ذغال سنگ موافق به $10M خرید 967 هکتار از سازگار با محیط زیست حساس در مرتع پرورش احشام زمین

پاتریک رایلی ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 3:41 PM EDT Jun 5, 2020ذغال سنگ شهرستان کمیسیون در هفته گذشته تایید تو

توسط ABTINNEWS در 16 خرداد 1399

ذغال سنگ شهرستان کمیسیون در هفته گذشته تایید توافق برای خرید بیش از 900 هکتار از سازگار با محیط زیست حساس در مرتع پرورش احشام زمین در روستایی ذغال سنگ برای $10 میلیون.

کمیسیون به اتفاق آرا تصویب خرید یک 967 هکتار ملک شناخته شده به عنوان HHH در مرتع پرورش احشام به عنوان بخشی از خود را رضایت دستور کار مارس 26.

زمین که گروه های زیست محیطی می گویند این است که سازگار با محیط زیست ارزشمند است واقع در شرق ذغال سنگ بلوار و فقط در شمال متقابل دولت تمساح کوچه کشش بین ایالتی 75. زمین متعلق به دکتر فرانسیس هوسی جونیور و همسرش, Mary Pat.

قبلی پوشش: Collier حرکت رو به جلو با خرید سازگار با محیط زیست حساس زمین های مزرعه

به علاوه: ذغال سنگ شهرستان گام است که می تواند منجر به خرید سازگار با محیط زیست حساس زمین های مزرعه

اگر چه محیط زیست خواسته اند که از شهرستان برای خرید اموال و حفظ آن ذغال سنگ در نظر دارد برای زمین می تواند شامل آرایه ای از گزینه های مانند مسکن ضروری پرسنل خدمات و گسترش Wilson بلوار فکر در شهرستان دوربرد برنامه ریزی حمل و نقل.

بسته شدن در اموال است که برنامه ریزی شده برای دسامبر که در آن زمان شهرستان باید یک تصویر واضح تر از "تاثیر ناشی از کامل اقتصادی shutdown" با توجه به COVID-19, "کمک در بدهی برنامه ریزی" مقامات شهرستان نوشت: در اسناد و مدارک برای جلسه هفته گذشته.

یک بانک وام تا 10 میلیون دلار خواهد ساخت تا با بازپرداخت بیش از هفت سال "در یک برنامه ریزی نرخ بهره" از 3 درصد به بخش اسناد و مدارک.

"به احتمال زیاد بازار رقابتی خواهد بود در زمان قرار دادن و شهرستان را بهره مند از یک نرخ بهره بسیار پایین تر," مقامات شهرستان ها نوشت. "سالانه حداکثر بدهی تحت برنامه ریزی سناریو خواهد بود $1.6 میلیون با قابلیت پیش پرداخت."

بیشتر: کمیسیون در نظر گرفتن محیط زیست حساس زمین های مزرعه در شرق ذغال سنگ

در حال حاضر تامین بودجه اولیه منبع خواهد بود محدودیت درآمد مانند خدمات ارتباطی مالیات و دولت مشترک درآمد معاون County مدیر نیک Casalanguida گفت: در روز جمعه.

"همانطور که ما شناسایی استفاده در اموال ما باید دو گزینه: ما هم می توانید درخواست بودجه به طور مستقیم و نزدیک کردن بدهی با کسانی که بودجه مانند مسکن مقرون به صرفه وجوه سپرده و یا تاثیر هزینه های," او گفت:. "یا بازپرداخت بدهی پس از آن می تواند شروع از کسانی که منابع بودجه و ما می تواند حمل توجه داشته باشید از طریق دوره کامل است.

"پس از آن همه بستگی به زمان بهره-نرخ محیط زیست و انعطاف پذیری این شهرستان می خواهد به نظر که منبع مالی آن را با استفاده از" او اضافه شده است.

اتصال با خبرنگار در patrick.riley@naplesnews.com و یا در توییتر @PatJRiley.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن