چارلز شواب چالش: بازگشت PGA Tour به ارمغان می آورد گلف را درخشان ترین ستاره

کریگ Dolch ویژه به TCPalmمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 11, 2020وجود خواهد داشت بدون تماشاگر در این

توسط ABTINNEWS در 22 خرداد 1399

وجود خواهد داشت بدون تماشاگر در این هفته چارلز شواب چالش اما وجود دارد مقدار زیادی از ستاره.

بازگشت PGA Tour پس از سه ماه استراحت به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس را به خود جلب کرده یکی از بهترین زمینه ها تا کنون مونتاژ در استعمار کشور باشگاه در فورت ورث ،

پنج بازیکن در جهان رتبه بندی وجود دارد و تا 16 از 20. در مورد تنها خیمه نام نه اطراف این تاریخی هفته در جزیره مشتری را تایگر وودز تامی Fleetwood انگلستان و Adam Scott استرالیا.

البته در رتبه بندی جهان هرگز به معنای کمتر بعد از یک استراحت طولانی مدت اما آن را آشکار آمریکا طرفداران نه تنها آنهایی که گرسنگی ورزشی است.

بنابراین جهان بازان.

این سه راهی ورق در مدال خرس باشگاه و رنگ حفظ خواهد شد کمی نور در این آخر هفته هنگامی که شما در نظر تمام پالم بیچ و مارتین شهرستان جوانب را ساخته اند که 1,284 مایل سفر از فرودگاه بین المللی پالم بیچ به فورت ورث.

این شامل 18 بازیکن و یک هشتم از میدان: Daniel برگر, کیگان, Bradley Olin براون کوری Connors, ریکی فاولر لوکاس Glover, جیم هرمان داستین جانسون بروکس Koepka, برنهارد لانگر, Rory McIlroy فیل مایکلسون (که در حال حرکت در اینجا) لوئیس دکتر فلانی جاستین توماس پیتر Uhlein, Richy Werenski متی ولف و گری جنگل.

تور PGA را هدر ندهید این فرصت از ستارگان زمینه گروه بندی شماره 1 McIlroy با شماره 2 Jon رحم و شماره 3 Koepka در طول دو دور اول. از آن خواهد شد 91 روز پس از PGA Tour برگزار می شود یک رویداد به طور ناگهانی لغو مسابقات قهرمانی بازیکنان, پس از دور اول مارس 12 به دلیل COVID-19 و آنها در حال تلاش برای قرار دادن اسبان نشان می دهد با هم.

"من فقط می خواهم به عقب بر گردیم و بازی" گفت: McIlroy که قصد دارد در ورود سه رویدادهای پیکربندی مجدد برنامه است که منتقل سه رشته باقی مانده به پاییز.

"بدیهی است که ما در حال رفتن به مجبور به گرفتن به عنوان بسیاری از اقدامات احتیاطی که ممکن است, اما من فکر می کنم ما باید یک طرح بزرگ در محل و این مسئولیت ما را ما انجام این کار درست است."

تغییرات بزرگ و کوچک

گلف خوش شانس است که ماهیت و اندازه آن "دفتر" قرض دادن آن به اجتماعی فاصله. آن را می تواند فرد را تشویق طرفداران خود عکس خوب و بدون شک آن زمان را برای بازیکن و caddie به ازدحام بیش از حد نزدیک و مشت-ضربت در, دور, اما نشان می دهد بر روی بروید.

هر بازیکن و caddie در استعمار تا به حال به تحت COVID-19 آزمون قبل از خروج از خانه خود را. یکی دیگر از تست انجام شد زمانی که آنها در شهر وارد شده و دمای هوا خواهد بود نظارت در طول هفته. اگر یک بازیکن تست مثبت او باید برداشت از این مسابقات و نمی تواند بازگشت به عمل تا زمانی که آزمایش منفی دو بار.

"من نگران گرفتن آن ؟" گفت: 61 سال براون که در این زمینه به عنوان استعماری برنده در سال 1999. "من نه. ما انجام آنچه ما انجام داده ایم سه ماه گذشته. از آن زمان به بازگشت به کار."

زنگ نباید آخرین طولانی است. این سفر در حال برنامه ریزی در برگزاری رویدادهای هر یک از بعد از 13 هفته از جمله فصل اول عمده, PGA قهرمانی در هاردینگ پارک در اوت. 6-9. ایالات متحده باز برگزار خواهد شد سپتامبر. 17-20 در بالدار و کارشناسی ارشد بوده و معطوف به Nov. 12-15.

یک معنا این است که در روز افتتاحیه گلف هرگز برخوردار است چرا که آن offseason آنقدر کوتاه است. بسیاری از بازیکنان می گویند سه ماه است که به عنوان طولانی به عنوان آنها رفته و بدون رقابت (مگر اینکه مجروح) پس از بازی گلف کاربر.

سوالات برچسبها: چگونه جنگل حرکت چگال برنامه به نگه داشتن پشت خود را سالم ؟ می McIlroy و هوندا کلاسیک قهرمان Sungjae Im خود را ادامه خواهد داد دامداری بازی از قبل از ویروس رسید ؟ خواهد Koepka و جانسون پیدا کردن این فرم است که بازداشته و آنها را در این سال ؟

فراتر از بازی

اما در این هفته نخواهد بود فقط در مورد گلف. آن را نمی تواند.

در 8:46 صبح به وقت محلی روز شنبه یک لحظه سکوت برگزار خواهد شد استعماری به علامت های اخیر ناآرامی های اجتماعی در این کشور است. هشت دقیقه, 46 ثانیه طول زمان جورج فلوید 46 ساله سیاه دوخته بود به زمین تحت یک مینیاپولیس افسر پلیس به زانو قبل از او درگذشت در مه 25.

PGA Tour عمدتا ساخته شده از سفید بازیکنان. یکی از معدود سیاه, اعضای هارولد وارنر سوم خواسته شد تا شنبه در مورد افکار خود را در تور مسائل اجتماعی.

"من فقط باید یک زمان سخت باور وجود دارد مانند تن از نژادپرستان در تور PGA چون من خیلی خوب دوستان با بسیاری از مردم در اینجا" وارنر به خبرنگاران گفت:. "اگر من یک نژادپرست من احتمالا از قطع ارتباط با یک فرد سیاه و سفید."

بدون تماشاگر, CBS خواسته است تا برخی از این بازیکنان در بالا اگر آنها خواهد بود مایل به میکروفن می خواهم تا در طول خود به دور خود است که هرگز مجاز در طول یک PGA Tour رویداد. این شبکه همچنین درخواست بازیکنان برای جلوگیری از به طور خلاصه در طی دور برای 20-دوم مینی مصاحبه.

قضاوت 5.8 میلیون بیننده که به تازگی بازی: قهرمانان برای امور خیریه در مدال در حوب ساند انتظار بزرگ تلویزیون اعتبار برای چارلز شواب به چالش بکشد.

بسیاری از طرفداران در حال آماده برای برخی از گلف.

برای بهترین پوشش ورزشی در منطقه, لطفا اشتراک.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب