Chicago Bears ثبت نام خلیل ماک برادر کوچکتر Ledarius

استیو گاردنر ایالات متحده آمریکا امروزمنتشر شده 3:09 PM EDT Apr 26, 2020Chicago Bears مخالفان به طور بالقوه می

توسط ABTINNEWS در 7 اردیبهشت 1399

Chicago Bears مخالفان به طور بالقوه می تواند به صورت یک دو-ماک حمله این فصل است.

پس از پیش نویس NFL خرس امضا چند undrafted رایگان عوامل شنبه — در میان آنها برادر کوچکتر از خود نرم افزار کاسه linebacker خلیل مک.

Ledarius ماک که شد از ساحل Vero و فارغ التحصیل از لینکلن پارک آکادمی, بازی های برگزار شده دو سال در دانشگاه بوفالو به عنوان یک لبه حمله کننده پیشرو بولز با 12 پردازد برای از دست دادن و سه مجبور گیر میکنه در 2019. او خود را صرف دو سال اول کالج در ASA میامی

"با خلیل برادر که قطعا چیزی است که ما به دنبال به جلو به" مدیر کل Ryan سرعت گفت: Chicago Sun-Times. "این چیزی است که کار می کرد برای ما. آن را منحصر به فرد خواهد بود با داشتن دو برادر در همان تیم است."

Ledarius مک است نه کاملا به همان کالیبر بازیکن به عنوان برادر خود را که گرفته شد با پنجمین کلی انتخاب در 2014 پیش نویس از بوفالو. اما آنها هر دو نشان داده اند توانایی برای قرار دادن فشار بر روی کارفرمایی.

و این که با وجود داشتن حداقل تجربه بازی فوتبال قبل از دانشگاه. هنگامی که خلیل ماک امضا شده با بوفالو در سال 2009 او در یک پروژه که فقط یک سال از تیم اول دانشگاه یا دانشکده فوتبال در فورت پیرس وستوود. که یک سال بیشتر از فوتبال دبیرستان از Ledarius.

به جای پیروی از برادران خود را به وستوود (قدیمی ترین برادرش سندی مک جونیور با بازی در حال اجرا پشت پلنگ) LeDarius ماک رفت و به لینکلن پارک آکادمی. مدرسه ندارد یک تیم فوتبال بنابراین او در بازی بسکتبال و پرتاب کننده و بالا جهنده در مسیر.

"مادرم از من خواست برای رفتن به پارک لینکلن تا این جایی که من رفتم" Ledarius ماک گفت: زمانی که او امضا شده با بوفالو. "او بیشتر نگران من معدل به جای ورزش است. آن را یک معامله بزرگ (بازی فوتبال) چون من فقط فکر می کردم هر کاری که میخوام بکنم من بود و در آن خوب است."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن