ذغال سنگ به صدور مجوز موقت برای برخی از رستوران ها به گسترش فضای صندلی

پاتریک رایلی ناپل اخبار روزانهانتشار: 10:05 AM EDT مه 6 2020به عنوان فلوریدا شروع به سهولت coronavirus محدودیت

توسط ABTINNEWS در 17 اردیبهشت 1399

به عنوان فلوریدا شروع به سهولت coronavirus محدودیت های برخی از ذغال سنگ شهرستان رستوران ها به زودی قادر خواهد بود به صندلی بیشتر مراجعان خارج از منزل.

از دوشنبه بعد از یک فرمان اجرایی از رژیم صهیونیستی. ران DeSantis رستوران ها شده اند مجاز به بازگشایی در 25% ظرفیت داخلی برای صندلی. صندلی در فضای باز مجاز است تا زمانی که جداول را می توان حداقل شش فوت از هم جدا.

در حال حاضر این شهرستان با شروع این هفته اجازه خواهد داد که برخی از رستوران ها به درخواست برای استفاده موقت مجوز برای گسترش مناطق در دسترس به ارائه صندلی در فضای باز.

بیشتر: NCH اعزام جوانه نحو روبات به عنوان یک تشکر از شما به شش ناپل رستوران

برنت چاق شدن: یک رستوران با یک پارکینگ در نظر می تواند پاسخ به محدودیت فضای

این حرکت در می آید و پس از county کارکنان خواسته شده بود "به منظور بررسی درخواست توسط رستوران های محلی به طور موقت ایجاد و/یا گسترش فضای صندلی ظرفیت در موسسات خود را" با توجه به نامه ارسال شده توسط County مدیر لئو Ochs به بیشتر ناپل اتاق بازرگانی و فلوریدا رستوران و مسکن, انجمن در روز سه شنبه.

"کارکنان تعیین کرده است که برخی از رستوران ها ممکن است قادر به انجام این کار با صدور موقت استفاده از مجوز" Ochs نوشت.

مجوز های اضافی موقت صندلی در فضای باز خواهد بود محدود به رستوران که در آن "زمان بندی به طور خاص اجازه می دهد تا برای فعالیت ها و باید مربوط به اصل فعالیت های تجاری در عملیات" در اموال با توجه به نامه.

برای چند رستوران اساسی ى نمی خواهد اجازه می دهد تا به طور موقت با استفاده از اجازه. که ممکن است مورد برای رستوران ها در برخی از مراکز تجاری و کسانی که موضوع را به قوانین و محدودیت های برنامه ریزی شده واحد توسعه Ochs گفت.

شهرستان کمیسیون انتظار می رود روز سه شنبه برای بحث در مورد راه هایی برای اجازه می دهد تا کسانی که در رستوران ها نیز اعمال می شود برای اطلاعات بیشتر صندلی در فضای باز از طریق استفاده موقت اجازه روند.

این مجوز اجازه می دهد رستوران ها به جای سازه های موقت تجهیزات و کالا تا 25 درصد از پارکینگ خود را "مگر در مواردی که معادل اضافی خاموش-سایت پارکینگ ارائه شده است" با توجه به نامه.

امن نفوذ و رو باید ارائه شده به سایت از جمله دسترسی اضطراری در تمام زمانها.

اگر گسترش فضای ناهار خوری است که در منطقه پارکینگ موقت مانع فیزیکی برای جدا کردن آن از بقیه پارکینگ.

"ما در حال تلاش برای انجام این کار در راه است که امن و مطابق با احکام" گفت: رئیس کمیسیون برت ساندرز.

رستوران ها که خود نیست و خود را در فضای پارکینگ باید به ارائه نامه ای از ملک مالک یا ملک مدیر اعطای اجازه به استفاده از این منطقه برای بیشتر صندلی در فضای باز.

این اجازه را نمی توان صادر کرد به "اشغال unimproved خواص و یا مناطق شناسایی شده به عنوان فضای باز, حفظ, و یا چشم انداز بافر" با توجه به نامه.

تمام مناطق ناهار خوری باید تمیز نگه داشته و از بستر و پایبند به مراکز کنترل بیماری و پیشگیری دستورالعمل برای فاصله و جدایی و با توجه به مجوز نرم افزار.

این مجوزها در اثر باقی می ماند تا زمانی که دولت اجازه می دهد تا رستوران به کار در ظرفیت کامل, مگر اینکه تغییر قبل از آن توسط شهرستان و مدیر و یا کمیسیون.

مجوز بررسی روند می تواند انجام شود در عرض 24 تا 48 ساعت Ochs گفت.

"ما کار ساده کردن فرآیند" او گفت:. "ما چشم پوشی هزینه."

کمیسر پنی تیلور شناور ایده در هفته گذشته اجازه می دهد تا رستوران فضای بیشتر برای مشتریان.

او تا به حال او را پرسید که همکار کمیسیون برای تشکیل یک جلسه ویژه ای به در نظر گرفتن کاهش محدودیت های پارکینگ و اجازه می دهد کسب و کار برای راه اندازی جداول زیر چادر در پارکینگ.

هیچ جلسه ویژه نامیده می شد اما تیلور گفت: او برطرف شد به طور موقت استفاده از مجوز تلاش و حرکت رو به جلو است.

"بیایید آن رفتن. که همه من در مورد مراقبت از," او گفت:. "اجازه بدهید به همان اندازه به عنوان حمایت از ما می توانید به این رستوران."

کسب و کار علاقه مند در تقاضا برای استفاده موقت اجازه می توانید پیدا کردن یک لینک به نرم افزار در https://www.colliercountyfl.gov/Home/ShowDocument?id=93180.

پس از پر کردن این نرم افزار باید از طریق ایمیل به آدرس front.desk@colliercountyfl.gov.

اگر چه رشد بخش مدیریت در 2800 شمالی نعل اسب رانندگی در ناپل و ایممکلی اجازه کار در 310 آلاچوا خیابان در ایممکلی هر دو در حال حاضر بسته به پیاده روی در کسب و کار رها کردن جعبه و انتخاب کنید تا جعبه در دسترس هستند برای کسانی که قادر به درخواست آنلاین.

اتصال با خبرنگار در patrick.riley@naplesnews.com و یا در توییتر @PatJRiley.

در صورتی که شما آن را از دست رفته: پورت رویال گروه با تشکر از پاسخ اول با $200,000 در کارت های هدیه از ناپل رستوران

و: بونیتا اسپرینگز رستوران باز می شود 8 ساعت قبل از COVID-19 بسته شدن



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن