ذغال سنگ کمیسیون خواسته به تغییر پول از کلانتر, در بودجه مذاکرات

پاتریک رایلی ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 2:05 PM EDT Jun 19, 2020تماس در شهرستانها در سراسر کشور رشد کرده و بلن

توسط ABTINNEWS در 30 خرداد 1399

تماس در شهرستانها در سراسر کشور رشد کرده و بلندتر برای منحرف کردن بودجه به دور از پلیس و کلانتر ادارات و نسبت به دیگر خدمات دولت در پی جورج فلوید مرگ در مینیاپولیس پلیس بازداشت کرده است.

آنها به ذغال سنگ این شهرستان در هفته در طول یک بودجه کارگاه اما شهرستان رهبران نشان داد که اشتهای کمی به توجه به درخواست برخی از ساکنان که استدلال پول از کلانتر, نه رقم بودجه قرار داده شود می تواند به استفاده بهتر از جاهای دیگر است.

"ما تا به حال یک زن و شوهر تماس گیرنده صحبت کردن در مورد شما می دانید بدیهی است که مسائل است که ما حتی نمی خواهد می خواهید به بحث در مورد defunding پلیس و آن نوع از چیزی" رئیس کمیسیون برت ساندرز گفت: در این کارگاه.

"اما آنها را جمع آوری یک نکته جالب در نظر گرفتن خدمات سلامت روان به مردم است که به آن نیاز دارید. من فکر می کنم ما در حال انجام آن است."

تعدادی از سخنرانان دعوت به جلسه روز پنجشنبه خواسته county کمیسیون به reallocate بودجه از کلانتر را نسبت به مناطق دیگر از جمله سلامت روانی و اجتماعی خدمات مسکن مقرون به صرفه آموزش و پرورش و پارک ها.

برای سال مالی 2021 — اجرا می شود که از اکتبر. 1, سال 2020 از طریق سپتامبر. 30, 2021 — ذغال سنگ کلانتر کوین Rambosk درخواست کرده است $203.6 میلیون 3 درصد افزایش از سال گذشته از شهرستان.

بودجه برای کلانتر, می آید از شهرستان $495.6 میلیون صندوق به طور کلی. کالیر پیشنهادی کل خالص بودجه برای سال مالی آینده در حدود 1.5 میلیارد دلار.

Rambosk به طور جداگانه درخواست 3 میلیون دلار برای پاسخگویی به دولت دستور داد حکم از Marjory Stoneman داگلاس قانون مصوبات پس از 2018 پارک تیراندازی. دولت قانون نیاز به همه منشور و مدارس عمومی یا استخدام خود را از پرسنل امنیتی دارای گواهی نمایندگان و یا اجازه می دهد مشتریان برای حمل سلاح.

اضافی $3 میلیون سال سوم از افزایش بودجه کمک خواهد کرد که برای پرداخت 10 نماینده. از ذغال سنگ County School District فرستاده است شهرستان 1.8 میلیون دلار در سال مالی 2020 از بودجه منطقه برای مدرسه امنیتی است.

بیشتر: شهرها و ایالات متحده در سراسر ایالات متحده اعلام پلیس اصلاحات زیر خواسته برای تغییر

بیشتر: صدها نفر از معترضان مارس از طریق مرکز شهر ناپل پس از " ما نمی توانیم نفس رالی

اما فلوید مرگ و پس از آن در سراسر کشور تظاهرات علیه خشونت پلیس از جمله یک سری از راهپیمایی مسالمت آمیز در ذغال سنگ را پرسیده مکالمات در سراسر کشور مورد پیگیری پلیس نقش در جامعه است.

در شهرستانها از لس آنجلس به نیویورک رهبران محلی را متعهد به اجرای تغییرات از جمله تغییر بودجه به دور از پلیس و نسبت به برنامه های اجتماعی و خدمات اجتماعی.

پلیس Callhan Soldavini گفت: Collier کمیسیون پنج شنبه بود و هرگز به معنای "برای حل تمام مشکلات ما" و پلیس اجرای اغلب می تواند بدتر.

"ما تصویب هر اجتماعی شکست در ما افسران پلیس برای حل و آن را بیش از حد به درخواست آنها" او گفت:.

سازمان های جامعه با مناسب بودجه Soldavini استدلال می تواند آنهایی که برای از بین بردن بار در کلانتر ،

او گفت: Collier باید توانمند سازی ارائه دهندگان خدمات سلامت روانی اجتماعی, کارگران قربانی طرفداران و رهبران مذهبی "که در حال حاضر انجام این کار با بودجه مناسب به آن را انجام دهد به طور موثر است."

"واقعا به مبارزه با جرم و جنایت در ذغال سنگ ما بیشتر نیاز ندارد افسران. ما نیاز به کار بیشتر مقرون به صرفه مسکن, آموزش و پرورش, مراکز اجتماعی و سلامت روان منابع" Soldavini گفت.

دیگران تکرار Soldavini را بررسى كنند.

ملیسا آلامو یک دروازه طلایی ساکن خواسته کمیسیون به گرفتن گام های لازم برای "بررسی انتقادی" به CCSO بودجه و دوباره اختصاص بودجه به مناطق دیگر از جمله بودجه برای مسکن مقرون به صرفه و اقتصادی خوبی توسعه.

"من باور دارم که وجود دارد بهتر است در راه است که ما مالیات دهندگان دلار می توان با رفتن به دیگر بخش های مهم در جامعه ما," او گفت:.

آلامو اضافه ذغال سنگ به عنوان یک جامعه باید شروع "تغییر تفکر ما را در دراز مدت و پایدار و مبتنی بر جامعه عمومی ایمنی و روش های خارج فقط با تکیه بر پلیس برای ایمنی."

Eliven کروز به نام کلانتر دفتر بودجه "ظالمانه" و گفت که او می خواهم برای دیدن برخی از کسانی که بودجه اختصاص داده شده به سمت پارک ها و تفریح و سرگرمی موزه ها و کتابخانه ها.

او گفت که او می خواست برای دیدن بیشتر خدمات با بهره گیری از این شهرستان مهاجرت جمعیت در دروازه طلایی و ایممکلی.

"من یک فرد از رنگ. من ترس از پلیس تمام زندگی من" کروز گفت: کمیسیون. "من دوست دارم برای دیدن میدونی این بودجه اختصاص داده شده در جای دیگر."

Rambosk و کمیسیون با اشاره به پیشرفت آنها گفت: این شهرستان در طی سال های گذشته در برخورد با ساکنان با سلامت روانی و استفاده از مواد مخدر مسائل کاری با درمان موضعی دادگاه و غیر انتفاعی دیوید لارنس مرکز.

بیشتر: ذغال سنگ شهرستان کلانتر, تقویت موظف به دخالت' بخشنامه

بیشتر: با مدارس تغییر به آموزش مجازی بسیاری جنوب غربی فلوریدا دانشکده منابع افسران بودن reassigned

Rambosk گفت کلانتر دفتر دارای پرسنل آموزش دیده برای کمک به کسانی که در بحران و آنها را به یک محل است که می تواند به آنها کمک کند.

"ما یکی از تنها سازمان های اجرای قانون است که بسیاری از این آموزش 40 ساعته ممفیس مدل (مداخله در بحران تیم) روت مأموران اجرای قانون گفت:" کمیسیون.

اعضای جامعه با سلامت روان در بحران باید در زندان و ذغال سنگ در زندان جمعیت بوده است "قابل توجهی" کاهش بیش از دهه گذشته Rambosk گفت.

"دوباره صرفه جویی در پول و مردم را به درمان مناسب و مکان مناسب است که آنها نیاز به," او گفت:.

کلانتر نیز تلاش برای کاهش سوء مصرف مواد و توزیع Narcan مورد استفاده برای مقابله با اثرات مواد مخدر استعمال بیش از حد به نمایندگان Rambosk گفت.

"و باید نجات داد 251 زندگی در دو سال گذشته گفت:" کمیسیون. "که توسط خود نمایندگان در خیابان, پاسخ به اورژانس پزشکی تماس."

مانند دیگر سازمان های اجرای قانون در سراسر کشور, کلانتر, به تازگی اضافه شده زبان صریح و روشن در سیاست دستی است که نیاز به نمایندگان به مداخله اگر افسر دیگر با استفاده از نیروی بیش از حد.

هر CCSO مامور اجرای قانون موظف است برای جلوگیری از یک عمل است که نادرست است نادرست و یا غیر قانونی Rambosk گفت. "این همیشه در منشور اخلاقی ما اما ما می خواستیم به آن را بسیار روشن در مورد آنچه خواهد و نه می تواند تحمل" او گفت:.

دانشکده منابع افسران Rambosk و ساندرز گفت: لازم بود برای کمک به جلوگیری از مدرسه تیراندازی.

"این گزاره گران قیمت" ساندرز گفت. "اما من می توانم به شما بگویم بدترین چیزی که ما همیشه می تواند انجام دهید این است که پیدا کردن که وجود دارد یک مدرسه تیراندازی در ذغال سنگ شهرستان است. و ما می خواهیم به مطمئن شوید که هرگز اتفاق می افتد."

همه سخنرانان عمومی درخواست کمیسیون پنج شنبه برای منحرف کردن بودجه از کلانتر ،

"من باور نمی کنم در defunding ما اجرای قانون به خصوص با آنچه که در کشور این روزها" جوزف دویل گفت: کمیسیون.

اتصال با خبرنگار در patrick.riley@naplesnews.com و یا در توییتر @PatJRiley.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن