مربی مبارزه برای بقا در تقویت حمایت از ردینگ جامعه ورزش

اتان هانسون ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 12:11 PM EDT Jun 10, 2020ساعت شد تیک تاک داخل یک محافظه کار بدنسازی و ده

توسط ABTINNEWS در 21 خرداد 1399

ساعت شد تیک تاک داخل یک محافظه کار بدنسازی و ده ها چشم تماشا 10 بازیکن اجرای بالا و پایین در دادگاه است.

مربی تیم بسکتبال جوانان Ravien لاوسون به نام یک فاصله قرار داده و با اعتماد به علی فرانکها. این بازی بر روی خط و فرانکها تیم پایین بود توسط یک نقطه است. لاوسون کشید تا یک بازی در کلیپ بورد.

به عنوان فرانکها به یاد می آورد او رفت و برگشت در دادگاه کردم و عصبی است. بازی Lawson کشیده شده تا به حال به طور ناگهانی به حال خالی از افکار و ذهن او خالی است.

بعد چه اتفاقی افتاد مستحکم خواهر-مانند رابطه آنها در حال حاضر.

"من نمی دانم این بازی و من در Ravien و به او گفت:" فرانک گفت. "او subbed من از این بازی و ما به پایان رسید تا برنده. او به سمت من آمد و پس از آن او به من گفت من تا به حال به دست آورده او احترام بگذارند. که گفتگو چپ یک علامت برای من است."

فرانکها, 21 اخیرا با بازی او آخرین فصل بسکتبال کالج در Dixie دانشگاه دولتی. اما پس از آن او 12 سال, یادگیری چگونه به بازی بازی — یادگیری نه تنها به ساقه نمره و دفاع از اما چگونه به مقابله با فشار.

او همچنین بخشی از یک گروه بزرگی از مردم هستند که درخواست دعا برای لاوسون که مجروح شد و پس از زده بودن در SUV در حالی که رانندگی, خانه, شب مه 2.

ورزش: سیمپسون مربی می خواهد "بحث واقعی 530' برای اطمینان از برابری را تغییر دهید به ردینگ

لاوسون که باردار بود در تصادف با او 8 ساله پسر. پسر او جان سالم به در برد و لاوسون به هنگام تولد یک نوزاد سالم دختر چند روز بعد. لاوسون است که در ادامه به بازیابی از مغز و سر صدمات ناشی از حادثه.

بیش از دو هفته پیش در مارس 25, او منتقل شد و از رحمت مرکز پزشکی به Vibra بیمارستان شمال کالیفرنیا. پس از حادثه Lawson وضعیت بهبود یافته است به طور پیوسته. او را در حال حرکت انگشتان خود را چشمک می زند و نشان داده است جنبش در سمت راست او با توجه به پدرش لمانت "دیسکو" کوپر.

در ماه گذشته ده ها تن از هم تیمی های سابق, بازیکنان و خانواده سفر کرده اند از سراسر کشور در ابراز حمایت از Lawson. بازدید کنندگان را از آمدن به شرق دور به عنوان اوهایو و شیکاگو است.

آخرین جمعه بعد از ظهر بیش از 40 نفر جمع شده بودند در Vibra بیمارستان دست نگه دارید. آنها رهبری در نماز توسط کشیش Curley, Wilson, مادرش باربارا لاوسون و علی فرانکها' دوقلو, خواهر, Kili. نماز به مدت 10 دقیقه با بسیاری از مردم با پوشیدن #Pray4Rae تی شرت و جاری شدن سیل به بیمارستان ورودی اصلی.

ورزش و همه گیر: چه خواهد شد, ورزش در نگاه ردینگ که coronavirus به پایان می رسد ؟

"Ravien ساخته شده است ایمان من را از طریق همه از این" Kili فرانکها گفت. "دانستن است که او خیلی قوی است, من می دانم که او آن را از طریق."

به عنوان یک بازیکن Lawson حضور همیشه احساس می شود. او برگزار شد یک توانایی ذاتی برای outwork مخالفان.

در سال 2010 Lawson رهبری سازمانی به CIF شمالی عنوان بخش و تیم او رفت 24-5. در طول سال دوم در شستا کالج او به رهبری دولت در بازگشت به طور متوسط 14.7 تخته به ازای هر بازی است. لاوسون عضو شستا College Sports Hall of Fame.

سه سال پس از بازی در شستا و سیمپسون دانشگاه Lawson بازگشت به سازمانی به مربی خواهر الکس و Justyse کوپر. در سال 2015 او مربی چه شد یکی از بهترین تیم های اورلئانز تولید شده است.

Ravien Lawson: ردینگ جامعه ورزش تظاهرات در اطراف سابق شستا کالج ورزشکار مجروح در تصادف ماشین

تحت لاوسون و سر مربی ری هرمان شرکت رفت و 28-3. رهبری آینده 2020 WAC دفاعی بازیکن سال Kamira, Sanders, اورلئانز برنده CIF شمالی بخش عنوان و سپس به یک به یاد ماندنی اجرا در دولت برگشتی. شرکت خواهد سقوط احتمالی دولت قهرمان مدستو مسیحی توسط دو نقطه در شمال منطقه ای نهایی.

"هنگامی که من در زمان بیش از این برنامه من فقط نر مربیان" هرمان گفت. "ما نیاز به یک مدل نقش و Ravien درگیر شد. بچه ها به او مقدار زیادی از احترام نه فقط به خاطر آنچه که او به عنوان یک بازیکن اما او بسیار با اراده. او با دختران و او تحت فشار قرار دادند و آنها را سخت تر احتمالا (بیشتر) از من را داشته باشد."

زمانی که لاوسون بود در مدرسه ابتدایی او تا به حال به کسب احترام خود را در دادگاه علیه او عموزاده. او در تلاش برای نگه دارید تا با اعضای خانواده مانند بابی ایوانز. ایوانز که می ایستد در 6-پا-8-اینچ قد بلند, ستاره دار در ساکرامنتو دبیرستان و تبدیل به یک بازیکن حرفه ای بسکتبال به رقابت پرداختند که در خارج از کشور در استرالیا.

او به یاد می آورد که چگونه سخت Lawson کار کرده و به نمره ،

"ما هرگز اجازه او برنده" ایوانز گفت. "اما او هرگز ترک و او داد هرگز."

یکی از Lawson اولین دوستان مکنزی Stickney. دو ملاقات در مدرسه ابتدایی و هم تیمی بودند در AAU باشگاه شستا اجرا سحر و جادو با لمانت کوپر.

قبل از Lawson تا به حال مخاطبین Stickney گفت: او را می پوشند آنچه که به عنوان "امضای عینک" که همیشه شکستن.

لاوسون به جای گرفتن امکانات جدید خود را, عینک او و نوار پل پایین وسط و عقب با هم.

COVID-19 و ورزشی: بازگشایی ورزشی: در اینجا چیزی است که ما یاد گرفتیم از NFHS coronavirus دستورالعمل

"ما نمی توانیم به هر جایی هم بدون Ravien همه گفتن چگونه ما برای اولین بار ملاقات کرد" Stickney گفت: با خنده. "من در را باز کرد و من به طور تصادفی او را در چهره و او را شکست ، که فقط یکی از بسیاری از خاطرات ما تا به حال با هم."

به عنوان Lawson همچنان به بهبود در بیمارستان ده ها تن از مردم معترضان در پارکینگ از هر دو بيمارستان ،

در طول لاوسون اقامت در رحمت کوپر بود تنه سیاه و سفید خود را GMC دنالی افتتاح شد. تنه پر شده بود با صندلی برای مهمانان که برای تشویق و دعا با خانواده است.

هیچ فرد می رود بدون داشتن یک صندلی برای نشستن و کوپر نیز ارائه می دهد مجموعه ای از چیپس و آب نبات و آب.

کوپر سخاوت نیست به دور بماند اما دختر خود را Justyse می پرسد چه اتفاقی افتاده است به ویژه کره بادام زمینی کوکی ها که Kili فرانکها ساخته شده است. فرانکها شده است فروش محصولات پخته شده برای کمک به حمایت مالی لاوسون و خانواده اش.

کوپر جوک چگونه او را خوردند همه دختر کره بادام زمینی کوکی ها و بالند در جزئیات در مورد او چگونه به پایان رسید آن را با شکلات شیر است که تا به حال بوده است, سرد در فریزر شب قبل از.

Justyse مات و مبهوت مانده است اما این همه بخشی از سرگرم کننده و می خندد در حالی که نشسته در آفتاب, در انتظار و به دنبال به جلو به روز Ravien می ایستد و آنها می پیوندد گروه کر از giggles.

به مناسبت تکرار شده است تقریبا هر روز از کنار بارانى که آمار ردینگ سه هفته پیش.

بیشتر: تایسون Wacker کمک هزینه تحصیلی کمک می کند تا دانش آموزان محلی

لمانت کوپر حفظ خود خوش بین طبیعت و سرگرم مهمانان است. او آن را برای تقویت خود و فرزندان و دیگر اعضای خانواده است.

"من به ماندن قوی چون من پدر و من به نگاه کردن برای دختران و Demarreya," کوپر گفت. "من تصاویر در Facebook, و هنگامی که شما ببینید Ravien او است که همیشه در دست راست و یا دست چپ من. او همیشه در سمت راست وجود دارد و من احساس می کنم او در همه چیز کار می کنیم."

Demarreya Lewis-کوپر که به تازگی به پایان رسید و او دانشجوی سال دوم سال در شرکت, دبیرستان, جوانترین خواهر و برادر. او همواره بیش از Lawson. Lewis-کوپر نشسته بر دامان را به عنوان یک کودک و تماشا به عنوان خواهر خود را به آتش کشیدند اپوزیسیون در دادگاه شب پس از شب به عنوان یک بازیکن در شرکت شستا و سیمپسون.

باربارا Lawson تماشا Demarreya رشد می کند و می گوید او مدل خود بازی بعد از Ravien. Lewis-کوپر سهام لاوسون طبقه حضور اما دارای مهارت است که هیچ یک از خواهر و برادر بزرگتر را لمس می کنه: ترکیبی از دادگاه چشم انداز و سرعت. یک مایع شات پرش مجاز Lewis-کوپر به رهبری شرکت در هر آماری دسته (14.9 PPG, 4.8, RPG, 3.7, APG, 2.4 SPG) به عنوان یک دانشجوی سال دوم در طول 2019-20 فصل است.

پس از ورود به مدرسه, Lewis-کوپر می خواستم چیزی بیش از برای Ravien به مربی او. باربارا گفت: به دلیل Lawson حاضر او در گذشته است که او از ترس بیش از حد سخت بر او.

در حال حاضر تمام Lewis-کوپر می خواهد به شنیدن خواهر جیغ از حاشیه. اگر Lawson همچنان به بهبود Lewis-کوپر امیدوار است تا خواهر خود را بر روی نیمکت مربی او در دو سال آخر دبیرستان, همان راه او مربی خواهر خود را.

بیشتر: Shasta County ورزشکاران باید صبر کنید در حالی که رقیب CIF شمالی بخش مدارس آموزش هستند. اینجا چرا

"من او را دوست دارم مربیگری من به دلیل داشتن یک خواهر و برادر بهتر است" Lewis-کوپر گفت. "او هل من بهتر است و من آن را از دست."

باربارا Lawson نمی تواند کمک کند اما لبخند و به عنوان آخرین بازدید کنندگان در Vibra خداحافظی به خانواده است. جمعیت که پر بیمارستان ورودی ارائه شده انرژی معنوی برای تسریع بازگشت معشوق خود, مادر, خواهر, دختر, دوست, دوست و مربی است.

"من فکر کردم آن را شگفت انگیز است که ما تا به حال بسیار حمایت Ravien و بسیاری از مردم که او را دوست دارم" باربارا لاوسون گفت. "این احساس به این دلیل که Vibra کارکنان را در اینجا و در پیوست با ما. آنها عکس گرفت به طوری که آنها می توانید بروید و نشان می دهد Ravien ویدئوها و بازی آن را برای او. نماز احساس از سراسر شمال کالیفرنیا و من بسیار سپاسگزار هستم."

اتان هانسون برای آغاز به کار ردینگ رکورد افکن پس از چهار سال با لس آنجلس اخبار روزانه به عنوان یک مترجم آزاد است. خود را پوشش شامل کار NCAA مسابقات بسکتبال زنان در ساوث بند ایندیانا و نوشتن در مورد St. Louis Rams' حرکت به لس آنجلس با شهرستان ونتورا ستاره. او شروع به کار خود را به عنوان یک play-by-play برای پخش لا پیرس کالج از 2011-2017. او را دنبال کنید در توییتر @EthanAHanson_RS.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن