ذغال سنگ حرکت رو به جلو با خرید سازگار با محیط زیست حساس در مرتع پرورش احشام زمین

پاتریک رایلی ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 5:11 PM EDT مارس 13 سال 2020بیش از 900 هکتار از سازگار با محیط زیست حس

توسط ABTINNEWS در 25 اردیبهشت 1399

بیش از 900 هکتار از سازگار با محیط زیست حساس در مرتع پرورش احشام زمین در روستایی ذغال سنگ شهرستان می تواند به زودی در این شهرستان در دست نیست اما آنچه آن را با اموال است هنوز رتبهدهی نشده است تصمیم گرفت.

ذغال سنگ کمیسیون در روز سه شنبه به اتفاق آرا رای به حرکت به جلو با مراحل را به طور بالقوه خرید 967 هکتار ملک شناخته شده به عنوان HHH در مرتع پرورش احشام واقع در شرق ذغال سنگ بلوار و فقط در شمال متقابل دولت تمساح کوچه کشش بین ایالتی 75. زمین متعلق به دکتر فرانسیس هوسی جونیور و همسرش, Mary Pat.

قبلی پوشش: ذغال سنگ شهرستان گام است که می تواند منجر به خرید سازگار با محیط زیست حساس زمین های مزرعه

کمیسیون کارگردانی شهرستان کارکنان به مذاکره و توافق با صاحبان املاک و نشانه های آنها حاضر به پرداخت 10 میلیون دلار درخواست قیمت با وجود دو اخیر ارزیابی راه اندازی شده توسط این شهرستان نشان میدهد متوسط ارزش زمین به $8.55 میلیون.

"من فکر می کنم ارزش زیست محیطی به تنهایی برای جامعه ما است به مراتب بیش از آنچه که فروشندگان در حال درخواست برای این قطعه از اموال گفت:" کمیسیون لایحه McDaniel که منطقه شامل اموال.

خواندن این: کمیسیون در نظر گرفتن محیط زیست حساس زمین های مزرعه در شرق ذغال سنگ

بسته هنگامی که موضوع جنگ حقوقی با شهرستان بیش از حقوق مالکیت در ابتدا ارائه شده به این شهرستان در اوایل سال جاری برای 11 میلیون دلار.

و در سال 2017, هیئت رد پیشنهاد خرید آن را برای $75 میلیون نفر است. به طور متوسط از دو ارزیابی که سال ارزش ملک در $8.2 میلیون نفر است.

رئیس کمیسیون برت ساندرز و دیگر کمیسیون توافق کردند که زمین مهمی خواهد بود که برای این شهرستان است. ساندرز گفت که او نمی باید یک مشکل با 10 میلیون دلار درخواست قیمت و او نگران به انتظار بیش از حد طولانی است.

"من قطعا مشکلی ندارم با قیمت پایین تر," او گفت:. "اما در همان زمان من نگران هستم که اگر ما در ادامه این گفتگو در مورد قیمت ما ممکن است از دست دادن این فرصت را به خرید این."

گروه های زیست محیطی بود خواست کمیسیون به خرید زمین با اشاره به نقش آن به عنوان زیستگاه برای گونه های در معرض خطر مانند قرمز-cockaded دارکوب و فلوریدا پلنگ. رادیو-یقه پلنگ آنها گفت: افزایش حداقل دو لیتر از بچه گربه ها در مزرعه زمین.

این HHH اموال در مرتع پرورش احشام محیط زیست گفت: همچنین می تواند یک فرصت برای آینده حیات وحش گذرگاه همراه I-75 اجازه می دهد تا panthers با خیال راحت به سفر شمال از جزئي رشته امور خارجه ، و 670 هکتار از تالاب ها ممکن است ارائه کیفیت آب حفاظت از منافع است.

"این باور نکردنی محیط زیست ارزش" مردیت Budd باد از جنوب غرب فلوریدا زمینه نماینده فلوریدا فدراسیون حیات وحش گفت: کمیسیون روز سه شنبه.

Gladys Delgadillo محیط زیست سیاست متخصص برای محافظت از جنوب غربی فلوریدا گفت: این زمین است "در مورد به عنوان سازگار با محیط زیست حساس به عنوان آنها می آیند" و خرید و حفظ آن می تواند در نهایت پایان "یک یدک کش از جنگ" است که برپا بیش از این اموال برای سال.

"حفاظت از اموال از طریق هر وسیله می تواند یک پیروزی چشمگیر برای بخش عمومی و برای ذغال سنگ شهرستان و حیات وحش و آب" او به کمیسیون.

Budd, Delgadillo و براد کرنل جنوب غربی فلوریدا سیاست دیپلم برای Audubon غربی باتلاقی و Audubon, فلوریدا, با ارسال نامه ای مشترک به کمیسیون قبل از نشست روز سه شنبه.

در آن از آنها خواسته در این شهرستان به حرکت به جلو با خرید اما برای نگه داشتن در هر گونه تصمیم گیری برای آینده استفاده کنید تا اطلاعات بیشتر و بهتر می تواند شرکت در فرایند تصمیم گیری.

"لطفا به ما یک فرصت برای پرش در آن" Cornell گفت: کمیسیون روز سه شنبه.

اما در حالی که کارشناسان محیط زیست می خواهم برای دیدن ملک حفظ برنامه ریزی برای زمین اگر county آیا خرید آن می تواند شامل آرایه ای از گزینه های مانند مسکن ضروری پرسنل خدمات و گسترش Wilson بلوار فکر در شهرستان دوربرد برنامه ریزی حمل و نقل.

این ایده می تواند برای اتصال Wilson بلوار به Benfield جاده به ارائه یکی دیگر از شمال و جنوب مسیر به جای فعلی و آینده رشد و فشار ذغال سنگ بلوار گفت: شهرستان سخنگوی کانی دین.

پیشنهاد جاده به طور بالقوه می تواند منجر تمام راه جنوب به ایالات متحده 41 شرق.

اگر ملک خریداری شهرستان کارکنان کار می کنند با نزدیک به صاحبان اموال به منظور ارزیابی جابجایی جاده "برای به حداقل رساندن اثرات زیست محیطی را کاهش دهد از راه حق کسب و کاهش هزینه ساخت و ساز," شهرستان کارکنان نوشت: در گزارش به کمیسیون.

به نقل جاده را نیز کاهش می دهد کاهش هزینه و "به طور بالقوه افزایش فرصت برای ترکیب آب با کیفیت کامپوننت به پروژه" کارکنان نوشت.

خرید ملک و به طور بالقوه منجر پیشنهادی جاده را از طریق زمین های مزرعه می تواند نجات بخش میلیون ها نفر معاون County مدیر نیک Casalanguida گفت: کمیسیون.

"با جابجایی یک جاده شما را به صرفه جویی بالقوه از 3 دلار به 5 میلیون دلار فقط در جاده ها هزینه های جابجایی," او گفت:.

Casalanguida گفت: کمیسیون او نمی خواهد توصیه دستیابی به اموال "اگر شما نمی تصدیق یا ما نمی پذیریم که شما در حال رفتن به ساخت یک جاده در اینجا روزی و این شما صرفه جویی قابل توجهی دلار است."

مقامات شهرستان در حال نگاه کردن به یک از راه های مختلفی برای زمین پرداخت. چه اتفاقی می افتد به آن را باید از آنها موفق به خرید آن است به احتمال زیاد برای تبدیل شدن به موضوع بیشتر گفتمان عمومی.

"آینده از آن استفاده خواهد بود که موضوع بسیاری از بحث گفت:" کمیسیون اندی Solis.

اتصال با خبرنگار در patrick.riley@naplesnews.com و یا در توییتر @PatJRiley.



tinyurlis.gdu.nuulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن