تمیز کردن خانه ؟ گزینه های محدود برای شما دوباره usables به عنوان فروشگاه های صرفه جویی نزدیک

هریت Howard Heithaus ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا May 22, 2020Coronavirus انزوا دستور

توسط ABTINNEWS در 3 اردیبهشت 1399

Coronavirus انزوا دستور به ما داده است یک صمیمیت با خانه ما است که الهام گرفته از پاکسازی و بازسازی, بازسازی.

و trunkful ناخواسته است که ممکن است سوار در اطراف با ما برای ماه می باشد.

با بسته شدن تمام فروشگاه های صرفه جویی در زیر COVID-19 اجتماعی فاصله سیاست در فلوریدا چند مکان وجود دارد به ما usables. هر فروشگاه صرفه جویی در هر دو شهرستان تعطیل کرده است. همراه با آن — به جز دو عملیات — تا توانایی به نوبه خود ما کمتر از ارزش کالا را به شخص دیگری گنج.

اگر خیرین در حال صدمه زدن به, بنابراین فروشگاه

وجود درد در هر دو به پایان می رسد از این معادله است. هر دو سنت متی و سنت وینسنت د پل جامعه ناپل برآورد کرده اند که فروش خود را از دوم-زمان در اطراف مغازه شد بودجه حداقل 60 درصد از عملیات خود را. (همه St Vincent de Paul فروشگاه در ناپل بونیتا اسپرینگز و کیپ کرال بسته و سنت متی خانه تنها محل در ناپل بسته است.)

"ما در بخش خصوصی تامین می شود. ما نمی گرفتن پول از دولت. ما حتی نمی توانید کلیسای کاتولیک پول" توضیح داد: لایحه آلن مدیر توسعه برای St. Vincent de Paul جامعه ناپل. جامعه به اجرا در برنامه های کمک مالی وعده های غذایی بر روی چهار چرخ, شربت خانه مواد غذایی است که در خدمت اطراف 6,500 مردم و ارشد کمک.

"ما رو فعال کردم سریع واقعی تلاش برای جمع آوری پول است." "ما نمی توانیم ترک 150 خانه نشین سالمندان بدون غذا."

جامعه کاتولیک رومی بنیاد است اما nondenominational در هر دو کمک های خود را و خود را داوطلب پایه, آلن گفت. آن را اجرا می ناب او گفت: با کمتر از 20 کارمند و 800 داوطلب. در میان آنها کار مواد غذایی, شربت خانه, کمک های مالی و هدایت برنامه — "در حال حاضر بیش از همه تلفن," او گفت: — و ارائه 49,000 وعده های غذایی سالانه به یک خانه نشین ارشد جمعیت است که کاملا وابسته به آنها.

یکی از نگرانی در مورد این بحران آلن گفته است که "در هر جامعه بسیاری از داوطلبان ما در حال سالمندان و افرادی که بیشتر در معرض این ویروس هستند." هنوز هم آن است که عامل آن شربت خانه, در حال حاضر با قبل از صعود اساسی در آن خانواده کمک مرکز 4451 بورس Ave. ناپل دو بار در هفته. قبل از بحران شربت خانه باز بود و چهار روز در هفته و بازدید کنندگان می توانید انتخاب مواد غذایی آنها مورد نیاز است.

St. Matthew را با کارآمد سه نفر از شرکت های اجتماعی در آن فروشگاه صرفه جویی آن M-25 کافه و ماشین جزئیات کسب و کار در بر داشت خود را در شبیه پریشانی. در حال حاضر آن را باید در پیدا کردن اهدا کنندگان خود را به شربت خانه مواد غذایی خود را پناهگاه و بهبود آن برنامه های برای مردان و زنان عامل.

گزینه ها عبارتند از:

آن سطل زباله. هر دو ذغال سنگ و لی شهرستان جمع آوری زباله است که به طور معمول عامل از جمله وانت برخی از اقلام بزرگ با پیشرفت توجه کنید.

Lee County نمی گزارش افزایش در مجموعه بیش از آن گذشته چهار هفته قبل از عید پاک است. اما از آمار در Collier کلمه است که زباله حذف در حال حاضر این سال — 50 تن در روز و یا 10 سطل زباله کامیون ارزش — ذغال سنگ در شهرستان است.

از طریق هفته عید پاک به طور معمول حجم پایین تر زمان شهرستان جمع آوری 40 اضافی تن در روز با توجه به ساناز Longa, اطلاعات عمومی و هماهنگ کننده برای ذغال سنگ شهرستان خدمات عمومی. که احتمالا حدود هشت کامیون ها بیشتر ارزش از زباله.

هنوز هم برخی از زباله اختیار کار نمی کند به خوبی با کامیون' برنامه. کسانی از ما که فوق العاده زباله آیا باید گزینه.

در Lee County, جامد, جامد, زباله بازیابی منابع تسهیلات در 10550 باکینگهام جاده فورت مایرز است که هنوز هم باز 6:30 صبح تا 6 بعد از ظهر روزهای دوشنبه-چهارشنبه 6:30 صبح-5 p.m.پنج شنبه ها و جمعه ها و 6:30 صبح - ظهر شنبه.

زباله های خطرناک دفع سایت در 6441 توپاز دادگاه فورت مایرز بسته است و تا اطلاع ثانوی. وب سایت در lee.gov/solidwaste/ اعلام خواهد شد هنگامی که آن را دوباره باز می شود.

در ذغال سنگ شهرستان محل های دفن زباله در باز است 7 صبح-4:15 بعد از ظهر دوشنبه تا شنبه. هر سه منطقه ای مراکز بازیافت که در آن هر دو خانواده مواد و خطرناک می تواند کاهش یافته و ساعت 8:30 صبح تا 4:30 بعد از ظهر روزهای دوشنبه-شنبه.

آن را در اینجا. این دو سازمان زیر هنوز شرایط, صورت محدود قابل استفاده در موارد. در این زمان هیچ سازمان چیدن قابل استفاده در موارد.

حسن نیت صنایع

هنوز هم وجود دارد یک محل برای خود چهار اضافی آشپزخانه صافی در حسن نیت صنایع جنوب غربی فلوریدا. قصاب بلوک جدول را مجبور به رفتن به جایی دیگر.

خدمات سازمان که در عمل 25 فروشگاه در شارلوت ذغال سنگ و لی شهرستانهای بسته فروشگاه های خرده فروشی و معلق وانت اهدا کالا. اما آن را نگه داشته است سپرده گذاری سایت در 10 فروشگاه های باز برای کمک های مالی با محدودیت. وجود دارد یکی از عمده یکی از جدید: آن را نمی خواهد قبول مبلمان تا اطلاع ثانوی.

علائم در بسته امکانات مستقیم بازدید کنندگان به نزدیکترین باز کردن سایت ها برای سپرده. (برای یک لیست از مکان های دیدن اطلاعات جعبه همراه این داستان)

کسانی که فروشگاه باز از ضرورت توجه به کارولین جانسون معاون ارتباطات و توسعه برای حسن نیت صنایع جنوب غربی فلوریدا. زمانی که همه خزاين بسته شده, سرخوردگی مردم تمایل دارند به سادگی ترک کالا در سایت.

"وجود دارد بهداشت و مسائل ایمنی هنگامی که مردم چیزهایی را در خارج از درب. وجود دارد غارتگران و موش," او گفت: Lee County کمیسیون مارس 25. با نگه داشتن برخی از سایت های باز برای سپرده گذاری و ذخیره سازی است که می تواند حذف شود.

جانسون می گوید نیت درخواست هستند که مردم سپرده تنها در 10 باز مراکز و تنها در طول 10 صبح تا 6 بعد از ظهر ساعت کسب و کار. آن را نیز می پرسد که آنها "اهدا مسئولانه":

  • هیچ, کثیف, رنگ آمیزی و یا آیتم های شکسته
  • بدون تشک
  • هیچ کاتد-ray تلویزیون یا کامپیوتر
  • مبلمان

در فورت مایرز تنها این سازمان نیز ارائه می دهد خرید آنلاین در shopgoodwill.com.

جانسون گفت: مصرف سایت نیست دیدن موارد بیشتر از پناهگاه در محل محدودیت آغاز شد اما آنهایی که بزرگتر است. مبلمان بود در آینده در افزایش سرعت تا فروشگاه های فرار از اتاق ذخیره سازی.

"مبلمان و پاسیو مجموعه, هم," او گفت: هفته گذشته است. "شاید مردم در حال بازسازی در حالی که آنها در خانه؟"

Salvation Army ناپل

"ما در حال پذیرش فیزیکی کمک های مالی ما در اداری پردیس. ما اینجا هستیم" گفت: سروان ، بن پل گفت: این دفاتر در 3180 Estey Ave. در ناپل. آن را قبول مبلمان در خوب و شرایط کار همراه با دیگر تمیز قابل استفاده مجدد اقلام است.

نجات ارتش از ناپل تا به حال به کردند آن ذخیره کارکنان, اما در حال حاضر او گفت: آنها در حال گرفتن تا پرداخت مرخصی اضطراری و مرخصی استعلاجی پرداخت.

"بنابراین ما تا به حال نشده به هر کسی وضع کردن و هیچ کس تا به حال برای رفتن بدون پرداخت نشده است," او گفت:. "بدیهی است که آن را به صدمه زدن به ما را در پایان دادن به عقب."

در همان زمان به عنوان سازمان دهکدهای از دست داد که درآمد آن نیز بیشتر درخواست کمک از همه نوع: "احتمالا 40 درصد (بیشتر) خواهد بود یک تخمین خوب," او گفت:.

ارتش دوباره باز کردن آن کودک مرکز توسعه برای تعداد کمی از خانواده های پزشکی و دیگر خط مقدم پرسنل. (آن است که در نظر گرفتن درخواست های فراتر از آن در حال حاضر.)

"ما عادی ظرفیت 70 است. ما به دنبال در در محله 10 تا 15 بچه ها," او گفت:. که مستلزم گرفتن کودک متوسط هر روز صبح باید یک عضو ستاد در ماسک و دستکش دیدار با یکدیگر به صورت جداگانه و آنها را به گروه های کوچک که به آنها اختصاص داده است."

این سازمان در حال سازماندهی یک کارت هدیه در قالب کمک های مالی برای اجاره آب و برق و مواد غذایی است. وب سایت خود را salvationarmyflorida.org/naples/ ارائه می دهد یک شماره تلفن برای قرار ملاقات به همان فضایی که در آن ارائه می دهد یکی دیگر از گزینه: اهدا.

مردم همچنین می توانید با ارسال کمک های مالی به این دفاتر در 3180 Estey Ave. ناپل 34104

حسن نیت باز خزاين

حسن نیت صنایع جنوب غربی فلوریدا است که هنوز هم کوچک مورد کمک های مالی در 10 فروشگاه در شارلوت ذغال سنگ و لی شهرستانهای استان است.

همه سپرده سایت در حال باز کردن 10 صبح تا 6 بعد از ظهر در هفت روز هفته. برای اطلاعات بیشتر, ببینید goodwillswfl.com

شارلوت کانتی

انگلوود: 501 Placida جاده

پونتا گوردا – 3415 ایالات متحده 41

ذغال سنگ شهرستان

همه سایت ها در ناپل.

میدوی پلازا (با حضور در مرکز اهدای): 4755 ایالات متحده 41 N.

Towne Center: 3759 U. s. E. 41

میراث خلیج: 8915 حکیم Ave.

Lee County

فورت مایرز: 15271 McGregor بلوار. و 13500 کشت و زرع جاده

استروئ: 10351 بطری بازکن عوام درایو

کیپ مرجان: 2040 n. e. Pine Island جاده

ذغال سنگ شهرستان های دفن زباله /بازیافت

ذغال سنگ شهرستان دفن زباله 3730 سفید دریاچه Blvd. ناپل; 239-252-8489

ناپل مرکز بازیافت, 2640, شرکت, پرواز درایو ناپل; 239-643-3099

شمالی ذغال سنگ مرکز بازیافت, 9950 Goodlette-فرانک جاده ناپل; 239-252-8617

ذغال سنگ شمال شرقی شهرستان بازیافت Drop-off,مرکز 825 39 Ave. NE ناپل; 239-252-2389



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب