کمیسر نامزد می گوید او در زمینه اخلاق شکایت علیه لی شهرستان کلانتر بیش از 'آموزش' سفر

Devan پاتل فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 3:15 PM EDT Jun 5, 2020یک نامزد لی هیئت مدیره شهرستان کمیسیون گفت

توسط ABTINNEWS در 17 خرداد 1399

یک نامزد لی هیئت مدیره شهرستان کمیسیون گفت که او در زمینه اخلاق شکایت علیه کلانتر Carmine Marceno بیش از او چگونه طبقه بندی استفاده از وجوه مالیات دهندگان برای حضور در این جشن بازنشستگی از فلوریدا گشت بزرگراه رئیس درک Barrs در ماه ژانویه است.

دکتر مایکل Dreikorn یک نامزد برای منطقه 1 نوشت: در Facebook که او در زمینه شکایت به دلیل Marceno و شش دیگر کلانتر, کارکنان با برچسب هزینه به عنوان آموزش.

سازگاری: LCSO طبقه بندی بازنشستگی رویداد هزینه به عنوان 'توسعه حرفه ای' آموزش

آیا می دانید؟: کلانتر دفاع 'آموزش' سفر برای حضور در جشن بازنشستگی

اخبار مطبوعات در ماه گذشته گزارش کرد که این سفر بود که به عنوان طبقه بندی شده آموزش "توسعه حرفه ای" هزینه بیش از $5,000 زمانی که مقاطعه در هزینه های حمل و نقل و دستمزد در هر diems و محل سکونت.

"روشن شود من مخالف سفر که جشن سرویس از دیگران است, اما من در برابر mislabeling آن به منظور پوشش برای سوء استفاده از وجوه" Dreikorn نوشت. "این هزینه Lee County رای دهندگان نزدیک به $6000.00 برای حضور در دو ساعت کیک ، پس از آن بود به عنوان برچسب آموزش بنابراین هیچ کس نمی خواهد یک مشکل با آن است. من یک مشکل در هنگام $6000.00 ارزش بودجه آموزش منحرف هستند برای دو ساعت کیک ،

دفتر لی شهرستان کلانتر دفتر نیست پاسخ به درخواست برای اظهار نظر در مورد اخلاق شکایت.

Marceno و چهار عالی رتبه اعضای سفر به تالاهاسی Jan. 7 در یک هواپیمای خصوصی ثبت شده به Cmdr. مایکل Tomisich در حالی که دو نفر دیگر کلانتر, کارکنان سوار وسایل نقلیه خود را به این رویداد است.

همراه با اجاره دو وسایل نقلیه اضافی تمام هفت مرد ماند یک شبه در تالاهاسی با وجود این حزب در حال اجرا از 3 تا 5 p. m. Jan. 7.

پس از اخبار مطبوعات گزارش شده در سفر Marceno قرار دادن دو اظهارات مختلف که اول حذف شد, در دفتر لی شهرستان کلانتر Facebook صفحه از سفر و بیان او را انجام دهد تا دوباره.

"من شخصا احترام فوق العاده ای برای رئیس Barrs و من افتخار دوستی اش" Marceno نوشت on Facebook. "من افتخار است که اعضای فرماندهی کارکنان اختصاص داده شده زمان خود را به افتخار رئیس Barrs و از این فرصت برای تبادل ایده ها و بینش های خود را با F. H. P. همسالان. اگر بازنشستگی برگزار شد فردا من می خواهم یک بار دیگر سفر به تالاهاسی به ما نشان می دهد احترام و قدردانی رئیس Barrs."

بیشتر: سابق لی کلانتر فایل های دولت اخلاق شکایت علیه کلانتر Carmine Marceno

Barrs شده بود یک افسر اجرای قانون از سال 1991 شروع کار خود را در Madison County Sheriff را قبل از رفتن به فلوریدا وزارت حمل و نقل و سپس فلوریدا بزرگراه گشت. او به نام رئیس وسایل نقلیه تجاری اجرای در سال 2017.

یکی از تفاوت های بین اول و دوم اظهارات بود که دیگر اعضای فرماندهی ستاد رفت و از "(به نمایندگی) سازمان ما در این مراسم" به داشتن یک "فرصت برای تبادل ایده ها و بینش های خود را با F. H. P. همسالان."

Marceno دوم پست نیز حذف شده است که Barrs "عمیقا لمس حضور ما و من این افتخار را ایستاده وجود دارد با تیم من است."

بودجه عمومی صرف شود باید برای یک هدف عمومی با گذشته نظرات مشورتی صادر شده توسط دادستانی کل بیان کرد هزینه نیاز به بررسی مورد به مورد و بر اساس.

آموزش فرم های درخواست که شامل "FHP بازنشستگی" را به عنوان دوره عنوان هفت LCSO اعضای که سفر را نشان نمی دهد هر گونه آموزش و یا هدف های آموزشی.

اگر چه Marceno ادعا مزایای حضور در بازنشستگی حزب هرحال هزینه های او نداد در منافع ملموس.

اتصال با خبرنگار Devan پاتل: @DevanJPatel (توییتر) و یا devan.patel@naplesnews.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن