تفسیر: دلفین, NFL باید لرزاند توسط Marlins coronavirus شیوع

جو Chris Chavez پالم بیچ پستمنتشر شده 1:29 PM EDT Jul 27, 2020وجود دارد توا Tagovailoa بدیهی است که پاک به گزا

توسط ABTINNEWS در 6 مرداد 1399

وجود دارد توا Tagovailoa بدیهی است که پاک به گزارش پس از coronavirus آزمون ورود به دلفین مرکز آموزش در یک ویدیو ارسال شده در تیم رسمی توییتر حساب در روز دوشنبه.

اما در همان زمان آن بود که گزارش Marlins' برنامه ریزی خانه پرواز لغو شد. و به زودی پس از آن که خانه خود را بازکن لغو شد. و به زودی پس از آن است که حداقل 14 Marlins تا به حال آزمایش مثبت برای کوروناویروس.

این یک ناتوان کننده ضربه به روح و روان از طرفداران ورزش در همه جا از جمله کسانی که در coronavirus زده جنوب فلوریدا است که جسارت مجدد شروع NBA و لیگ که در آن حباب استراتژی شده بود پرداخت سود سهام.

Marlins خاموش به یک 2-1 شروع ممکن است بسیار وحشتناک! آن را نمی خواهد طولانی قبل از توا می شود در صورت از حق رای دادن!

اما لیگ اصلی بیس بال است و بدون حباب. و NFL نمی خواهد یا نه.

این است که واقعا سخت به کنار. و تحقق آن احتمالا ناشی از چاله در ورزش طرفداران معده به درد یک کل خیلی بیشتر به عنوان اخبار از Marlins' آزمون trickled از دوشنبه.

"آنها در حال رفتن به قادر به دریافت از طریق فصل" یکی NFL بازیکن گفت: پست به تازگی. "آیا شما می دانید که چگونه سریع سرد اجرا می شود از طریق یک NFL اتاق قفل است؟"

این بود که یک بازیکن را در نظر. و با وجود گسترده تردید و نگرانی چند می تواند سرزنش لیگ و بازیکنان خود را برای تلاش به جلو و این. وجود دارد بیش از حد پول در خط و بازگشت از ورزش مثبت است در بسیاری از سطوح برای این کشور است.

لیگ و اتحادیه باید آمد تا با برخی از قوانین سفت و سخت. بازیکنان می تواند موضوع را به نظم و انضباط و اگر آنها دیده می شود در یک مهمانی و یا یک باشگاه شب و یا حتی محل عبادت.

باید "چیدن بال در باشگاه" شده اند و بیشتر به طور خاص و دقیق در توافق ؟ چنین ویژگی ممکن است به وسیلهی لو ویلیامز از کلیپرز.

فصل بازی لغو خواهد شد. وجود دارد محدود اردوگاه آموزشی فهرست اسامی. و وجود خواهد داشت یک مجموعه از تست های توزیع ماسک و اجتماعی دور جلسات. اما این ویروس مراقبت می کند که فصل فوتبال است که تقریبا در اینجا است.

این ویروس نمی مراقبت در مورد سیاست و از آن مراقبت می کند ظاهرا در مورد آب و هوا و زیادی وجود دارد که ما هنوز نمی به طور کامل حتی درک. چه ما نمی دانیم این است که آن را ترسناک. و ترسناک است. و نگران کننده است.

و این بدان معنا نیست که من ریشه در برابر فوتبال (معیشت آن ها بستگی دارد) یا که من فکر می کنم ما باید کل کشور در مستند. این بدان معنی است که من یک واقع گرا هستم. و این امر می تواند احمقانه به دیدن آنچه که اتفاق افتاده با Marlins و نه تعجب می کنم که چگونه است که ممکن است تاثیر دلفین ها و NFL.

این ویروس می کند تمایز بین شما و یا من سفر در هواپیما و یک بازیکن فوتبال یا مربی سفر در هواپیما اگر کسی - حتی فقط یک نفر است که هواپیما های بالقوه و پخش.

این ویروس می کند تمایز قائل شدن بین بچه های خود را در معرض عرق و خون و بزاق از دیگر بچه ها در زمین بازی و بازیکنان NFL افشای هر یک از دیگر که فقط در یکشنبه یا دوشنبه شب.

بیس بال که در آن مهم ترین بازیکنان شروع هر بازی 60 فوت و 6 اینچ به دور از هر یک از دیگر نمی توان آن را یک هفته بدون شیوع کروناویروس.

در NFL, بازیکنان اغلب 60 اینچ به دور از هر یک از دیگر. آیا ما بدون تمرین یک بازی و یا یک هفته لغو شود ؟ من ریشه برای کل فصل. من از ترس نیست در همه.

میامی اضافه شده بود 11 free عوامل و پیش نویس 11 بازیکن و آنها احتمالا نیاز به همه آنها را در این فصل است. مربیان اغلب صحبت در مورد "آینده انسان" و آن را آزار دهنده و کلیشه هر چند واقعا در سال 2020 است.

آن را تعجب کسی اگر در روز جمعه یا یک شنبه یا حتی صبح روز یکشنبه یک کل NFL شروع خط حمله تست مثبت و/یا قابل توجهی در علائم و جایگزین پشتیبان گیری و عمل squadders?

این است ایده آل نیست اما بازیکنان مانند جولین داونپورت-مایکل Deiter-Donnell استنلی-جزایر Kindley-آدم Pankey همه باید آماده ذهنی جسمی و عاطفی برای بازی در یک لحظه متوجه دلیل آن را بی حس کردن کسی اگر بود که در واقع میامی خط حمله یک بازی این فصل ؟

دلفین ها توییتی ویدئوها از بازیکن پس از ورود بازیکن تیم تاسیسات با هدف البته ایجاد شور و شوق و هیجان. فوتبال است که تقریبا به عقب! وجود دارد Austin جکسون و کورتیس ویور و مالکوم پری و حتی برخی از جانبازان مانند DeVante پارکر پرستون ویلیامز بابی مک کین و Jakeem گرانت.

همه جانبازان نمی رسما گزارش تا سه شنبه. اما برخی از جانبازان که زخمی شده است به عنوان به خوبی به عنوان quarterbacks اجازه داده شد در اوایل. از آن خواهد شد بیشتر قدرت و مطبوع تا اوت 12.

اما چه خواهد جهان را مانند نگاه ؟ خواهد coronavirus تواند بهتر یا بدتر در جنوب فلوریدا و در فلوریدا و در کشور ما ؟

بازیکنان در حال رفتن به شروع به خالی شیوه های تا مرداد 17. چه خواهد جهان را مانند نگاه ؟ خواهد Marlins باید رفع آنها شیوع کروناویروس? خواهد بیس بال شده اند بیشتر قطع?

من تعجب اگر میامی خواهد ارسال عکس و یا فیلم ها از ورود بازیکنان تیم تسهیلات به دلیل آن را سرگرم کننده برای دیدن. خوب معمولا سرگرم کننده را ببینید. در این مورد بازیکن راه می رفت گذشته برخی از علائم هشدار دهنده از جمله سوال اگر آنها احساس بیمار و یادآوری آنها تنها Tier 1 و Tier 2 (بازیکنان که گذشت آزمون) می تواند وارد کنید.

شما می خواهید به لبخند زیرا بازیکنان فوتبال شد, ورود تیم تسهیلات به انجام فوتبال همه چیز است. اما پس از آن شما فکر Marlins وضعیت. شما در نگاه کسانی که ویدئوها و شما می خواهید برای دیدن آنها لبخند اما از آنجا که ماسک عینک شما نمی توانید بگویید اگر آنها بودند.

— جو chris chavez است که یک نویسنده برای پالم بیچ پست و می توان در رسید jschad@pbpost.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن