Coronavirus نقدی پرداخت خواهد شد به برخی از سالمندان و دیگران این هفته

سوزان Tompor مطبوعات آزاد دیترویتمنتشر شده 4:23 PM EDT Apr 21, 2020رشد وحشت بیان بیش از همه گیر مربوط به پول ب

توسط ABTINNEWS در 3 اردیبهشت 1399

رشد وحشت بیان بیش از همه گیر مربوط به پول به نظر نمی رسد که به حساب همه پول هرگز مجموعه پرداخت می شود در یک بار.

بنابراین فقط به خاطر اینکه همسایه خود را دیدم امداد پرداخت از طریق واریز مستقیم در هفته گذشته به این معنا نیست که شما نمی بینید ،

بیش از نیمی از افرادی که واجد شرایط برای دریافت بازیابی تخفیف و یا چک باید عین حال برای دریافت هر گونه نقد و بسیاری را شروع به دیدن پول خود را در این هفته یا بعد از آن.

برخی از سالمندان که دریافت مزایای بازنشستگی تامین اجتماعی از طریق پرداخت مستقیم در حال انتظار برای دیدن که پول در ارتباط با تاثیر اقتصادی پرداخت آمار حساب های خود را مدتی این هفته احتمالا بعدی.

ذخیره بهتر صرف بهتر: پول راهنمایی و مشاوره در حال تحویل به صندوق پستی خود را. ثبت نام در اینجا

شما چه می خواهید بدانید ؟ ما در حال پاسخ دادن به کروناویروس سوال روزانه. در اینجا بپرسید.

طرح دعوی در دادگاه اتهام: تعقیب و بانک های دیگر حوصلگی چک برنامه حفاظت از کسب و کار کوچک برنامه های کاربردی

Coronavirus سوالات پاسخ داده شده: چک من فرستاده شد به حساب من به رسمیت نمی شناسد. جایی که من بررسی کنید ؟

این گروه شامل افرادی که از دریافت مزایای تامین اجتماعی, اما نمی توانید به پول به اندازه کافی به نیاز به فایل فدرال مالیات بر درآمد بازگشت. بسیاری نمی خواهد نیاز به هر فایل اضافی فرم برای دریافت این پول است.

همچنین در آغاز این هفته سرویس درآمد داخلی آغاز خواهد شد صدور چک مقاله به صورت هفتگی به افرادی که ارائه نشده واریز مستقیم اطلاعات اما باید یک آدرس پستی در ضبط با IRS با توجه به مارس 16 گزارش کمیته مجلس در راه و روش.

آنها پیوستن به ده ها میلیون از مالیات دهندگان را دیدم که پول خود را به طور مستقیم واریز به حساب های بانکی خود را در هفته گذشته از جمله بسیاری از کسانی که در زمینه 2018 یا 2019 اظهارنامه مالیاتی و داده بود IRS خود اطلاعات حساب بانکی مورد استفاده قرار گیرد برای پرداخت مستقیم از مالیات بر درآمد خود را بازپرداخت.

بر اساس وزارت خزانه داری گزارش بیش از 80 میلیون آمریکایی را دیدم واریز مستقیم چک شد که بخشی از coronavirus بسته امداد در طول هفته از آوریل 13.

برخی از بازنشستگان دیدم پول خود را در هفته گذشته; دیگران را در این هفته.

امداد چک: در اینجا به همین دلیل شما قادر خواهید بود برای پیگیری پول خود را

ردیابی خود را coronavirus را بررسی کنید: زمانی که شما در حال گرفتن آن ؟ در اینجا یک راه برای پیدا کردن

آنچه مهم است به یاد داشته باشید: برخی از دریافت مزایای تامین اجتماعی را دریافت و پرداخت های خود را به عنوان یک پرداخت مستقیم و یا از طریق پست فقط به عنوان آنها به طور معمول خود را دریافت مزایای. این امر اگر شما دریافت خواهید کرد یک SSA-1099 یا RRB-1099 و نه پول کافی در طول سال به طور معمول باید به اظهارنامه مالیاتی.

حدود 25 میلیون به 30 میلیون ذینفعان تامین اجتماعی و دریافت کنندگان مکمل امنیتی درآمد به طور معمول نیاز به فایل فدرال مالیات بر درآمد می گرداند. به عنوان یک نتیجه, آنها به احتمال زیاد در دور بعدی پرداخت.

همانطور که بیشتر مردم پرداخت تا به 1200 $برای افراد و به $2,400 برای یک زن و شوهر – بسیاری از نگرانی ها را دور خواهد رفت.

اما سردرد و سردرگمی نیست اضمحلال برای همه.

موقعیت های مختلف در زندگی خود می تواند به این معنی است که شما می خواهم نیاز به صبر کنید چند هفته و یا حتی ماه برای دیدن واریز مستقیم پول به حساب بانکی بر روی یک کارت اعتباری یا پرداخت در ایمیل وارد.

در اینجا نگاهی به چند شرایط خاص:

جانبازان خواهد بود انتظار کمی طولانی تر

ما هنوز نمی دانیم که برخی از جانبازان را دریافت خواهد پرداخت. اما IRS کار با وزارت خزانه داری و وزارت امور سربازان سابق به یک راه حل را قادر خواهد ساخت که برخی از پرداخت ها به صورت خودکار.

IRS گفت: جانبازان و سود خود را دریافت خواهید کرد که جبران خسارت و حقوق بازنشستگی پرداخت سود دریافت خواهد کرد $1,200 اقتصادی پرداخت بدون نیاز به فایل اضافی اشکال.

"در زمان پرداخت هنوز مشخص" IRS گفت: آوریل 17.

"از آنجا که بسیاری از VA گیرندگان به طور معمول لازم نیست به فایل اظهارنامه مالیاتی IRS تا به حال با این کار دیگر سازمان های دولتی برای تعیین یک راه را به سرعت و با دقت ارائه تاثیر اقتصادی پرداخت به این گروه گفت:" نمایندگان کمیساریای چاک Rettig.

Rettig اشاره کرد در بیانیه ای که برنامه اضافی کار باقی مانده است.

اگر کسی دریافت مزایای VA دارای فرزندان جوان اگر چه یک گام اضافی می تواند لازم برای دریافت اضافی $500 در هر مرحله مقدماتی کودک زیر سن 17.

برای مالیات دهندگان که ثبت اظهارنامه مالیاتی در سال 2018 یا 2019 کودک پرداخت خواهد شد به صورت خودکار. اگر دریافت کنندگان بهره مند شوند به طور معمول لازم نیست به اظهارنامه مالیاتی و آنها را به کودکانی که واجد شرایط هر چند آنها نیاز به ثبت نام در "غیر Filers: وارد کردن اطلاعات پرداخت" فقط در IRS.gov.

"برای کسانی که می توانید با استفاده از این ابزار به عنوان به زودی به عنوان ممکن است آنها ممکن است قادر به تحویل زودتر از کودک پرداخت با داشتن این اضافه شده به خود را به صورت خودکار پرداخت" IRS گفت.

IRS گفت: شما نمی خواهید به استفاده از غیر filers ابزار اگر شما ثبت خواهد شد و یا پر کردن یک 2019 فدرال مالیات بر درآمد بازگشت. IRS اضافه کرده است این هشدار به غیر filers سایت: "با استفاده از این ابزار نمی خواهد با سرعت خود را تاثیر اقتصادی پرداخت خواهد شد و به احتمال زیاد سرعت پایین پردازش اظهارنامه مالیاتی خود را و دریافت هر گونه بازپرداخت را انجام دهید."

شما می توانید با استفاده از غیر filers ابزار اگر شما یک شهروند ایالات متحده یا مقیم دائم. شما نمی توان ادعا کرد که به عنوان یک وابسته به یکی دیگر از مالیات دهندگان. و شما تا به حال درآمد ناخالص است که نه بیش از $12,200 ($24,400 برای زوج های متاهل) برای 2019 و شما فایل نیست یک بازگشت برای سال 2018 یا 2019 و نمی شد در غیر این صورت نیاز به فایل فدرال مالیات بر درآمد بازگشت برای 2019.

این به علاوه $500 فشار'

IRS با صدور یک هشدار بعد از ظهر دوشنبه برای کسانی که در زندگی محدود درآمد دریافت مزایای فدرال و مراقبت از کودکان زیر سن 17.

اگر شما می خواهید برای دیدن اضافی $500 در هر کودک واجد شرایط به زودی شما می خواهم نیاز به پر کردن "غیر filers: وارد کردن اطلاعات پرداخت" ابزار آنلاین از ظهر چهارشنبه. این گروه از جمله کسانی که در دریافت و امنیت اجتماعی و امنیتی مکمل درآمد ممکن است پول به اندازه کافی به نیاز به فایل اظهارنامه مالیاتی.

"خود را به 1200 دلار پرداخت صادر خواهد شد به زودی و به منظور اضافه کردن 500 دلار در هر کودک واجد شرایط به میزان این پرداخت IRS باید وابسته به اطلاعات قبل از پرداخت صادر شده است. در غیر این صورت پرداخت خود را در این زمان خواهد بود $1,200 و توسط قانون اضافی $500 در هر کودک واجد شرایط مقدار پرداخت می شود در ارتباط با بازگشت تشکیل پرونده مالیاتی در سال 2020" IRS گفت: بعد از ظهر دوشنبه.

همه چک شدن نیست از طریق پست و در همان زمان

کاغذ چک صادر خواهد شد در نرخ حدود 5 میلیون در هر هفته با توجه به کمیته مجلس در راه & معنی. و پستی چک می تواند با کشیدن سه یا چهار ماه بسته به چگونه بسیاری از مردم در نهایت دریافت چک و یا ممکن است قادر به ثبت نام برای پرداخت مستقیم از طریق "دریافت و پرداخت" ابزار در IRS.gov.

"دریافت من پرداخت" ابزار باعث شده تمام انواع اضطراب برای بسیاری از مالیات دهندگان. اغلب آن را نمی خواهد کار در یک نسبتا طیف گسترده ای از حالات.

اما از آن است که یک نقطه که در آن بسیاری از مردم هنوز هم ممکن است قادر به ثبت نام و به IRS مستقیم خود را سپرده گذاری اطلاعات برای جلوگیری از دریافت چک.

بسیاری از مردم خوشحال با نتایج. برخی می گویند که آنها قادر به آپلود مستقیم سپرده گذاری اطلاعات.

روز دوشنبه برخی از خوانندگان به من گفت که آنها تا به حال شده است قادر به موفقیت به روز رسانی پرداخت مستقیم اطلاعات در 15 آوریل. IRS پس از آن اعلام کرد حاضر است که پرداخت می شود, واریز به حساب های خود را, اما زمانی که آنها بررسی می شود و در روز یکشنبه به آنها گفته شد آنها در حال حاضر دریافت یک مقاله را بررسی کنید.

روز جمعه IRS به ذکر است که این نرم افزار به شما اعلام "وضعیت پرداخت در دسترس نیست" به چند دلیل از جمله این که IRS تمام نشده است پردازش خود را 2019 بازگشت.

یا آن را نیز ممکن است IRS گفت که "درخواست می کند در عین حال باید اطلاعات خود را; ما در حال کار بر روی اضافه کردن اطلاعات بیشتر به اجازه می دهد بیشتر مردم به استفاده از آن."

آنچه مهم است که بدانید: برخی از واقعی چک صادر خواهد شد برای به دست آوردن پول به افرادی که ممکن است به آن نیاز دارید بیشتر. کسانی که با کمترین درآمد ناخالص تنظیم خواهد بود برای اولین بار در خط به دریافت پول از طریق یک بررسی کنید.

افراد معلول ممکن است در اوایل ماه مه

"وزارت خزانه داری اعلام کرده است که بالغ شمسی دریافت کنندگان خود را, تخفیف در اوایل ممکن است در آخرین, در همان راه به عنوان آنها خود را دریافت طبیعی مزایای" با توجه به راه & معنی.

امنیتی مکمل درآمد فراهم می کند کمک نقدی برای کمک به سالمندان و جوانان نابینا و معلول که دارای درآمد کم و یا هیچ.

سالمندان پیدا کردن موقعیت متفاوت خواهد بود

برای برخی بدانند که خود را پرداخت خواهد رسید به نظر می رسد به عنوان دلهره آور به عنوان تلاش برای درک نحوه پر کردن اظهارنامه مالیاتی.

IRS نگه می دارد به روز رسانی خود را در سایت پرسش و پاسخ با اطلاعات که می تواند آدرس برخی از حالات بسیار خاص.

می گویند برای مثال شما در حال بازنشسته و شما دریافت مزایای تامین اجتماعی اما همسر شما نمی کند و از شما حمایت خود را 10 ساله و نوه. IRS آنلاین سایت مربوط به غیر filers برای مثال نشان می دهد که چرا برخی از بازنشستگان نیاز به ارائه اطلاعات بیشتر در پایین خط.

"هر سال را دریافت فرم SSA-1099 از اداره تامین اجتماعی و نشان دادن مقدار زیادی از مزایای. نه شما و همسرتان و نه خود را نوه ادعا به عنوان یک وابسته به دیگری مالیات دهندگان برای 2019. درآمد ناخالص خود را به عنوان یک زن و شوهر است که در زیر $24,400 و شما نمی نیاز به یک فایل فدرال مالیات بر درآمد بازگشت" با توجه به IRS سناریو.

"IRS را به طور خودکار محاسبه و موضوع شما $1,200 اقتصادی پرداخت بر اساس اطلاعات ذکر شده در فرم SSA-1099."

اما IRS به ذکر است که این خاص زن و شوهر نیاز به ارائه اطلاعات بیشتر به ادعای $2,400 اقتصادی پرداخت با همسر خود به خاطر همسر خود را نمی دریافت مزایای از اداره تامین اجتماعی و یا راه آهن بازنشستگی هیئت مدیره در سال 2019. و در این مثال, زن و شوهر نیز می تواند واجد شرایط برای اضافی $500 اقتصادی پرداخت برای نوه.

در این مثال, زن و شوهر خواهد با استفاده از غیر Filers: وارد کردن اطلاعات پرداخت ابزار برای به دست آوردن اضافی پرداخت پول از $1,700 این سال, اما تنها در صورتی که آنها ثبت نام به زودی با IRS یا فایل فدرال مالیات بر درآمد بازگشت.

رفتن به جلو بسیاری از مردم نمی خواهید برای پیدا کردن آن است که آسان به دریافت پاسخ های خاص – IRS پس از همه نیست تماس گرفتن طول بیماری همه گیر کوروناویروس – اما ممکن است تا حدودی اطمینان بدانند که کمک بیشتری پول است که در مسیر رسیدن به زودی.

تماس با سوزان Tompor: stompor@freepress.com. او در توییتر دنبال کنید @tompor.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن