Cinco de Mayo جشن اشتباه رفته به پایان می رسد در رودخانه ساکرامنتو نجات

مت Brannon ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 12:21 AM EDT مه 6 2020یک گروه از ردینگ ساکنان جشن Cinco de Mayo نجات داده

توسط ABTINNEWS در 17 اردیبهشت 1399

یک گروه از ردینگ ساکنان جشن Cinco de Mayo نجات داده شدند شنبه پس از قایق snagged در ورود به سیستم و شروع به زیر و رو کردن در رودخانه ساکرامنتو.

در نهایت اقدامات مقامات محلی و یک جفت خوب سامریان کمک به جلوگیری از فاجعه است.

این حادثه آغاز شد و حدود 4:30 بعد از ظهر هنگامی که یک گروه از پنج تیر به نام 911 و گفت: آنها گیر کرده در ورود به سیستم در رودخانه است. تماس گیرنده گفت که قایق شد deflating و گفت: آنها به اندازه کافی ندارند زندگی, کت, با توجه به آزادی مطبوعات از ردینگ اداره پلیس.

به عنوان مقامات شروع به پاسخ دادن تیر مانده بر خط با 911 و گفت: آنها در حال رشد بیش از حد سرد و خسته به آویزان بر روی قایق و ورود, به گفته پلیس.

RPD افسر ادی Gilmette اتفاق افتاده بود که در نزدیکی یکی دیگر از قایق با دو تن دیگر از شهروندان و او سوار آن است. از وجود او در واقع رشته تیر به گفته پلیس.

تیر در نهایت کنترل را از دست داده و زیرفشار پایین رودخانه اما Gilmette و دیگر شهروندان عنوان Duane کفاش و دارن وبستر کشیده سه نفر از آنها را به قایق به گفته پلیس.

یک California Highway Patrol هلیکوپتر برداشته دو نفر دیگر تیر از آب گرفت و آنها را به خط ساحلی.

این گروه گفت که آنها تا به حال شده است جشن Cinco de Mayo با شناور پایین رودخانه شخصی خود را هنگامی که قایق آنها شد snagged و بخشی از لغو در مستغرق ورود به سیستم با توجه به RPD.

پلیس شناسایی تیر با عنوان:

  • نوئل دریاچه 26
  • کسر خوزه 30
  • بریتنی جیمز 28
  • Zachary Cobd, 37
  • Venessa Viera 24

"اقدامات CHP هوایی عملیات افسر Gilmette شهروندان Duane کفاش و دارن وبستر بدون شک نجات جان پنج تیر" خواندن آزادی مطبوعات از پلیس. "این ردینگ اداره پلیس می خواهم به یاد شهروندان به استفاده از احتیاط و هرگز دست کم گرفتن سریع و بسیار سرد آب از رودخانه ساکرامنتو.

"تیر باید پوشیدن جلیقه نجات در تمام اوقات در حالی که بر روی رودخانه."

بیشتر: محلی نگاری نیازهای شما بیشتر از همیشه است. در اینجا چگونه به ما کمک می کند شما را بیشتر اخبار محلی

بیشتر: صبر در ماشین خود را برای قرار ملاقات. منظقه وانت در فروشگاه. شاستا آماده بازگشایی شده است.

بیشتر: Red Bluff رستوران ذکر شده دو بار برای نقض coronavirus محدودیت

مت Brannon را پوشش می دهد سیاست نظام عدالت کیفری و اخبار برای ثبت شوند. او را دنبال کنید در توییتر @MattBrannon_RS. حمایت از پوشش محلی و نگه دارید تا با شمال کشور برای عنوان کمی تا $1 در ماه است. مشترک شدن در امروز.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن