کاکائو ایجاد کرد میخانه شکایت رژیم صهیونیستی است. DeSantis استدلال فلوریدا بار خاموش کردن خلاف قانون اساسی است

ریک نیل فلوریدا امروزمنتشر شده 4:12 PM EDT Jul 15, 2020صاحبان جورج و اژدها انگلیسی میخانه در کاکائو روستا هستن

توسط ABTINNEWS در 26 تیر 1399

صاحبان جورج و اژدها انگلیسی میخانه در کاکائو روستا هستند و تحت پیگرد رژیم صهیونیستی. ران DeSantis و وزارت فلوریدا از کسب و کار و حرفه ای قوانین و مقررات گفت: COVID-19 بسته های مربوط به تعلیق خود را مشروب مجوز خودسرانه و خلاف قانون اساسی.

در روز دوشنبه DBPR صادر اضطراری تعلیق بروارد خیابان میخانه نوشیدنی الکلی فروشنده مجوز. گروه ذکر آن در جولای 1 جهت است که گفته میله ها هستند که نه مجوز برای خدمات مواد غذایی باید به حالت تعلیق در محل فروش الکل.

جورج و اژدها انگلیسی میخانه که در خدمت مواد غذایی عامل بود به عنوان یک مجوز سیگار نوار زمانی که تعلیق در آمد گفت: Michael Saracco میخانه را کاکائو وکیل.

Saracco گفت: DBPR ناعادلانه همچنان اجازه فلوریدا رستوران خدمت به الکل — اگر رستوران ها و میله های مشابه COVID-19 خطر پروفایل.

"در واقع, اگر شما به یک رستوران بروید و شما سفارش یک پیش غذا شام و دسر و هفت نفر مختلف در حال لمس کردن هر صفحه و سپس آن را به شما" Saracco گفت.

"اگر شما به یک نوار آنها در حال ترک خوردگی باز کردن یک آبجو ریختن الکل به یک فنجان و توزیع آن را به شما. کمتر وجود دارد, تماس با ما," او گفت:.

"این خاص بچه ها (در جورج و اژدها انگلیسی میخانه) 90 ٪ از کسب و کار خود را در خارج است. آنها قرار داده ایم با هم فوق العاده پاسیو. آنها زنده موسیقی در خارج. آنها همه را تشویق به رفتن به خارج. تمام جداول جدا شده," او گفت:.

"این بچه ها همه چیز را آنها می توانید مطابق با فرماندار سفارش," او گفت:.

بیشتر: کاکائو ایجاد کرد میخانه می شود الکل مجوز معلق برای نافرمانی COVID-19 بسته شدن سفارش

بیشتر: COVID-19 ماسک تولید پلاریزه بحث در شهرها در سراسر شهرستان Brevard

Saracco واصل طرح دعوی در دادگاه در بعد از ظهر چهارشنبه در Brevard County دادگاه مدار در برابر DeSantis و DBPR وزیر Halsey r mata. طرح دعوی در دادگاه به چالش می کشد DBPR سفارش و به دنبال اضطراری دستور و خسارت است.

این DPBR اظهار نظر نمی کنم و در انتظار دادخواهی گفت: Patrick Fargason معاون مدیر ارتباطات.

کاکائو روستای کاروانسرا طرح دعوی در دادگاه است که آخرین در شرق و مرکزی فلوریدا با هدف قرار دادن coronavirus نوار بسته شدن سفارشات. روز جمعه گروهی از مرکز شهر اورلاندو کافه ها و کاباره ها — ایرلندی شانون, چیلرهای Cahoots, عرض, اخگر Clandestino, 64, شمال, Aero, پاسیو و هانسون تعمیر کفش — کت و شلوار واصل.

اورلاندو طرح دعوی در دادگاه گفت: shutdown سفارش نهفته است هزاران نفر از مطیع قانون کسب و کار و شهروندان از جمله "صدها نفر از هزاران نفر از bartenders, barbacks, سرور, ماشین ظرفشویی و دیگر کارکنان که خدمات فلوریدا عظیم سرگرمی و صنعت مهمان نوازی."

همچنین است که طرح دعوی در دادگاه گفت: مقامات دولت نمی تواند استناد نشان داده است که مواد غذایی در خدمت موسسات باید یک نرخ پایین تر از گسترش COVID-19 از میله های زندان است.

"مشتریان من باید با پیروی از تمام ایمنی اجباری و بیش دستورالعمل مندرج توسط دولت و CDC" زمستان در پارک وکیل جان شوید که به نمایندگی از اورلاندو میله گفت: در یک جمعه آزادی مطبوعات.

"به جای جریمه کردن متخلفان از دستورالعمل های رژیم صهیونیستی است. DeSantis انداخته است کودک با bathwater و مانع از شهروندان مطیع قانون از ساخت یک زندگی است. مشتریان من هستند در حمایت از کاهش گسترش COVID-19 اما نمی توانند درک کنند که چرا در خدمت یک مقدار مشخصی از مواد غذایی عامل تصمیم گیری است که می تواند باز بماند و چه کسی نمی تواند" شوید گفت.

"ما می خواهیم که دادگاه برای جلوگیری از این نفس بیش از حد دولتی است که بسیاری از آسیب رساندن به شهروندان و نه ناشی از جزر و مد از COVID-19 مورد در هر راه," او گفت:.

دو هفته پیش در Volusia County, صاحبان کلاهبرداران دن و ورزش دن میخانه & بیلیارد در ساوت دیتونا و ساحلی میخانه در Ormond-by-the-Sea واصل طرح دعوی در دادگاه در برابر DeSantis و r mata به دنبال بازگشایی شده است.

در طول یک شنبه در کنفرانس مطبوعاتی در برادنتون DeSantis گفت: مقامات دولتی شده اند فیلدینگ گزارش "بسته بندی شده, پارتی-نوع موقعیت" در فلوریدا میله های اجتماعی بدون فاصله — وادار کردن وزیر امور خارجه خود را به بازی "ضربت سخت زدن یک مول."

"بنابراین در حال حاضر ما در حال ساخت هر گونه تغییرات. وضعیت موجود. ما می خواهیم به این مثبت شدن نرخ پایین" DeSantis به خبرنگاران گفت:.

"ما می خواهیم به ادامه, شما می دانید, امیدوارم دیدن کاهش COVID مانند بیماری بازديد در (بخش اورژانس). و پس از آن که ما در یک وضعیت با ثبات پس از آن ما می خواهیم نگاهی به آن," او گفت:.

جورج و اژدها انگلیسی میخانه طرح دعوی در مراجع ژوئیه 7 یادداشت از یک DBPR ستوان که اظهار داشت سیگار میله اجازه داده شد برای ادامه فعالیت در 50 درصد ظرفیت در محل فروش الکل. Saracco گفت: صاحبان شد عامل هر نظر که یادداشت که در بخش خود را به حالت تعليق مشروب مجوز.

"همه چهار نفر از آنها بازنشسته ارتش. آنها مقدار زیادی از پول را به نوار. آنها تنها به حال خود مشروب مجوز از مارس. آنها تنها شده باز پس از سپتامبر" Saracco گفت.

"این ساختمان که آنها نشسته بود به معنای واقعی کلمه یک بتون-بلوک ساختمان با هیچ چیز در آن کمتر از یک سال پیش. آنها در جامعه و کاکائو روستای منطقه" او گفت:.

"آنها در حال بچه ها خوب است. آنها واقعا سعی کنید و قوانین را دنبال کنید. ما حتی خواسته برای شفافیت در قوانین و (DBPR) حاضر به آن را به آنها بدهد. در عوض آنها به حالت تعلیق آنها. پس از آن تا به حال یک تاثیر بزرگ بر روی آنها. اما چیز خوبی است که آنها نظامی ، آنها مبارزان. و آنها نه فقط به نظاره نشست و اجازه دهید همه چیز اتفاق می افتد," او گفت:.

ریک نیل است جنوب بروارد Watchdog خبرنگار در فلوریدا امروز. تماس با نیل در 321-242-3638 یا rneale@floridatoday.com. توییتر: @RickNeale1. برای عضویت: https://cm.floridatoday.com/specialoffer/



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن