ذغال سنگ گردشگری هیئت مشورتی می پرسد کمیسیون به نگاهی دیگر ماسک نیاز

پاتریک رایلی ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 5:50 PM EDT Jul 8, 2020اکثریت ذغال سنگ شهرستان کمیسیون در هفته گذشته ن

توسط ABTINNEWS در 19 تیر 1399

اکثریت ذغال سنگ شهرستان کمیسیون در هفته گذشته نشان داد علاقه کمی نیاز به ماسک به سرعت گسترش رمان coronavirus حتی به عنوان موارد همچنان به سرعت در حال افزایش.

اما در حال حاضر این موضوع پلاریزه است که انتظار می رود به بازگشت قبل از کمیسیون در هفته آینده روز سه شنبه.

شهرستان گردشگری شورای توسعه در طول یک جلسه اضطراری روز شنبه رای دادند 4-3 توصیه می شود که کمیسیون این مسئله را دوباره اما متوقف کوتاه توصیه که در کمیسیون تصویب یک ماسک مورد نیاز است.

این TDC درخواست که به نفع نیاز به ماسک بود بیشتر بررسی و در نظر گرفته شده به عنوان بخشی از یک راه حل به گسترش روز افزون ویروس ها و کاهش صنعت گردشگری درآمد به عنوان یک نتیجه.

این TDC است جلسه اضطراری نامیده می شد توسط کمیساریای اندی Solis که رئیس هیئت مشورتی است و به نفع بالقوه ماسک مورد نیاز است.

او همراه با سوزان بکر کاتلین براک و کلارک تپه رای داده اند توصیه می شود. نانسی کیرنس "اسکی" Olesky و ناپل عضو شورای مایکل McCabe علیه آن رای دادند.

بیشتر: Coronavirus dampens بین المللی گردشگری فصل تابستان در SWFL

Solis گفت: وی در این جلسه به بحث در مورد این موضوع از نقطه نظر صنعت گردشگری و چگونه آن را تحت تاثیر تبلیغات فلوریدا و ذغال سنگ است.

فلوریدا مانند کشورهای دیگر که در آن موارد باید به سرعت یافت شده است به طور فزاینده ای در کانون توجه به موارد گزارش شده و مرگ و میر صعود.

بیشتر شبیه به این: Lee بهداشت خواستار مراقبت ويژه کارکنان به عنوان 9 بیرون از 10 تخت ICU در حال حاضر کامل

به علاوه: جنوب غربی فلوریدا بیمارستان ها در صورت کمبود COVID-19 دارو remdesivir

"حس مشترک برای من حکم می کند که اگر کسی تصمیم به جایی که آنها در حال رفتن به تعطیلات که آیا آنها در حال رفتن برای شرکت در یک کنفرانس که نوع از چیزی است که جایی که آنها احساس امن ترین خواهد شد در بالای لیست" او گفت:. "من فکر می کنم این طبیعت انسان است که ما در حال رفتن به رفتن به جایی که ما احساس نمی به عنوان امن است. و اگر ذغال سنگ شهرستان یک محل که در آن مردم احساس نمی به عنوان امن, پس از آن من نگران هستم که از نظر بازاریابی ما خدشه ما صنعت گردشگری است."

از ذغال سنگ شهرستان جامعه پزشکی خواست کمیسیون به ماسک های اجباری و کارشناسان می گویند که آنها می تواند کمک به جلوگیری از گسترش ویروس.

Solis گفت که در تجربه های شخصی خود را برنامه ریزی همایش ها برای کار, شرکت کنندگان و کارفرمایان اغلب بپرسید که آیا محل در نظر گرفته شده است یک نقطه داغ چه اجباری ماسک فرمان و چه اقدامات احتیاطی هتل ها و استراحتگاه در حال بدست گرفتن.

Solis و جک ورت در این شهرستان گردشگری مدیر گفت: برخی از شهرداری ها که گذشت ماسک مورد نیاز در سراسر کشور در حال کالیر رقبا در بازار گردشگری است.

"وجود دارد مناطق دیگر که ما در رقابت با, که با استفاده از این به عنوان یک مزیت رقابتی" Solis گفت.

بیشتر: ذغال سنگ منشی تمیز کارمند پس از آزمایش مثبت برای coronavirus

او گفت: این موضوع به عنوان مهم به آدرس به عنوان جزر و مد قرمز و چند سال پیش.

"هدف من در اینجا این است که یک بحث اقتصادی بیش از اینکه آیا یا نه این را حس می کند برای ما کسب و کارهای محلی که تکیه ما در صنعت گردشگری به زنده ماندن" Solis گفت.

تپه مدیر کل هیلتون ناپل ساخته شده این حرکت را توصیه به کمیسیون. او گفت: کسب و کار شده بود آغاز به سطح شیب دار تا دوباره در اواسط ماه مه تا دو هفته پیش هنگامی که COVID-19 فقره شروع به "موشک وار رفتن."

"اگر این صنعت است که برای زنده ماندن ما باید آن را تحت کنترل" او گفت:. "من مایل به انجام آنچه در آن طول می کشد و من فکر می کنم که همکاران من با من موافق است."

اما دیگران در هیئت مشاوران گفت: آنها نمی خواهم برای دیدن یک ماسک مورد نیاز است. برخی استدلال می کنند تشویق ماسک پوشیدن کافی بود که یک نیاز غیرقابل اجرا خواهد بود. دیگران گفت: باید آن را در سمت چپ به کسب و کار به دستور آن است.

"ما نباید به دنبال برای قرار دادن قوانین یا احکام در جایی که ما می دانیم که ما می توانیم اجرای" McCabe گفت.

McCabe گفت دلار تبلیغات باید مورد استفاده قرار گیرد برای نشان دادن که کلیر متفاوت است و این منطقه به شهروندان شده اند که مسئول و پیوستن به فدرال دستورالعمل های بهداشتی.

فلوریدا وزارت بهداشت گزارش 232 موارد جدید COVID-19 ذغال سنگ در روز چهارشنبه. شهرستان تلفات باقی مانده در 85 با توجه به دولت است.

تجزیه و تحلیل: Coronavirus موارد ذغال سنگ منفجر شده در شهرستان در ماه ژوئن. آن را فقط با توجه به تست های بیشتر.

کسانی که 232 جدید موارد مثبت حاصل از مجموع 1,032 آزمون گزارش روز شنبه توسط دولت برای ذغال سنگ. که مثبت نرخ 22.5%.

تعداد کل تایید COVID-19 موارد در ذغال سنگ افزایش یافته است به 5,433 پس از اولین موارد گزارش شده در اواسط ماه مارس.

در چهارشنبه ذغال سنگ را به طور کلی مثبت رای به افزایش 13.97% و کمترین آن بوده است از مارس 21 زمانی که آن را 15.05 درصد و شهرستان تا به حال 28 نفر. دولت را به طور کلی مثبت نرخ 9.64%.

در هفت روز گذشته, درصد از مردم تست مثبت برای COVID-19 در ذغال سنگ است 20.6%.

به عنوان فلوریدا شاهد یک انفجار از موارد برخی از جوامع در سراسر کشور قرار داده اند و در محل مورد نیاز برای ماسک پوشیده می شود.

در miami gardens, نمایندگان ماه گذشته رای به نیاز به پوشیدن ماسک در داخل اماکن عمومی. فورت مایرز ساحل شورای شهر رای دادند و در هفته گذشته برای قرار دادن در محل اجباری صورت پوشش مورد نیاز است. Martin County کمیسیون در سواحل شرق فلوریدا تحمیل یک ماسک دستور اجرا توسط مدنی خوب در اوایل این هفته. Leon County رهبران ماه گذشته ساخته شده و پوشش صورت یک نیاز در فروشگاه ها و دفاتر و رستوران ها و ساختمان های دولتی کلیساها و در حمل و نقل عمومی.

دیگر دولت های محلی از جمله ذغال سنگ اما تا کنون باید خودداری کردند در نیاز به ماسک. کیپ کرال نمایندگان در اوایل این هفته را رد کرد و پیشنهاد نیاز به پوشیدن حفاظت از صورت در عمومی.

بیشتر: Lee County کمیسر برایان Hamman تست مثبت برای COVID-19

در Collier اکثریت کمیسیون در هفته گذشته گفت: آنها نمی خواهید به نیاز به ماسک و هیئت مدیره به جای کارگردانی کارکنان به پیش نویس قطعنامه ای را تشویق می کند که پوشیدن ماسک.

برخی در هیئت مدیره هفته گذشته استدلال کرد که مسئولیت شخصی برای بازی در نقش یک, که آنها نمی خواهند به بار نمایندگان با نیاز به اجرای این قانون و به جای حمایت برای آموزش مردم در مزایای مثبت از ماسک است.

ماسک را تبدیل به یک موضوع پلاریزه در خیلی از کشور و چهارشنبه چندین زبان عمومی التماس TDC را نه یک توصیه به نفع نیاز به ماسک.

آنها استدلال می کنند که این قانون تجاوز خود به آزادی است که آنها نمی خواهد به سفر به مکان های که در آن ماسک مورد نیاز است و دولت باید نه گفتن شهروندان چگونه در نگاه به سلامت خود را.

اتصال با خبرنگار در patrick.riley@naplesnews.com و یا در توییتر @PatJRiley.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن