Coronavirus: خطوط کروز به خدمه خود را اما این روند کند

دیو برمن فلوریدا امروزمنتشر شده 4:35 PM EDT May 29, 2020کشتی های کروز ورود و خروج بندر کاناورال به صورت دوره ا

توسط ABTINNEWS در 11 اردیبهشت 1399

کشتی های کروز ورود و خروج بندر کاناورال به صورت دوره ای حذف کردن خدمه به طوری که آنها می تواند بازگشت به کشورهای خود پورت مقامات می گویند.

این یک فرایند اتفاق می افتد در بنادر سراسر کشور — و است که به شدت تنظیم شده توسط گارد ساحلی ایالات متحده آمریکا ایالات متحده گمرک و حفاظت از مرزها و مراکز کنترل بیماری و پیشگیری است.

به دلیل coronavirus همه گیر CDC نهاد "بدون بادبان" در خطوط کروز است که در ابتدا در اثر 14 مارس و در حال حاضر افزایش یافته است از طریق جولای 19, ممنوعیت مسافر گشت.

بیشتر: بندر کاناورال انتظار کوتاه تر و کمتر شلوغ کشتی در هنگام سفر دریایی رزومه

بیشتر: کشتی های کروز به احتمال زیاد نمی قایقرانی برای 100 روز با توجه به COVID-19

بندر کاناورال رئیس اجرایی جان موری می گوید: خطوط کروز' تلاش برای به دست آوردن خدمه خانه است "بسیار متمایز روند." تاثیر آن بر اعضای خدمه که ضروری نیست به کشتی' عملیات زمانی که آنها بدون مسافر در حال حاضر به عنوان مورد است. نمونه شامل اعضای کشتی خدمات هتل و سرگرمی کارکنان.

در بندر کاناورال های "بازگشت به وطن" شامل یک اتوبوس یا ون کشیدن تا به بارانداز منطقه در بندر حمل و نقل خدمه فرودگاه اورلاندو به طور معمول بین المللی و یا بین المللی میامی. خدمه پس از آن هیئت مدیره یک پرواز چارتر — به جای یک پرواز تجاری به پرواز به خانه. هیچ خدمه در اتوبوس یا پرواز مگر اینکه آنها را مورد آزمایش قرار به اطمینان حاصل کنید که آنها نه بد.

اگر منشور پرواز لغو شده است برای برخی از دلیل خدمه حمل و نقل بازگشت به بندر reboard کشتی خود را و باید در قرنطینه به مدت 14 روز موری گفت.

در هر زمان دیگر کشتی کروز خدمه مورد نیاز به باقی می ماند در کشتی موری گفت.

"آن بوده است بسیار آهسته روند" موری گفت.

در ضمن کارناوال کروز خط چهارشنبه اعلام کرد که این نهاد یک رویکرد های مختلفی را برای بازگرداندن خدمه — گرفتن آنها را به خانه با کشتی کروز.

موری گفت: شایعات از مردم با دیدن خدمه خرید در خارج و یا فروشگاه های دیگر نادرست هستند.

"که اتفاق می افتد نیست. هیچ shore leave" موری گفت: بندر کمیسیون در جلسه خود در هفته گذشته. "هیچ کس از پیاده شدن از کشتی."

پورت کمیسر جری Allender گفت: "همه اقدامات احتیاطی گرفته شده برای محافظت از نه تنها خدمه بلکه عموم مردم در منطقه بندر."

در علاوه بر این به رها کردن خدمه کشتی های کروز به طور موقت مستقر در بندر بار با تامین آب و سوخت. بندر کاناورال در ادامه به جمع آوری dockage هزینه از کسانی که در کشتی.

بندر harbormaster آخرین کشتی گزارش لیست نه کشتی های کروز یا در بندر و یا برنامه ریزی برای چرخش به بندر کاناورال توسط مه 11.

موری گفت: یکی از چالش برای بازگشت از خط کروز کارکنان است که در بسیاری از کشورها زندگی می کنند در درجه اول در آسیا و اروپا و آمریکای جنوبی و تدارکات از خطوط کروز تنظیم پروازهای چارتر برای آنها.

موری گفت: رقابت کروز دریایی با خطوط در حال کار با یکدیگر در هماهنگی پروازهای چارتر.

کارناوال در رویکرد جدید

در ضمن کارناوال برقرار جدید آن رویکرد است.

کارناوال گفت: 18 از کشتی خود را خواهد قرار ملاقات گذاشتن در باهاما در طول چند روز آینده به عنوان برنامه نهایی در محل قرار داده شده به بادبان نه از کشتی به بازگرداندن بیش از 10000 سالم خدمه باقی می ماند که در هیئت مدیره با توجه به محدودیت محدود کردن سفر هوایی به آفریقا و آسیا و اروپا و هند و آمریکای لاتین است.

کارناوال گفت: این کشتی ها شده اند در حوزه های مختلف خانه در ایالات متحده بنادر گرفتن لوازم و سوخت برای سفر خود را. برخی از خدمه خواهد شد پیوستن به کشتی ها با استفاده از آب شاتل در سواحل باهاما.

پس از تکمیل و نه کشتی های بادبان به مقصد خود را با خدمه از آمریکای شمالی-بر اساس کشتی ها در هیئت مدیره. نه باقی مانده کشتی ها را صرف بیشتر وقت خود را در لنگرگاه موقعیت در باهاما یا پاناما.

در نهایت تمام کشتی های خود را کاهش خدمه اعداد به امن عملیاتی منینگ سطوح.

"ایمنی و رفاه اعضای تیم ما همچنان به عنوان یک اولویت" کارناوال کروز خط رئیس جمهور کریستین دافی در بیانیه ای گفت. "با توجه به وقفه در عملیات ما, ما متعهد به گرفتن ما خدمه با خیال راحت به خانه به خانواده خود را."

در بیانیه دافی تشکر خدمه "خود را برای کار سخت و صبر و درک در طول این فرایند است. ما همچنین می خواهم برای تشکر از دولت باهاما خود را برای حمایت از این عملیات و همچنین CDC, U. s. Coast Guard, U. s. گمرک و حفاظت مرزی و محلی پورت سازمان."

کارناوال گفت: خدمه خواهد شد که بازگشت به خانه را تحت بررسی سلامت و پاک مناسب برای سفر های کارناوال پزشکی تیم است.

این شرکت در حال همکاری با مقامات مهاجرت در ورود کشورهای موثر debarkation روند.

تمام خدمه خود را متوسط روزانه گرفته شده و انجام خواهد شد تا دوباره در طول debarkation روند و به دنبال افزایش عملیاتی پروتکل برای اطمینان از سلامت و ایمنی خدمه.

قبل از کارناوال متوقف عملیات در مارس 13, ناوگان خود را از 27 کشتی تا به حال نزدیک به 29,000 خدمه در هیئت مدیره. از آن زمان کارناوال است عودت بیش از 10000 خدمه از طریق پرواز و دیگری 10,000 خواهد بود در اين سفر نه سفرهای ترک این هفته است.

حدود 6000 خدمه اضافی خواهد بود عودت هوایی منشور یا سه کشتی که در حال حاضر ترک از استرالیا و ساحل طولانی است. کالیفرنیا.

در آن زمان تمام این حرکات در حال تکمیل کارناوال ناوگان خواهد شد به حدود 3000 خدمه شناسایی برای امن عملیاتی منینگ به علاوه چند صد که کارناوال گفت: "عودت خواهد شد به عنوان به سرعت به عنوان امکان پذیر است."

دیو برمن است که دولت سردبیر در فلوریدا امروز.

تماس با برمن در 321-242-3649 یا dberman@floridatoday.com. توییتر: @bydaveberman



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن