ذغال سنگ جوانان برای زندگی اعضای صحبت از مطالبات به انتقال وجوه از کلانتر,

جیک آلن ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 1:48 PM EDT Jul 15, 2020اعضای تازه شکل گرفته کلیر جوانان برای زندگی گروه بس

توسط ABTINNEWS در 25 تیر 1399

اعضای تازه شکل گرفته کلیر جوانان برای زندگی گروه بسیج در خارج از دولت پیچیده شنبه تحت فشار قرار دادند و خواسته های خود را در شهرستان کمیسر نشست.

اما این کمیسیون بسته آنها را قبل از آنها به بخش عمده ای از نگرانی های خود گفت: می خواستم آن را به تمرکز بر روی مسائل خاص.

این گروه تشکیل شده در ماه گذشته پس از چند هفته از تظاهرات و اعتراضات نژادی و بی عدالتی و خشونت پلیس در ذغال سنگ شهرستان و سراسر کشور و می گوید آن را ادامه خواهد داد برای به دست آوردن شتاب.

پس از آغاز به کار اعضای کلیر جوانان برای زندگی باید خواستار مسئولان شهرستان reallocate پول در بودجه از کلانتر, به جامعه دیگر منابع است.

چند تن از اعضای این گروه صحبت در عمومی نظر به صورت یک پیشنهاد در کمیسیون با توجه به این که مورد نیاز خواهد بود ماسک پوشیده می شود در عمومی با توجه به COVID-19. پیشنهاد شکست خورده توسط 3-2 رای بعد از آن در جلسه.

بیشتر از این جلسه: ذغال سنگ شهرستان ماسک دستور می افتد کوتاه در شهرستان ضبط و بعد از coronavirus موارد

میشل Eddleman McCormick, از کلیر جوانان برای زندگی, سوال چگونه تقریبا نیمی از شهرستان صندوق به طور کلی می توان قریب به کلانتر, اما یک پیشنهاد که محافظت از ذغال سنگ شهروندان به صورت رایگان است برقرار نیست.

او همچنین پرسید که چرا کمیسیون اعضای گروه خود محروم بودند دسترسی به جلسه کمیسیون در روز قبل از آن.

صدای عدالت: گلدن گیت, نوجوانان, آسانسور صدای او در برابر نژادی و نابرابری خشونت پلیس

شهرستان مدیر لئو Ochs گفت که از زمان شروع این بیماری همه گیر در این شهرستان سعی در ایجاد فاصله فیزیکی در جلسات و باز سرریز اطاق خارج از کمیسر اتاق به جای عمومی.

صندلی داخل اتاق کمیسر توزیع شده است در اول بیا اول خدمت اساس, او گفت:.

Tharina Oris, یک عضو موسس کلیر جوانان برای زندگی, پیشنهاد کمیسیون تصویب ماسک فرمان و تحریک اقتصاد با سرمایه گذاری در جامعه با وجوه گرفته شده از کلانتر دفتر بودجه.

"من تصور کنید که قرار دادن پول به جامعه ما و سرمایه گذاری که در آن پول نیاز به رفتن خواهد بود یک راه بهتر برای انجام آن به جای به خطر انداختن سلامت بسیاری از افراد در اینجا" Oris گفت. "آنها (CCSO) در حال حاضر 200 میلیون دلار در حالی که بسیاری از جنبه های این جامعه و جنبه های این بودجه رنج می برند."

بیشتر: ذغال سنگ کمیسیون خواسته به تغییر پول از کلانتر, در بودجه مذاکرات

حدود 20 نفر از جوانان ذغال سنگ به صورت سیاه و سفید زندگی می کند با حضور در مجتمع دولتی قبل از اینکه جلسه شروع شد و در ساعت 9 صبح

آنها اقدام به صحبت می کنند از یک سرریز اتاق مورد تقاضای خود را به انتقال وجوه از کلانتر, بودجه در بخش صبح این نشست از جمله در حالی که کمیسیون بودند در نظر بگیرد که آیا به طور مستقیم county کارکنان به کار با ناپل ارشد مرکز برای پیدا کردن یک نقطه برای امکانات جدید.

نظرات خود را کوتاه قطع شد توسط رئیس کمیسیون برت ساندرز هنگامی که آنها شروع به تمرکز بر روی حرکت اجرای قانون بودجه است.

"ما در حال صحبت کردن در اشاره به یک حرکت برخورد با پتانسیل استان برای کمک به پیدا کردن یک محل برای ارشد مرکز" ساندرز گفت: به زودی پس از اولین سخنران آغاز شد. "ما در حال برخورد با کلانتر بودجه و یا هر گونه مسائل برخورد با تخصیص مجدد بودجه ما بودجه است. بنابراین اگر شما می توانید محدود کردن نظرات به این موضوع که قدردانی خواهد شد."

صدای عدالت:Collier زن کمک می کند تا سازماندهی و تقویت صدای, سیاه, جوانان در مبارزه برای عدالت نژادی

حدود 17 سخنرانان بودند به دنبال اما ساندرز گفت: این موضوع در دست یک درخواست از کارکنان برای نگاهی به خواص است که ممکن است در دسترس برای ارشد مرکز نه کلانتر بودجه یا تخصیص مجدد بودجه.

"بنابراین من نمی خواهم به صرف ساعت بعد از گوش دادن به این نوع نظرات," او گفت:.

ساندرز پیشنهاد بسته شدن از نظر عمومی برای این مورد. دیگر سخنرانان شنیده می شد در ارشد مرکز موضوع و کمیسیون در زمان یک بعد از ظهر استراحت به زودی پس از.

در طی استراحت اعضای کلیر جوانان برای زندگی نقل مکان کرد و به مقابل دادگاه در مجتمع دولتی برگزار شد و تجمع. آن را شامل بلندگو و یک پروژه هنری جامعه.

"شما می توانید به اطراف نگاه کنید و ببینید بسیاری از مشکلات و دیدن بسیاری از چیزهایی که کمبود ذغال سنگ در شهرستان" Oris گفت. "این است که ما لازم نیست که پول به آن را انجام دهد. اگر شما واقعا نگاه در بودجه ما میلیاردها دلار در اختیار ما است."

Oris صحبت از این گروه خواست برای کمیسیون در طول این تجمع است. مطالبات شامل:

  • ایجاد غیر کلانتر دفتر سلامت روانی بحران واحد در دسترس است 24 ساعت در روز است که می تواند پاسخ به 911 تماس که در آن مسائل مربوط به بهداشت روان درگیر هستند.
  • قرار دادن بودجه اضافی نسبت به دارو و درمان برنامه به جای استفاده از زندان و زندانها به عنوان پاسخ به یک بحران بهداشتی.
  • حذف کلانتر افسران از مدارس و به جای پرداخت پول برای مددکاران اجتماعی و سلامت روان مشاوران برای هر شهرستان در مدرسه.
  • سرمایه گذاری مستقیم به محله که در آن مردم از رنگ زندگی می کنند که عمدتا در قالب افزایش مسیرهای حمل و نقل و توسعه جامعه مبتنی بر مراکز مانند مراکز هنری و پارک ها.
  • پایان کلانتر اتاق عمل از همکاری با ایالات متحده مهاجرت و گمرک از طریق 287(گرم) قرارداد.

"ما نیاز به مبارزه برای این پول برای رفتن به جایی که در آن نیاز به رفتن" Oris گفت. "واضح است که رفتن به یک مقدار زیادی از فشار به عقب و ما سکوت در جلسه امروز است. در ادامه به نگه داشتن فشار ادامه به نگه داشتن اظهار نظر خود را به کمیسیون همچنان به حفظ و شنود با دوستان خود به بیرون می آیند اینجا."

دکتر آرتور بویر یک سخنران انگیزشی و تحصیلی مربی از ناپل نیز صحبت کردند و در این تجمع است.

"از آن زمان برای ما به سیاه و سفید زندگی می کند ماده" بویر گفت. "بله, ما می توانید با ما زندگی می کند مادر است. ما می تواند آن را انجام دهد. ما می توانید تغییر دهید."

کمیسیون قبلا شنیده تماس از اعضای جامعه به reallocate کلانتر, بودجه در بودجه کارگاه در تاریخ 19 ژوئن.

"ما تا به حال یک زن و شوهر تماس گیرنده صحبت کردن در مورد شما می دانید بدیهی است که مسائل است که ما حتی نمی خواهد می خواهید به بحث در مورد defunding پلیس و آن نوع از چیزی" ساندرز گفت: در این کارگاه. "اما آنها را جمع آوری یک نکته جالب در نظر گرفتن خدمات سلامت روان به مردم است که به آن نیاز دارید. من فکر می کنم ما در حال انجام آن است."

ذغال سنگ شهرستان کلانتر کوین Rambosk و کمیسیون در این کارگاه با اشاره به پیشرفت آنها گفت: این شهرستان در طی سال های گذشته در برخورد با ساکنان با سلامت روانی و استفاده از مواد مخدر مسائل کاری با درمان موضعی دادگاه و غیر انتفاعی دیوید لارنس مرکز.

کلانتر نیز تلاش برای کاهش سوء مصرف مواد و توزیع Narcan مورد استفاده برای مقابله با اثرات مواد مخدر استعمال بیش از حد به نمایندگان Rambosk گفت.

ذغال سنگ جوانان به صورت سیاه و سفید زندگی می کند قصد دارد برای ادامه فشار خواسته های خود را با سازماندهی بیشتر تظاهرات و اعتراضات و حضور بیشتر در جلسات عمومی. این گروه در آغاز یک تلاش مداوم آن را پیش بینی ادامه خواهد داد به رشد در حرکت McCormick گفت.

ناپل اخبار روزانه خبرنگار پاتریک رایلی کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب