ذغال سنگ مدارس رسمی هنوز جزئیات برنامه های برای باز کردن-به-درب انطباق

هریت Howard Heithaus ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 3:53 PM EDT Jul 8, 2020با ساعت رسمی تیک تاک به سمت دولت موظف ب

توسط ABTINNEWS در 19 تیر 1399

با ساعت رسمی تیک تاک به سمت دولت موظف به باز کردن کامل در ماه آگوست کلیر مدارس عمومی کانتی می گوید طرح خود را نمی خواهد بود آماده برای بار نخست تا چهار شنبه, جولای 15.

که زمانی که سرپرست Kamela پاتون به اعلام 2020-21 برنامه. آن طرح آغاز شده و در ماه ژوئن با ورودی از یک پدر و مادر پرسشنامه ممکن است در یک تعداد حالات است که می تواند شامل:

  • تمام وقت در دانشگاه و مدرسه با سلامت و ایمنی تغییرات.
  • مجموع e-یادگیری در ساختار برنامه با تعامل. مدارس نورد یک eCollier آکادمی سایت در جولای آنلاین iNewsletter.

شده اند وجود دارد سراسیمگی از مدرسه اطلاعیه ها در سراسر کشور زیر یک شنبه اعلام توسط ریچارد کورکوران فلوریدا وزارت آموزش و پرورش کمیسر سفارش ولسوالی برای باز کردن در ماه اوت است.

بیشتر: Collier مدارس درخواست پدر و مادر برای پیشنهادات و انتقادات در مورد بازگشایی مدرسه, برنامه, تنظیمات

بیشتر: رژیم صهیونیستی. ران DeSantis اعلام برنامه ریزی برای بازگشایی مدارس در ظرفیت کامل این سقوط

کورکوران منظور نیاز به "باز کردن آجر و ملات مدارس حداقل پنج روز در هفته برای تمام دانش آموزان است." این منظور نیز حکم "یک مجموعه کامل از خدمات است که توسط قانون مورد نیاز به طوری که خانواده هایی که مایل به آموزش فرزندان خود را در یک آجر و ملات مدرسه تمام وقت باید از این فرصت برای انجام این کار است."

کورکوران بیانیه اضافه شده یک استثنا برای مشاوره و سفارشات از فلوریدا وزارت بهداشت و محلی بخش بهداشت و درمان است. پاتون را منتشر کرد بیانیه روز شنبه با تاکید بر اینکه در برنامه های خود را:

"کالیر مدارس عمومی کانتی ادامه خواهد داد به کار در کنار وزارت بهداشت-ذغال سنگ به منظور توسعه یک برنامه تحت هدایت اخیر اجرایی سفارش است که هر دو عادلانه و متعادل ارائه گزینه های پدر و مادر. ما درک ارشاد ادامه داد: ما کارشناسان بهداشت عمومی و پزشکی محلی کارشناسان بهداشت و درمان به عنوان با خیال راحت بازگشت همه دانش آموزان به CCPS مدارس."

کورکوران را از نزدیک دنبال یک اطلاعیه توسط رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است که دولت او خواهد فشار متحده به بازگشایی مدارس. اما فلوریدا مدارس تا به حال بدست هشدار اولیه. رژیم صهیونیستی. ران DeSantis اعلام کرده بود یک "نقشه راه" طرح ژوئن 11, توسعه یافته توسط Re-Open فلوریدا نیروی کار برای باز کردن مدارس "در ظرفیت کامل."

اعلام این خبر گفت: این امر می تواند با حمایت نزدیک به 1 میلیارد دلار بودجه اضطراری از 2.2 تریلیون دلار فدرال Coronavirus کمک های اولیه امداد و امنیت اقتصادی (مراقبت) عمل می کنند.

هیچ کدام از این ها به نظر می رسد که quelled عمومی خبري نهفته است با توجه به نظرات در ناپل اخبار روزانه Facebook coronavirus صفحه قرار می گیرد. روزانه اخبار نظرسنجی گزارش 137 مخالفت با قیمومیت 37 موافقت با آن و 26 مردد.

در میان این نظرات بودند نگرانی در مورد:

  • معلم و کارکنان و راننده اتوبوس ایمنی
  • چه روش خواهد بود اگر کسی در یک کلاس تست مثبت برای COVID-19
  • آیا پس از برنامه های مدرسه خواهد رزومه


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن