ذغال سنگ معاونت دستگیر شد; گزارش می گوید جستجو در خانه می یابد 100 نمونه از پورنو کودکان

مایکل براون فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 12:16 PM EDT Jun 14, 2020از ذغال سنگ شهرستان کلانتر, بازداشت یک

توسط ABTINNEWS در 25 خرداد 1399

از ذغال سنگ شهرستان کلانتر, بازداشت یک معاون دوشنبه شب در اتهامات مربوط به 100 فقره جنایت پورنوگرافی کودکان, برخی مربوط به کودکان به عنوان جوان به عنوان سن سه.

Rashaad Aubrey Smith, 41, یک CCSO معاون از سال 2005 دستگیر شد در خانه اش در اواخر شنبه شب پس از جستجو در حکم خدمت کرده بود و شواهد به دست گرفت. وزارت فلوریدا اجرای قانون کمک در تحقیقات.

اسمیت گزارش بازداشت لیست اتهامات عمدتا در اختیار داشتن عکس و یا فایل های ویدئویی نشان دادن عملکرد جنسی با یک کودک.

مرکز ملی گمشده و استثمار کودکان هشدار کلانتر, پس از پیدا کردن فایل های از پسران در سنین 12 تا 15 داشتن روابط جنسی با یکدیگر منتقل می شود از طریق برنامه اسکایپ و اسمیت حساب اینترنتی.

کلانتر دفتر گزارش بازداشت اسمیت گفت: تنها ساکن در خانه اش است. یک لپ تاپ یافت شد وجود دارد اما اسمیت کاهش یافته است به صحبت کردن با محققان مورد دیگری که ممکن است با استفاده از این دستگاه است.

بررسی لپ تاپ توسط کلانتر, یافت "تعداد زیادی از تصاویر و فیلم های پورنوگرافی کودکان" کلانتر دفتر گزارش گفت:.

فایل یافت شد تحت یک پروفایل کاربری به نام :Rashaad" بر روی لپ تاپ و دسکتاپ در یک پوشه با عنوان "انجمن" در پوشه کامپیوتر و recycle bin.

گزارش دستگیری گفت: ویدئوها روی لپ تاپ شامل فایل های به تصویر می کشد اعمال جنسی بین فرزندان و کودکان با بزرگسالان با کودکان از 3 تا 10 سال

کلانتر گفت که تحقیقات در حال انجام است و بیشتر اتهامات ممکن است در نتیجه.

"عدالت سیستم را تعیین نتیجه این مورد اما با توجه به شنیع طبیعت از این اتهامات من دستور خروج فوری از این انتصاب فرد را به عنوان یک عضو از ذغال سنگ شهرستان کلانتر دفتر" کلانتر کوین Rambosk گفت. "من می دانم و درک است که جامعه ما انتظار دارد که زمانی که معاون است به اتهام جرایم مانند این آنها بلافاصله اخراج از موقعیت خود را از اقتدار و آنها همچنان به دریافت غرامت از ما مالیات دلار است."

بیشتر: ذغال سنگ شهرستان کلانتر, تقویت موظف به دخالت' بخشنامه

بیشتر: NAACP آنلاین ملاقات با CCSO هک کلانتر Rambosk باز می شود بررسی

بیشتر: دستگیری شروع به افزایش به عنوان ذغال سنگ شهرستان بازگشایی و تلاش می کند به عقب بر گردیم به حالت عادی

کلانتر Rambosk افزود: "هر کسی که مرتکب جنایات در ذغال سنگ شهرستان دستگیر خواهد شد از جمله مأموران اجرای قانون. ما بیانیه ماموریت و ما سوگند دفتر محافظت همه مردم به طور مساوی و این به این معنی است که هر کسی که مرتکب جنایت علیه زندگی و اموال یا حداقل تضمین های قانون اساسی از دیگران خواهد بود دستگیر و به عدالت آورده مطابق با قانون است."

اسمیت دستگیری لیوان در دسترس بود در کلانتر, دستگیری ورود به فلوریدا قانون ممنوع است که انتشار آن است.

هیچ اطلاعات موجود بر روی اسمیت اوراق قرضه دولتی به عنوان به خوبی.

اتصال با آخرین اخبار خبرنگار مایکل براون: MichaelBraunNP (Facebook), @MichaelBraunNP (توییتر) و یا mbraun@news-press.com.

روزنامه نگاری مهم است. حمایت خود را مهم است. مشترک شدن در اخبار مطبوعات.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن