شانس بالا برای توسعه بعدی طوفان گرمسیری از سال 2020 کومودو

Cheryl McCloud Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 8:45 AM EDT Jul 8, 2020شانس بالا برای ایجاد فصل بعدی طوفان گرم

توسط ABTINNEWS در 18 تیر 1399

شانس بالا برای ایجاد فصل بعدی طوفان گرمسیری در اقیانوس اطلس بیش از چند روز آینده.

همان سیستم است که موجب بارش باران به مقدار فلوریدا در اوایل این هفته در حال حاضر در واقع در امتداد ساحل از شرق کارولینای جنوبی با توجه به National Hurricane Center.

نام برای آینده گرمسیری یا نیمه گرمسیری طوفان خواهد بود Fay.

بیشتر: فصل طوفان 2020: مخروط نیست کاهش این سال; چه این بدان معناست که برای پیش بینی

این سیستم در حال تولید یک منطقه بزرگ از آشفته رگبار و رعد و برق بیش از اقیانوس اطلس خواهد شد.

کم است و انتظار می رود به حرکت شمال شرقی در نزدیکی و یا فقط دریایی کارولینای شمالی بانک های خارجی پنج شنبه و پس از آن به نوبه خود در شمال-شمال شرق و حرکت در امتداد mid-Atlantic coast جمعه.

شرایط محیطی به شمار می رود مساعد برای توسعه و گرمسیری یا نیمه گرمسیری طوفان است به احتمال زیاد به شکل ظرف چند روز آینده.

بیشتر: آیا انتظار آتش بازی از مناطق استوایی در اوایل ماه جولای | WeatherTiger طوفان هوا

بدون در نظر گرفتن توسعه پایین است و انتظار می رود برای تولید به صورت محلی و بارش باران های سنگین است که می تواند برخی از جاری شدن سیل در سراسر بخش شرقی کارولینای شمالی, ایالات ساحلی اقیانوس اطلس و جنوب انگلستان در طول چند روز آینده.

  • تشکیل شانس را از طریق 48 ساعت: متوسط 60 درصد است.
  • تشکیل شانس را از طریق 5 روز: بالا 70 درصد است.

چه خواهد بود که تاثیر به آمریکا ؟

بدون در نظر گرفتن توسعه پایین است و انتظار می رود برای تولید به صورت محلی و بارش باران های سنگین است که می تواند برخی از جاری شدن سیل در سراسر بخش شرقی کارولینای شمالی, ایالات ساحلی اقیانوس اطلس و جنوب انگلستان در طول چند روز آینده.

توفانی بادها نیز ممکن است در کارولینای شمالی بیرونی بانک ها از طریق پنج شنبه.

یک سیستم است که در آغوش ساحل است بیشتر احتمال دارد به بارندگی و محلی توفانی بادها از یک سیستم یک زن و شوهر از صد مایل دریایی با توجه به AccuWeather هواشناسان. در این زمان به نظر می رسد نزدیک به سواحل پیگیری است و به احتمال زیاد آنها گفت.

بیشتر: گرد و غبار در باد نگه می دارد طوفان در خلیج, اما هیچ چیز برای همیشه طول می کشد... | WeatherTiger

آن را به نظر می رسد که برخی از مرتب کردن بر اساس از طوفان سیستم را به شکل و رانش شمالی با خوراندن دوش توفانی رعد و برق و متلاطم دریا و گشت و گذار به جمعه اردبیل گفت.

اولین ششم-به نام طوفان ثبت شد فرانکلین که تشکیل شده در جولای 21, 2005 در نزدیکی مرکزی باهاما. فرانکلین هیچگاه به قدرت طوفان و سفر شمال بیش از باز کردن چاه شرق ایالات متحده

می خواهید بیشتر Treasure Coast خبر ؟ اگر شما در حال حاضر یک مشترک به TCPalm با تشکر از شما! اگر نه لطفا عضویت و کمک به حفظ و اخبار خود را در حال آمدن است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن