زندگی محل سکونت: آنچه می تواند ما را در مورد همسایگان پر سر و صدا به طبقه بالا?

هریس B. Katz, Esq. ویژه به TCPalmانتشار: 10:00 AM EDT Jul 22, 2020یادداشت سردبیر: وکیل در Goede, Adamczyk, DeB

توسط ABTINNEWS در 1 مرداد 1399

یادداشت سردبیر: وکیل در Goede, Adamczyk, DeBoest & Cross, PLLC, پاسخ به سوال در مورد, فلوریدا, انجمن جامعه قانون است. این شرکت نشان دهنده انجمن های جامعه در سراسر فلوریدا و تمرکز در مالکیت مشترک و با صاحب خانه ارتباط قانون قانون املاک و مستغلات دادخواهی برنامه ریزی و مستغلات و کسب و کار قانون است.

س: ما با داشتن یک مشکل بسیار دشوار است با سر و صدای ایجاد شده توسط محل سکونت واحد واقع به طور مستقیم در بالا به ما. ما باید اثبات که در بالا واحد شده است مجهز به یک صدا-لایه مانع در زیر طبقه tiled. این وضعیت ناشی از در حال حاضر ما دو سال از افتضاح استرس است. ساکن غیر دوستانه است و صاحبان واقعی نادیده گرفتن ما. شرکت مدیریت ما شکست خورده است را به هر گونه اقدام. چه می توانیم بکنیم ؟

B. B. استوارت

یک: اولین چیزی که شما باید انجام دهید این است که به یک نگاه خود مشاع را حاکم بر اسناد و مدارک از جمله اعلامیه و آیین نامه. این احتمال وجود دارد که اسناد و مدارک به طور خاص آدرس آزار دهنده و ارائه است که صاحبان نمی تواند ایجاد مزاحمت. مزاحمت رخ می دهد که وجود دارد قابل توجه و بی دلیل تداخل با فرد دیگری استفاده کنید و یا لذت بردن از اموال خود را.

به عبارت دیگر یک صاحب ملک به سادگی می تواند به استفاده از اموال خود را در شیوه ای که تداخل با یکی دیگر از ملک مالک حق استفاده از اموال خود را. در این راستا قطعا سر و صدا می تواند به عنوان یک مزاحم. اما با یک نکته. فلوریدا قانون حفاظت از افراد تحت چه شناخته شده است به عنوان یک فرد معقول و منطقی استاندارد است. در کوتاه مدت خواهد یک "معقول" فرد زحمت توسط مزاحم خود را در مورد سر و صدا ؟

بیشتر:انجام ارزیابی هزینه باید پرداخت شود اگر امکانات بسته شد برای COVID-19?

بیشتر:HOA پیمان نه در حال اجرا; چه چیزی مراجعه کنیم ؟

سر و صدا ذهنی چیزی – چه بی دلیل سر و صدا به یک فرد ممکن است تا به دیگری است که به طور مشابه واقع شده است. قانون طراحی نشده بود لزوما به محافظت از کسی که ممکن است "supersensitive" به سر و صدا. برخی از مردم تمایل به بیشتر های حساس و یا حساسیت به چنین چیزهایی به عنوان سر و صدا, دود, قالب, نور, و غیره. هنگامی که کسی حساس آنها ممکن است فکر می کنم که غیر حساس افراد در سراسر زندگی آنها را از نظر قانونی باید به جای حساسیت خود را. این است که به سادگی مورد نیست.

که می شود گفت مشاع انجمن باید اجرای مقررات مزاحم در اسناد و مدارک خود را هنگامی که واقعی قانونی مزاحمت ناشی می شود. اگر سر و صدا از طبقه بالا همسایه است که آشکارا یک مزاحم ملک مدیر و هیئت مدیره باید بر آن عمل است. شما حق مطلق به طور قانونی شکایت اگر رفتار خود را همسایه طبقه بالا است و تأثیر خود را به استفاده و لذت بردن از واحد خود را.

من درک می کنم از سوال شما که همسایه خود یک مشکل فردی و نادیده گرفتن شما. اما اگر شما انجام داده اند تا در حال حاضر توصیه من این است که اولین گام خود را برای قرار دادن آنها را بر اخطار کتبی و برای کپی کردن اموال خود مدیر در این نامه است. از آنجایی که آنها غیر دوستانه و/یا پاسخگو نیست شاید از آنها آگاه نیست که تا چه حد سر و صدا تحت تاثیر قرار است. شما همچنین باید صحبت خود را به دیگر کشورهای همسایه به دیدن اگر آنها با شنیدن سر و صدا و نامعقول نهفته است. متاسفانه, آن می تواند گاهی اوقات دشوار است برای گرفتن یک انجمن به دخالت در این نوع از وضعیت به خصوص که در آن وجود دارد تنها یک همسایه که شکایت. بیشتر به حمایت از شما باید خود را برای شکایت از این موقعیت بهتر شما خواهد بود اگر و یا زمانی که شما را در یک شکایت رسمی به مدیر اموال و در نهایت هیئت مدیره.

به یاد داشته باشید این عمل سوال این است که آیا صدا است که ساکنان دیگر در حال ساخت است غیر منطقی ؟ در حالی که سر و صدا ممکن است شما باعث اختلال در حال همسایگان خود را انجام می دهند چیزی است که اکثر مردم خود را توسعه خواهد یا نمی خواهد به نظر یک مشکل ؟

شما همچنین با اشاره به موضوع مانع نفوذ صدا بین طبقه. در صورتی که مشکل شما مسئله ممکن است با همسایگان اما با این سطح از انتقال صدا بین واحد است. اگر این مورد است, و ساختمان بود فقط ساخته شده در چنین راهی که آن را اجازه می دهد تا صدا را به سفر بین واحد شما به احتمال زیاد لازم نیست که ادعا می کنند در برابر این انجمن و شما باید به صحبت می کنند به یک مهندس و یا یک پیمانکار عمومی در مورد گرفتن مراحل را برای به حداقل رساندن دسی بل بین واحد خود و واحد فوق. شما ممکن است قادر به نوعی از عایق صوتی نصب شده برای به حداقل رساندن انتقال صدا تاثیر.

متاسفانه در پایان روز وجود دارد تمام انواع صداهای که مردم نیاز به زندگی با زمانی که آنها زندگی می کنند در یک ساختمان که آیا آن است که یک آپارتمان و یا ملک مشاع ساختمان. به عنوان یک مقیم در یک ساختمان وجود دارد که فقط برخی از چیزهایی که شما باید به قرار داده تا با صداهای طبیعی و قانون طراحی شده است که برای حفاظت از ساکنان از صداهای که صرفا بخشی از ساختمان های معمولی زندگی می کنند.

اما اگر شما واقعا بر این باورند که مسئله شما را بالا می رود به یک سطح که در نظر گرفته نشده است "معقول" و یا "عادی" و سپس شما ممکن است یک عملی حقوقی ادعا می کنند. وجود دارد بسیاری از عوامل است که باید در نظر گرفته شود قبل از اینکه شما سوار بر آن جاده است که شما باید در نظر بگیرید صحبت با یک وکیل مجرب اگر تلاش های خود را ثابت خواهد بود.

هریس B. Katz, Esq., مدیریت شریک بوکا ریتون شرکت قانون Goede, Adamczyk, DeBoest و مقطع PLLC. بازدید از وب سایت ما gadclaw.com و یا برای پاسخ به سئوالات در مورد مسائل مربوط به خود را برای آینده, ستون, ارسال درخواست به: question@gadclaw.com. اطلاعات ارائه شده در اینجا فقط برای مقاصد اطلاعاتی و باید به عنوان مشاوره حقوقی تفسیر. انتشار این مقاله ایجاد نمی کند یک رابطه وکیل مشتری بین خواننده و Goede, Adamczyk, DeBoest و مقطع و یا هر یک از وکلای ما. خوانندگان باید عمل یا خودداری از اقدام و بر اساس اطلاعات موجود در این مقاله برای اولین بار بدون تماس با یک وکیل اگر شما سوالی در مورد هر یک از مسائل مطرح شده در اینجا. استخدام یک وکیل است که یک تصمیم است که باید صرفا بر اساس تبلیغات و یا این ستون.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب