کلینیک کلیولند شیپور خاموشی دانشگاه شیکاگو USC دانشمندان برای پورت سنت لوسی مرکز تحقیقات

Keona گاردنر Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 6:29 PM EDT Apr 24, 2020پورت سنت. لوسی — هنگامی که کلینیک کلیولن

توسط ABTINNEWS در 6 اردیبهشت 1399

پورت سنت. لوسی — هنگامی که کلینیک کلیولند باز می شود آن فلوریدا پژوهش و نوآوری در مرکز سنت در این تابستان از آن خواهد شد به رهبری توسط دانشگاه شیکاگو virologist است که به مطالعه چگونگی پاسخ بدن به عفونت های ویروسی و شامل یک محقق از دانشگاه کالیفرنیای جنوبی که متخصص در ویروس و واکسن.

بیشتر: کلینیک کلیولند برای انجام coronavirus تحقیقات جدید در پورت سنت لوسی مرکز تحقیقات

بیشتر: پورت سنت لوسی طول می کشد مالکیت VGTI, rebrands ساختمان در تلاش برای فروش آن

کلینیک کلیولند مقامات دوشنبه اعلام کرد ایجاد مرکز جهانی و ظهور عوامل بیماری زا در آن فلوریدا پژوهش و نوآوری در مرکز سنت که به مطالعه همه چیز از Zika به SARS-CoV-2 ویروس است که باعث coronavirus COVID-19.

نام هر دو از پژوهشگران منتشر خواهد شد و نزدیک به مرکز را افتتاح کرد.

برنامه ای برای ایجاد مرکز آغاز شده 18 ماه پیش در اطراف این زمان کلینیک کلیولند نهایی آن 500 میلیون دلار ادغام با مارتین نظام سلامت است.

مقامات بیمارستان گفت: آنها تحت تاثیر قرار گرفته بودند با 107,000 فوت مربع آزمایشگاه — در 8 هکتار فقط در غرب بزرگراه میان ایالتی 95 — که در آن پیشرفته ترین آزمایشگاه به اندازه کافی امن به دانشمندان اجازه می دهد به مطالعه مبتلا به ویروس ابولا بدون نما یک خطر است. یکی دیگر از ساختمان استفاده می شود به جمع آوری حیوانات برای آزمایش آزمایشگاه.

"این مرکز حداقل در ایالات متحده ممکن است در نظر گرفته شود یکی از بهترین امکانات برای این نوع از تحقیقات گفت:" دکتر یوسف Iannotti کلینیک کلیولند فلوریدا منطقه رئیس علمی و نوآوری افسر.

"این دولت از هنر ساختمان برای این پژوهش," او گفت:. "این ساختمان بود که به خوبی طراحی شده برای این منظور است. وجود دارد بسیاری از دانشگاه ها که یک مهار آزمایشگاه, اما این چهار آزمایشگاه های مهار."

بیشتر: Coronavirus دهید کلینیک کلیولند برای راه اندازی برنامه برای بیمارستان' نیازمند مراقبان

محققان ملحق خواهد شد Vaxine استرالیا بیوتکنولوژی و واکسن-شرکت تحقیقاتی است که قصد دارد با استفاده از حدود 40 ، 000 فوت مربع از مرکز. Vaxine خواهد تعیین پورت سنت لوسی آن در آمریکای شمالی ستاد شهرستان سوابق دولت است.

کلینیک کلیولند برنامه ای برای به اشتراک گذاری پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی و اساتید ساختمان با دانشگاه بین المللی فلوریدا که به دست آورد Torrey سنبه موسسه مطالعات مولکولی بخشی از آنچه در این شهر خواستار سنت مرکز نوآوری است.

"هدف جمعی ما این است که اجرای عمومی تاثیر پژوهش است که منجر به پیشگیری و درمان بیماری ها گفت:" آندرس گیل FIU معاون پژوهشي و توسعه اقتصادی است.

کلینیک کلیولند, FIU و Vaxine در ماه نوامبر میزبان یک کنفرانس با حضور بیش از 100 دانشمندان در FIU Torrey سنبه پردیس به معرفی هر دو دانشگاه به پژوهش در جامعه است.

"این یک همکاری خوب برای ما به دلیل FIU دارای یک دانشکده پزشکی اما واقعا باید بیمارستان وابستگی" تام همیلتون معاون صندلی کلینیک کلیولند در لرنر موسسه تحقیقاتی در کلیولند. "و نیز کلینیک کلیولند بسیار گرا علمی مرکز پزشکی اما هیچ پژوهش-دانشگاه وابستگی. این یک فرصت واقعی برای ما است."

کلینیک کلیولند اجاره ساختمان 9801 S.W. کشف راه از شهرستان پورت سنت لوسی برای $1 سال به 15 سال است. از اوت جدید ترین اطلاعات موجود در این شهرستان بدهکار $53.7 میلیون در سایت.

Keona گاردنر را پوشش می دهد و شهرستانها از پورت سنت لوسی و فورت پیرس و سنت لوسی شهرستان است. تماس با او در 772-221-4206 یا keona.gardner@tcpalm.com با اخبار راهنمایی.

اگر دوست دارید مقالات مانند این و می خواهید بیشتر محلی-پوشش خبری از TCPalm لطفا عضو شوید.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.rushrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن