اتصال کالیفرنیا: اجرای قانون می ID 'رییس' زل زده به آینه

نظرجو Mathews Zócalo میدان عمومیمنتشر شده 1:15 PM EDT Jun 4, 2020شک نیست کالیفرنیا پلیس زمانی که آنها گزارش غا

توسط ABTINNEWS در 16 خرداد 1399

نظر

شک نیست کالیفرنیا پلیس زمانی که آنها گزارش غارت. آنها کارشناسان. در واقع ما دولت را موفق ترین غارتگران هستند و پلیس خود را.

کالیفرنیا حدود 80,000 سوگند افسران صرف دهه اخراج از خزانه دولت های محلی است که آنها را استخدام. خود را از افزایش حقوق مزایا و حقوق بازنشستگی در حال بلع تا بودجه شهرداری و تراکم دیگر خدمات از کتابخانه ها به برنامه های تابستانی. ادارات پلیس تا کنون بزرگترین قطعه از شهرستان بودجه اغلب مصرف یک سوم از این صندوق به طور کلی و نیمی از اختیاری درآمد.

پلیس باید این مالی تسلط به بدون کنترل قدرت سیاسی است. پلیس اتحادیه های سوخت غرامت از بالا-حقوق افسران را به مبارزات انتخاباتی سهم که تعیین انتخابات محلی است. بنابراین اعضای شورای شهر به ندرت جلوگیری از پرداخت و یا قدرت پلیس که نصب آنها در اتاق. نتیجه: در بسیاری از کالیفرنیا, مکان های شهر دولت نیست نظارت اداره پلیس; اداره پلیس نظارت دولت شهرستان.

این ناقص دولت ساختار سزاوار توجه بیشتر ما در زمان بحران -- به دلیل آن کمک می کند تا پاسخ به یک سوال مهم: چرا نژادپرستانه و مرگبار پلیس رفتار نگه داشتن اتفاق می افتد ؟ مناسب پاسخ به این پرس و جو شروع می شود نه با توییتر-گسترش تئوری های توطئه در مورد معترضان در خیابان های ما بلکه با به رسمیت شناختن است که پلیس گرفته اند و ما شهرستان سالن.

پلیس تسلط بودجه شهرداری آمریکایی است, مشکل است, اما آن را شدید در کالیفرنیا است. ما 120,000 تمام وقت مأموران اجرای قانون — پلیس کلانترها, زندان, سپاه پاسداران — در حال ملت بالاترین پرداخت می شود. کالیفرنیا به طور مداوم در میان رهبران دولت در پلیس هزینه ($414 هر ساکن در مقایسه با میانگین ملی از $354).

خصوصیات کالیفرنیا حکومت طولانی برجسته و نیروی پلیس و همچنین به عنوان هزینه های خود را. در حالی که بودجه های محلی محدود شد توسط گزاره 13 و مالیات های دیگر محدودیت "نگهداری از تلاش" مقررات دولت در قانون اساسی — از طریق گزاره 172 تصویب شده در سال 1993 مورد نیاز دولت های محلی برای نگه داشتن هزینه های عمومی ایمنی. در نتیجه پلیس با بودجه قانون اساسی برنامه ریزی شده تا صدای بوقلمون در اوردن تا کنون-بالاتر سهام محدود مالیات محلی پایگاه.

سپس 20 سال پیش در مقیاس کامل پلیس غارت از بودجه شهرداری آغاز شد, با بازنشستگی پیشرفت اجازه می دهد افسران بازنشسته در سن 50 با حقوق بازنشستگی تقریبا به عنوان بالا به عنوان حقوق خود را. این حقوق بازنشستگی افزایش هر دو عطف به ماسبق و دائمی و شامل به راحتی-آزار قوانین است که اجازه پلیس برای مانور به سنبله حقوق بازنشستگی خود را نجومی است. زمان LAPD رئیس میشل مور استفاده از یکی افتضاح L. A. بازنشستگی برنامه و مختصر بازنشستگی به جیب $1.27 میلیون.

افزایش پلیس بازنشستگی همراه با سودآور مزایای از کار افتادگی و هزینه بازنشسته پوشش بهداشت و درمان خرد شهرستان بودجه و کمک کرده و باعث چند شهرداری ورشکستگی. پلیس همچنین هزینه های اضافه شده اند ironies به ما بحران کنونی در خیابان.

یک طنز است که جوان امروز معترضان را صرف دهه پرداخت غیرقابل تحمل بازنشستگی از پلیس که با استفاده از گاز اشک آور و گلوله های لاستیکی در برابر آنها. یکی دیگر از طنز شامل افزایش مقدار شهرستانها پرداخت شده است به حل و فصل دعاوی به حمله به پلیس و استفاده از زور است. نگاه فعلی پلیس-جامعه درگیری به تولید صدها میلیون دلار در قانونی جدید شهرک سازی است که در نهایت خواهد پرداخت شده توسط مردم و در محلی دیگر مالیات دهندگان رنج می برند تحت COVID-19 و حکومت.

نهایی مربوط طنز است که افزایش بودجه پلیس نیست و تولید بیشتر پلیس است. اکثر شهرهای کمتر سوگند افسران از آنها در سال 2008. این کمبود پرسنل کمک می کند تا توضیح دهد که چرا ادارات پلیس در تلاش برای جمع اوری کافی ماموران برای حفاظت از اموال از خرابکاری و آتش سوزی و غارت.

برای اینکه عادلانه پلیس کالیفرنیا هستند نه irredeemable و نه غافل.

پلیس با همکاری خود منتقدان به مذاکره پیشگام دولت قانون در سال گذشته که محدودیت های پلیس در استفاده از زور. برخی از شهرها به ویژه ریچموند تبدیل شده اند پلیس-روابط اجتماعی.

پلیس لس آنجلس یک بار در ارگ از سوء استفاده و شبه نظامی اقدام است که در حال حاضر یک مدل ملی از جامعه پاسخ و تنوع با دو سوم از افسران در حال حاضر نقطه از قومی یا نژادی اقلیت. تماشای پلیس و معترضان نزدیک به تازگی در Fairfax منطقه زده شد چگونه معترضان بودند بیشتر نر و سفیدتر از پلیس در مواجهه با آنها.

اما ادارات پلیس مواجه شده اند کمی فشار به تسلیم هر یک از آنها محلی مالی و قدرت سیاسی تا به حال است. محققان در سیاه و سفید زندگی می کند موضوع در حال ایجاد یک مورد قوی برای عقب پلیس محلی بودجه. آنها هدفمند شهردار لوس آنجلس اریک Garcetti اولیه بودجه پیشنهادی که برش تقریبا در هر شهرستان برنامه به جز پلیس لس آنجلس که رو 7 درصد افزایش دهد. پس از فعالین راه اندازی "مردم بودجه کمپین" به جای پلیس با صرف پول برای بی خانمان ها و مستاجرها شهردار گفت: او را تر و تمیز پلیس بودجه به جای. در سراسر کشور برخی از فعالان حتی می خواهید برای پایان دادن به ادارات پلیس در دسترس نباشد.

که بعید است اتفاق می افتد اما در کالیفرنیا سیستم دولت محلی باید تغییر دهید به طوری که پلیس دیگر تسلط بر شهرهای ما. این به این معنی توانمند سازی شهروندان برای به چالش کشیدن قدرت پلیس در شهر هال و شاید مجبور پلیس به کار تحت محله بخش خدمات با معنای وسیع تر از نیازهای جامعه.

اما در ابتدا, اجازه دهید جلوگیری از غارت و چپاول.

جو Mathews می نویسد: اتصال کالیفرنیا ستون برای Zócalo مربع های عمومی. ایمیل او را در joe@zocalopublicsquare.org.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن