Cinco de Mayo: این معاملات است که می تواند به شما کمک کند خود را افزایش فیستا در خانه

مرجان مورفی ایالات متحده آمریکا امروزمنتشر شده 12:51 PM EDT مه 5 سال 2020Cinco de Mayo است که معمولا این زمان

توسط ABTINNEWS در 17 اردیبهشت 1399

Cinco de Mayo است که معمولا این زمان به سر به اخبار مورد علاقه خود را در رستوران و سفارش یک بسته نرم افزاری از غذا برای جشن Mexian جشن. اما با بسیاری از رستوران ها باقی مانده بسته برای ناهار خوردن در آمریکایی ها ممکن است به جشن متفاوت این سال است.

خوشبختانه بسیاری از مواد غذایی میلادی تا به حال برای تنظیم محدودیت در اطراف COVID-19 بیماری همه گیر. رستوران مانند Chipotle و در مرز در حال ارائه تخفیف و بسته نرم افزاری برای جشن تعطیلات که یادآور مکزیکی ارتش پیروزی بر امپراتوری فرانسه در نبرد پوئبلا در مارس 5 سال 1862.

سال است که اتفاقا دو برابر را در این جشن با جشن Cinco de Mayo در تاکو شنبه.

بسیاری از Cinco de Mayo معاملات نیاز به تحویل برنامه های مانند Uber می خورد, Grubhub و دیگران به عنوان بسیاری از رستوران ها هنوز عامل با takeout و تحویل.

معاملات

مشارکت می تواند متفاوت باشد محل. به در سمت امن است, بررسی خود را با نزدیک ترین محل قبل از سفارش آنلاین.

Baja Fresh: برای Cinco de Mayo, eClub اعضا و پیروان رسانه های اجتماعی از نام تجاری می تواند لذت بردن از یک خرید یک Burrito, یکی, Burrito برای 50 ٪ تخفیف ارائه در مارس 5 فقط. مشتریان نیاز به استفاده از این پیشنهاد ویژه کد BFMAYBOGO هنگام سفارش غذا برای تحویل و یا بایگانی اطلاعات در BajaFresh.com و یا نمایش خود را ارائه ایمیل در پرداخت.

فروغ پیتزا: روز سه شنبه دریافت و تحویل رایگان در تمام سفارشات $15 یا بیشتر از طریق فروغ پیتزا وب سایت و یا برنامه.

Chipotle: Chipotle جشن Cinco de Mayo با ارائه رایگان Adriano بلانکو و گسترش آن تحویل رایگان ارائه طریق ممکن است 10. مشتریان سفارش دیجیتالی از طریق برنامه و یا Chipotle Chipotle.com می توانید با استفاده از کد های تبلیغاتی QUESO55 در پرداخت برای دریافت رایگان Adriano بلانکو هنگامی که آن را به اضافه یک غذای اصلی در مارس 5.

چگونه به صرفه جویی در پول و هنوز هم خوب غذا بخورید: دمای مواد غذایی هزینه های تاپ 10 درصد از درآمد

مخمر خشک پرواز کردن قفسه ها: در اینجا هنگامی که شما می توانید آن را دوباره

پنیر چدار را خراش آشپزخانه: روز سه شنبه مهمان می تواند لذت بردن از پنیر چدار را خراش آشپزخانه تگزاس مارگاریتا برای $4.99. به منظور بازدید Cheddars.com و تماس رستوران به سفارش.

کالیفرنیا پیتزا آشپزخانه: از 29 آوریل تا مارس 5, مشتریان, می توانید یک تاکو کیت که همراه با گشنیز و لیمو و گوجه فرنگی و فلفل, پیاز, لوبیا سیاه و سفید, پنیر, چیپس و یک انتخاب از پروتئین است. و برای مارگاریتا, دوستداران رستوران ارائه کوزه برای $32.

تاج: دریافت و تحویل رایگان در تمام مواد غذایی و نوشیدنی و راحتی سفارشات قرار داده شده در مارس 5 بین 10 A. M. و 11:59 P. M. محلی کنونی با کد کینکو در صفحه اصلی در پرداخت. مشتریان باید محل سفارشات خود را در Postmates.

D'angelo کبابی ساندویچ: برای Cinco de Mayo, d'angelo کبابی ساندویچ است که مصرف ارائه 20% کل سفارش با کد 7537. مشتریان می توانند سفارش آنلاین با مراجعه به www.dangelos.com.

Del Taco: سه tacos برای $1.49 از طریق takeout, drive-thru و تحویل از طریق Del Taco برنامه و Postmates. همچنین دریافت رایگان تحویل در Postmates هنگامی که شما با استفاده از یک کد خاص DELTACONOW.

جک در جعبه: فست فود زنجیره ای جک در جعبه خواهد شد با ارائه دو رایگان tacos با هر 15 دلار حداقل خرید در UberEats و GrubHub. پیشنهاد معتبر است از مارس 5-10.

وزارت معارف را جنوب غربی جلو پنجره: در مارس 5, Moe جنوب کوره ارائه تحویل رایگان در خرید 10 دلار یا بیشتر ساخته شده از طریق رستوران نرم افزار و وب سایت.

در مرز: مشتریان گرسنه در حال حاضر می توانید شروع به سفارش در مرز را Cinco de Mayo وعده های غذایی خانواده برای $25. این "کینکو در یک کیسه" شامل: تاکو خانواده غذا با چاشنی گوشت چرخ کرده یک کاسه adriano در مرز کوله پشتی و پنج مضمون فنجان. مشتریان می توانید اضافه کردن الکل دسر یا غذای بیشتر به کیسه خود را.

پاپا Gino پیتزا فروشی: On May 5, پاپا Gino پیتزا فروشی ارائه شده است 15% تخفیف در سفارشات آنلاین با استفاده از کد 7832. مشتریان می توانند سفارش آنلاین با مراجعه به www.papaginos.com.

تاکو بل: از امروز شروع تاکو بل خواهد بود فروش DIY تاکو کیت در سراسر کشور به جشن Cinco de Mayo. این پیشنهاد در دسترس است از طریق تحویل و تماس درایو-thrus برای مدت زمان محدود.

تاکو کابین: دریافت margaritas nachos در و نوشابه برای یک قیمت خاص این Cinco de Mayo. تاکو خانه کوچک ارائه شده است یک گالن در سنگ آهک توت فرنگی یا انبه margaritas برای $34.99 و Nachos در گراند برای $9.49. مهمانان می توانید با مراجعه به www.olo.tacocabana.com/

تاکو جان: از مارس 1-5 تاکو جان را ارائه پنج گاو پوسته نرم tacos برای $5.55. تاکو جان در حال حاضر در خدمت مهمانان از طریق تماس با ما بایگانی اطلاعات و درایو-از طریق خدمات.

Torchy را Tacos: دریافت تخفیف خانواده بسته و مارگاریتا کیت این Cinco de Mayo در Torchy را Tacos. خانواده بسته از $25 در حالی که Margaritas به رفتن هستند $40. مشتریان می توانند سفارش آنلاین با مراجعه به www.torchystacos.com.

حیاط خانه: این Cinco de Mayo, حیاط خانه ارائه شده است دو نوع margaritas در دسترس-برای 6 دلار هر. برای مشاهده منو و سفارش بازدید YardHouse.com.

YaVe تکیلا: حمل و نقل رایگان در دسترس است با استفاده از کد "باز" در ReserveBar.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن