاضر آمار قله در تعداد مرگ و میر روزانه از COVID-19.

دانشگاه واشنگتن و موسسه سلامت و معیارهای ارزیابی و تحلیل نتیجه گیری بالا-تعداد علامت رسیده بود مارس 2, هنگامی که آن را صفات 77 مرگ و میر به ویروس.

دولت این گزارش 43 مرگ و میر در یک دوره 24 ساعته در 5 p. m. 2 آوریل. آن را گزارش اوج 72, مرگ و میر, روز شنبه, مارس 14.

و با توجه به چگونه به دولت گزارش داده که مقامات درجه به عنوان یک "یک" با 5 p. m. روز شنبه به عنوان نشانگر فلوریدا ثبت شده کمتر از 72 مرگ و میر در شش هفت روز.

کروناویروس در زندان

این ویروس گسترش یافته است پشت میله های زندان به عنوان اخلال فدرال و ایالتی زندان سیستم.

این اتحادیه به نمایندگی از اصلاحات ماموران در فدرال تادیبی موسسه در تالاهاسی است ثبت یک OSHA ایمنی محل کار شکایت.

افسران گفت: این اداره زندانها' عدم ارائه OSHA تایید تجهیزات حفاظت شخصی proliferates گسترش مرگبار سرایت coronavirus.

BOP عمل سه امکانات در فلوریدا و گزارش هفت نفر از کارکنان آن و یک زندانی باید آزمایش مثبت برای ویروس.

وزارت فلوریدا اصلاحات گزارش جمعه شب که این ویروس تا به حال آنها را مجبور به جای 4,062 زندانیان برگزار شد در 54 امکانات مختلف یا در قرنطینه پزشکی یا پزشکی انزوا.

که نشان دهنده حدود 4.3 درصد از جمعیت اهل بیت در فلوریدا. از مجموع 156 زندانیان مشکوک به عفونت هستند برگزار شد در انزوا.

بزرگترین خوشه ای در میان 94,000 زندانیان برگزار شده توسط DOC است در Tomoka تادیبی موسسه در دیتونا. تسهیلات حساب برای بیش از نیمی 88 از زندانیان برگزار شد در پزشکی ناشی از سلول انفرادی.

جمعه بعد از آزمون برگشتم مثبت برای هفت زندانیان مرکز قرنطینه باقی مانده 1,226 زندانیان به اتاق خوابگاه.

جیمز تماس عضو ایالات متحده آمریکا امروز شبکه-فلوریدا سرمایه اداره است. او را می توان در رسید jcall@tallahassee.com. به دنبال او در توییتر: @CallTallahassee

هرگز از دست یک داستان: اشتراک در تالاهاسی دموکرات.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن