ذغال سنگ مدارس مجازی در پردیس تابستان برنامه های مدرسه

راشل Fradette ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 4:35 PM EDT Jun 23, 2020با تابستان ورود کلیر مدارس در حال رسیدن به دا

توسط ABTINNEWS در 4 تیر 1399

با تابستان ورود کلیر مدارس در حال رسیدن به دانش آموزان از طریق مجازی مدرسه تابستانی اردوگاه و خواندن برنامه ها.

ذغال سنگ, دانش آموزان مانند دیگران در سراسر کشور شروع به یادگیری از خانه در ماه مارس به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس. بسیاری از دانش آموزان تنظیم شده برای مجازی آموزش مجازی مدل که همچنان برای برنامه های خاصی در این تابستان.

مدرسه تابستانی جلسات متفاوت با برنامه و نیازهای پگی Aune دانشیار سرپرست آموزش و یادگیری گفت.

برخی از برنامه ها ارائه خواهد شد در محوطه دانشگاه از جمله یکی برای افزایش سوم و چهارم-دانش آموزان کلاس با شکاف های یادگیری در خواندن.

شروع جولای 6, کالیر پرش شروع سال 2020 خواهد شد که کسانی که از دانش آموزان مدرسه ابتدایی در کمترین 25% در مهارت های خواندن به مدرسه می آیند دانشگاه برای زندگی, آموزش.

DeSantis انتظار 'ظرفیت کامل این سقوط: رژیم صهیونیستی. ران DeSantis اعلام برنامه ریزی برای بازگشایی مدارس در ظرفیت کامل این سقوط

شرکت مدارس بزرگ سرو ابتدایی, Eden Park ابتدایی, Mike Davis ابتدایی و Shadowlawn ابتدایی برگزار خواهد شد دانش آموزان از ساعت 8 صبح تا 1:30 بعد از ظهر از دوشنبه تا پنج شنبه.

معلمان را با پوشیدن ماسک های صورت و سپر در حالی که دانش آموزان توصیه می شود برای پوشیدن ماسک خود را. منطقه است و نگه داشتن دانش آموز به معلم نسبت پایین اجتماعی را حفظ فاصله با توجه به نامه ارسال شده به پدر و مادر است.

وجود ظرفیت تا 1200 برای پرش شروع سال 2020 در سراسر چهار دانشگاه, با توجه به منطقه.

مدارس ارائه خواهد شد حمل و نقل به عنوان مورد نیاز و دو وعده غذایی صبحانه و ناهار تا آخرین آن روز در جولای 30.

دانش آموزان با ناتوانی که واجد شرایط برای تمدید سال تحصیلی است که آنها تعیین می شود IEPs و یا فردی آموزش برنامه نیز شرکت.

VPK یا داوطلبانه prekindergarten نیز در فرد در Shadowlawn ابتدایی شروع این هفته از طریق جولای 23. وجود دارد هنوز هم نقاط در دسترس برای تابستان VPK با توجه به منطقه.

برنامه های تابستانی

دوره و بازیابی اعتبار کلاس برای افزایش هفتم - از طریق 12-دانش آموزان کلاس که دریافت کرد D و یا پایین تر در یک کلاس در حال جریان است.

دانش آموزان در بازیابی اعتبار کلاس های در حال اتمام دوره کار آنلاین در علاوه بر این به صورت هفتگی جلسات مجازی با معلمان خود را تا زمانی که این برنامه تکمیل در جولای 16.

"در علاوه بر این به خود مجازی دوره کار آنها خواهد شد برخی از واقعی تعامل مستقیم که در آن معلم است بررسی در" Aune گفت.

دنده تا برای سال تحصیلی آینده — اختیاری برنامه K-8 دانش آموزان به کار به طور مستقل در غیر مدرج تکالیف — دانش آموزان ارائه می دهد زمان برای جلوگیری از "تابستان اسلاید."

هنوز هم حمایت: با خالی مدارس و پراکنده مدرسه جوامع ذغال سنگ مديران در حال حمایت از از دور

دانش آموزان دبیرستانی می توانند در زبان و هنر و دروس ریاضیات به عنوان بخشی از برنامه Aune گفت.

برنامه تحویل از طریق بوم منطقه را آموزش سیستم مدیریت ارائه می دهد تا سه ساعت از فعالیت های هر هفته.

بیش از 4000 دانش آموزان ثبت نام برای شرکت با توجه به ارائه در مدرسه هیئت ژوئن 9 نشست.

بیش از 15000 منطقه دستگاه های تلفن همراه از جمله لپ تاپ ، iPads و اینترنت, نقاط توزیع شده به دانش آموزان برای یادگیری آنلاین در طول سال تحصیلی با توجه به منطقه.

دانش آموزان اجازه داده شد برای حفظ منطقه دستگاه ها برای برنامه های تابستانی.

اما مدرسه منطقه است درخواست لپ تاپ از دستگاه های مورد استفاده برای برنامه های تابستانی بود بازگردانده هفته 20 ژوئیه Aune گفت.

Aune گفت: این منطقه نیاز به زمان "آنها را آماده برای درخواست صدور مجدد" پیش از ذغال سنگ در اولین روز مدرسه Aug. 12.

مجازی کمپ

ذغال سنگ را بخار اردوگاه به ارمغان می آورد با هم از راه دور از طریق مایکروسافت تیم های معلمان و افزایش کلاس پنجم دعوت از عنوان من در مدارس ابتدایی است.

معلمان "مشاوران" را به عنوان دانش آموزان کار بر روی چالش های مختلف از برنامه نویسی به ساختمان جهان در فوتبال, یک گودال ماسهبازی بازی های ویدئویی.

بخار — علم و تکنولوژی و مهندسی هنر و ریاضیات — اردوگاه پس از اتمام جولای 9.

هر تابستان کلیر مدارس دارای یک مدرسه ابتدایی خواندن اردوگاه. این اردوگاه برای افزایش سوم و چهارم کلاس مجازی است Aune گفت.

"این است که برای دانش آموزان در سطح ابتدایی که ما نگاهی به داده ها و نظارت بر پیشرفت شاید نیاز به برخی از اضافی پشتیبانی در خواندن" Aune گفت.

این اردوگاه که به پایان می رسد جولای 2, ترکیبی از معلمان زنده تعامل با دانش آموزان و مستقل فعالیت Aune گفت.

دیگر خواندن برنامه های در حال پیدا کردن راه هایی برای اتصال با وجود COVID-19.

ذغال سنگ کودکان و نوجوانان به عنوان خوانده شده مجازی storytime هر روز هفته در 10.m در حالی که ذغال سنگ شهرستان, عمومی, کتابخانه, برنامه خواندن تابستان آغاز شده است و اجرا می شود تا Aug. 15.

برنامه های مدرسه نه تنها تابستان جزء اصلی است که در بالا و در حال اجرا; ورزشکاران دانش آموز باید سر تمرینات در ذغال سنگ.

ورزشی, تمرینات رزومه: ذغال سنگ شهرستان در دبیرستان های دولتی را به از سرگیری تمرینات ورزشی

کالیر توزیع مواد غذایی برنامه نیز در ادامه به وعده های غذایی در تابستان امسال از طریق تابستان BreakSpot که بخشی از وزارت کشاورزی ایالات متحده در تابستان مواد غذایی خدمات برنامه است.

منطقه وعده غذایی توزیع, سایت در حال باز از ساعت 10 صبح تا 1 بعد از ظهر از دوشنبه تا جمعه آخر هفته وعده های غذایی ارائه شده در روزهای جمعه. باتلاقی شهر مدرسه ساعت کمی متفاوت است.

ذغال سنگ مدارس هنوز اعلام نشده خود را کامل و برنامه ریزی برای 2020-21 سال تحصیلی اما Aune گفت: این منطقه می خواهد دانش آموزان به راحتی با e-learning مدل مهم نیست که چه تصمیم گرفت.

"ما می خواهیم اطمینان حاصل شود که همه دانش آموزان بدون در نظر گرفتن احساس اعتماد به نفس در ادامه به تمرین مهارت مجموعه" Aune گفت.

راشل Fradette یک خبرنگار آموزش و پرورش برای ناپل اخبار روزانه. او در توییتر دنبال کنید: @Rachel_Fradette ایمیل خود را در rfradette@gannett.com.

لطفا در نظر گرفتن اشتراک در حمایت از روزنامه نگاری در حیاط خلوت خود را.

آخرین مطالب