ذغال سنگ گردشگری شهرستان اعداد نشان می دهد ترسناک است. چرا گردشگری مقامات با احتیاط خوش بینانه

لورا اشپزخانه ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 5:22 PM EDT Jun 22, 2020آخرین آمار بازدیدکنندگان برای ذغال سنگ شهرستا

توسط ABTINNEWS در 3 تیر 1399

آخرین آمار بازدیدکنندگان برای ذغال سنگ شهرستان در حال گریم.

شماره دوشنبه منتشر شد نشان داد که شدید تاثیر بیماری همه گیر کوروناویروس در, گردشگری, یکی از شهرستان های پیشرو در صنایع با نزدیک به 100,000 بازدید کننده کمتر است.

اما مقامات گردشگری گفت: آنها در حال بهبود از مارس بنابراین دلیلی برای خوشبینی محتاطانه با اقتصاد باز کردن back up در فلوریدا.

آمار مشابه در دسترس نیستند Lee County, اما صنعت گردشگری خود نیز رنج می برند از اثرات این بیماری همه گیر. بعد از گزارش سه ماهه انجام می شود — نمی تواند برای چند ماه.

آخرین گزارش ماهانه برای ذغال سنگ شهرستان از تمپا-بر اساس تحقیقات و اطلاعات به اشتراک گذاشته شده در دوشنبه گردشگری شورای توسعه.

ذغال سنگ را دیدم بیش از 66 درصد افت ملاقات در ماه مه نسبت به ماه مشابه سال گذشته است.

شهرستان گزارش 49,300 بازدید کنندگان اقامت در هتل ها و یا دیگر اجاره برای تعطیلات در ماه گذشته از 146,400 یک سال پیش.

در ضمن بازدید کننده صرف کاهش یافت و نزدیک به 67 درصد در ماه گذشته سال جاری بیش از سال به کمتر از $62 میلیون دلار از بیش از $188 میلیون.

اشغال در آمد در فقط 25.6% در ماه گذشته با برخی از شهرستان استراحتگاه و هتل ها هنوز بسته یا دیدن کمی به هیچ کسب و کار با توجه به COVID-19 گفت: ان Wittine مدیر تجزیه و تحلیل داده ها برای داده های پژوهش خدمات.

چرا بعضی از رستوران ها مانده اند بسته: با کاهش ظرفیت و ایمنی نگرانی برخی SWFL رستوران را انتخاب کنید به نگه داشتن اتاق ناهارخوری بسته در میان همه گیر

با این حال او اشاره کرد که اشغال کرده بودند به طور قابل توجهی بهبود یافته از ماه آوریل هنگامی که آن را بود در صرف 8.2%.

متوسط نرخ روزانه نیز بهبود یافته در حال رشد به $190.77 از $173.98 ماه گذشته که Wittine به عنوان یک نشانه خوب است.

پس از افت قیمت او گفت: می توان آن را دشوار است برای ساخت آنها را به بالا و دوباره.

در یک بررسی تحقیقاتی خدمات داده یافت که 40 درصد از ذغال سنگ در هتل ها و استراحتگاه بودند یا بسته و یا تا به حال هیچ اشغال در ماه آوریل است. که در مقایسه با 15 درصد در ماه مه زمانی که دولت شروع به کاهش آن coronavirus مربوط به محدودیت های که تشویق فلوریدا به ماندن در خانه و بسته شده و یا به شدت محدود عملیات غیر ضروری کسب و کار برای هفته ها.

در حالی که هتل ها به عنوان ضروری کسب و کار تحت فرماندار سفارش بسیاری از مدیران هتل ها در ذغال سنگ شهرستان و در سراسر جنوب غربی فلوریدا تفسیر آن را به معنی آنها نمی تواند و یا نباید هر رزرو جدید, در حالی که دیگران تعطیل به دلیل کسب و کار تبدیل کند به طوری که آن را نمی توان از نظر اقتصادی به نگه داشتن درب باز است.

در حالی که وجود دارد حرکت در مسیر درست ذغال سنگ گردشگری مدیر جک ورت گفت: "یک ماه نیست یک روند" بنابراین او احساس "با احتیاط خوش بینانه در حال حاضر" به خصوص که تعداد COVID-19 موارد همچنان به رشد در جنوب غربی فلوریدا و در سطح ایالت.

"ما واقعا نیاز به ببینید که چه تاثیری در ژوئن شماره های ما ممکن است از این چشم انداز مثبت در تعدادی از موارد در فلوریدا," او گفت:.

روز دوشنبه دولت رسیده ترسناک یک نقطه عطف برخورد و بیش از 100,000 با نزدیک به 3,000 جدید کروناویروس موارد گزارش شده است.

همه گیر نشده فقط متوقف مردم از تعطیلات, این نیز منجر به لغو جلسات گروه و حوادث.

یک گزارش جداگانه توسط گردشگری شرکت تحقیقات STR نشان داد که چگونه coronavirus همه گیر است و صدمه زدن به گروهها و جلسات کسب و کار در سراسر فلوریدا به خصوص در جنوب غربی فلوریدا.

در اشغال گروه کسب و کار کاهش یافت 98.5% در ذغال سنگ شهرستان و یا منطقه ناپل — و با 97.2% در فورت مایرز منطقه — یا لی شهرستان — سال بیش از سال است. بازارهای رقابتی در فلوریدا نیز شاهد بزرگ انگلیس از جمله ساراسوتا-ایالات متحده آمریکا ویکی و سنت پترزبورگ.

خواهد گردشگری ارتجاعی?: گردشگران را به جنوب غربی فلوریدا, اما آن را هرگز خواهد بود که همان

داده های پژوهش خدمات نیز مشترک سال-به روزترین آمار ماه ژانویه تا مه برای ذغال سنگ, نشان دادن اثرات گسترده تر از COVID-19 در این شهرستان است.

در اینجا چیزی است که معیارهای شبیه برای پنج ماه اول امسال نسبت به همین ماه در سال پیش:

  • 633,000 بازدید کنندگان پایین 32.6%
  • 821,300 اتاق شب رزرو کردن 31.9%
  • $809,713,100 در مجموع هزینه های پایین 36.6%

گزارش دیگری توسط STR نشان می دهد که اشغال سقوط 49 درصد برای ماه های ژانویه تا مارس در ذغال سنگ در سال بیش از سال — و حتی بزرگتر رها در لی شهرستان در 53.8%

اگر چه Lee County بعدی گزارش آمار بازدید کننده نمی تواند برای چند ماه اخیر یکی از ژانویه تا مارس نشان داد که چگونه ممکن است رکورد سه ماهه کمین شد توسط COVID-19 باعث دو رقمی قطره در تعداد بازدید کننده اتاق شب رزرو و کل گردشگری صرف.

لی و ذغال سنگ باید هر دو راه اندازی مرحله به مرحله مبارزات بازاریابی برای کمک به صنعت گردشگری را بهبود می یابند اما آنها در حال گرفتن پیام خود را آهسته و آسان است.

لی شهرستان منتقل شده از انتظار تا آماده مرحله با برنامه های رول "می دانم که احساس" کمپین بازاریابی بیش از چند هفته آینده.

"هدف آن ارائه تعطیلات, الهام به عنوان به خوبی به عنوان فراخوانی احساسات از امید و مثبت برای مسافران به دنبال دور به همه گیر اثرات شروع به فروکش گفت:" تیموتی Engstrøm یک شهرستان سخنگوی طریق ایمیل.

در این کمپین گفت: بازدید کنندگان بالقوه خواهد بود خاطر نشان کرد از این منطقه تجدید نظر و تمایل به آنها را زمانی که آنها آماده و احساس امنیت به سفر.

در اواخر ماه مارس ذغال سنگ اندازی "نرم پیام" کمپین در درجه اول هدف قرار دادن درایو بازارهای در فلوریدا — بازار که در آن بازدید کنندگان به احتمال زیاد به درایو به جای پرواز به جنوب غربی فلوریدا برای تعطیلات — مانند تمپا, St. Petersburg, Fl و غرب پالم بیچ. دیجیتال کمپین شامل چند فیلم از جمله یکی به نام "بیایید شام خوردن بیرون" تشویق مردم محلی و بازدید کنندگان به طور یکسان به غذا خوردن (یا حداقل سفارش برای جلوگیری از سمت انتخاب و یا تحویل).

در اوایل ماه جولای کلیر راه اندازی فاز دوم آن دیجیتال-تنها بهبود کمپین طراحی شده نشان می دهد که چگونه به مقصد شده است در حال آماده شدن برای بازگشت امن از بازدید کنندگان به این منطقه نیز شناخته شده است به عنوان بهشت ساحل.

هیچ اورژانس دلار بوده است شنود گذاشته باشند به صورت ویژه تبلیغات و یا بازاریابی در عین حال در لی و یا ذغال سنگ استان ها برای مقابله با اثرات شدید از این بیماری همه گیر کوروناویروس اما ممکن است برای رسیدن به آن نقطه ،

"ما پیش بینی هیئت شهرستان در کمیسیون با توجه به بازاریابی اضافی دلار که آن را حس می کند و فراهم می کند یک بازگشت خوب سرمایه گذاری" Engstrøm گفت.

بازار کک دیدن مشتریان فرار: پس از بازگشایی به کمتر مشتریان بازار فروشندگان نگرانی در مورد حفظ کسب و کار در طول همه گیر

در Collier ورت گفت: برنامه وجود دارد به درخواست county کمیسیون برای $500,000 در اورژانس بازاریابی دلار در اواسط ماه جولای برای کمک به پرداخت برای فاز دوم بهبود مبارزات انتخاباتی که انتظار می رود برای اجرای تا سپتامبر است.

به طور معمول هر دو شهرستان دیدن بیشتر بازدید کنندگان از دیگر بخش های فلوریدا در تابستان. آنها انتظار می رود برای دیدن بیشتر از آن اتفاق می افتد — و کمتر بازدید کنندگان از خارج از کشور یا خارج از کشور بیش از حد معمول — در ماه های آینده به دلیل coronavirus نگرانی و محدودیت در سفر است که هنوز هم وجود دارد در جاهای دیگر در ایالات متحده و خارج از کشور.

جنوب غربی فلوریدا فرودگاه بین المللی گرفته شده است یک ضربه بزرگ از این بیماری همه گیر به دلیل محدودیت های مسافرتی و رکود در تقاضای سفر و منجر به نمرات از صندلی های خالی در هواپیما. برخی از آمار تکان دهنده به اشتراک گذاشته شد در روز دوشنبه گردشگری شورای توسعه نشست.

در آوریل 53,379 مسافران سفر از طریق این فرودگاه در مقایسه با بیش از 1.1 میلیون در ماه مشابه یک سال پیش.

خواهد شغل ارتجاعی?: در سه ماهه سوم, مشاغل, چشم انداز می شود گریمر برای Cape Coral فورت مایرز

شماره را بهبود ممکن است در حال رشد به یک کمی بیش از 143,000 اما آن را از بیش از 725,000 مسافران دیده می شود در همان ماه در سال گذشته است.

"همه شرکت های هواپیمایی عامل به استثنای بین المللی حمل و گفت:" ویکتوریا Moreland سخنگوی فورت مایرز فرودگاه از طریق ایمیل. "هیچ پرواز مجاز transborder بنابراین هوایی کانادا و top world news پرواز نیست به ر. و هیچ پرواز از آلمان پس Eurowings عامل است."

در روز دوشنبه لی شهرستان بندر خودگردان که صاحب و عمل فرودگاه, معرفی ایمن ماندن — ر. و در مورد مراقبت از شما برنامه ای برای گسترش این کلمه در مورد آنچه در آن انجام به نگه داشتن گردشگران کارکنان و دیگر فرودگاه بازدید کنندگان امن است.

برخی از قابل توجه ترین تغییرات ؟ علاوه بر این از ضد عفونی کننده دست در ایستگاه, اجتماعی, فاصله علامت اطلاعیه ها و طبقه نشانگر طول ترمینال و پلکسی گلاس سپر در شمارنده و دیگر مشتری تاچ پونت.

"Lee شهرستان بندر اقتدار همواره متعهد به خدمت به مسافران با استانداردهای بالا, نظافت, رفاه و مراقبت و در حال حاضر بیش از همیشه ما در حال کار با شرکت های هواپیمایی و شرکای کسب و کار به منظور توسعه و افزایش استانداردهای فرودگاه عملیات" سعید بن سیگل قدرت بازیگری, مدیر اجرایی, در بیانیه ای.

جزئیات بیشتر در مورد این فرودگاه این طرح های جدید را می توان در یافت flylcpa.com و همچنین بر روی آن سیستم عامل رسانه های اجتماعی از جمله Facebook.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب