ذغال سنگ موافق به اجاره اتاق در ایممکلی برای coronavirus بیماران به خود منزوی

پاتریک رایلی ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 5:18 PM EDT Jun 10, 2020ذغال سنگ شهرستان دست و پنجه نرم کردن با یک موج

توسط ABTINNEWS در 22 خرداد 1399

ذغال سنگ شهرستان دست و پنجه نرم کردن با یک موج اخیر coronavirus موارد در یکی از فقیرترین جوامع را اجاره اتاق در ایممکلی به پناهگاه ساکنان که آزمایش مثبت و قادر به خود منزوی.

کمیسیون در روز سه شنبه به عنوان بخشی از رضایت آنها را در دستور کار خود به اتفاق آرا تایید توافق با افق اجتماعی روستا در ایممکلی رزرو هفت خوابگاه از طریق اواسط ماه اوت است.

افق روستای 192-تخت خوابگاه برای مهاجر بدون همراه و کارگران فصلی است که مالکیت و مدیریت توسط ذغال سنگ شهرستان سازمان مسکن ایجاد شده در دهه 1960 توسط دولت و قوه مقننه به ارائه مسکن برای واجد شرایط خانواده های کم درآمد با توجه به وب سایت آژانس.

آخرین اخبار در مورد کوروناویروس در ایممکلی: ایممکلی بالا نرخ COVID-19 تساوی بازگشایی هشدار از بین المللی امداد رسانی گروه

ایممکلی نیاز به کمک طرفداران می گویند. آن را دریافت هر?: ایممکلی می بیند سنبله در COVID-19 موارد; طرفداران می گویند به کمک های بیشتر نیاز است

هزینه هفت اتاق های شهرستان لیزینگ در مجموع $50,400 در 96 دلار هر شب برای 75 شب با توجه به شهرستان اسناد و مدارک. اتاق خواهد شد که 8 تخت و آب و برق و یخچال و فریزر و اجاق گاز.

کمیسیون مورد بحث نیست مورد سهشنبه, اما کمیسر لایحه McDaniel که منطقه شامل ایممکلی گفت: روز شنبه هدف این است که برای کمک به ساکنان غلبه زبان, فاصله, فرهنگی, و مستندات موانع.

"برخی از این افراد از ترس ...," او گفت:. "آنها باید بسیاری از موانع است."

اگر چه این شهرستان همواره دو هتل در منطقه شهری برای کمک به ساکنان خود جدا McDaniel گفت: امید است که با داشتن اتاق در ایممکلی خواهد همه چیز را آسان تر برای ساکنان وجود دارد.

او گفت که یک بار اتاق آزاد در افق روستای این شهرستان شروع به ایجاد ترتیبات برای ذخیره برخی از.

McDaniel و دن تابستان, مدیر ذغال سنگ شهرستان اداره خدمات اضطراری گفت که اگر فضای بیشتری مورد نیاز است مسئولان به سرعت می توانید رزرو اتاق های بیشتر.

"این فقط یک تماس تلفن دور به همه 15 (اتاق) اگر ما به آنها نیاز" سامرز گفت.

تا کنون گفت: این شهرستان قرار داده است تا چهار نفر در هتل ها در بیشتر منطقه ناپل یکی از آنها بود ایممکلی ساکن ، طولانی ترین اقامت چهار روز تابستان گفت.

غیر انتفاعی و همکاران کمک خواهد کرد را که در آن هستند "بسیار بسیار لخت استخوان" راحت تر با ارائه ورق های کتانی و رادیو سامرز گفت.

کریستین Hollingsworth سخنگوی وزارت فلوریدا سلامت در ذغال سنگ شهرستان گفت: همانطور که در حال حاضر ذغال سنگ به اندازه کافی "عدم جمع پناه."

"این یک گزینه است برای مردم در ایممکلی اگر آنها نمی خواهند به ترک ایممکلی," او گفت:.

بخش حمل و نقل به و از خوابگاه در صورت نیاز و "wrap-around خدمات" از جمله چیزهایی مانند مواد غذایی و وعده های غذایی Hollingsworth گفت.

هنگامی که کسی تست مثبت یک "گسترده روند مصاحبه" تعیین اینکه آیا فرد می تواند یا نمی تواند با خیال راحت منزوی در خانه, او گفت:.

"همه چیز می رود مصاحبه" Hollingsworth گفت.

صرف نظر از اینکه کسی ايزوله در خانه و یا در یکی از شهرستان-ارائه گزینه های وزارت بهداشت مقامات به طور منظم چک کردن با افراد از طریق تلفن.

"آنها در حال نظارت روزانه توسط ما اپیدمیولوژی تیم" Hollingsworth گفت.

ایممکلی که در آن بیش از 40 درصد از ساکنان در فقر زندگی می کنند و اکثر صحبت در یک زبان غیر از انگلیسی در خانه تبدیل به یک نقطه داغ برای موارد در ذغال سنگ به عنوان تست ramped وجود دارد.

کارگر می میرد: ایممکلی کارگر می میرد و دو روز پس از کار در مزارع گوجه فرنگی

سازمان کمک می کند تا با پاسخ: پزشکان بدون مرز همکاران با سازمان در ایممکلی به کمک COVID-19 پاسخ

فلوریدا وزارت بهداشت داده ها نشان می دهد ایممکلی است 973 موارد مثبت COVID-19, از شنبه.

ذغال سنگ است 2,230 موارد مثبت COVID-19 countywide و شده اند وجود دارد 57 مرگ و میر.

در بیشتر ناپل منطقه عفونت رای که مقامات دیدم از دو توده testings بود جایی بین 4% و 6% استفانی ویک مدیر از وزارت بهداشت و درمان در کالیر گفت: کمیسیون روز سه شنبه.

"ایممکلی یک چیز کاملا متفاوت," او گفت:. "آن بسیار بالاتر است."

وجود دارد ویک گفت: وزارت بهداشت مقامات در خود تست کرده اند نرخ نزدیک به 18 درصد.

"ما می خواهیم به زیر 10 درصد است و ما می خواهیم به نگه داشتن پایین رفتن" او گفت:.

گلوریا Padilla, منطقه هماهنگ کننده برای ذغال سنگ و لی شهرستان برای ردلندس مسیحی مهاجر انجمن و نایب رئیس برای ایممکلی نیازهای برآورده نشده ائتلاف گفت که او "واقعا خوشحال" اضافی اتاق برای جداسازی آمد از طریق.

ائتلاف او گفت: تا به حال تماس با مسئولان شهرستان و McDaniel در مارس و پیشنهاد ایده گرفتن اتاق در افق ایجاد کرد.

هفت اتاق است شروع پدیللا گفت: اما هنگامی که بسیاری از farmworkers شروع به بازگشت در پاییز بیشتر ممکن است مورد نیاز است.

"من می خواهم برای دیدن بیشتر در برخی از نقطه, اما من می خواستم برای دیدن چیزی محلی," او گفت:

داشتن محلی گزینه در ایممکلی است که به عنوان ترسناک برای خانواده پدیللا گفت. بسیاری از مردم در ایممکلی او گفت: نمی خواهید برای دریافت تست شده چرا که آنها از ترس جدا شدن از خانواده خود را با وجود اطمینان است که آنها را تبعید کردند.

"ما سعی می کنیم به آموزش جامعه" زیدیه گفت. "ما به آنها بگویید که (ایالات متحده مهاجرت و گمرک) است نه یک عامل در این است."

Farmworkers نیز با احتیاط از تست چون نتیجه مثبت می تواند به این معنی خواهد بود که آنها را به دور ماندن از کار و به طور بالقوه توان جایگزین.

"ما در حال برخورد با فقیرترین فقرا در ایممکلی" زیدیه گفت. "آنها نمی خواهند مجبور به دست به کار است."

او گفت که او می خواهم برای دیدن تست به طور مستقیم به اردوگاه ها و زمینه های که در آن farmworkers کار شبیه به آنچه پزشکان بدون مرز در حال انجام است.

"من فکر می کنم که واقعا کمک به" زیدیه گفت.

اتصال با خبرنگار در patrick.riley@naplesnews.com و یا در توییتر @PatJRiley.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن