می شاهدانه صرفه جویی در فلوریدا آبراه?

بیلی کاکس billy.cox@heraldtribune.comمنتشر شده 2:20 PM EDT May 14, 2020ممکن است این یانکی ها-داجرز اما در اینج

توسط ABTINNEWS در 28 فروردین 1399

ممکن است این یانکی ها-داجرز اما در اینجا یک matchup این oddsmakers باید با توجه به, به دلیل ریسک بالاتر است. به خصوص با فلوریدا اقتصاد وضعیتی وخیم از coronavirus.

وقتی که می آید به leeching آلاینده ها از آب که گیاه بیشتر حریص: جلبک سمی یا شاهدانه? و یا بیشتر به طور خاص نوع حشیش بدون روانگردان THC — کنف صنعتی. پاسخ می تواند به ارزش میلیاردها دلار در هر راه.

پا اولین چالش این است که پیشرفت در دو دریاچه کوچک در آوون پارک در یکی از South Florida State College سه دانشگاه مرکزی فلوریدا. و اگر این آزمایش حرکت کردن راه کارآفرین استیو ادموندز پیش بینی نتیجه می تواند به حل یک معما هیچ کس قادر بوده است به شکل از چگونه به تمیز کردن یک بیمار دریاچه اوکیچوبی ، ثابت می تواند در کاهش معضل قرمز جزر و مد و گرسنگی karenia برويس جلبک که خطا فلوریدا آبراه فصلی اساس.

تایید شده توسط وزارت کشاورزی فلوریدا و خدمات مصرفی این فلوریدا کنف صنعتی پروژه آزمایشی با هدف کشف چقدر از دو بخش اصلی مواد مغذی است که سوخت جلبک سمی نیتروژن و فسفر را می توان خشک از آب آلوده توسط شاهدانه. و اگر در پایان 190-روز محاکمه پیش بینی شده سطح به دست آورد, آن می تواند "یک بازی واقعی-changer" با توجه به SFSC مدیر پروژه کندال کارسون.

ادموندز یک Oveido کارآفرین, محیط زیست و دیرین cannabis activist تشکیل سازمان های غیر انتفاعی Hemp4Water در سال 2013 در مدت کوتاهی پس از فاجعه بار اکسیژن-مکیدن جلبکی شیوع است که آمار فلوریدا هفت سال پیش.

باعث شده تا حد زیادی توسط رواناب آب اشباع شده با فلزات سنگین و کودهای شیمیایی و آلاینده های دیگر این شکوفه wreaked بیشتر از آن ویران در جنوب غربی فلوریدا. اما نزدیک به 250 گوسفند آبی درگذشت ایالت و سوزش brevetoxins ساخته شده زندگی پر از بدبختی برای اسکله ساکنان و کسب و کار. که ادموندز به فکر ...

بیشتر از آن بود بسیار خشک, مارس: چرا ترد چمن و پایین دریاچه ای باید نگران شما

"چگونه می تواند ما را در مقابله با این همه بیش از حد نیتروژن و فسفر که در آینده میلیون ها هکتار-از تخلیه آب در یک زمان و کشتن مصب در زادگاه من?" تعجب مادری از نخل شهرستان که مرزهای سنت لوسی رودخانه. "و من به بسیاری از (ماری جوانا) تولید کنندگان که شد گفت: عجب است که نوع نیتروژن و فسفر برای ph (اسیدیته سطح) واقعا خوب خواهد بود برای رشد.

"من اندازه گیری فسفر و نيتروژن و ph در دریاچه اوکیچوبی و سطوح لعنتی خیلی نزدیک به چیزی است که تولید کنندگان نیاز; در واقع آنها صرف مقدار زیادی از زمان و پول در تلاش برای ایجاد آب با کسانی که به انواع مواد مغذی در آن است."

جزر و مد قرمز و به طور طبیعی رخ می دهد پدیده ای است که به احتمال زیاد انرژی توسط آلوده آب تخلیه شده به خلیج مکزیک. در جدید ترین قسمت در 2017-18 آسیب خواستار $14.5 میلیون دلار بودجه اضطراری برای حذف uncounted تن از fishkill از سواحل است. که طولانی شیوع سقوط ساحلی توریستی اقتصاد که در آن ضرر و زیان مالی صعود خوبی به میلیاردها.

و با یکی دیگر از طولانی تابستان گرم و مناسب در اطراف گوشه طبیعت نیست در انتظار فلوریدا و یا هر کس دیگری برای بازیابی از COVID-19.

بیشتر: استوارت همچنان به راه رفتن به عقب بالقوه طرح دعوی در دادگاه از ارتش و سپاه در طول دریاچه ای

برای تمیز کردن 440,000 هکتار دریاچه O ادموندز برآورد پوسته پوسته شدن تا به بین از 10000 و 20000 هکتار از هیدروپونیک گیاهان شاهدانه یک فرایند است که می تواند پنج تا 10 سال است. این گیاهان می تواند پس از آن بود برداشت و به همه چیز از فیبر با کیفیت بالا به پلاستیک زیست تخریب پذیر. کنف و نقش آن در ایجاد آب پایدار زیرساخت در سراسر فلوریدا, او می گوید, می تواند پرش شروع یک میلیارد دلار رشد صنعت.

اولین گام این است تکرار یک دانشمند کانادایی که نشان داد که یک گیاه شاهدانه می تواند روند تا 200 کیلوگرم نیتروژن و 160 کیلوگرم فسفر است. آن زمان ادموندز نزدیک به یک دهه از لابی برای کمک به ایجاد امروز تجربی سناریو ممکن است تحت مقررات فلوریدا کنف صنعتی پروژه آزمایشی. او خود را به اتمام جستجو برای یک شریک در اواخر سال گذشته.

بیشتر: Audubon دانشمند: کاهش دریاچه ای خوب برای محیط زیست خود می تواند سریع تخلیه

این زمانی است که SFSC هماهنگ کننده کشاورزی برنامه های کندال کارسون ملاقات ادموندز توسط شانس در یک کنفرانس در اورلاندو است. او شیفته زمین آورده و این ایده به رئیس جمهور توماس Leitzel که شروع به پریدن کرد بر روی آن.

تحقیقات انجام خواهد شد با استفاده از دو 4-پا گسترده ای هیدروپونیک "biomats" یک مش پلت فرم برخی از 9 تا 10 اینچ عمیق. شاهدانه جوانه درج خواهد شد به کسانی که سازه های شناور و قرار داده شده بر روی دو پردیس دریاچه در ارتفاعات شهرستان که در آن آنها خواهد شد و نظارت در طول بهار و تابستان است.

"من احتمالا به دست در بهسازی فرصت ها چون من محدود به گونه های که تولید کمتر از .3% THC" ادموندز می گوید. "از آنجا که این گیاه زمانی که آن را می شود تاکید کرد تولید THC – که آن مکانیسم دفاعی طبیعی. و اگر ما در حال تمیز کردن سموم و فلزات سنگین و مواد مغذی از آب آن را خواهی تاکید کرد."

به مهار تولید THC خورشیدی نور افکن خواهد استحمام جوانه برای چندین ساعت پس از غروب آفتاب به دستگیری های تولید مثل خود را توسعه. "گیاهان نر در حال فکر به انجام بهترین خود را بهسازی در 60 روز اول خود را رشد بنابراین گیاهان خواهد شد و به گل یا دانه چرخه" ادموندز روز. "بنابراین ما از بین بردن تهاجمی."

کارسون می گوید SFSC به رسمیت می شناسد ضرورت تست و ارتکاب آزمایشگاه techs محققان و دانشجویان به کار این پروژه است.

"وجود دارد بسیاری از کسب و کار و سازمان است که همیشه نیاز به کمک به تمیز کردن پس از این شکوفه های قرمز و جزر و مد" او می گوید: "بنابراین من فکر می کنم ما می تواند یک تن از پشتیبانی از آن است.

"مردم می دانند که ما نیاز به شروع به چرخش در اطراف به زودی و یا ما نمی قادر خواهد بود به نوبه خود بازگشت. ما از جان گذشته برای پیدا کردن چیزی و مردم باز به اثبات رسیده داده است."

در میان ironies ادموندز می بیند در تجدید حیات شاهدانه است که چگونه وضعیت آن است که شروع به گرفتن تا به آنچه در آن بود از یک قرن پیش و قبل از آن شرارت رفت و حقوقی با فدرال ماری جوآنا قانون مالیاتی سال 1937. تا آن زمان حشیش می تواند از نظر قانونی خریداری شده در داروخانه ها و فروشگاه های مواد مخدر. انجمن پزشکی آمریکا به شدت مخالف این لایحه است.

قبل از سال 1937 THC نسخه از ماری جوانا بود که به طور معمول تجویز می شوند برای اهداف دارویی و صنعتی الیاف بودند کالاهای اساسی از آمریکا میباشد. اما ادموندز می گوید شاهدانه یک شانس ایستادن نیست در برابر قدرتمند فشارهای تجاری.

مطبوعات بارون ویلیام راندولف هرست برای نمونه سازی خود را چاپ تولید دور از کنف و چوب و کاغذ, با تشکر از منافع خود را در چوب. او زنجیره ای و سرمقاله به طور معمول سطل آشغال ماری جوانا. و شیمیایی DuPont امپراتوری بود فقط ایجاد نایلون, که دوام بود و در رقابت مستقیم با کنف. متحدان سیاسی در کنگره حمایت قرنطینه و کنف کشاورزان مجبور بودند برای تبدیل به محصولات جدید.

"این است واقعیت این است تاریخ" ادموندز می گوید: "این که آیا ما می خواهیم به بحث در مورد آن است یا نه."

نزدیک به یک صد سال بعد علف های هرز در حلقه دوباره آماده برای مرحله نهایی مسابقات با بودجه متلاشیکننده قاتل جلبک. بنابراین در ارتباط باشید.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن