ذغال سنگ کمیسیون موافقت با بازگشایی شهرستان سواحل شنبه

کارل اشنایدر ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 2:54 PM EDT May 28, 2020ذغال سنگ کمیسیون رای دادند 3-2 روز شنبه برای ب

توسط ABTINNEWS در 10 اردیبهشت 1399

ذغال سنگ کمیسیون رای دادند 3-2 روز شنبه برای بازگشایی شهرستان سواحل از جمله پارکینگ و دستشویی شروع در طلوع آفتاب پنجشنبه.

کمیسر پنی تیلور می خواستم به جای محدودیت زمانی در باز کردن سواحل, اما حرکت به جلو منتقل شده و بدون آن محدودیت. کمیسر اندی Solis نیز رای دادند در برابر این حرکت گفت: این امر ایجاد یک نقطه داغ.

"من صحبت کرد به متخصصان پزشکی بیش از 24 ساعت گذشته و یکی پرسید: 'چرا شما می خواهید برای ایجاد یک جاذبه برای یک نقطه داغ هنگامی که خود را در سواحل باز هستند و دیگران بسته است؟'" تیلور گفت.

هیئت مدیره تصمیم به بازگشایی این شهرستان سواحل آمد تنها چند ساعت پس از Lee شهرستان بازگشایی سواحل آن.

"ساعت کار عادی در همه پارک ها و حفظ و ساحل-سایت دسترسی خواهد بود مشاهده" Lee County سخنگوی بتسی کلیتون نوشت: در انتشار اخبار.

قبلا: ذغال سنگ شهرستان رهبران به ایجاد کمیته به طرح بازگشایی اقتصاد در سواحل پارک

از ذغال سنگ کمیسیون رای دادند به اتفاق آرا به همچنین بازگشایی شهرستان سخت است و دادگاه ها و زمین های بازی در پارک ها تا زمانی که مردم به دنبال مرکز کنترل بیماری اجتماعی فاصله دستورالعمل.

زمین های بازی و آبزیان امکانات بسته باقی خواهد ماند اما County مدیر لئو Ochs گفت: او را به ارائه اطلاعات بیشتر در هیئت مدیره ممکن است نشست.

محدود ساعت کمیسر دانا Fiala و تیلور پیشنهاد شد به منظور محدود کردن تعدادی از غیر ذغال سنگ ساکنان رانندگی در سراسر کشور به استفاده از county سواحل. این مورد با سواحل شرق ساکنان آینده به ذغال سنگ رمپ قایق.

"اگر یک گروه از مردم می خواهید برای آمدن بیش از میامی مردمی ما لازم نیست که در معرض آنها را اگر آنها حفظ اجتماعی فاصله" کمیسر برت ساندرز گفت. "من نظر شخصی این است که ما باید باز سواحل پارکینگ و امکانات حمام. باز کردن آنها را به عنوان طولانی به عنوان اجتماعی فاصله است که به شدت حفظ شود."

کلانتر کوین Rambosk گفت که او فکر می کند این سوال را از اجرای یک شیب لغزنده با توجه به قانون اساسی است.

"ما باید کارکنان را به مردم یادآوری کند که اگر دستور به اجرای آن شده است به تصویب رسید, من امیدوارم که من را بخواهید عمومی نه فقط برای انجام این کار است," او گفت:. "برو از نو خلق, دریافت خارج از منزل, شما لازم نیست که یک حزب از 30 در ساحل.بله ما قابلیت انجام است که با این حال من بپرسید فقط به انجام آنچه درست است."

ذغال سنگ شهرستان 568 تایید coronavirus موارد و 16 و میر به علت COVID-19 با توجه به فلوریدا وزارت بهداشت, مارس 28 گزارش. پیش از آن در مارس رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و دولت فدرال صادر مرحله به مرحله استراتژی برای بازگشایی این کشور است.

دستورالعمل جزئیات "راهگاهی" معیار است که باید قبل از ملاقات متحده مناطق و یا شهرداری ها می توانید شروع به بازگشایی روند. این خدمات عبارتند از: روند رو به پایین در آنفلوانزا مانند بیماری و COVID-مانند موارد گزارش شده در یک دوره 14 روزه و قوی تست برنامه در میان چیزهای دیگر.

استفانی ویک مدیر از ذغال سنگ شهرستان در بخش بهداشت و درمان گفت: در این جلسه که شهرستان هنوز به دیدار با هر یک از سه راهگاهی ضوابط دستورالعمل های فدرال.

"ما در حال حرکت در مسیر درست اما ما فقط نیاز به نگه داشتن خیلی ثابت و نگه داشتن رفتن" او گفت:.

COVID-19 در ذغال سنگ شهرستان: آوریل 28th, تایید موارد مثبت

دکتر دیوید ویلانوا با NCH سیستم بهداشت و درمان موافقت کرد که این شهرستان هنوز رتبهدهی نشده است ملاقات با کسانی که فدرال راهگاهی معیارهای.

"در طول چند روز گذشته من و همکارانم متوجه اندکی سربازان ارتش در, درصد از بیماران مبتلا به" ویلانوا گفت. "این است که چیزی ؟ تنها چند روز آینده بگویید. هنگامی که ما در نهاد اجتماعی, فاصله, که, کرده, من تبریک می گویم به جامعه در انجام آن است. من فکر می کنم ما باید بسیار محتاط باشند. "

نمایندگان از هر دو NCH و پزشکان منطقه ای سیستم بهداشت و درمان گفت: آنها در یک جای خوب با تعداد تخت هواکش و تجهیزات حفاظت فردی در انبار. نه سیستم بهداشت و درمان است که ظرفیت و هر دو مشتاق به راه اندازی مجدد اعمال جراحی الکتیو.

مایکل دالبی بیشتر ناپل اتاق بازرگانی گفت: حدود 70 درصد از اتاق عضو شده اند تاثیر منفی توسط دولت در خانه بماند ، به عنوان دولت انتقال به بازگشایی مجدد دالبی تاکید کرد نیاز به یک رویکرد مرحله به مرحله به کاهش خطر ادامه coronavirus گسترش یافته است.

در پایان این نشست ساندرز تاکید کرد که شهرستان نمی بازگشایی اقتصاد است.

"شده است وجود دارد یک تصور غلط است که ذغال سنگ شهرستان کسب و کار بسته به دلیل Collier, دولت," او گفت:. "آنها بسته به دلیل فرماندار نظم و ما مطابق با سفارش. ما باز ما پارک ها و سواحل بنابراین شهروندان از ذغال سنگ باید به ورزش اجتماعی فاصله و یا ما مجبور به تجدید نظر آنچه که ما انجام داده ایم."

بیشتر: Coronavirus فلوریدا: رژیم صهیونیستی است. DeSantis می بیند "نور در انتهای تونل'

کارل اشنایدر یک محیط خبرنگار. او را دنبال کنید در Facebook و Twitter: @karlstartswithk ایمیل او را در kschneider@gannett.com



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن