ذغال سنگ حرکت رو به جلو با خرید از دلم را 24 ساعته فروشگاه مواد غذایی در شرق ناپل

پاتریک رایلی ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 5, 2020دلم را به مدت طولانی 24 ساعته فر

توسط ABTINNEWS در 16 خرداد 1399

دلم را به مدت طولانی 24 ساعته فروشگاه مواد غذایی در شرق ناپل است یک گام نزدیک تر به تبدیل شدن به ذغال سنگ شهرستان اموال.

شهرستان کمیسیون در هفته گذشته حرکت رو به جلو با خرید از فروشگاه و مجاور خواص در گوشه ای از Thomasson و بیشر درایو برای شهرستان بیشر دروازه مثلث جامعه توسعه مجدد آژانس.

خواص مجموع 1.84 هکتار و شامل فروشگاه و انبار خشک تسهیلات ذخیره سازی و بسیاری خالی.

کمیسیون رای دادند 3-2 در مه 26 جلسه به خرید زمین برای حدود 2.1 میلیون خرید و مشروط به بسته شدن یک ویژگی های مختلف این سازمان تنظیم مقررات است که در تلاش برای فروش.

کمیسیون لایحه McDaniel و اندی Solis رای دادند در برابر خرید.

McDaniel در هفته گذشته گفت: او معتقد است خرید "است نظری در طبیعت است و این شهرستان شد "در این روند از صرف پول است که ما لازم نیست."

او افزود که یک آگهی عمومی سازمان تنظیم مقررات جلسه باید برگزار شود به بحث در مورد این موضوع.

"آن را باید بیشتر بررسی," McDaniel گفت.

مشاوره جلسات هیئت مدیره شده بود لغو شد با توجه به همه گیر اما سازمان تنظیم مقررات و کارکنان در اوایل ماه آوریل در تماس با هر یک از سازمان تنظیم مقررات و مشاوره اعضای هیئت مدیره به دنبال ورودی و دریافت پشتیبانی از هفت نفر از نه عضو به خرید ملک.

از مقاله نویس برنت چاق شدن: شهرستان, چشم خرید افسانه ای 24 ساعته فروشگاه در شرق ناپل

از سال 2017: دلم Ackerman بازنشسته پس از 54 سال

سازمان تنظیم مقررات انداز زمین به عنوان مهم برای ادامه توسعه این منطقه و حامیان خرید می گویند داشتن خواص که در قسمت طبقه بندی سنگین تجاری استفاده می کند را در شهرستان کنترل بیش از آنچه که وجود دارد می رود.

"آنچه ما انجام می دهیم خود را ندارد و ما نمی توانیم کنترل" موریس گوتیرز که رئیس سازمان تنظیم مقررات و هیئت مشورتی گفت: کمیسیون هفته گذشته است. "این یک معیار گوشه. آن را مجموعه ای از تم های آینده که در آن ما قصد داریم در این نه سال ما را ترک کرده اند."

بدترین چیزی که می تواند اتفاق می افتد, او اضافه شده است که گوشه ای تبدیل شده است به یک ایستگاه گاز و یا تسهیلات ذخیره سازی است که "نمی خواهد به نفع جامعه است."

"این است که من فکر می کنم یکی از فرصت های طلایی است که ما تا به حال به دوباره و آن را قبل از شما" گوتیرز گفت.

ترزا Ackerman, بیوه های محلی تاجر و صاحب فروشگاه دلم Ackerman ارائه اموال به شهرستان در اوایل این سال است.

شوهرش که فوت در سال 2019 در سن 83 برای اولین بار فکر فروش را در سال 2017, درخواست 3.5 میلیون دلار برای آنچه که به عنوان شناخته شده است دلم گوشه, اما وجود دارد هیچ مصرف کنندگان و فروشگاه ادامه می داد. یادبود نشانگر برای دلم Ackerman است که برنامه ریزی شده برای این منطقه است.

در عکس: دلم Ackerman از طریق سال

بیشتر: دلم Ackerman اسم از 24 ساعت ذخیره در ناپل درگذشت 83

رئیس کمیسیون برت ساندرز کراوات-شکستن رای در خرید و خواسته بود برای دستیابی به توان مشروط بر فروش موفق از سازمان تنظیم مقررات متعلق به پاکت شناخته شده به عنوان مثلث اموال.

"من راضی هستم با این زبان است که موجود در این توافقنامه که این توافق را مشروط بر این که بسته شدن واقعی او گفت:" در هفته گذشته.

ساندرز قبلا ابراز نگرانی در مورد اینکه آیا سازمان تنظیم مقررات می تواند به استطاعت برای خرید دلم را گوشه ای اگر بسته شدن در مثلث اموال از طریق کاهش یافت.

بسته شدن مثلث ملک در نزدیکی تقاطع ایالات متحده 41 و دیویس بلوار می تواند نهایی در ماه سپتامبر. یک گروه از سازندگان محلی ارائه کرده است $6.37 میلیون — در مورد آنچه در این شهرستان پرداخت برای زمین در سال 2009 — برای ملک, که در آن سازمان تنظیم مقررات هنوز هم مدیون حدود 3.8 میلیون نفر است.

این طرح وجود دارد این است که برای یک مجلل توسعه فروشگاه ها و آپارتمان.

اتصال با خبرنگار در patrick.riley@naplesnews.com و یا در توییتر @PatJRiley.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن