جامعه پایه و اساس باعث می شود آن را آسان تر برای سازمان های غیر انتفاعی برای کمک به جنوب غربی فلوریدا خانواده تحت تاثیر coronavirus

امی بنت ویلیامز فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا 9 مه سال 2020در جهان تغییر corona

توسط ABTINNEWS در 20 اردیبهشت 1399

در جهان تغییر coronavirus جنوب غربی فلوریدا کودکان در طیف اوتیسم هنوز سبزیجات تازه و به اویختن با تشکر از خانواده ابتکار پشتیبانی در نوبه خود توسط جامعه بنیاد جنوب غربی فلوریدا.

از آنجا که ویروس در زمان برگزاری غیر انتفاعی جامعه بنیاد یاور یاران شده در سریع تکامل حالت کار به کشف کردن آنچه در منطقه موسسات خیریه باید در حال حاضر و سپس ارائه.

با استفاده از نظر سنجی مکالمات و گروه های کوچک پایه و به سرعت کار می کرد به تشخیص سازمان های غیر انتفاعی' نیازهای جدید گفت: Trisha Botty, سر, تاثیر اجتماعی و اتصال. "بر این اساس بازخورد ما در حال کار با شرکای اجتماعی به طراحی برنامه های متناسب با نیازهای در حال تحول از غیر انتفاعی جامعه است."

راه این کار با خانواده ابتکار نشان می دهد دو نفر از کسانی که مسیرهای جدید.

اول, پایه و اساس آموزش و مربیگری گروه برای مقابله با های مختلف واقعیت اجتماعی. آن را کمک کرد تا ابتکار عمل حرکت از ارائه به طور کامل دست در چهره به چهره خدمات به کودکان در طیف اوتیسم و خانواده خود را به انجام آن را از راه دور.

چالش رئیس جمهور گفت: David Brown: "چگونه ما ساخت یک معنی پلت فرم است که به ارمغان می آورد ارزش را به خانواده ها و اجازه می دهد تا ما را به ماندن متصل شده و به حمایت از آنها ؟" او گفت:. "از آنجا که دیدن آنها فقط قصد ندارم به اتفاق می افتد. بنابراین ما فقط از نوع انداخت که در آنها و گفت: "نگاه ما رو به در پیچ و تاب سرعت — ساخت چیزی مهم برای خانواده های ما.' و آنها آن را انجام داد."

در کمتر از یک هفته همه روشن بود به یک پلت فرم های مجازی با استفاده از زوم برای جلسات و جلسات گروه.

فراتر از سریع انعطاف پذیری به یک مدل جدید نزول آن مشغول به کار حتی بهتر است برای برخی از کودکان."که قسمت شد چشم باز به ما" براون گفت. "برخی از آنها را ما در واقع انجام می شود بهتر است بر روی پلت فرم های مجازی ... یک زن و شوهر از بچه ها ما با کار اساسا غیر کلامی و واقعا مبارزه (اما) با استفاده از iPad و زوم برای اتصال با آنها را در واقع تقویت ارتباطات خود روند."

رفتن به جلو قهوه ای گفت: این گروه را وفق دهند با استفاده از آنها چه آموخته ام – سپاسگزاری کرد. "بدون اشاره داشتن به رفتن این راه ما هرگز دیده می شود این است."

یکی دیگر از تفاوت این است که مانند بسیاری دیگر از تأمین کنندگان مالی در سراسر کشور, بنیاد برداشته اعطای محدودیت برای حدود $900,000 از جدید ترین آن جامعه تاثیر اعطای چرخه. شورای ملی بر پایه خواسته است تا اعضای آن به تعهد چنین انعطاف پذیری و یکدیگر را پاسخگو نگه دارید.

کمک شد شما می توانید: جمع آوری کمک های مردمی در طول coronavirus: جنوب غربی فلوریدا غیر انتفاعی ضربه سخت

کار سخت برای کمک به: ناپل فورت مایرز بشردوستانه پاسخ اول کار برای کمک به نگه داشتن سازمان های غیر انتفاعی شناور در طول coronavirus بحران

این پیام را به سازمان های غیر انتفاعی گفت: بنیاد کارولین راجرز این است که "ما در حال نگه داشتن شما به این دلیل ما می دانیم که جهان را تغییر داد." در مورد خانواده ابتکار مواد غذایی تازه اضافه شده به خدمات غیر انتفاعی فراهم می کند.

"ما رسیده به یک زن و شوهر از خانواده های ما در مورد امنیت غذایی و جایی که آنها در کل و من صادقانه با شما ما را شگفت زده در شکل بد خانواده های ما بودند" براون گفت. "بسیاری از ما کودکان می تواند جسمی, مهاجم پس از رفتن به توزیع مواد غذایی سایت برای این خانواده ها یک گزینه نیست."

حدود یک ماه پیش قهوه ای را با تیم شروع به همکاری با جامعه همکاری دیگر سازمان های غیر انتفاعی است که تغذیه مردم "و در حال حاضر هر جمعه صبح تیم ما پایین می رود وجود دارد و ما انتخاب کنید تا مواد غذایی و تحویل آن به خانواده های ما در حال کار با."

بدون جامعه بنیاد اجازه می دهد که انعطاف پذیری خود را با بودجه آن رخ نمی داد.

"پنج سال پیش زمانی که ما شروع به خانواده ابتکار من هرگز در یک میلیون سال را حدس زده ما خواهد بود ارائه محصولات و مواد غذایی برای خانواده اما در این نقطه و من فکر می کنم برای آینده قابل پیش بینی آن خواهید بود بخشی از سازمان ما" براون گفت.

شده است وجود دارد مشابه تغییر در سالم شروع, یک سازمان غیر انتفاعی که در زمان عادی کار می کند با مادران و نوزادان در Collier, Lee Hendry و Glades شهرستانهای one-on-one اما پس از coronavirus "اتحادش را تغییر عامل خود مدل است و در حال حاضر ارائه پوشک و فرمول به خانواده هایی که به آن نیاز دارید."

به عنوان مدیر اجرایی سوزان Beauvois توضیح میدهد: "این دیگر یک ماده در یک کلاس تدریس در دبیرستان برای جلوگیری از بارداری نوجوانان – ما باید نیازهای فوری (و) فوق العاده ای شماره از آنچه که من اسمش تازه نیازمند است," او گفت:. "پوشک می تواند هزینه 100 یک ماه و اضافه کردن فرمول به که و ما در حال صحبت کردن جدی هزینه." بنابراین در حال حاضر کارکنان انجام خواهد شد درب-مرحله تحویل به خانواده هایی که به آنها نیاز دارید.

"ما در میانهی شب روشن, ماموریت," او گفت: "ما اضافه شده اند به ماموریت ما ارائه نیازهای اساسی یک کودک گرسنه و یا مرطوب و یا کثیف نوزاد یک نوزاد نیاز دارند."

خط پایین گفت: سارا اوون بنیاد رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت است که در نظر گرفتن فشار سازمان های غیر انتفاعی به آنها اجازه می دهد برای زنده ماندن و خدمت بهتر به جامعه است. "امید ما این است که این حرکت را کاهش می دهد اخراج و استرس اجازه می دهد غیر انتفاعی کسب و کار به راحتی حرکت این زمان نامشخص است.

"سازمان های غیر انتفاعی حیاتی برای منطقه موفقیت و بهبود در طول این بحران است."

هر کسی که نیاز به کمک چنین می توانید به ایمیل info@healthystartswfl.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن