محل سکونت ستون: می توانید هیئت مدیره انجام این کار ؟

Richard D. DeBoest ویژه به TCPalmمنتشر شده 7:55 PM EDT Jun 3, 2020یادداشت سردبیر: وکیل در Goede, Adamczyk, DeB

توسط ABTINNEWS در 15 خرداد 1399

یادداشت سردبیر: وکیل در Goede, Adamczyk, DeBoest & Cross, PLLC, پاسخ به سوال در مورد, فلوریدا, انجمن جامعه قانون است. این شرکت نشان دهنده انجمن های جامعه در سراسر فلوریدا و تمرکز در مالکیت مشترک و با صاحب خانه ارتباط قانون قانون املاک و مستغلات دادخواهی برنامه ریزی و مستغلات و کسب و کار قانون است.

Q: ما مالکیت مشترک هیئت مدیره شده است برگزاری جلسات هیئت مدیره از طریق خدمات مانند زوم. صاحبان تنها ارائه تلفن تماس در تعداد برای گوش دادن به این جلسه و مجاز به تماشای این ویدئو خوراک. آیا این مجاز است ؟

S. D., ساحل Vero

یک: هیچ. برگزاری یک کنفرانس ویدئویی جلسه هیئت مدیره قانونی است و بسیار محبوب تبدیل شده است که از اواخر با توجه به Covid-19 بیماری همه گیر. اما فلوریدا اداری بخش کد 61B-23.001(2) فراهم می کند که "واحد صاحبان حق حضور و رعایت تمام جلسات هیئت مدیره است." اگر هیئت مدیره خود را اجازه نمی دهد که حضور فیزیکی در جلسه هیئت مدیره شما باید اجازه می دهد تا صاحبان به لینک عکس های این نشست است. توجه داشته باشید که فلوریدا کد های اداری در این مورد صدق نمی کند و به صاحب خانه انجمن های عامل تحت فصل 720, Florida Statutes.

س: یک وضعیت وجود دارد در هیئت مدیره ما انجمن محل سکونت. یکی از اعضای هیئت مدیره خود را فروخته است سکونت در جامعه ما و در نتیجه دیگر یک مالک. او واجد شرایط همچنان به عنوان عضو هیئت مدیره به عنوان یک غیر صاحب ؟ همچنین به عنوان یک غیر مالک است که او واجد شرایط برای حضور و شرکت در یک صاحبان تنها جلسات ؟

B. L., پورت سنت لوسی

یک: مالکیت مشترک عمل می کنند (فصل 718 Florida Statutes) این ها عمل می کنند (فصل 720 Florida Statutes) و تعاونی عمل می کنند (فصل 719 Florida Statutes) نیاز نیست که برای واجد شرایط برای خدمت در هیئت مدیره شخص باید یک مالک. اما, بسیاری از, اما نه همه اسناد دولتی انجام این نیاز را تحمیل کنند. پس اگر خود را حاکم بر سند نیست و نیاز است که مدیران و صاحبان فرد واجد شرایط با فرض اینکه او در دیدار دیگر الزامات قانونی. یعنی نه یک جنایت کار محکوم حداقل 18 سال نه مدیون این انجمن و نه تحت کیفرخواست توسط این بخش از آپارتمان. اگر مدارک خود را فراموش اعمال مالکیت به عنوان مورد نیاز برای خدمت در هیئت مدیره و سپس فرد واجد شرایط نیست. به طور کلی غیر مالک است و نه حق حضور در هیئت مدیره و یا عضویت در جلسات بدون اجازه از هیئت مدیره. با این حال اگر این فرد یک مدیر و مالکیت است نه یک نیاز به یک مدیر فرد در ظرفیت خود به عنوان یک مدیر می تواند حق حضور در این جلسات.

س: استاد ما ارتباط مدیره برای ما چند وجهی جامعه بازسازی جامعه ما استخر با یک sunledge. آن چه برای ساخت یک sunledge در یک جامعه استخر اما هیچ مبلمان یا افسار شناوری نصب می شود که باعث ایجاد یک کد تخلف با توجه به مسائل مربوط به سلامت? بنابراین در هزینه های بزرگ این کار نصب شد اما نمی تواند به عنوان در نظر گرفته شده. قرار دادن مبلمان در یک sunledge است یک راه عالی برای خواندن کتاب با یک گلرود به جرعه اما از آنجا که ما یک جامعه هستند که ما نمی توانیم با توجه به کد محدودیت. چگونه می توان این پاشید?

یک: من آشنایی با این کد شما ارجاع اما شما باید استفاده از کلمه "نصب" با توجه به صندلی در sunledge. در صورتی که مدت واقعی استفاده شده در کد آن را به نظر می رسد به معنی "ضمیمه" و یا "متصل" به عنوان قرار دادن یک صندلی در sunledge است که به طور دائم چسبیده به آن. بنابراین توصیه من به شما بررسی کد برای دیدن اگر این مورد است. اگر کد می کند منع موقت از قرار دادن صندلی در sunledge من فکر نمی کنم شما می توانید انجام دهید بسیار در مورد آن بدون خطر یک کد تخلف اگر کسی به آن گزارش.

Richard D. DeBoest Esq. موسس و سهامدار حقوقی از Goede, Adamczyk, DeBoest و مقطع PLLC. بازدید از وب سایت ما در gadclaw.com و یا برای پاسخ به سئوالات در مورد مسائل مربوط به خود را برای آینده, ستون, ارسال درخواست به: question@gadclaw.com. اطلاعات ارائه شده در اینجا فقط برای مقاصد اطلاعاتی و باید به عنوان مشاوره حقوقی تفسیر. انتشار این مقاله ایجاد نمی کند یک رابطه وکیل مشتری بین خواننده و Goede, Adamczyk, DeBoest و مقطع و یا هر یک از وکلای ما. خوانندگان باید عمل یا خودداری از اقدام و بر اساس اطلاعات موجود در این مقاله برای اولین بار بدون تماس با یک وکیل اگر شما سوالی در مورد هر یک از مسائل مطرح شده در اینجا. استخدام یک وکیل است که یک تصمیم است که باید صرفا بر اساس تبلیغات و یا این ستون.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن